Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Folk kan selvsagt respektere hennes liv, la hun leve det som hun vil, men hun har da en åpen blogg, og lever av kommentarene og klikkene herfra. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, lilletyrkia skrev:

Folk kan selvsagt respektere hennes liv, la hun leve det som hun vil, men hun har da en åpen blogg, og lever av kommentarene og klikkene herfra. 

Tjener hun penger på bloggen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lilletyrkia skrev:

Med feberen, så hadde jeg mye heller valgt hotell og ultralyd, enn å stresse rundt for å imponere svigermor. 

 

Haha, jeg også.
 

Jeg hadde uansett ikke turt å lage mat på svigermors kjøkken, i et annet land der man ikke kjenner alle ingrediensene like godt som her. Hadde glatt valgt seng og mann🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady T skrev:

Haha, jeg også.
 

Jeg hadde uansett ikke turt å lage mat på svigermors kjøkken, i et annet land der man ikke kjenner alle ingrediensene like godt som her. Hadde glatt valgt seng og mann🤪

Nei det er tøft gjort altså. Hadde ikke vært meg. Har besøkt familien til mannen min i uke 33 som gravid, men lagde ikke ett måltid 😆 og de bor i bra leilighet. Så syns hun har vært flink. Men hadde nok vært bedre for psyken og seg selv med en skikkelig avslappende hotelltur. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lilletyrkia skrev:

Ja, og hun har jo lyst å tjene mer. 

Visste ikke at man tjente på så «små» blogger 😏 Man får vel sikkert en og annen spons, men skal vel litt til å tjene penger på det. 

Endret av Lady T
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest expatityrkia
8 timer siden, Nussepus skrev:

En 28? År gammel mann som bor hjemme hos foreldre, ikke har førerkort, jobber noen måneder i året og  uten utdannelse. Høres ikke ut som et scoop altså. 

Tja, mannen min har ikke utdannelse, bodde hjemme til vi flyttet sammen. Jobbet 6 mnd i året som kelner, sparte nok penger på de 6 mnd til å forsørge svigermor og meg. Nå har vi tre unger, seks sifret sum i banken og forsørger fortsatt svigermor. Så trenger ikke snakke ned mennesker på slikt grunnlag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest expatityrkia

Må si hun er tøff som er deprimert, dårlig og i tillegg driver og lager mat til svigerfamilien. Det hadde ikke vært meg. Min erfaring er at gravide behandles som gull her nede, så rart at de lot henne stresse rundt med mat. Men om det har fungert bra for de alle, så er det jo greit. Men burde absolutt prioritert kvalitetstid litt mer. Ikke mye av det når man bor i en landsby. Jeg ville heller valgt alenetid med mannen min, en å imponere svigerfamilien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, expatityrkia skrev:

Må si hun er tøff som er deprimert, dårlig og i tillegg driver og lager mat til svigerfamilien. Det hadde ikke vært meg. Min erfaring er at gravide behandles som gull her nede, så rart at de lot henne stresse rundt med mat. Men om det har fungert bra for de alle, så er det jo greit. Men burde absolutt prioritert kvalitetstid litt mer. Ikke mye av det når man bor i en landsby. Jeg ville heller valgt alenetid med mannen min, en å imponere svigerfamilien. 

Jeg hadde ikke valgt kvalitetstid, jeg hadde kvalitetsikret maten akkurat som henne. Jeg hadde ikke orket at noen satt ute i sanden og klabbet med en deig, eller stekte kjøtt til meg. Gravid eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk mange leger fraråder reiser til den tyrkisk landsbygda som gravid. At man iallefall må være oppdatert på hepatitt B, hepatitt A, tuberkulose og stivkrampe vaksiner?

Men kan man bli syk av ei gryte som er godt kokt? De står jo gjerne timesvis og putrer. Det er vel gjerne at de er litt sløve og lar ris stå ute litt for lenge, vasker salat litt dårlig og slike ting som kan være prekært. Men man hadde jo ikke trengt å spise salaten den dagen man ikke lagde selv feks. Ellers så er det vel generelt vask av kopper og kar, kjøkken og beholdere som kan være avgjørende. Så lenge man ikke tar seg en skikkelig rundvask når man kommer så klarer man ikke komme unna bakteriene tenker jeg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

For meg ble begeret fullt nå. Når hun sitter å filmer seg selv i baksetet på en buss og småbrekker seg og gir utrykk for å ha det skikkelig dårlig. Hva med å sette seg formann i bussen, legge bort mobilen for en veldig lang tid og rett og slett ta vare på seg selv? Alt trenger ikke dokumenteres. Nå er det nok Mette. Dette er ikke bra for deg. Du skal nå bli småbarnsmor igjen for tredje gang med ganske god mellomrom. Nå må du ta vare på deg selv så dette ikke ender dårlig. Du er snart 40 år noe som kan være krevende nok når man skal ha en baby i hus - du har en sønn fra før, du er bestemor - som sagt nå må du stoppe før du tar knekken på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hummel34 skrev:

For meg ble begeret fullt nå. Når hun sitter å filmer seg selv i baksetet på en buss og småbrekker seg og gir utrykk for å ha det skikkelig dårlig. Hva med å sette seg formann i bussen, legge bort mobilen for en veldig lang tid og rett og slett ta vare på seg selv? Alt trenger ikke dokumenteres. Nå er det nok Mette. Dette er ikke bra for deg. Du skal nå bli småbarnsmor igjen for tredje gang med ganske god mellomrom. Nå må du ta vare på deg selv så dette ikke ender dårlig. Du er snart 40 år noe som kan være krevende nok når man skal ha en baby i hus - du har en sønn fra før, du er bestemor - som sagt nå må du stoppe før du tar knekken på deg selv. 

Det er vel svangerskapskvalme og det har ikke noe med bussen å gjøre slik eg har lært i mitt liv i hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude4 skrev:

Det er vel svangerskapskvalme og det har ikke noe med bussen å gjøre slik eg har lært i mitt liv i hvertfall 

Var det alt du fikk ut av den kommentaren ?  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lady T skrev:

Visste ikke at man tjente på så «små» blogger 😏 Man får vel sikkert en og annen spons, men skal vel litt til å tjene penger på det. 

Det er vel ikke en liten blogg med 50.000 lesere i uka! Hun ligget som regel på topp 15😊 og den vokser! Tror vi vil se mye av Mette i årene som kommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lemmon skrev:

Det er vel ikke en liten blogg med 50.000 lesere i uka! Hun ligget som regel på topp 15😊 og den vokser! Tror vi vil se mye av Mette i årene som kommer.

Jeg ante ikke at hun hadde så mange. Så bare at hun ikke hadde mange følgere på insta. Aner ikke når de begynner å tjene på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lemmon skrev:

Det er vel ikke en liten blogg med 50.000 lesere i uka! Hun ligget som regel på topp 15😊 og den vokser! Tror vi vil se mye av Mette i årene som kommer.

50 000 lesere i uka???? 
Nuvel, som regel så er hun på mellom 4 og 6 000 pr dag, og det blir ikke 50 000 i uka.

Ei heller som regel topp 15, vaker som regel rundt 16. til 20. plass

Endret av Skrottefar
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Skrottefar skrev:

50 000 lesere i uka???? 
Nuvel, som regel så er hun på mellom 4 og 6 000 pr dag, og det blir ikke 50 000 i uka.

Ei heller som regel topp 15, vaker som regel rundt 16. til 20. plass

42.000 lesere er vel også veldig bra😊 så gøy at du også følger med på topplisten, skrottefar. Og jo, hun ligger som regel på topp 15😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lady T skrev:

Jeg ante ikke at hun hadde så mange. Så bare at hun ikke hadde mange følgere på insta. Aner ikke når de begynner å tjene på bloggen. 

Hun tjener allerede på bloggen via annonser😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lemmon skrev:

Hun tjener allerede på bloggen via annonser😊

Ja hun må jo tjene kjempe bra. Hun skulle jo betale både datteren og mannen lønn fra bloggen. Så plutselig måtte hun låne 80.000 kr ekstra på huset. Så jada , bloggen lønner henne.🙄

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lemmon skrev:

42.000 lesere er vel også veldig bra😊 så gøy at du også følger med på topplisten, skrottefar. Og jo, hun ligger som regel på topp 15😊

42 000 lesere er ikke bra, for det er ikke 42 000 unike lesere pr. uke, for det kan fort være de samme 4-6 000 som leser hver dag, så 42 000 i uka er misvisende, og nei, ikke som regel topp 15......kanskje en 14. eller 15. plass en gang i blant

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...