Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lady T skrev:

Jeg synes det er litt merkelig å henge seg opp i 😅 Jeg forandrer ofte planer jeg, det handler om å tilpasse seg situasjonen man er i. Hun sier jo på snap at de droppet ul. fordi de ikke hadde bil og ikke ville være til bry for andre, men så ordnet det seg likevel, så i dag har de vært på ul.

Uansett - ingenting å kristisere Mette for, synes nå jeg 😉

Hvorfor synes du det er merkelig? Det som er merkelig er jo å reise ned til Tyrkia av 2 årsaker; levere klager på ambassaden og UL med mannen sin, for så å ikke ta UL likevel fordi man prioriterer å lage middag og vaske opp istedet. Unnskyldning nr 2 er at mannen ikke vil bry noen med å kjøre dem til UL. Om han vil ha UL, spør han. Det er da det minste problemet. Hvordan kommer han seg ellers rundt i området om han ikke blir kjørt?

UL er en stor ting, og dette er muligens eneste sjansen den vordende far har for å se babyen sin i mors mage, jeg kan ikke fatte og begripe at dette ikke blir prioritert. Jeg skjønner heller ikke at de ikke tok en overnatting i Ankara for litt intimitet når de ikke har sett hverandre på måneder. Det er ikke like romantisk på en sovesofa med svigers rundt hjørnet.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Hvorfor synes du det er merkelig? Det som er merkelig er jo å reise ned til Tyrkia av 2 årsaker; levere klager på ambassaden og UL med mannen sin, for så å ikke ta UL likevel fordi man prioriterer å lage middag og vaske opp istedet. Unnskyldning nr 2 er at mannen ikke vil bry noen med å kjøre dem til UL. Om han vil ha UL, spør han. Det er da det minste problemet. Hvordan kommer han seg ellers rundt i området om han ikke blir kjørt?

UL er en stor ting, og dette er muligens eneste sjansen den vordende far har for å se babyen sin i mors mage, jeg kan ikke fatte og begripe at dette ikke blir prioritert. Jeg skjønner heller ikke at de ikke tok en overnatting i Ankara for litt intimitet når de ikke har sett hverandre på måneder. Det er ikke like romantisk på en sovesofa med svigers rundt hjørnet.

Du er ikke oppdatert. De har vært på UL i dag. Og de overnatter på hotell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Raggis skrev:

Du er ikke oppdatert. De har vært på UL i dag. Og de overnatter på hotell. 

Jeg er fullstendig oppdatert. Ref Mette dro de på UL likevel fordi de måtte reise inn til byen en dag tidligere pga stenging av en vei. Med mindre veien ble stengt, hadde de ikke prioritert UL.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Hvorfor synes du det er merkelig? Det som er merkelig er jo å reise ned til Tyrkia av 2 årsaker; levere klager på ambassaden og UL med mannen sin, for så å ikke ta UL likevel fordi man prioriterer å lage middag og vaske opp istedet. Unnskyldning nr 2 er at mannen ikke vil bry noen med å kjøre dem til UL. Om han vil ha UL, spør han. Det er da det minste problemet. Hvordan kommer han seg ellers rundt i området om han ikke blir kjørt?

UL er en stor ting, og dette er muligens eneste sjansen den vordende far har for å se babyen sin i mors mage, jeg kan ikke fatte og begripe at dette ikke blir prioritert. Jeg skjønner heller ikke at de ikke tok en overnatting i Ankara for litt intimitet når de ikke har sett hverandre på måneder. Det er ikke like romantisk på en sovesofa med svigers rundt hjørnet.

Javel, men om Mette valgte å forandre planer er vel ikke det noe som hun bør kritiseres for 😊 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lady T skrev:

Javel, men om Mette valgte å forandre planer er vel ikke det noe som hun bør kritiseres for 😊 

Jo de synes jeg. Å prioritere matlaging og oppvask foran barnefars mulighet til å se sitt barn på UL er veldig merkelig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lady T skrev:

Javel, men om Mette valgte å forandre planer er vel ikke det noe som hun bør kritiseres for 😊 

Altså når dette var 2 klare mål for reisen så synes jeg ikke det er så rart at folk reagerer . Og spesielt ikke når reisen ble ordnet rett etter at hun har lagt ut om sin økonomi.  Da er det veldig naturlig og få unnagjort disse målene. Det tar kort tid og få gjort dette, og egentlig ingen Unskyldning for ikke å gjøre det,  om du spør meg

Endret av Tildittbeste
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Lady T said:

Javel, men om Mette valgte å forandre planer er vel ikke det noe som hun bør kritiseres for 😊 

Enig. I hvertfall ikke av leserne. Hun skylder jo ikke oss noen verdens ting. Da er det vel isåfall barnefar som bør kritisere henne for å ikke prioritere det, og det har jo ikke vi noe med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Jo de synes jeg. Å prioritere matlaging og oppvask foran barnefars mulighet til å se sitt barn på UL er veldig merkelig.

De har jo vært på ul. Det virket på snap som det var H som bestemte at de ikke skulle dra på UL, før det åpnet seg en mulighet. Husk hun har også vært febersyk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Jo de synes jeg. Å prioritere matlaging og oppvask foran barnefars mulighet til å se sitt barn på UL er veldig merkelig.

Nettopp, det virker som om det viktigste var å kunne opphøye seg selv ovenfor resten av familien til H fremfor å kunne finne andre løsninger slik at herr og fru MA kunne få mer kvalitetstid sammen 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Altså når dette var 2 klare mål for reisen så synes jeg ikke det er så rart at folk reagerer . Og spesielt ikke når reisen ble ordnet rett etter at hun har lagt ut om sin økonomi.  Da er det veldig naturlig og få unnagjort disse målene. Det tar kort tid og få gjort dette, og egentlig ingen Unskyldning for ikke å gjøre det,  om du spør meg

Man forandrer planer, sånn er livet. Men nå har hun jo vært på ul. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BuffaloDuck skrev:

Enig. I hvertfall ikke av leserne. Hun skylder jo ikke oss noen verdens ting. Da er det vel isåfall barnefar som bør kritisere henne for å ikke prioritere det, og det har jo ikke vi noe med.

Enig 😄 Virker som det var H som avgjorde at de ikke skulle på UL., før de fikk mulighet til å dra likevel. Hun har også hatt feber. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady T skrev:

Man forandrer planer, sånn er livet. Men nå har hun jo vært på ul. 

Ja ofte endrer man på planer, men mener fortsatt at ul er en så stor ting at de burde de få til, og det gjorde de jo helt på tampen også,  så da er vi jo egentlig ferdig snakka 👌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skrottefar skrev:

Nettopp, det virker som om det viktigste var å kunne opphøye seg selv ovenfor resten av familien til H fremfor å kunne finne andre løsninger slik at herr og fru MA kunne få mer kvalitetstid sammen 😎

Og hadde hun bodd på hotell hadde hun fått kritikk for det 🤷🏻‍♀️🙈😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, BuffaloDuck skrev:

Enig. I hvertfall ikke av leserne. Hun skylder jo ikke oss noen verdens ting. Da er det vel isåfall barnefar som bør kritisere henne for å ikke prioritere det, og det har jo ikke vi noe med.

Amen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tildittbeste skrev:

Ja ofte endrer man på planer, men mener fortsatt at ul er en så stor ting at de burde de få til, og det gjorde de jo helt på tampen også,  så da er vi jo egentlig ferdig snakka 👌

Det er jo uansett ikke alt av grunner for alt mulig som kommer frem på SoMe.. Jeg hadde følt meg veldig teit om jeg kom til svigers og fikk feber og i tillegg hadde svangerskapskvalme. Synes det er bra gjort at hun har klart å lage så mye mat og delta såpass mye som hun har gjort. Når jeg har feber er det senga som gjelder 🤒

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lady T skrev:

Og hadde hun bodd på hotell hadde hun fått kritikk for det 🤷🏻‍♀️🙈😅

Si ikke det, men hadde så vært tilfelle, så hadde vel du lagt inn en kommentar om feberen, så joda, feberen er stikkordet her eller noe :plystre:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Skrottefar skrev:

Si ikke det, men hadde så vært tilfelle, så hadde vel du lagt inn en kommentar om feberen, så joda, feberen er stikkordet her eller noe :plystre:

Hva mener du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skrottefar skrev:

At du nevner feberen ved flere anledninger

Jaja. Virker som folk overså det glatt og synes det var greit å kritisere en som forandret planer fordi hun ble syk. Du vet, med feber. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lady T skrev:

Jaja. Virker som folk overså det glatt og synes det var greit å kritisere en som forandret planer fordi hun ble syk. Du vet, med feber. 

Til info forandret hun ikke planene pga feber, men fordi hun ville prioritere å lage all maten selv. Dette er etter hennes eget utsagn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...