Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Til info forandret hun ikke planene pga feber, men fordi hun ville prioritere å lage all maten selv. Dette er etter hennes eget utsagn.

Hun sa også at H ikke ville på UL

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Lady T skrev:

Hun sa også at H ikke ville på UL

Og hun sier også hun har kontroll på H. 

Som for meg sier hadde hun sagt hun ville så hadde han gjennomført det. 

På Snap så han veldig fornøyd ut med å ha dratt iallefall, glad for han. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Skrottefar said:

Nettopp, det virker som om det viktigste var å kunne opphøye seg selv ovenfor resten av familien til H fremfor å kunne finne andre løsninger slik at herr og fru MA kunne få mer kvalitetstid sammen 😎

Akkurat det med å være gravid, og å være nøye med hvordan maten lages langt ute på den tyrkiske landsbygda under primitive forhold skjønner jeg utrolig godt. Var helt lik selv også, og da med maten i vest-Europa. Hun skrev selv at hun ville ha kontroll på om kjøttet ble godt nok stekt og at salaten ble vasket godt. 

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visvas skrev:

Og hun sier også hun har kontroll på H. 

Som for meg sier hadde hun sagt hun ville så hadde han gjennomført det. 

På Snap så han veldig fornøyd ut med å ha dratt iallefall, glad for han. 

Jeg hørte også hun sa hun hadde «kontroll på H», men det ble sagt ifm med at hun godt kunne bodd i Tyrkia, men da måtte hun selv vært husets overhodet og ikke slik som nå, at de bor hos svigers. Fordi hun var en kontrollfrik. Så da hun med glimt i øyet at hun hadde kontroll på H. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lady T skrev:

Hun sa også at H ikke ville på UL

Ikke fordi han ikke ville se babyen sin, men fordi han ikke ville be noen om å kjøre dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Ikke fordi han ikke ville se babyen sin, men fordi han ikke ville be noen om å kjøre dem. 

En 28? År gammel mann som bor hjemme hos foreldre, ikke har førerkort, jobber noen måneder i året og  uten utdannelse. Høres ikke ut som et scoop altså. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det skinner godt igjennom at hun ikke har det så bra om dagen, hennes svar i kommentar feltet er ganske "hissige " i forhold til hva hun tidligere bruker å svare. Stakkars menneske , tror jeg rett og slett hadde tatt en lang pause. Det som ikke gjør deg godt, skal du ikke stå i. Er det ikke det det heter?

Endret av Tildittbeste
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapsdepresjon? Satt diagnosen selv? Kanskje rett og slett alt stresset med å være gravid uten å ha noe på plass...mann i annet land, nektet visum osv osv. Å være stressa over selvpåført stress og kav er ikke det samme som å ha en svangerskapsdepresjon. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minipilla skrev:

Svangerskapsdepresjon? Satt diagnosen selv? Kanskje rett og slett alt stresset med å være gravid uten å ha noe på plass...mann i annet land, nektet visum osv osv. Å være stressa over selvpåført stress og kav er ikke det samme som å ha en svangerskapsdepresjon. 

Enig, skjønner hun sliter, men kan ikke se at det nødvendigvis er svangerskapsedpresjon, selv om det er tøft, særlig når hun er forkjølet. Tror ikke en med svangerskapsdepresjon hadde klart å reise alene til Tyrkia og ut på landsbygda, hvor de bor "oppå" svigerfamilien etc. etc. Men som sagt - skjønner det ikke er noen dans på roser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke vi skal spekulerer i om diagnosen svangerskapsdepresjon er reell eller ikke. Hun har det tydeligvis tøft. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lady T skrev:

Synes ikke vi skal spekulerer i om diagnosen svangerskapsdepresjon er reell eller ikke. Hun har det tydeligvis tøft. 

Hva med da å ta en laaang pause? Eller blir det for lite oppmerksomhet om hun gjør det? Eneste vennen hun har er datteren (jmfr henne selv) mannen langt vekk.. Det må jo bli stusselig det..

Endret av Kanelisvingen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Hva med da å ta en laaang pause? Eller blir det for lite oppmerksomhet om hun gjør det? Eneste vennen hun har er datteren (jmfr henne selv) mannen langt vekk.. Det må jo bli stusselig det..

Er litt ambivalent der, er jo nysgjerrig på fortsettelsen ;) . Men trenger ikke daglig info om dårlig form, så det er kanskje en idé å ta en pause til hun har mer å melde.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Hva med da å ta en laaang pause? Eller blir det for lite oppmerksomhet om hun gjør det? Eneste vennen hun har er datteren (jmfr henne selv) mannen langt vekk.. Det må jo bli stusselig det..

Ja, si det 😉 Det er nok en del positive sider ved å dele som hun gjør også, man knytter kontakter og blir «kjent» med andre i lignende situasjoner. Men hun får finne ut av det selv. Jeg liker bedre å følge henne enn mange andre bloggere, i alle fall, uten at jeg er noen «fan» heller. Men jeg synes jo noen her inne er litt raske med å kritisere. Jeg er litt mer der at jeg skjønner at noen velger å forandre på planer og ser an situasjonen man er i, sånn er jo livet. Jeg hadde stusset veldig hvis noen av mine venner/bekjente hadde reagert på meg fordi jeg forandret mine planer 🤷🏻‍♀️😅 
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lady T skrev:

Ja, si det 😉 Det er nok en del positive sider ved å dele som hun gjør også, man knytter kontakter og blir «kjent» med andre i lignende situasjoner. Men hun får finne ut av det selv. Jeg liker bedre å følge henne enn mange andre bloggere, i alle fall, uten at jeg er noen «fan» heller. Men jeg synes jo noen her inne er litt raske med å kritisere. Jeg er litt mer der at jeg skjønner at noen velger å forandre på planer og ser an situasjonen man er i, sånn er jo livet. Jeg hadde stusset veldig hvis noen av mine venner/bekjente hadde reagert på meg fordi jeg forandret mine planer 🤷🏻‍♀️😅 
 

Enig med deg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tildittbeste skrev:

Ja ofte endrer man på planer, men mener fortsatt at ul er en så stor ting at de burde de få til, og det gjorde de jo helt på tampen også,  så da er vi jo egentlig ferdig snakka 👌

Er det du som bestemmer når man er ferdig snakka? Jeg har en helt annen oppfatning enn deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Lemmon skrev:

Er det du som bestemmer når man er ferdig snakka? Jeg har en helt annen oppfatning enn deg

Kan gjerne forklare meg litt nærmere om du trenger mer forklaring. Mente det ikke var noe vits og prate frem og tilbake om ul,  da de faktisk gikk på ul som var det noen av oss hadde kommentert.  Ellers bestemmer jeg ikke når ting er ferdig snakka, nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lady T skrev:

Jaja. Virker som folk overså det glatt og synes det var greit å kritisere en som forandret planer fordi hun ble syk. Du vet, med feber. 

Med feberen, så hadde jeg mye heller valgt hotell og ultralyd, enn å stresse rundt for å imponere svigermor. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun har svangerskapsdepresjon burde hun jo ikke lese her inne, henge seg opp i ting her. Kanskje litt for mye stress å være ute på bygda ? Hva med å heller bare nyte livet med mannen. De hadde jo råd til at han skulle komme noen mnder til norge, så da hadde de jo hatt råd til hotellopphold for dem i en ukestid. Men men hennes valg selvsagt, men har man en depresjon og itilegg er gravid så bør man tenke mer på seg selv og på ro. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Tildittbeste skrev:

Ja ofte endrer man på planer, men mener fortsatt at ul er en så stor ting at de burde de få til, og det gjorde de jo helt på tampen også,  så da er vi jo egentlig ferdig snakka 👌

Men er det ikke opp til de to å bestemme hva de vil prioritere, og hvorfor?

6 timer siden, Nussepus skrev:

En 28? År gammel mann som bor hjemme hos foreldre, ikke har førerkort, jobber noen måneder i året og  uten utdannelse. Høres ikke ut som et scoop altså. 

Helt greit at du ikke synes dette er smart. Men nå har Mette valgt det slik, og det bør jo utenforstående kunne respektere?

Det er hennes liv, ikke ditt. 

6 timer siden, Surikatt skrev:

Det vet man jo når man involverer seg med en kelner på et turiststed. Så romantisk er det ikke. 

Igjen, dette er Mettes liv, og Mettes valg. Det går ikke utover noen her på KG. 

Det er noe som heter "live, and let live." 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...