Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lady T skrev:

Ganske sykt av noen å levere bekymringsmelding på grunnlag av en blogg 🙈😣 

Får håpe og tro det bare er på bakgrunn av bloggen; i så fall vil vel en slik bekymringsmelding bli avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Noen har levert inn bekymringsmelding på hennes omsorgsevne. Jaja, så lenge hun ikke har noe å skjule, så går det nok bra. MEN jeg kan ikke forstå at hun sier at barna alltid kommer først. Hun har vist gang på gang at det ikke stemmer. Men for all del, jeg tror ikke sønnen lider noe nød. 

Jeg har ikke lest innlegget, men det er vel ikke meldt bekymring på bakgrunn av bloggen? Om noen i nærmiljøet er bekymret for barnet/a er det jo BV som er rette instans. Det er de mindreåriges trygghet og sikkerhet som er viktig, ikke om mor føler seg «sparket mens hun ligger nede». 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruenFraHavet skrev:

Jeg har ikke lest innlegget, men det er vel ikke meldt bekymring på bakgrunn av bloggen? Om noen i nærmiljøet er bekymret for barnet/a er det jo BV som er rette instans. Det er de mindreåriges trygghet og sikkerhet som er viktig, ikke om mor føler seg «sparket mens hun ligger nede». 

Hun skriver at det er en ukjent person som har meldt henne. Hun la jo ut et navn på snap idag også , om vedkommende kunne ta kontakt med henne snarest. Vet ikke om dette er den personen som har meldt eller ikke. Tøft av personen om hun har stått frem med navn. Da må hun vel ha noe å komme med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Noen har levert inn bekymringsmelding på hennes omsorgsevne. Jaja, så lenge hun ikke har noe å skjule, så går det nok bra. MEN jeg kan ikke forstå at hun sier at barna alltid kommer først. Hun har vist gang på gang at det ikke stemmer. Men for all del, jeg tror ikke sønnen lider noe nød. 

Hvordan vet du at noen har gjort det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev:

Hun skriver at det er en ukjent person som har meldt henne. Hun la jo ut et navn på snap idag også , om vedkommende kunne ta kontakt med henne snarest. Vet ikke om dette er den personen som har meldt eller ikke. Tøft av personen om hun har stått frem med navn. Da må hun vel ha noe å komme med. 

Jeg håper at, dersom det er noe i denne bekymringen, barnet(a) får hjelp. Veldig underlig om hun har outet melder på den måten, så det bør vi vel ikke spekulere i? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lemmon skrev:

Hvordan vet du at noen har gjort det? 

Hun skrev det på bloggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har levert inn bekymringsmelding til bv. Sier ikke at det er riktig, men det er litt bekymringsverdig når man gifter seg etter å ha truffet noen fysisk i 3 uker. Som ikke ungene har møtt engang. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nussepus skrev:

Noen som har levert inn bekymringsmelding til bv. Sier ikke at det er riktig, men det er litt bekymringsverdig når man gifter seg etter å ha truffet noen fysisk i 3 uker. Som ikke ungene har møtt engang. 

Hva i all verden har det med omsorgsevnen for barna og gjøre??? Absolutt ingen ting. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nussepus skrev:

Noen som har levert inn bekymringsmelding til bv. Sier ikke at det er riktig, men det er litt bekymringsverdig når man gifter seg etter å ha truffet noen fysisk i 3 uker. Som ikke ungene har møtt engang. 

Helt enig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lemmon skrev:

Hva i all verden har det med omsorgsevnen for barna og gjøre??? Absolutt ingen ting. 

Selvfølgelig har det det. Man tar ikke totalt ukjente mennesker inn i livet til barn på den måten om man alltid setter barna først. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lemmon skrev:

Hva i all verden har det med omsorgsevnen for barna og gjøre??? Absolutt ingen ting. 

Dømmekraft?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kritt skrev:

Får håpe og tro det bare er på bakgrunn av bloggen; i så fall vil vel en slik bekymringsmelding bli avvist.

Forstod det som det var noen ukjente. Jeg spurte henne på snap. Da er det vel pga bloggen, vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nussepus skrev:

Dømmekraft?

Beklager, det er for tynt. Jeg blir ikke bare provosert på mettes grunnlag her men på generelt grunnlag. At noen er så sykelig opptatt av fremmede mennesker at de faktisk melder inn bekymringsmelding er utenfor min fatteevne. Disse menneskene sløser med dyrebare resurser som ikke har kapasitet til å hjelpe barn i voldelige hjem engang! DET blir jeg sint av. Nå må søren meg folk snart vokse opp å få seg et liv som ikke innebærer å blande inn offentlige instanser! Jeg er på ingen måte enig i valgene mette har tatt, men å kalle henne dårlig mor pga. some har ingen av oss grunnlag til å gjøre. Hennes omsorgsevne er ikke blitt gjenspeilet i bloggen på noen måte, hverken den ene eller andre veien. Dette mennesket burde fått en bekymringsmelding på SIN dårlige dømmekraft spør du meg. Muligens en sjekk på psyk. med det samme. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Fullrulle skrev:

Beklager, det er for tynt. Jeg blir ikke bare provosert på mettes grunnlag her men på generelt grunnlag. At noen er så sykelig opptatt av fremmede mennesker at de faktisk melder inn bekymringsmelding er utenfor min fatteevne. Disse menneskene sløser med dyrebare resurser som ikke har kapasitet til å hjelpe barn i voldelige hjem engang! DET blir jeg sint av. Nå må søren meg folk snart vokse opp å få seg et liv som ikke innebærer å blande inn offentlige instanser! Jeg er på ingen måte enig i valgene mette har tatt, men å kalle henne dårlig mor pga. some har ingen av oss grunnlag til å gjøre. Hennes omsorgsevne er ikke blitt gjenspeilet i bloggen på noen måte, hverken den ene eller andre veien. Dette mennesket burde fått en bekymringsmelding på SIN dårlige dømmekraft spør du meg. Muligens en sjekk på psyk. med det samme. 

Enig, ble både sint og skremt jeg nå 😠

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fullrulle skrev:

Beklager, det er for tynt. Jeg blir ikke bare provosert på mettes grunnlag her men på generelt grunnlag. At noen er så sykelig opptatt av fremmede mennesker at de faktisk melder inn bekymringsmelding er utenfor min fatteevne. Disse menneskene sløser med dyrebare resurser som ikke har kapasitet til å hjelpe barn i voldelige hjem engang! DET blir jeg sint av. Nå må søren meg folk snart vokse opp å få seg et liv som ikke innebærer å blande inn offentlige instanser! Jeg er på ingen måte enig i valgene mette har tatt, men å kalle henne dårlig mor pga. some har ingen av oss grunnlag til å gjøre. Hennes omsorgsevne er ikke blitt gjenspeilet i bloggen på noen måte, hverken den ene eller andre veien. Dette mennesket burde fått en bekymringsmelding på SIN dårlige dømmekraft spør du meg. Muligens en sjekk på psyk. med det samme. 

Så enig, så enig.

Dette sier mer om det andre mennesket. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes mange barn som feks vokser opp med psykisk og/ eller fysisk vold. Barn som vokser opp med mye rus etc, og så skal Barnevernet sine ressurser bli brukt på bloggeren Mette?? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette har kun ett barn, per definisjon. Hun og far har delt omsorg 50%. Jeg tror barnet blir godt tatt vare på, har forstått det slik at Mette kun reiser når sønnen er hos far. Eldste datter og nær familie er antakelig et godt nettverk. 
Er dette sant må det være forferdelig vondt for henne 💔

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Nussepus skrev:

Dømmekraft?

Det dummeste jeg har hørt. Du har vel mange ganger dårligere dømmekraft som mest sansynelig er en mamma selv og sitter dømmer andre over nett. Ta deg en bolle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at bekymringsmelding er sendt på grunnlag av blogg er vel spekulasjoner? Eller har hun fått dette bekreftet av BV? Det tviler jeg på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...