Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mette gjør ihvertfall en tur ut av det 😄

Oslo - Sandefjord 1,5 time

Sandefjord - Strømstad 2,5 timer

Strømstad - Ullared 3 timer

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Barberblad
Skrevet
6 minutter siden, CMarie skrev:

Mette gjør ihvertfall en tur ut av det 😄

Oslo - Sandefjord 1,5 time

Sandefjord - Strømstad 2,5 timer

Strømstad - Ullared 3 timer

Voldsomme greier! Hvorfor ikke kjøre direkte fra oslo til strømstad? Det tar jo like lang tid som oslo-sandefjord

Skrevet
28 minutter siden, Oppland skrev:

Nei, ferja Sandefjord - Strømstad er ikke gratis, har reist der mange ganger. 

Joda. Jeg betaler aldri for denne turen. 

6EC00E32-6AE8-442F-A7DB-BA884D6CB47B.png

• Liker 4
Skrevet

Nå er bilen til Mette kaputt , rett utenfor Oslo. Og de må vente i en times tid på tauebil. Kjipt etter en så lang kjøretur og tvillinger i bilen ser jeg for meg! 

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Nå er bilen til Mette kaputt , rett utenfor Oslo. Og de må vente i en times tid på tauebil. Kjipt etter en så lang kjøretur og tvillinger i bilen ser jeg for meg! 

Lettere å ta tog eller fly. 

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Surikatt skrev:

Lettere å ta tog eller fly. 

Det hadde jeg valgt på en slik tur! Nattoget feks. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Får håpe hun har bra forsikring, eller medlemsskap i et eller annet selskap, med gratis vei-hjelp, for ellers så ryker det noen kroner, og blir det noen timer på verksted så ryker det ennå flere kroner, så da kommer det nok et innlegg om det snart

• Liker 6
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

At noen gidder å lese denne vaffelrøra er en gåte.

Skrevet

Stakkars Mette måtte ut med nesten 10 000 på bilverksted.. Skal vi starte en vippsinnsamling ?

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Centimeteren skrev:

Stakkars Mette måtte ut med nesten 10 000 på bilverksted.. Skal vi starte en vippsinnsamling ?

😂😂😂😂

• Liker 10
Skrevet
12 timer siden, Skrottefar skrev:

Får håpe hun har bra forsikring, eller medlemsskap i et eller annet selskap, med gratis vei-hjelp, for ellers så ryker det noen kroner, og blir det noen timer på verksted så ryker det ennå flere kroner, så da kommer det nok et innlegg om det snart

Hun sa på snap at det kunne komme opp i 80 000 så det virker ikke som hun har noen form forsikring som dekker slikt nei 🤔 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Visvas skrev:

Hun sa på snap at det kunne komme opp i 80 000 så det virker ikke som hun har noen form forsikring som dekker slikt nei 🤔 

AB kan sikkert hjelpe:-)

• Liker 7
Skrevet

Planlegging må være stikkordet for den damen. Og at så mye skjer uansett hvor hun beveger seg er en gåte. Har nemlig lagt merke til at det alltid skjer ting mange av oss andre sjelden opplever...

• Liker 7
Skrevet
14 timer siden, Skrottefar skrev:

Tror ikke forsikring dekker hvis en får motortrøbbel på bilen, da er det vanligvis en slitasjedel som ryker. Kaskoforsikring dekker skader på egen bil hvis en kolliderer. 

• Liker 4
Skrevet

Håper hun får spart seg opp en buffer. Må være tøft å få ekstra utgift på 10.000 når hun lever fra lønning til lønning

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor hører vi aldri litt om mannen når hun er i Norge? Ute av øye ute av sinn? 

• Liker 5
Skrevet

Man kan si mye om bloggeren Mette, men en negativ person er hun absolutt ikke :) . 

• Liker 16
Skrevet
24 minutter siden, JaVel skrev:

Man kan si mye om bloggeren Mette, men en negativ person er hun absolutt ikke :) . 

Nei det har du rett i...impulsive folk har ikke tid til å tenke negativt..hehe..få se det positive i det 

• Liker 6
Skrevet

Mette har aldri vært i Oslo, faktisk. Kan ikke være mange på den alderen det gjelder.

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...