Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, JaVel skrev:

Hvis han nå får barn med henne, vil ikke det ha en positiv effekt på familiegjenforenings-saken?  Tenker da at alt det andre er på plass som giftermål, at hun reiser ofte ned for å besøke ham etc? Kan ikke se noe ved deres forhold som skulle gi et nei på den søknaden? Det eneste måtte være at de giftet seg etter veldig kort bekjentskap, men det kjenner jeg andre som også har gjort, men ingen av dem fikk nei på søknaden, og da var det heller ikke barn i bildet. 

Barn spiller ingen rolle for UDI, kan vel heller ha motsatt effekt?  Mange med avslag som får beskjed om at far og barn kan få et fint forhold igjennom feks Skype.... Lest om MANGE som har fått beskjed om dette i UDIgruppene på facebook.  

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Fikk vondt i magen av videoen 😳 Nå blir altså den kommende onkel/tante yngre enn sine nevøer. 

Akkurat det er jo virkelig ikke noe problem. 

Jeg har tanter og onkler som er yngre enn meg, fordi min bestefar giftet seg på ny sent i livet og fikk barn.

min sønn har også tanter og onkler som er yngre enn seg, fordi jeg ble mor tidlig. Er virkelig ikke noe negativt med det.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Boblerone skrev:

Akkurat det er jo virkelig ikke noe problem. 

Jeg har tanter og onkler som er yngre enn meg, fordi min bestefar giftet seg på ny sent i livet og fikk barn.

min sønn har også tanter og onkler som er yngre enn seg, fordi jeg ble mor tidlig. Er virkelig ikke noe negativt med det.

DET ER RART. Kunne nevnt mye mer. Virket som at hun er stolt av å bli gravid som bestemor, altså 😖

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WhiteSwan skrev:

DET ER RART. Kunne nevnt mye mer. Virket som at hun er stolt av å bli gravid som bestemor, altså 😖

Så klart hun er stolt. Er jo stort å bli gravid om det er det en ønsker. Er vell mer måten alt blir delt på som er greia.  Og veldig dumt å starte en stor krangel om.et par glass vin om hun visste hun ikke kunne drikke Fordi hun var gravid..alt for å bli sett og hørt.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Mette! Godt å se at du reflekterer over hvordan livet ditt kommer til å bli framover ETTER du har blitt gravid. 

Dette er vel et bevis på at tidsberegningen er annerledes i blogglandia? Hun sier at hun er ca 1 måned på vei. Hun var  i Tyrkia for noen få uker siden (slutten av august). Om hun ble gravid da, er hun max 3 uker på vei. Den testen var TYDELIG positiv, det er sjelden man har så mye hcg så tidlig i svangerskapet at testen engang slår ut så tidlig med mindre det er en digital test. Hun har også skrevet en stund at hun har symptomer. Det er ulikt fra person til person, men det er ikke genetisk mulig å få symptomer rett etter unnfangelsen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Gratulerer Mette! Godt å se at du reflekterer over hvordan livet ditt kommer til å bli framover ETTER du har blitt gravid. 

Dette er vel et bevis på at tidsberegningen er annerledes i blogglandia? Hun sier at hun er ca 1 måned på vei. Hun var  i Tyrkia for noen få uker siden (slutten av august). Om hun ble gravid da, er hun max 3 uker på vei. Den testen var TYDELIG positiv, det er sjelden man har så mye hcg så tidlig i svangerskapet at testen engang slår ut så tidlig med mindre det er en digital test. Hun har også skrevet en stund at hun har symptomer. Det er ulikt fra person til person, men det er ikke genetisk mulig å få symptomer rett etter unnfangelsen. 

Husk at når man teller uker i forhold til termin, teller man fra siste mens, ikke fra befruktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørende filmsnutt, selv om jeg håper og tror den var iscenesatt, altså at de begge visste resultatet i forkant.

Synes det er flott at de lyktes, og krysser fingrene for at svangerskapet forløper bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å tenke med ræva.. Noen få uker på vei i følge henne selv.. Det er jo en grunn til at folk venter med å dele sånt til 3 måneders grensen er oversteget.. Men klart går det galt har hun jo masse å skrive om.. Sorry altså, men det nådde et nytt lavmål idag.. Istedet for å nyte nyhetene saumfarer hun KG og leser kommentarer.. Hele "verden" fikk vite det før svigerforeldre.. Uff så tragisk.. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kanelisvingen skrev:

Snakk om å tenke med ræva.. Noen få uker på vei i følge henne selv.. Det er jo en grunn til at folk venter med å dele sånt til 3 måneders grensen er oversteget.. Men klart går det galt har hun jo masse å skrive om.. Sorry altså, men det nådde et nytt lavmål idag.. Istedet for å nyte nyhetene saumfarer hun KG og leser kommentarer.. Hele "verden" fikk vite det før svigerforeldre.. Uff så tragisk.. 

Du har helt rett...sitte her og lese kommentarer. Synes det ikke er rart folk reagerer. Ingen andre har denne trangen til å fortelle hele verden samme timen som de selv får positiv test. Helt sykt av ei dame på 40 år.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Mannen kan jo ikke være gravid.

Noe skurrer med den overskriften, var det ikke bedre å skrive:"Er vi gravide"? som man skriver nå..I "gamle dager" het det: "Er jeg gravid"?     Bare litt pirk fra meg.😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Kritt skrev:

Husk at når man teller uker i forhold til termin, teller man fra siste mens, ikke fra befruktning.

Det er umulig å få en så positiv test så få uker etter samleie, hcg-nivået er ikke høyt nok så tidlig i svangerskapet. Hun må ha blitt gravid før den siste Tyrkia-reisen. Jeg fatter ikke hvordan hun kan legge ut dette så tidlig. Det er jo en grunn til at man ikke utbasunerer slike ting før det har gått 12 uker. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for å klore seg oppover blogglisten.. Da ofres både verdighet, vanlig folkeskikk og alle andre normale mekanismer.. Hva gjør man ikke for noen klær fra Sparkjøp.. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har så utrolig mye i mot Mette og bloggen hennes, hvorfor i alle dager følger dere med på den da?😂 Herlighet så masse latterlige spekulasjoner og kommentarer det er i forumet her, blir seriøst flau av å lese hva voksne mennesker sitter å skriver om andre på nett🤯 #Nettvett er noe man lærer om på barneskolen 😉

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...