Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Hva er greien egentlig?

Om hun ble gravid forrige tur til Tyrkia eller gangen før, hva har det egentlig å bety for noen andre enn dem?

Absurd diskusjon!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, sirenas skrev:

Hva er greien egentlig?

Om hun ble gravid forrige tur til Tyrkia eller gangen før, hva har det egentlig å bety for noen andre enn dem?

Absurd diskusjon!

Ja det er helt absurd at hun stuer ungen sin inn på et hotellrom med en fremmed mann og lager barn...hvis det er tilfellet. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Surikatt skrev:

Men er sikkert bedre vant til at mannen bidrar. Når han tjener kr 5000 pr mnd 6 mnd i året så sier det seg selv. Buffer har hun heller ikke. Tror jeg slutter å lese bloggen nå. Det holder nå, Mette. Makan til utlevering. Hvorfor i alle dager går denne mannen med på sånt. Er det pengene som er viktigst for han? 

Det er ganske utrolig for slik jeg kjenner tyrkere skal det meste holdes innen for husets 4 vegger. Har vell snakket om gull og grønne skoger bare bloggen blir stor nok. Og mange går både gjennom ild og vann for penger. Men helt ærlig er det tragisk at av et voksent par...Jeg tror jeg seriøst skal slutte og følge. Det gjør meg psykiske syk og se alt dette her. Og ja det er mitt valg og følge eller ikke. Blogg verden er vell enda mer populært for yngre og de burde ikke blitt lært opp til at alt skal deles på nett... noe bør fortsatt tilhøre privaten 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, sirenas skrev:

Hva er greien egentlig?

Om hun ble gravid forrige tur til Tyrkia eller gangen før, hva har det egentlig å bety for noen andre enn dem?

Absurd diskusjon!

Det er absolutt ikke en absurd diskusjon. For hun sa at turen med sønnen i sommer så skulle mannen sove på sitt eget hotell  mens ho og sønnen skulle være sammen. ( etter tips her innefra)

Ja, det skjedde jo selvsagt ikke. Og om de har laga barn da, synes mange er helt på tryne. Grunnen for at jeg synes det er at sønnen aldri har sett stepappaen sin, og at fordi Mette sa han ikke skulle sove der. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kritt skrev:

Jeg kikket på gravidevideoen i går kveld. Synes først det var underlig at hun heller ville "prate" videre med seerne sine enn med barnefaren etter å ha overlevert nyheten, men tenkte etterpå at han MÅ ha visst om graviditeten på forhånd. La oss virkelig håpe han  gjorde det; at dette var spill for galleriet og at de hadde snakket ordentlig sammen før innspillingen.

Da tror jeg nok du har misforstått, hun sa hade til kamera som hun filmet med for å snakke videre med mannen sin. Ikke omvendt som du hevder her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å.ha lest bloggen hennes fra rett før bryllupet sitter jeg nå igjen med en følelse at hun bretter ut nesten alt om privatlivet sitt for klikk og penger på kontoen. Bare trist synes jeg. For ikke å snakke om  når barnet kommer? Da blir vi vel "foret" med hver minste detalj. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Ceccar skrev:

Da tror jeg nok du har misforstått, hun sa hade til kamera som hun filmet med for å snakke videre med mannen sin. Ikke omvendt som du hevder her. 

Ok, da har jeg misforstått, det var godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Oppland skrev:

Etter å.ha lest bloggen hennes fra rett før bryllupet sitter jeg nå igjen med en følelse at hun bretter ut nesten alt om privatlivet sitt for klikk og penger på kontoen. Bare trist synes jeg. For ikke å snakke om  når barnet kommer? Da blir vi vel "foret" med hver minste detalj. 

Ja, det er nok sånn det er, og i seriøsitetens navn, det er ikke en bra blogg, ei heller er kanalen hennes på Youtube det.
Alt er så selvsentrert og et stort ønske om oppmerksomhet, og verre ble det når AB kom inn i bildet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sirenas skrev:

Hva er greien egentlig?

Om hun ble gravid forrige tur til Tyrkia eller gangen før, hva har det egentlig å bety for noen andre enn dem?

Absurd diskusjon!

Fordi har det skjedd gangen før forrige tur, betyr det at hun har løyet på bloggen. Jeg vil ikke vite slike detaljer i det hele tatt, men når hun først forteller de mest intime detaljer(når,hvor de har sex)osv, så bør det iallefall stemme det hun sier. For hvis det var løgn, så er alt hun skriver ikke troverdig lenger. Altså- hold gjerne tilbake private detaljer, men ikke lyv! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visvas skrev:

Ja det er helt absurd at hun stuer ungen sin inn på et hotellrom med en fremmed mann og lager barn...hvis det er tilfellet. 

Dette tror jeg ingenting på. Hun er altfor impulsiv til å klare å holde kjeft om en slik nyhet så lenge :) . Du som er gift med en tyrker og har god kjennskap til Tyrkia, hvor gammeldags er egentlig menn fra den delen av Tyrkia som ektemannen hennes kommer fra og er din mann forholdsvis liberal? Tror du han vil klare seg greit i Norge så lenge han finner seg en jobb? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Surikatt skrev:

Men er sikkert bedre vant til at mannen bidrar. Når han tjener kr 5000 pr mnd 6 mnd i året så sier det seg selv. Buffer har hun heller ikke. Tror jeg slutter å lese bloggen nå. Det holder nå, Mette. Makan til utlevering. Hvorfor i alle dager går denne mannen med på sånt. Er det pengene som er viktigst for han? 

Jeg synes det er fint at det er så mange positive mennesker som skriver på bloggen hennes, samtidig synes jeg det er rart at ingen reagerer på at hun virket mer opptatt av lesere og lyttere, når det kommer til graviditeten. Skjønner rett og slett ikke hvorfor mannen går med på den massive utleveringen, jeg hadde satt ned foten forlengst. Kanskje han er redd for å miste henne om han virkelig sier NEI til all bloggingen om deres privatliv, hun har jo selv skrevet at bloggingen er veldig viktig for henne? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, JaVel skrev:

Jeg synes det er fint at det er så mange positive mennesker som skriver på bloggen hennes, samtidig synes jeg det er rart at ingen reagerer på at hun virket mer opptatt av lesere og lyttere, når det kommer til graviditeten. Skjønner rett og slett ikke hvorfor mannen går med på den massive utleveringen, jeg hadde satt ned foten forlengst. Kanskje han er redd for å miste henne om han virkelig sier NEI til all bloggingen om deres privatliv, hun har jo selv skrevet at bloggingen er veldig viktig for henne? 

Ja, jeg har også lurt på dette. Jeg antar hun har formidlet at hun skal tjene store summer på bloggen og at hun dermed skal sikre fremtiden deres. Foreløpig er det vel knapper og glansbilder og en genser fra Sparkjøp. Men jeg vet selvfølgelig ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, Kritt skrev:

Ja, jeg har også lurt på dette. Jeg antar hun har formidlet at hun skal tjene store summer på bloggen og at hun dermed skal sikre fremtiden deres. Foreløpig er det vel knapper og glansbilder og en genser fra Sparkjøp. Men jeg vet selvfølgelig ingen ting.

Det er vel strengt tatt mann og barn som skal sikre fremtiden? Gjennom å være bloggfyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kritt skrev:

Ja, jeg har også lurt på dette. Jeg antar hun har formidlet at hun skal tjene store summer på bloggen og at hun dermed skal sikre fremtiden deres. Foreløpig er det vel knapper og glansbilder og en genser fra Sparkjøp. Men jeg vet selvfølgelig ingen ting.

Det må jo være en totalt ukjent verden for ham. Kanskje han tror at det er helt normalt at nordmenn deler den mest private informasjon med totalt ukjente mennesker?  Slik jeg har forstått og opplevd noen tyrkere elsker de sladder, ja menn er like ille som kvinnene der, koblet med gammeldags ære-tenkning. Blogging har ingen plass i den kulturen, ja de liker sladder, men ikke på den offentlige måten som bloggere driver på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, JaVel skrev:

Dette tror jeg ingenting på. Hun er altfor impulsiv til å klare å holde kjeft om en slik nyhet så lenge :) . Du som er gift med en tyrker og har god kjennskap til Tyrkia, hvor gammeldags er egentlig menn fra den delen av Tyrkia som ektemannen hennes kommer fra og er din mann forholdsvis liberal? Tror du han vil klare seg greit i Norge så lenge han finner seg en jobb? 

Ja, jeg har ingen formening om når hun ble gravid altså.  Var et svar hvorfor folk hang seg opp i når hun evt ble gravid.  

Tror det er individuelt. Jeg kjenner de fra små plasser som er veldig liberal, også sånn ca opp der H er ifra og jeg kjenner de som er religiøs og holder hardt på kulturen sin. Jeg kjenner også de fra storbyer som tviholder på kulturen sin i Norge og blir mer og mer religiøs med tiden. Nesten alle jeg kjenner har blitt mer religiøs med årene faktisk. Men jeg kjenner også de som bor i Tyrkia og gift med norske damer som fester som om de bodde i Norge. 

Akkurat nå virker jo H lite religiøs, om religiøs overhode? Han virker heller ikke å bry seg voldsomt om tyrkisk kultur. Slik jeg leser utifra hva Mette skriver iallefall.  

Min mann er nok en mellomting. 

Han hadde aldri likt om jeg la ut bilder på nett for tusenvis av lesere i bikini, skrevet om at vi har hatt sex i grotter ect. 

Men å sette meg på et hotellrom hadde aldri skjedd. Han velger å bo med kona si på et velkjent "horehotell" for alle å se, men hun må helst sitte inne og tom spise kald mat.  🤔

Endret av Visvas
Rettet skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, JaVel skrev:

Det må jo være en totalt ukjent verden for ham. Kanskje han tror at det er helt normalt at nordmenn deler den mest private informasjon med totalt ukjente mennesker?  Slik jeg har forstått og opplevd noen tyrkere elsker de sladder, ja menn er like ille som kvinnene der, koblet med gammeldags ære-tenkning. Blogging har ingen plass i den kulturen, ja de liker sladder, men ikke på den offentlige måten som bloggere driver på. 

De kan gjerne legge ut mange bilder, men bildene skal helst være ordentlige. Ikke fjollefjes og tunga ut som 40åring. Kjenner mange tyrkiske menn som rett og slett blir provosert over voksne damer som gjør seg til på bilder. Så det at H synes dette er helt greit, men hun må helst sitte på hotellet harmonerer ikke helt. 

Og JA tyrkiske menn er de største sladrekjærringene. Det er derfor vanskelig å finne balansen for en norsk kvinne å være seg selv og samtidig vise respekt ovenfor mann og hans familie. For de SNAKKER om ALT og ting som er uskyldig for oss kan være provoserende for en tyrker feks, og motsatt selvfølgelig. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Visvas skrev:

Tror det er individuelt. Jeg kjenner de fra små plasser som er veldig liberal, også sånn ca opp der H er ifra og jeg kjenner de som er religiøs og holder hardt på kulturen sin. Jeg kjenner også de fra storbyer som tviholder på kulturen sin i Norge og blir mer og mer religiøs med tiden. Nesten alle jeg kjenner har blitt mer religiøs med årene faktisk.

Hvordan ser de egentlig på den vestlige verden? Virker jo en smule merkelig å velge å bosette seg i Vest-Europa og samtidig se på den som ikke-moralsk, slik jeg tolker det? 

 

8 minutter siden, Visvas skrev:

Han hadde aldri likt om jeg la ut bilder på nett for tusenvis av lesere i bikini, skrevet om at vi har hatt sex i grotter. 

Dette ville nok heller ikke den vanlige norske mann likt. Tror faktisk det store flertall av norske menn ville satt ned foten for lengst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Visvas skrev:

De kan gjerne legge ut mange bilder, men bildene skal helst være ordentlige. Ikke fjollefjes og tunga ut som 40åring. Kjenner mange tyrkiske menn som rett og slett blir provosert over voksne damer som gjør seg til på bilder.

Hvorfor er dette provoserende for dem? Jeg blir ikke provosert av slike bilder, men jeg kan synes at de er tåpelige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JaVel skrev:

Hvordan ser de egentlig på den vestlige verden? Virker jo en smule merkelig å velge å bosette seg i Vest-Europa og samtidig se på den som ikke-moralsk, slik jeg tolker det? 

 

Dette ville nok heller ikke den vanlige norske mann likt. Tror faktisk det store flertall av norske menn ville satt ned foten for lengst. 

Ja det tror jeg også. 

Nei de er jo også veldig dobbeltmoralsk haha så de kan jo fint gjøre noe de ikke liker bare det gir økonomisk utbytte feks 😆 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Visvas skrev:

Nei de er jo også veldig dobbeltmoralsk haha så de kan jo fint gjøre noe de ikke liker bare det gir økonomisk utbytte feks 😆 

Så Islam følges så lenge det ikke betyr at det blir mindre penger i lomma ;) .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...