Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Oslo-turen resulterte i signering med Blogghuset. Mette, hvorfor i all verden vil du legge businessen din i klørne på noen som assosieres med svært lite flatterende ord som konkurser, løgner, trusler, utlevering av mindreårige, politianmeldelser, hacking, skattesmell +++?

Er virkelig all PR god PR?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Opi skrev:

Oslo-turen resulterte i signering med Blogghuset. Mette, hvorfor i all verden vil du legge businessen din i klørne på noen som assosieres med svært lite flatterende ord som konkurser, løgner, trusler, utlevering av mindreårige, politianmeldelser, hacking, skattesmell +++?

Er virkelig all PR god PR?

Jeg tror seriøst de tror det selv, mange av disse små bloggerne. Og ihvertfall de som er avleggerne til AB. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Opi skrev:

Oslo-turen resulterte i signering med Blogghuset. Mette, hvorfor i all verden vil du legge businessen din i klørne på noen som assosieres med svært lite flatterende ord som konkurser, løgner, trusler, utlevering av mindreårige, politianmeldelser, hacking, skattesmell +++?

Er virkelig all PR god PR?

Drømmen hennes er visst å komme på tv...koste hva det koste vil...🙄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moongirl skrev:

Drømmen hennes er visst å komme på tv...koste hva det koste vil...🙄

Fortsetter hun i samme duren går nok drømmen i oppfyllelse ganske snart. TV-selskapene elsker å caste folk som er villig til å selge seg for puteflau underholdning. 

Mette, så lenge du skriver på bloggen/dagboken din har du en viss kontroll på hvordan du vil fremstå og dermed hvordan du blir oppfattet. Når du er på TV har du gitt i fra deg denne kontrollen, du er helt prisgitt producerne, og de har ingen betenkeligheter med å klippe og lime og vinkle historien din akkurat i den retningen de ønsker. De fleste kommer ikke akkurat bedre ut av dette...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''fikk jeg spørsmål om å signere en 2 års kontrakt hos managementet Blogghuset, noe jeg selvfølgelig takket ja til.''
Virker som Mette skrev under på sekundet. Fikk sikkert ikke en advokat til å se gjennom kontrakten engang.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Centimeteren skrev:

''fikk jeg spørsmål om å signere en 2 års kontrakt hos managementet Blogghuset, noe jeg selvfølgelig takket ja til.''
Virker som Mette skrev under på sekundet. Fikk sikkert ikke en advokat til å se gjennom kontrakten engang.

 

Har du sett at hun har brukt tid på noe før?? Alt du har lest gjennom bloggen har kort tid mellom ord og handling...Så hun hoppe sikkert bare på her oxo. Impulsiv all over

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tildittbeste skrev:

Har du sett at hun har brukt tid på noe før?? Alt du har lest gjennom bloggen har kort tid mellom ord og handling...Så hun hoppe sikkert bare på her oxo. Impulsiv all over

Et kroneksempel på godtroende og naiv, lot seg sikkert blende av alt som ble lovet hos Blogghuset, gull og grønne skoger, komme på TV.....og nei, jeg er ikke sjalu eller misunnelig 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Nina1975 skrev:

Lurer på hvor mange prosent ab skal ha av inntekten hennes. 

Halve jakken fra Sparkjøp, kanskje? 😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Nina1975 skrev:

Lurer på hvor mange prosent ab skal ha av inntekten hennes. 

På siden til Blogghuset så står det at de består av 8 stk personer som driver huset og i stallen har de 5 "influensere", 6 nå da, om vi teller med MA, så noen prosent går nok til både AB og resten av huset :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Diamant skrev:

Hun er på "overtid" og har små tegn på en mulig graviditet.

Ref. Insta i for ca 1 time siden.

Det hadde hun jo dagen etter hun kom til Tyrkia også. Så da får vi se da Vet du...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tildittbeste skrev:

Det hadde hun jo dagen etter hun kom til Tyrkia også. Så da får vi se da Vet du...

Hehe, ja. På Insta får hun masse lykkeønskninger allerede...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Diamant skrev:

Hehe, ja. På Insta får hun masse lykkeønskninger allerede...

Hun har jo testa flere dager før forventa mens før så skjønner ikke hvorfor hun ikke gjør det nå? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tildittbeste skrev:

Hun har jo testa flere dager før forventa mens før så skjønner ikke hvorfor hun ikke gjør det nå? 

Hun skal teste til helgen skriver hun..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke at hun tør å få barn med en fyr som bor i Tyrkia. Altså, skal hun pendle til en landsby i nærheten av Syria en gang pr måned med et barn? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint det.. Krig og fred og sånn vet du.. Dessuten så er det så flott for ett lite barn å reise over et døgn, ofte med både 2 og 3 flybytte, for det skal komme barn for enhver pris.. Dessuten er det så kjekt å føde uten barnefar, første smil uten barnefar, osv.. Nei stemmer det, de kan jo bare facetime ja.. Skulle de ikke søke nytt besøksvisum her nå sist da? Hun stresset jo rundt for å ordne papirer.. Ble vel ikke noe av det.. Samme søren, så lenge hun skraper til seg litt tv-tid.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Tipper de har søkt og fått avslag igjen jeg.. 

Jeg tippet heller at han ikke har klart å innhente dette nødvendige brevet fra arbeidsgiver ettersom han er mellom to jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kritt skrev:

Jeg tippet heller at han ikke har klart å innhente dette nødvendige brevet fra arbeidsgiver ettersom han er mellom to jobber.

Dette skrivet er virkelig ikke vansklig å skaffe..De skal jo bare ha en bekreftelse på at han jobber..hva mener du mellom to jobber?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...