Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Jeg er for gammel for et par ting kjenner jeg. Denne «nyt dagen» snappen. Er det på tull eller? Sitte sånn foran kamera? Herregud så pinlig. 

Og fake joggedress. Kjøper noen virkelig det??

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Minipilla skrev:

Jeg er for gammel for et par ting kjenner jeg. Denne «nyt dagen» snappen. Er det på tull eller? Sitte sånn foran kamera? Herregud så pinlig. 

Og fake joggedress. Kjøper noen virkelig det??

🤷‍♀️🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt!!! Gjør det noe da alt det hun skriver?? 

Så vidt jeg kan se er det minimalt med eksponering av barn. Bra. Huleboer- aktiviteter og eggløsninger vil jeg vite minst mulig om og er det som trekker mest ned. Og ja, hun har drete på draget ved et gjesteinnlegg. Det er helt greit å mene hun er i overkant naiv osv,men er hun det? Ja, mange ganger skriver hun som andre tenker, en haug av ord, som kan virke selvmotsigende. Men slik er det vel ofte, at alt er ikke svart/hvitt, en ser ene siden, så ser en andre siden. Slik oppfatter jeg mye av det hun skriver. Men denne tråden er jo større underholdning enn bloggen selv, her kommenteres absolutt alt. Og gjøres narr av. Bare ta den burgunder røde t-skjorten, enten det er slik at han kjøper flere av samme farge( som nevnt i siste innlegg) , er fattig med en ussel t skjorte i garderoben, eller- nå henger jeg meg på her og lanserer en ny teori: det er velregissert for å lokke KG brukerne til å reagere- hva vet jeg?  

Jeg må vel bare innrømme, jeg har blitt fast leser av både tråden her og bloggen. Grunn: underholdning. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 22.51, Skrottefar skrev:

Dårlig, ikke ikke bare litt dårlig, men utrolig dårlig kreativitet om hva man skal blogge om.......jeg gremmes.

Og det ene punktet, som er av det hun liker med figuren;
"Han kommer alltid tidlig hjem fra jobb, fordi han savner meg. Alt ifra en halv time til 3 timer"

Så det er bra at han "skulker" jobben? Sier litt om arbeidsmoralen hans......."næh.....savner kjærringa, jeg går tidlig jeg" :murvegg:

Tyrkere har normalt sett veldig høy arbeidsmoral. Går gjerne syk på jobb og heller sutrer seg igjennom dagen så dette må jo være veldig spesielt for arbeidsgiver 😬 I tillegg så tar han seg vel fri for å hente henne med buss og følge henne med buss til flyplassen også? Akkurat dette har jeg aldri forstått 🤷‍♀️

Siden mange norske arbeidsgivere googler sine potensielle ansatte så kan jeg ikke tenke meg dette vil slå heldig ut for en ansettelse? 

Endret av Visvas
Rettet skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Visvas skrev:

Tyrkere har normalt sett veldig høy arbeidsmoral. Går gjerne syk på jobb og heller sutrer seg igjennom dagen så dette må jo være veldig spesielt for arbeidsgiver 😬 I tillegg så tar han seg vel fri for å hente henne med buss og følge henne med buss til flyplassen også? Akkurat dette har jeg aldri forstått 🤷‍♀️

Siden mange norske arbeidsgivere googler sine potensielle ansatte så kan jeg ikke tenke meg dette vil slå heldig ut for en ansettelse? 

Nei veldig dårlig arbeidsmoral.

Og hva er greia med å ta fri for å hente på flyplassen? Bestill en transfer som kjøre rett til hotellet. Men er vell redd noen skal se på henne, eller hun se på noen der. Har virkelig ikke funnet noen bedre grunn.

Blir jo spennende og se hva som skjer om bloggen lever så lenge at vi får vite om flytting til Norge og hverdagen her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Nei veldig dårlig arbeidsmoral.

Og hva er greia med å ta fri for å hente på flyplassen? Bestill en transfer som kjøre rett til hotellet. Men er vell redd noen skal se på henne, eller hun se på noen der. Har virkelig ikke funnet noen bedre grunn.

Blir jo spennende og se hva som skjer om bloggen lever så lenge at vi får vite om flytting til Norge og hverdagen her. 

Tyrkere har dårlig arbeidsmoral ? 

De kan sutre mye, men meg bekjent så går de alltid på jobb når de skal....med litt slingringsmonn. Tyrkertid er tyrkertid 😅

Ja for meg er det helt merkelig å ta fri for å hente og bring med buss. Hadde det vært med bil så hadde det vært noe annet, men med buss? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg reagerer mest på er at hun skriver han er sjalu. Som mange har bemerket her, han ønsker ikke at kona går ut alene fordi hun han bli påkjørt. Eh! Det er nok andre grunner til at hun ikke får gå ut alene også.  Hvis hun ikke får gå ut alene den dagen han kommer til Norge? Skal hun bare sitte inne da også bortsett  fra når han kan følge henne på jobb, på butikken osv. Det er i hvert fall noe jeg aldri hadde godtatt verken i Tyrkia eller Norge. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Visvas skrev:

Tyrkere har dårlig arbeidsmoral ? 

De kan sutre mye, men meg bekjent så går de alltid på jobb når de skal....med litt slingringsmonn. Tyrkertid er tyrkertid 😅

Ja for meg er det helt merkelig å ta fri for å hente og bring med buss. Hadde det vært med bil så hadde det vært noe annet, men med buss? 

Han har dårlig arbeidsmoral,  ikke tyrkere slik jeg kjenner de. Som du sier de kan klage men går på jobb.

 

Påkjørt ja?? I konakli er det ikke så mye bil trafikk i sentrum. Og skal hun krysse veien er der bro over ellee tunnel under den store veien. Så det er bare så dumt å si

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Han har dårlig arbeidsmoral,  ikke tyrkere slik jeg kjenner de. Som du sier de kan klage men går på jobb.

 

Påkjørt ja?? I konakli er det ikke så mye bil trafikk i sentrum. Og skal hun krysse veien er der bro over ellee tunnel under den store veien. Så det er bare så dumt å si

Aha, ja da henger jeg med. 

Ja han har ikke den arbeidsmoralen blant tyrkere som jeg kjenner det nei. Og at alt ligger åpent på blogg, Snap osv er jo virkelig ikke heldig for han når han skal inn på arbeidsmarkedet i Norge. 

....hvis han noen gang kommer til Norge. 

Fatter ikke hvorfor de ønsker å bruke årevis? 

Ja å være redd for at ei dame på 40 skal bli påkjørt er den dummeste unnskyldningen jeg har hørt noen gang 🤦‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Visvas skrev:

Aha, ja da henger jeg med. 

Ja han har ikke den arbeidsmoralen blant tyrkere som jeg kjenner det nei. Og at alt ligger åpent på blogg, Snap osv er jo virkelig ikke heldig for han når han skal inn på arbeidsmarkedet i Norge. 

....hvis han noen gang kommer til Norge. 

Fatter ikke hvorfor de ønsker å bruke årevis? 

Ja å være redd for at ei dame på 40 skal bli påkjørt er den dummeste unnskyldningen jeg har hørt noen gang 🤦‍♀️

Tror de vil bruke årevis for å prøve å unngå å bli stemplet for proforma. Siden de giftet seg etter så kort tid. Ellers er det vell ikke så ofte en ser at folk venter så lenge med å starte prosessen.

 

Har kanskje fått tips av andre som har vært gjennom det samme.  Eldre kvinne,  ung mann og raskt ekteskap.

 

Låter vell ikke så godt i Udi ører

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tildittbeste skrev:

Tror de vil bruke årevis for å prøve å unngå å bli stemplet for proforma. Siden de giftet seg etter så kort tid. Ellers er det vell ikke så ofte en ser at folk venter så lenge med å starte prosessen.

 

Har kanskje fått tips av andre som har vært gjennom det samme.  Eldre kvinne,  ung mann og raskt ekteskap.

 

Låter vell ikke så godt i Udi ører

Personlig så tror jeg ikke det spiller noen rolle ang eventuelle proformastempel at de venter. Det visker ikke ut at de giftet seg etter å ha møttes to ganger. Hun gir han visakortet sitt, han skal spare ett års lønn for å bygge seg noe i hjembyen, skal betale leilighet for han. Dette pluss masse mer bekrefter vel heller proforma for udi sin del. Proformabarn er det mange av så udi bryr seg fint lite om det er barn i bildet om de trodde det skulle støtte saken deres.   

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Visvas skrev:

Personlig så tror jeg ikke det spiller noen rolle ang eventuelle proformastempel at de venter. Det visker ikke ut at de giftet seg etter å ha møttes to ganger. Hun gir han visakortet sitt, han skal spare ett års lønn for å bygge seg noe i hjembyen, skal betale leilighet for han. Dette pluss masse mer bekrefter vel heller proforma for udi sin del. Proformabarn er det mange av så udi bryr seg fint lite om det er barn i bildet om de trodde det skulle støtte saken deres.   

Når det er sagt så ønsker jeg de hell og lykke jeg altså.

Jeg er helt enig med deg. Hvis de see det som proforma så gjør de nok det uansett hvor lenge de venter. 

Ja jeg har hørt om mange proforma barn 

Udi ser jo på hele historien som du sier.

Jeg også har ønske om at alle kan leve lykkelig uansett hvor den ene eller andre kommer fra .

Det er helheten her jeg er skeptisk til og all uvitenheten

Dessverre

 

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Jeg er helt enig med deg. Hvis de see det som proforma så gjør de nok det uansett hvor lenge de venter. 

Ja jeg har hørt om mange proforma barn 

Udi ser jo på hele historien som du sier.

Jeg også har ønske om at alle kan leve lykkelig uansett hvor den ene eller andre kommer fra .

Det er helheten her jeg er skeptisk til og all uvitenheten

Dessverre

Ja enig! 

Endret av Visvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Centimeteren skrev:

Mette har ikke blogget på flere dager ... Er alt bra?

Hun prioriterer datter og barnebarn visst nok...er jo bra, da!😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Centimeteren skrev:

Mette har ikke blogget på flere dager ... Er alt bra?

Alt er bra, hun er aktiv på Snap. Hun skriver at hun har tatt fri fra bloggen en dag for å prioritere datteren og tvillingene. Men hun kommer med nytt innlegg som er ganske sjeldent på bloggen hennes i følge henne selv. Gled dere, skriver hun.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har vi glemt at vi alle betyr like mye? At det ikke er på utsiden vi er forskjellig fra hverandre, men på innsiden?"

 

Mon om hun ikke mener omvendt? 🙄😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...