Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter overskriften å dømme ser det ut som om hun allerede mottok alvorlige trusler, men det var selvsagt klikk- åte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
18 minutter siden, Cessa74 skrev:

Jeg er SÅ enig! Dette er en utrolig kjedelig og intetsigende blogg med ekstremt repeterende innhold både i tekst og bilder. Har seriøst virkelig ingen forståelse av hvorfor denne bloggen ligger på topp 20 -den er jo gørrkjedelig! Men jeg tror bloggeren var smart som startet og holdt liv i denne tråden -kombinert med clickbaits og (dårlig skjult) provoserende innhold -og dermed etablerte en trofast leseskare (lik blogger som villa paprika osv). Slike blogger er egentlig fullstendig amatørmessig og er på INGEN måte hverken nytenkende eller influencermateriale. Det er som å lese i en privat dagbok. Og dessverre blir mange "enkle" sjeler avhengig -typ samme konsept som en såpeopera. Lite og ræva innhold, men man liksom bare MÅ følge henne for å se hva som skjer videre i hennes veldig vanlige liv.

For å se det sånn; lurer på hvilke seriøse annonsører tenker at deres varemerke skal assosieres med en slik blogg? Tror man seriøst at hun er en slags påvirker? (Hvis Mette bruker dette skal jammen jeg ha også -så jeg blir mer lik henne.. -eller kanskje ikke..)

Foreslår at dere som synes bloggen er så interesant revurderer om dere kanskje heller skal finne dere en ny såpeopera på netflix. Det må jo være ganske kleint å være avhengig av å følge en dames private dagbok om hennes forelskelse og sexliv med en tyrker -og hvordan hun takler gradvis underkuing kombinert med mammarollen hjemme. Altså; bare la den være.. Det virker som bloggeren er helt avhnegig av oppmerksomheten på bloggen og at dette er MYE viktigere enn både familie og ektemann -og det er bare sykt trist.. Så jeg kommer heller ikke til å klikke inn på denne bloggen en eneste gang til.., eller de kjedelige youtubevideoene som vel kun aller nærmeste familie synes er alright å se på.

Og siden bloggeren selv leser her inne (selv om hun selvsagt benekter dette, bare for å blogge om alt som skrives her inne); Fokuser på livet ditt. Skal du blogge -så vekk fra denne kleine, amatørmessige dagbokstilen. Finn heller en klar nisje -som feks konseptet rundt dette å gifte seg med en fra en annen kultur, relgion, oppvekst og land. SLUTT å legg ut om hele ditt privatliv -det er bare så pinlig og uinteresant. (og vær så snill..........; bytt det bildet du har øverst i bloggen -bare please gjør det..

Supert innlegg, men du snakker for døve ører 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2019 den 15.12, JaVel skrev:

Dette har også jeg lagt merke til, og har egentlig blitt litt forundret, for hun har tidligere skrevet ganske så dårlig norsk i sine innlegg. Men det skal hun ha, når hun fikk tilbakemeldinger om at hun måtte stramme opp norsken sin, så gjorde hun det. 

Er da ikke merkelig.

Jeg skriver langt dårligere og med et lavere ordforråd enn jeg prater 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det siste innlegget til Mette var et av de bedre, selv om jeg egentlig ikke har sansen for forsvarstaler. Til tross for den dramatiske overskriften synes jeg hun forklarer godt hvordan både hun og mannen tenker som de gjør, og hvorfor hun liker seg best på hotellrommet på kveldstid. Det har blitt påpekt utallige ganger i denne tråden hvor pågående de tyrkiske mannfolka kan være, så selv om timesvis alene på hotellet med takeaway og Netflix virker noe stusselig for mange av oss, slipper hun i det minste innpåslitne tyrkere 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nyherinne

Da eg kom over bloggen til Mette så syntes jeg at den var bra, ikke knall men bra. Så skjedde det noe underveis, jeg syntes overskriftene ble mer spesielle, og jeg fikk en følelse av at jeg hadde sett dette før. Hva har skjedd tenkte jeg. Men nå vet jeg, eller jeg har vært klar over at det er en grunn. Det er dette kurset... Hun har lært at jo mer dramatiske overskrifter/ titler så er det enda større sannsynlig at folk leser. Jeg tenker at dette er så gjennomført innlysende.  Og jeg må si at jeg mister lysten på å handle i de forskjellige nettbutikkene når denne type bloggere brukes. Jeg  lurer på hva annet enn lureri de lærer på kurs... jo jeg vet.. kalle seg påvirkere. De påvirker i hvert fall meg til å  1) Slutte å lese 2) Ikke handle i de butikkene det annonseres .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, nyherinne skrev:

Da eg kom over bloggen til Mette så syntes jeg at den var bra, ikke knall men bra. Så skjedde det noe underveis, jeg syntes overskriftene ble mer spesielle, og jeg fikk en følelse av at jeg hadde sett dette før. Hva har skjedd tenkte jeg. Men nå vet jeg, eller jeg har vært klar over at det er en grunn. Det er dette kurset... Hun har lært at jo mer dramatiske overskrifter/ titler så er det enda større sannsynlig at folk leser. Jeg tenker at dette er så gjennomført innlysende.  Og jeg må si at jeg mister lysten på å handle i de forskjellige nettbutikkene når denne type bloggere brukes. Jeg  lurer på hva annet enn lureri de lærer på kurs... jo jeg vet.. kalle seg påvirkere. De påvirker i hvert fall meg til å  1) Slutte å lese 2) Ikke handle i de butikkene det annonseres .

 

Helt enig. Den har virkelig blitt dårligere. Og overskriftene hennes er slett ikke noe annet enn ønske om klikk. Og jeg får ikke sagt det nok ganger,  hun må inn og sjekke her for så å skrive om alle de grusomme menneskene som ikke vet noe om hennes forhold. Hun bryr seg ikke sier hun, da er det ganske rart at hun MÅ kommenterer det hver eneste dag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt det før: 

"Symbiose med tråden sin". 

Sagt dette også før: Det beste ville være å legge tråden død. Hun hater den uansett så. Ta den heller opp igjen når hun har blitt en toppblogger på "ordentlig" (med annonsører etc) Enn så lenge er hun bare en dame som har giftet seg med en ung Tyrkisk mann, og som vrenger ut privatlivet sitt og som avslører manglende kunnskap om kultur, politikk og religion. Men, hun er også er en pen dame, virker hyggelig og sprudlende -  og det virker som hun vil godt. 

Jeg er ikke helt sikker på om hun har all den isen i magen som kreves for å klare å være en drama og clickbait-blogg. For desverre, så er det den sjangeren hun havner i. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig @Isild👏

Dette er siste ord fra meg her inne. Skal ikke bruke 1 sekund til på henne her, bloggen eller bruke hennes sponsorer. Hun møter seg snart i døra, som sin mentor, men så oppegående er hun vel til å skjønne det😆 Og det ekteskapet ditt Mette, lykke til, det trenger du😉 Hasta la vista😘 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så krass, og hva er vitsen med å skrive enda flere innlegg om at man ikke skal følge henne (og dermed skape enda mer trafikk, som man tydeligvis er i mot)? Synes også det er unødvendig å gi henne så negative karakteristikker

 

Jeg er kritisk og skeptisk til mange av valgene hun tar, og synes ikke hun skriver særlig godt, like fullt er det artig å følge med på bloggen og reisen hennes. Litt som en reality-serie, bare at det tar mindre tid ;). Jeg gir sytten i om bloggen hennes går opp eller ned på topplisten, men synes jo samspillet/korrelasjonen mellom tråden her, bloggen og topplisten er et interessant fenomen.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette skriver 20 ting hun IKKE liker med Huseyin. Tror ikke jeg hadde kommet på 5 om min utkårede.

Han er visst veldig sjalu av seg.

Endret av Centimeteren
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Centimeteren skrev:

Mette skriver 20 ting hun IKKE liker med Huseyin. Tror ikke jeg hadde kommet på 5 om min utkårede.

Han er visst veldig sjalu av seg.

Dårlig, ikke ikke bare litt dårlig, men utrolig dårlig kreativitet om hva man skal blogge om.......jeg gremmes.

Og det ene punktet, som er av det hun liker med figuren;
"Han kommer alltid tidlig hjem fra jobb, fordi han savner meg. Alt ifra en halv time til 3 timer"

Så det er bra at han "skulker" jobben? Sier litt om arbeidsmoralen hans......."næh.....savner kjærringa, jeg går tidlig jeg" :murvegg:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte også "Han blander seg ikke opp i hvilke klær jeg går med eller ikke går med" etterfulgt av: "Han drar genseren min høyere opp om jeg har for mye utringning".

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet at jeg underholdes ved å lese bloggen, men tror nå det blir for pinlig å fortsette (men bare nesten, kikkeren overtar) 🙈. Kunne nevnt og kommentert mange ting, men det er neppe nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for tenk det var jo bare for moro...hun ler jo stort sett bare av de negative tingene hun ser ved han...dumt å si...og om han skulle si noe negativt om henne så hadde HUN  allerrede 2 ting.. ehh var vell hva han mente og ikke hun selv...minner meg om igjen og igjen om en fjortis også med tanke på disse se på meg hvor deilig jeg er med trutmunn og fingrene i håret ( snap i går)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...