Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er alle de menneskene som tenker at “hey, nå skal jeg skrive om livet mitt sånn at alle andre kan lese om det..”.. At man gifter seg med en utlendig som er langt yngre og man kunne vært mora omtrent, eller at man blir tidlig bestemor er jo forsåvidt skrevet om en del ganger før.. Blir man så blendet av pengene man tror man skal tjene at man legger ut barn, barnebarn, trutmunnbilder og tyrkiske ektemenn med sneipen i munnen helt ukritisk?! Rare greier.. Det finnes et par skikkelige Tyrkiablogger, som er interessant, pga innholdet, der det tilogmed er riktig det som blir skrevet, i forhold til tyrkisk kultur og tradisjoner. Uansett, denne bloggeren vil nok bare oppnå klikk når hun kommer med noe sensasjonellt, type «finne opp ting som genererer klikk» det er synd for de andre som gjør en hederlig innsats det..men seriøst;koster et «kurs» medd AB 14.000? Helt vilt når det eneste man lærer er å lure leserene.. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne «bloggeren» har knapt 400 følgerne på IG, og et titalls likes på bilder. «Fansiden» på fb har knapt et eneste like. Det kan ikke være mange som leser den elendige dagboken, og penger kan det ikke være mulig å tjene på den. Ser ut til at kvinner på hennes alder i frustrasjon pleier å melde seg på afrikansk trommekurs eller «Finn ditt indre kraftdyr», mens hun valgte å vrenge privatlivet på nettet. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Du har et poeng der ja.. Det som var så kleint og gjennomsiktig var jo at etter en liten stund med kursing så kom det en historie som tydelig var «hjemmelagd» og rett inn på blogglisten.. og det vanket visst godord fra mor sjøl AB.. Siden hun har falt som en stein på blogglisten er det vel ikke lenge før vi får ett nytt sensasjonspreget innlegg som man ikke vet om er sant eller ikke, og det er så synd på de stakkars 4-5 som leser bloggen.. som sikker også har funnet sitt indre dyr, eller tyrkiske kelner på rundt 20.. felles skjebne, felles trøst..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner ellers kraftig om skjebner fra «90 days to wed».. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi kalle det 14 days together and then wed? greit å Skype, men å ha fysisk tilbragt 14 dager sammen, for så å gifte seg OG prøve iherdig på å lage barn.. Da er vi tilbake til det som en eller annen skrev før i innlegget her.. noen må beskytte bloggeren mot seg selv..Legg til en litt krøkkete måte å ha en samtale på grunnet dårlig språk, så skjønner jeg ikke helt hvordan de kan kjenne hverandre så godt, ut og inn som hun påstår..🤭

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ingrid76 skrev:

Kan vi kalle det 14 days together and then wed? greit å Skype, men å ha fysisk tilbragt 14 dager sammen, for så å gifte seg OG prøve iherdig på å lage barn.. Da er vi tilbake til det som en eller annen skrev før i innlegget her.. noen må beskytte bloggeren mot seg selv..Legg til en litt krøkkete måte å ha en samtale på grunnet dårlig språk, så skjønner jeg ikke helt hvordan de kan kjenne hverandre så godt, ut og inn som hun påstår..🤭

Det er SÅPASS, ja?? 😂😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ingrid76 skrev:

Kan vi kalle det 14 days together and then wed? greit å Skype, men å ha fysisk tilbragt 14 dager sammen, for så å gifte seg OG prøve iherdig på å lage barn.. Da er vi tilbake til det som en eller annen skrev før i innlegget her.. noen må beskytte bloggeren mot seg selv..Legg til en litt krøkkete måte å ha en samtale på grunnet dårlig språk, så skjønner jeg ikke helt hvordan de kan kjenne hverandre så godt, ut og inn som hun påstår..🤭

14 dager fysisk sammen, så gifter de seg. Jeg har ikke ord som dekker det jeg mener om den saken.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hun sa de hadde hatt 5 uker sammen først? Uansett, skulle tro enkelte her har noe imot bloggeren personlig. Først en eviglang diskusjon i kommentarfeltet, og deretter opprette bruker her på forumet for å diskutere videre..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Minner ellers kraftig om skjebner fra «90 days to wed».. 

Kurs er viktig. Å lære. Å ta  dt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Yann skrev:

Kurs er viktig. Å lære. Å ta  dt

Kurs kan være viktig, men det kommer an på læreren..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Yann skrev:

Kurs er viktig. Å lære. Å ta  dt

Hva mener du? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Jonette skrev:

Kurs kan være viktig, men det kommer an på læreren..

.. og leksjon én i kurset er bestått.. bli diskutert på KG, det var vel ett av målene til  kursansvarlig 😎

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner virkelig ikke greien med å sitte å rakke ned på andre mennesker på nettet. Drit i å les, om det er så grusomt. 

Synes bloggen din er kjekk Mette. Ellers traff jeg min tyrkiske mann på ferie i Side, da jeg var 20 år. Er 15 år siden nå. Vi bor i Norge, med 3 barn, hus og Volvo. Aldri angret på at jeg giftet meg med han. Han er en fantastisk mann og pappa. Elsker han herfra til evigheten. Har bodd der nede, og opplevd masse. Savner litt årene da jeg pendlet mellom Tyrkia og Norge jeg. Trist å dra. Men alltid nedtelling til neste gang. Lykke til 😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg ikke overrasket? haha, så kleint! men trodde hun hadde kuttet ut KG jeg ?! og til deg der opp som er gift i mange år med en tyrkisk mann, har ingenting med tyrker/ ikke tyrker å gjøre.. tjukke slekta er fra Tyrkia 😎 For meg var det innlegget som “plutselig” kom om den utro mannen, da mistet jeg all respekt, utover det får folk skrive hva de vil hvor og være gift med hvem de vil. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ingrid76 skrev:

.. og leksjon én i kurset er bestått.. bli diskutert på KG, det var vel ett av målene til  kursansvarlig 😎

Måtte inn og kikka litt igjen, og det er rett frå AB si playbook heile greia. Fullt fokus på «haters» og KG-kjerringer. Skal prøva å ikkje bita på agnet igjen, men etter diskusjonane i helga måtte eg berre sjå korleis det hadde utvikla seg. Eg berre kjenner på at det er litt ufatteleg at ein velg å blogga når det tydelegvis påvirkar ein så negativt, og ein eigentleg realistisk sett veit dette ikkje er ein blog som kjem til å ta av noko særleg økonomisk.

Endret av decker
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lossi skrev:

Skjønner virkelig ikke greien med å sitte å rakke ned på andre mennesker på nettet. Drit i å les, om det er så grusomt. 

Synes bloggen din er kjekk Mette. Ellers traff jeg min tyrkiske mann på ferie i Side, da jeg var 20 år. Er 15 år siden nå. Vi bor i Norge, med 3 barn, hus og Volvo. Aldri angret på at jeg giftet meg med han. Han er en fantastisk mann og pappa. Elsker han herfra til evigheten. Har bodd der nede, og opplevd masse. Savner litt årene da jeg pendlet mellom Tyrkia og Norge jeg. Trist å dra. Men alltid nedtelling til neste gang. Lykke til 😀

Kremt. At man har Volvo er da ingenting å skryte av 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...