Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Det blir mer og mer tydelig at ABIP ikke har vært et godt valg. Kurset er dyrt, og så vidt jeg kan se har de bloggerne som følger kurset, ikke endret seg nevneverdig ut over at de blitt mer aggressive, mer kopierende og mindre «seg selv». Ikke kan jeg se at de har fått tips om å spisse bloggen inn mot et lesbart og positivt innhold heller. Tvert om, de er blitt surere, sintere og mer klagende. Alle, også Mette A, har enkelttemaer som kunne blitt en interessant blogg, men slik de har utviklet seg i det siste, også denne bloggen, får jeg ikke lyst til å oppsøke dem mer. Jeg blir også veldig forstyrret av at tekster som kunne blitt bra, er formulert merkelig og har rare feil. Hvorfor i all verden leser de ikke korrektur? Og hva er bra med en lang tekst - dersom den er bygget opp slik at man nesten ikke finner poenget/moralen/budskapet?

Bør ikke et slikt kurs hjelpe bloggforfatterne til å bli bedre?

Bare lurer, altså.

Endret av Pust
Rettet feil i teksten etter å ha lest korrektur :-D
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er pinlig at en middelaldrende (altså ikke en tenåring) oppfører seg på denne måten. En blogg/dagbok uten mål og mening, uten noe formål annet enn å «dele med verden» hva som skjer i privatlivet? Slutt! Slutt og finn en annen hobby! 

Når det først postes noe annet enn privat informasjon er det KOPIERT! Jeg må gjenta: pinlig!!!! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ispahan skrev:

Dette er flaut! Anne Brith har visst ikke så høye krav til de hun skal kurse. Det viktigaste er nok at de kan betale kursavgiften.

Den siste setningen din tror jeg dessverre er det mest sanne som er skrevet her!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Macimba skrev:

At dere gidder å gi denne bloggen klikk og oppmerksomhet. 

Helt enig, egentlig. Og etter å ha sett hva det egentlig dreier seg om, gidder jeg absolutt ikke mer.  Men, jeg er såpass nysgjerrig at jeg må finne ut av det først, og det har jeg gjort nå.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB har tydeligvis lært bort en vesentlig ting for karriereren: skap blest på KG og klag når det funker.... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mette.

Da jeg først oppdaget denne bloggen for en stund siden, ble jeg glad over å ha funnet enn blogger som skriver om et spennende og annerledes land, og hvordan det er å være i forhold med en person som kommer fra en annen kulturell bakgrunn. Spesielt spennende var det å lese om bryllupet. 

Som deg, blogger også jeg om livet i et annet land, og om å være i forhold med en mann fra en annen kultur. Også vi er i gang med planlegging av bryllup. 

Jeg likte bloggen din, og skulle ønske du fortsatte i samme spor...utelukkende om kjærligheten, kulturforskjeller, Tyrkia, uten å måtte blande inn drama. 

Vær så snill, ikke fall i samme felle som så mange andre bloggere. Når det gjelder lesertall er det bedre med kvalitet over kvantitet - de som virkelig digger deg vil alltid være der så lenge innleggene er interessante (uten dramatikk) ! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Pust skrev:

Helt enig, egentlig. Og etter å ha sett hva det egentlig dreier seg om, gidder jeg absolutt ikke mer.  Men, jeg er såpass nysgjerrig at jeg må finne ut av det først, og det har jeg gjort nå.

Samme her, måtte jo inn å se hva dette var, så ble dessverre et klikk fra meg. Men tro meg, det blir kun med den ene gangen🤭

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger jo opp til en drama blogg. Til og med mannen dukker opp i kommentarfeltet og kaller folk for «whore» på gebrokkent engelsk. Er det mulig?? 

Endret av Surikatt
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun legger jo opp til en drama blogg. Til og med mannen dukker opp i kommentarfeltet og kaller folk for «whore» på gebrokkent engelsk. Er det mulig?? 

På seg selv kjenner man andre vettu(ref til mannens uttalelse)😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Surikatt skrev:

Hun legger jo opp til en drama blogg. Til og med mannen dukker opp i kommentarfeltet og kaller folk for «whore» på gebrokkent engelsk. Er det mulig?? 

Må si det er en hyggelig mann hun har fått seg... :ironi:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Surikatt skrev:

Hun legger jo opp til en drama blogg. Til og med mannen dukker opp i kommentarfeltet og kaller folk for «whore» på gebrokkent engelsk. Er det mulig?? 

Redaktøransvar er et fremmedord i bloggverden

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se hvor mye det er av AB i innleggene nå. Både på godt og vondt...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Honey Dew skrev:

Trist å se hvor mye det er av AB i innleggene nå. Både på godt og vondt...

«Godt»?? Hvor? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

«Godt»?? Hvor? 

Godt er at bildene er blitt mer varierte og hun har begynt med oppskrifter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Godt er at bildene er blitt mer varierte og hun har begynt med oppskrifter.

Oppskrifter og tips er jo kopiert ord for ord. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Surikatt skrev:

Hun legger jo opp til en drama blogg. Til og med mannen dukker opp i kommentarfeltet og kaller folk for «whore» på gebrokkent engelsk. Er det mulig?? 

Uff, for en fyr! Hvilket innlegg kommenterte han på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WhiteSwan skrev:

Uff, for en fyr! Hvilket innlegg kommenterte han på?

Det hvor han ble beskylt for utroskap. Trodde bare han kunne sånn forførende svada som noen damer sluker rått. Hehe😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. Noen som har tenkt over at mannen, som såvidt kan snakke engelsk skriver så feilfritt..?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingrid76 skrev:

Forresten.. Noen som har tenkt over at mannen, som såvidt kan snakke engelsk skriver så feilfritt..?

Feilfritt er vel en overdrivelse. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...