Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke annet enn å humre over denne bloggen som blir mer og mer lik selvbedrag og vrangforestillinger, men MA skriver jo selv at vi alle er ulike og det er noe vi må akseptere, men når vi poengterer det, ja, da er vi haters og det som verre er.........lurer på hvor hun har kjøpt skylappene sine? 😎

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter litt nærmere ettertanke får jeg litt vondt av henne. Jeg anser henne for å være et godt og velmenende menneske, men pga hennes naivitet, har hun latt en gjesteblogger " besudle" bloggen hennes med rene løgner. Håper hun tar kritikken til seg, for å servere sine lesere slike løgner dreier seg bare om naivitet og latskap. Hun er ikke interessert i politikk eller kulturer, men påstandene denne gjestebloggeren kom med kunne hun lett sjekket ut ved å bruke tid på å google hver enkelt påstand. Ang dette med verdens største flyplass, 20 000 km med motorvei, pluss, pluss burde hun også forstått dreide seg om gigantomani, altså typisk for diktatoriske ledere. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrottefar skrev:

Jeg kan ikke annet enn å humre over denne bloggen som blir mer og mer lik selvbedrag og vrangforestillinger, men MA skriver jo selv at vi alle er ulike og det er noe vi må akseptere, men når vi poengterer det, ja, da er vi haters og det som verre er.........lurer på hvor hun har kjøpt skylappene sine? 😎

Postordre fra Anne Brith. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er høyst sannsynlig at diverse faktum i innlegget ikke medfører riktighet på flere av områdene som denne gjestebloggeren beskriver, men det som blir horribelt fra mitt ståsted er at innlegget legges på siden til en selvutnevnt influenser. Hvem hun ønsker å ha innflydelse over kan vel diskuteres, men det prinsipielle i at hun tjener penger på usannheter og propaganda som lett kan tilbakevises, irriterer meg grenseløst. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vrøvlet han skriver om at det er kvinner som styrer Norge siden han ikke kan slå tilbake om en kvinne slår han først. Det er faktisk straffbart, uansett kjønn, å mishandle sin partner i Norge, kvinner er altså ikke unntatt. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at det er en av hennes følgere som har skrevet det innlegget, og det er jo greit å vite, for nå vet vi hva slags følgere den bloggen har :plystre:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver også at vi ikke har fri presse her i Norge siden Usa og Israel styrer pressen vår 😂 . Jeg har lenge vært svært klar over at muslimske befolkninger ofte er svært konspiratoriske, men dette var jo et perfekt eksempel på det.  Stormakten Usa og lille Israel får som oftest skylden for det meste som går galt i muslimske  land, og det dreier seg jo om at i ufrie samfunn skylder lederne på andre for å ta oppmerksomheten bort fra seg selv, og befolkningen blir selvsagt påvirket.  Men at Mette har latt dette gå gjennom " sensuren", gjør at jeg tviler på om hun har lest gjennom teksten før hun la den ut ;) . 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde dette vært en en enslig blogger uten barn i skolealder, tror jeg ikke jeg hadde giddet å bry meg.  Her legger hun ut på sin blogg totalt feilinformasjon om Tyrkia.  Et Tyrkia i en katastrofal økonomisk krise.  Et Tyrkia (les Erdogan) som vilkårlig fengsler hundretusener.  Tatt total kontroll over media. Overvåker internettet. Bryter alt av menneskerettigheter.

Her har hun stukket hånden inn i et politisk/religiøst vepsebol. På en måte valgt side? Som i kvinnefrigjørings debatten.. Kanskje tråden blir flyttet til politikk og sånn..

Presisering.. dette er ikke noe hets og hat mot de 80 millioner uskyldige Tyrkere generellt fra et nettroll.  ;)

 

https://danskebank.no/stories/makronytt/hvor-gikk-det-galt-for-tyrkia

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/bolla-kan-bli-enda-mektigere---en-trussel-mot-hele-verden/69926838

Endret av Yann
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
4 timer siden, Skrottefar skrev:

Jeg kan ikke annet enn å humre over denne bloggen som blir mer og mer lik selvbedrag og vrangforestillinger, men MA skriver jo selv at vi alle er ulike og det er noe vi må akseptere, men når vi poengterer det, ja, da er vi haters og det som verre er.........lurer på hvor hun har kjøpt skylappene sine? 😎

AB selger dem nå til halvpris, kun 8500,-💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror rett og slett hun vet utmerket godt hva hun gjør.. Hun er desperat etter klikk, følgere og oppmerksomhet.. Hun driter i hvordan.. Men kan jo hende hun har lagd ris til egen ræv nå i forhold til samarbeidspartnere.. Stakkars dame.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ofre et klikk for å lese dette gjesteinnlegget. 

Tror hun på dette selv? Det må hun jo tro faktisk, hun har sluppet igjennom innlegget på bloggen sin. 

Der fikk hun null poeng fra meg. Håper annonsører tar seg tid tl å lese dette før de velger å ha reklame innimellom denne feilinformasjonen om alvorlige temaer. 

Hvis hun la ut dette for å fremprovosere klikk, så er det veldig tragisk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke så mye av bloggen hennes. Er hun kjent for noe eller? Aldri hørt om eller sett henne før i det offentlige rom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Kanelisvingen skrev:

Jeg tror rett og slett hun vet utmerket godt hva hun gjør.. Hun er desperat etter klikk, følgere og oppmerksomhet.. Hun driter i hvordan.. Men kan jo hende hun har lagd ris til egen ræv nå i forhold til samarbeidspartnere.. Stakkars dame.. 

Kanskje ikke de første ukene jeg leste bloggen hennes, men nå de siste to - tre månedene synes jeg også det kun er  desperate innlegg som "skriker" etter klikk og oppmerksomhet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Uglesjel skrev:

Skjønte ikke så mye av bloggen hennes. Er hun kjent for noe eller? Aldri hørt om eller sett henne før i det offentlige rom.

Ikke jeg heller. Aldri hørt om henne før jeg leste her inne. Synes bloggen er flau å lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Iop skrev:

Ikke jeg heller. Aldri hørt om henne før jeg leste her inne. Synes bloggen er flau å lese. 

Leste bare en haug med svada innlegg i bloggen hennes🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...