Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor hun gir passordene til alle hennes sosiale medier til tyrkeren? Virker mer som de ikke stoler på hverandre. Og hva skal han med hennes bankkort? Har han ikke sitt eget?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Surikatt skrev:

Jeg lurer på hvorfor hun gir passordene til alle hennes sosiale medier til tyrkeren? Virker mer som de ikke stoler på hverandre. Og hva skal han med hennes bankkort? Har han ikke sitt eget?

Tror det er for å utbasunere i hvilken grad de stoler på hverandre. Ord er ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lar vi tråden dø ut folkens. Hun bryr seg jo ikke uansett - hun får mer enn nok lesere uten denne tråden. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, hun får si hva hun vil, men etter at denne tråden ikke var aktiv på noen dager så falt klikkene hennes med rund 1500, så ved å legge denne tråden død, så tipper jeg det vil være et spørsmål om tid før hun ryker ut av topp 20 og kan vel ikke kalles "toppblogger" lenger 😂😂 

Endret av Kanelisvingen
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Minipilla skrev:

Så lar vi tråden dø ut folkens. Hun bryr seg jo ikke uansett - hun får mer enn nok lesere uten denne tråden. 

Kan ikke vi/de som vil skrive her få skrive uten at noen skal si vi skal la tråden dø? Hun utleverer ikke barn lengre, så ser ikke helt hvorfor det er så ille å følge henne om noen ønsker det. 

Endret av Frøken_fjong1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Surikatt skrev:

Jeg lurer på hvorfor hun gir passordene til alle hennes sosiale medier til tyrkeren? Virker mer som de ikke stoler på hverandre. Og hva skal han med hennes bankkort? Har han ikke sitt eget?

 

Dette lurer jeg også på. Jeg har ikke min mann sine passord til sosialemedier . Han har ikke mine heller. Ser ikke helt grunnen til at vi skulle hatt de? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

 

Dette lurer jeg også på. Jeg har ikke min mann sine passord til sosialemedier . Han har ikke mine heller. Ser ikke helt grunnen til at vi skulle hatt de? 

Ingen av oss kan vel vite det? Hvis du lurer så veldig på dette så spør henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Helt enig, hun får si hva hun vil, men etter at denne tråden ikke var aktiv på noen dager så falt klikkene hennes med rund 1500, så ved å legge denne tråden død, så tipper jeg det vil være et spørsmål om tid før hun ryker ut av topp 20 og kan vel ikke kalles "toppblogger" lenger 😂😂 

Ønsker henne all verdens lykke til med å bli toppblogger, men er enig med deg - la oss se hvordan hun når dit uten denne tråden kanskje. Det er jo uansett det hun selv også ønsker ( det har jo vært noen innlegg om "fæle" KG) ... 

🔒

Endret av Isild
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Minipilla skrev:

Ingen av oss kan vel vite det? Hvis du lurer så veldig på dette så spør henne. 

Oh lord! Likte du ikke svaret mitt på om å la tråden dø ut eller? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Oh lord! Likte du ikke svaret mitt på om å la tråden dø ut eller? 

Jeg er helt for å la tråden dø ut jeg 😊. Hun er vel den bloggeren med mest og lengst spørsmålsrunder så lurer man på noe er det jo bare å spørre henne 😎

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2019 den 5.04, AsYouLikeIt skrev:

Hvorfor er det så vanskelig å fatte? Hun har vel forelsket seg i personen. At du nevner utdannelse, språkkunnskaper og inntekt sier mest om deg. Hva er det som gjør at han ikke virker oppegående eller kreativ?

Fordi folk tror de er så fantastiske pga de har råd til stort hus eller leilighet. Vi nordmenn er virkelig fantastiske fordi det er velstand. Mange går selvfølgelig etter en partner med mye penger osv fordi de selv vil opp på rangstigen. Kjedelige mennesker. Har nesten lyst å finne en tyrker på pur f mot alle disse fantastiske glamorøse nordmennene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minipilla skrev:

Jeg er helt for å la tråden dø ut jeg 😊. Hun er vel den bloggeren med mest og lengst spørsmålsrunder så lurer man på noe er det jo bare å spørre henne 😎

Allikevel er du med og holder liv i tråden :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Honey Dew skrev:

Allikevel er du med og holder liv i tråden :fnise:

Og det samme er du 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minipilla skrev:

Og det samme er du 😂

Nei, jeg bare siterte deg da du sa at vi skulle legge tråden død. Jeg har ikke skrevet noe om bloggeren den siste tiden.

Så det så. :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt uinteressant innhold, kjedelige (og like) bilder i alle innleggene, mye skolestil-språk (oppramsing). Hvis hun skal ha kred for én ting er det matoppskriftene, bildene er fine og rettene er ganske fristende.  Begynn med kun matoppskrifter på tyrkiske retter, dropp alt det andre. Bare mine 5 cents.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.8.2019 den 20.38, Frøken_fjong1 skrev:

 

Dette lurer jeg også på. Jeg har ikke min mann sine passord til sosialemedier . Han har ikke mine heller. Ser ikke helt grunnen til at vi skulle hatt de? 

Jeg hadde blitt mektig irritert om mannen min skulle hatt alle mine passord. Hva skal han med det lissom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lilletyrkia skrev:

Jeg hadde blitt mektig irritert om mannen min skulle hatt alle mine passord. Hva skal han med det lissom. 

Jeg også. Hadde nok følt at han ikke stolte på meg. Men jeg tenker visstnok motsatt på det punktet enn hva Mette gjør.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Jeg også. Hadde nok følt at han ikke stolte på meg. Men jeg tenker visstnok motsatt på det punktet enn hva Mette gjør.  

så det var ei som kommenterte det, og at ho trodde det var helt normalt. Det skjønner jeg virkelig ikke. I mine øyne er det ikke normalt. Jeg har ikke mannen sitt passord, men hadde jeg spurt så hadde jeg sikkert fått det, men jeg trenger det ikke. Rett og slett frekt å skulle ha passord til alt mulig syns nå jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 9.57, lilletyrkia skrev:

så det var ei som kommenterte det, og at ho trodde det var helt normalt. Det skjønner jeg virkelig ikke. I mine øyne er det ikke normalt. Jeg har ikke mannen sitt passord, men hadde jeg spurt så hadde jeg sikkert fått det, men jeg trenger det ikke. Rett og slett frekt å skulle ha passord til alt mulig syns nå jeg.

Vi har fingeravtrykkene våre på hverandres mobiler, men det er fordi vi bruker den telefonen som ligger nærmest. 

Har aldri gått inn på private meldinger. Det hadde bare vært veldig sært...

Har ikke lest innlegget hennes, men kan det være så enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...