Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 time siden, Visla skrev:

Ja ikke sant! 

Bare det at hun kaller han og sønnen guttene mine! Jeg sier mannen min og guttene, eller «navnet» og guttene, når jeg omtaler han og barna våre. Ekstra spesielt siden hun er 10 år eldre, og hun gjør det flere ganger i omtrent hvert innlegg. 

Jeg reagerer overhodet ikke på at hun kaller ektemannen og sønnen for guttene sine, tolker det mer som en koselig betegnelse. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke skjønne det er mulig å bli så sinnsykt forelsket i en kar fra landsbygda i Tyrkia, som en ikke kan kommunisere med....... Han bor hjemme, har ingen utdannelse, har ikke vært i militæret, kan svært dårlig engelsk, dårlig råd, virker ikke veldig kreativ. Hvorfor hun vil utsette sin sønn for det der, skjønner jeg ikke. Helt greit å være uten utdannelse osv., men han virker ikke særlig oppegående eller kreativ. Det må bli sinnsykt kjedelig å bo på hotel hver gang de skal være sammen, og hun skal bruke alle sine penger på å reise dit ned, for å gjøre ingenting???? Trist, men hele bloggen og ekteskapet må være ett rop om hjelp, etter noe? Hvilken dame på 40 år, gidder det opplegget der? Uker og mnd. går, uten at det skjer noe som helst annet enn at de møtes på ett hotel rom:-(

 

Ryddet for sitering av slettet innhold.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JaVel skrev:

Jeg reagerer overhodet ikke på at hun kaller ektemannen og sønnen for guttene sine, tolker det mer som en koselig betegnelse. 

Tror jeg seriøst reagerer på alt hun sier og gjør. Forventa ikke at han skulle være så tilstede for sønnen. Klart du må forvente det,  han har jo sagt ja til å gifte seg med henne og da må han også vite at hun har en bagasje i tillegg Og den må han jo bli kjent med og bli en del av. 

3 timer siden, JaVel skrev:

Han får nok helt sikkert hjelp til å skrive disse innleggene , og det er helt ok tenker jeg. Mye bedre det, enn at han skal knote ned en uforståelig tekst på engelsk. 

Kan umulig være han som skriver disse innleggene..eneste vi hører fra han er yee når han "snakker" og et smil...herregud fjols til fjells...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Navigasjon skrev:

Kan ikke skjønne det er mulig å bli så sinnsykt forelsket i en kar fra landsbygda i Tyrkia, som en ikke kan kommunisere med....... Han bor hjemme, har ingen utdannelse, har ikke vært i militæret, kan svært dårlig engelsk, dårlig råd, virker ikke veldig kreativ. Hvorfor hun vil utsette sin sønn for det der, skjønner jeg ikke. Helt greit å være uten utdannelse osv., men han virker ikke særlig oppegående eller kreativ. Det må bli sinnsykt kjedelig å bo på hotel hver gang de skal være sammen, og hun skal bruke alle sine penger på å reise dit ned, for å gjøre ingenting???? Trist, men hele bloggen og ekteskapet må være ett rop om hjelp, etter noe? Hvilken dame på 40 år, gidder det opplegget der? Uker og mnd. går, uten at det skjer noe som helst annet enn at de møtes på ett hotel rom:-(

Ikke sikkert hun er sinnsykt forelska heller, hun ønska seg jo er barn og det gjorde han så da ble det jo perfekt match for de begge...og samtidig er de ikke sammen 24/7 Og det er jo et stort pluss for damen som trenger mye alene tid og ikke minst tid til å dokumentere alle åndedrag

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Navigasjon skrev:

Kan ikke skjønne det er mulig å bli så sinnsykt forelsket i en kar fra landsbygda i Tyrkia, som en ikke kan kommunisere med....... Han bor hjemme, har ingen utdannelse, har ikke vært i militæret, kan svært dårlig engelsk, dårlig råd, virker ikke veldig kreativ. Hvorfor hun vil utsette sin sønn for det der, skjønner jeg ikke. Helt greit å være uten utdannelse osv., men han virker ikke særlig oppegående eller kreativ. Det må bli sinnsykt kjedelig å bo på hotel hver gang de skal være sammen, og hun skal bruke alle sine penger på å reise dit ned, for å gjøre ingenting???? Trist, men hele bloggen og ekteskapet må være ett rop om hjelp, etter noe? Hvilken dame på 40 år, gidder det opplegget der? Uker og mnd. går, uten at det skjer noe som helst annet enn at de møtes på ett hotel rom:-(

Trenger ikke mer enn et hotellrom når hensikten med mange av turene er å prøve å bli gravid. 

Det må være tøft om han flytter hit og hverdagen slår inn 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Navigasjon skrev:

Kan ikke skjønne det er mulig å bli så sinnsykt forelsket i en kar fra landsbygda i Tyrkia, som en ikke kan kommunisere med....... Han bor hjemme, har ingen utdannelse, har ikke vært i militæret, kan svært dårlig engelsk, dårlig råd, virker ikke veldig kreativ. Hvorfor hun vil utsette sin sønn for det der, skjønner jeg ikke. Helt greit å være uten utdannelse osv., men han virker ikke særlig oppegående eller kreativ. Det må bli sinnsykt kjedelig å bo på hotel hver gang de skal være sammen, og hun skal bruke alle sine penger på å reise dit ned, for å gjøre ingenting???? Trist, men hele bloggen og ekteskapet må være ett rop om hjelp, etter noe? Hvilken dame på 40 år, gidder det opplegget der? Uker og mnd. går, uten at det skjer noe som helst annet enn at de møtes på ett hotel rom:-(

Bra innlegg. Kan heller ikke FATTE hvordan det er mulig🤷‍♀️ Får en creepy følelse av hele fyren og smilet...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man styres av hormoner, panikk for overgangsalder samt ønske om enda et barn, og ikke «får napp» annet sted velger man kanskje den tyrkiske kelneren? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Hvis man styres av hormoner, panikk for overgangsalder samt ønske om enda et barn, og ikke «får napp» annet sted velger man kanskje den tyrkiske kelneren? 

Men hun er jo attraktiv og virker oppegående og omsorgsfull, så ingenting som skulle tilsi at hun ikke fikk napp i Norge🤷‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til nå har det vell vært viktigere med baby enn mann så hvis den norske mannen har følt disse vibbene har vell ikke det vært så interesant og det kan en jo forstå?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tildittbeste skrev:

Kan umulig være han som skriver disse innleggene..eneste vi hører fra han er yee når han "snakker" og et smil...herregud fjols til fjells...

Jeg trodde nå at kelnere på hotell-restauranter i turist-byer burde vært bedre i engelsk enn det der, men mulig engelsk ikke er så viktig å kunne på et høyere nivå.....blir litt sånn Manuel i Fawlty Towers over det :dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Twinkle~ skrev:

Bra innlegg. Kan heller ikke FATTE hvordan det er mulig🤷‍♀️ Får en creepy følelse av hele fyren og smilet...

Åh Gudskjelov, da er det ikke bare meg.. 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og krenkende innlegg.

Måne, admin.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruenFraHavet skrev:

Hvis man styres av hormoner, panikk for overgangsalder samt ønske om enda et barn, og ikke «får napp» annet sted velger man kanskje den tyrkiske kelneren? 

Er du så digg fordi du får napp hos en norsk mann? Man forelsker seg ikke i etnisiteten, men personen. Selvfølgelig er det lett å dra og kjøpe seg kjærlighet om man ikke får napp, men om jeg noen gang skulle finne meg en ikke-europeisk vil det være pga kjærlighet, og jeg vil bli veldig irritert om norske folk skal gå rundt og innbille seg at det var fordi jeg ikke fikk napp hos de 😛 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syns jeg det er mye usakligheter her inne! Jeg er ingen stor fan av verken bloggeren eller mentoren, men språket, innholdet og måten budskapet blir fremstilt på her inne gjør meg uvel. Vær heller konstruktive og presise fremfor å skrive så ufattelig stygt om mannens smil , muntlige engelsk eller at det eneste han kanskje kan tilby er ett godt ligg. Altså hva faen damer (som det gjelder. Absolutt ikke alle!)  Husk at det er noens liv og valg, muligens også noens ektemann, barn, familie og følelse som diskuteres og det er svært sannsynlig at bloggeren leser her inne. 

Diskuter heller blottleggingen av barn, avgjørelser, fremstilling i some og helheten. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Navigasjon skrev:

Kan ikke skjønne det er mulig å bli så sinnsykt forelsket i en kar fra landsbygda i Tyrkia, som en ikke kan kommunisere med....... Han bor hjemme, har ingen utdannelse, har ikke vært i militæret, kan svært dårlig engelsk, dårlig råd, virker ikke veldig kreativ. Hvorfor hun vil utsette sin sønn for det der, skjønner jeg ikke. Helt greit å være uten utdannelse osv., men han virker ikke særlig oppegående eller kreativ. Det må bli sinnsykt kjedelig å bo på hotel hver gang de skal være sammen, og hun skal bruke alle sine penger på å reise dit ned, for å gjøre ingenting???? Trist, men hele bloggen og ekteskapet må være ett rop om hjelp, etter noe? Hvilken dame på 40 år, gidder det opplegget der? Uker og mnd. går, uten at det skjer noe som helst annet enn at de møtes på ett hotel rom:-(

Hvorfor er det så vanskelig å fatte? Hun har vel forelsket seg i personen. At du nevner utdannelse, språkkunnskaper og inntekt sier mest om deg. Hva er det som gjør at han ikke virker oppegående eller kreativ?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste blogg innlegg beskriver hun noe jeg har følt veldig lenge.  Hun satte på seg et påklistret smil for å vise seg fra sin beste side. Litt feil tid og sted da hun står der med sin mann som er lei seg hver gang hun skal hjem.  Helt seriøst hvor langt går det Ann å tenke??, virker faktisk ikke som hun bryr seg om at hun skal reise hjem,  det er viktigere og vise de norske som kanskje har lagt merke til henne, fra sin beste side...Er det mulig...burde hun ikke begynne og leve her og nå sammen med de hun bryr seg om. Legge bort tlf og alle dumme idéer om at hun må syns og bli likt og sett av alt og alle. Hvordan kan noen ha så behov for å stikke seg frem??

Endret av Tildittbeste
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det siste innlegget var utrolig likt slik en 10 åring skriver stil. Dessverre for henne er hun nok ikke den kjendisen hun håper og tror hun er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det hele  blitt et sosialt eksperiment? Det startet med en sommerflørt for siden å gå over i en story som genererer høyere trafikk/inntekter på bloggen? Nå fabuleres det om trakassering for åpen scene og mere til- vi finner elementer av både krig-kjærlighet-drama-sjalusi-to forelskede som ikke får være sammen- økonomi- kulturforskjeller...i det hele tatt mange elementer som minner om en såpe opera.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AsYouLikeIt skrev:

Hvorfor er det så vanskelig å fatte? Hun har vel forelsket seg i personen. At du nevner utdannelse, språkkunnskaper og inntekt sier mest om deg. Hva er det som gjør at han ikke virker oppegående eller kreativ?

Hvordan kan man forelske seg i personen hvis man ikke kan bli kjent med personligheten på grunn av språkbarrierer, egentlig?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvordan dette skal gå når / vis han kommer til Norge. Nå har de levd ferie livet i Alanya, selv om hun må sitte på hotellrommet på kvelden fordi han er så redd for henne. Hverdagen i Norge står i stor kontrast til ferie livet i Tyrkia. Han kan ikke språket, har ingen venner, ingen jobb. Hun må forsørge han, og av erfaring vet jeg at tyrkiske menn synes det er vanskelig og bli forsørget av kona si. Hverdagen med barn, dårlig råd, lite nettverk kommer til og komme med et brak. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...