Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje hun er mer forelsket i muligheten for å bli gravid enn i mannen. Om hun  bare oppnår det, får det gå som det går med ekteskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Heidegger skrev:

Det er mye som en kan si er galskap når det gjelder kjærligheten. Og vi er forskjellige, heldigvis. Jeg dømmer ingen. Heier på Mette jeg, som går for det hun tror på,

Man må jo bare håpe at det går bra og det viktigste er vell at hun har det bra. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Heidegger skrev:

Det er mye som en kan si er galskap når det gjelder kjærligheten. Og vi er forskjellige, heldigvis. Jeg dømmer ingen. Heier på Mette jeg, som går for det hun tror på,

Heier på Mette jeg også, jeg tror bare at å eksponere forholdet på denne måten «mens det går seg til» ikke er så lurt for partene her. Spes de rundt hovedpersonene. 

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, Liljevanilje skrev:

Man må jo bare håpe at det går bra og det viktigste er vell at hun har det bra. 

Nei, det viktigste er faktisk at barna hennes har det bra! Både eksisterende og eventuelt kommende.

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, Sandin skrev:

Nei, det viktigste er faktisk at barna hennes har det bra! Både eksisterende og eventuelt kommende.

Helt klart! Men er jo noe som heter at hvis mor har det bra så har barna det bra også!

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Liljevanilje skrev:

Helt klart! Men er jo noe som heter at hvis mor har det bra så har barna det bra også!

Noe sier meg iallfall at hun ikke har det bra. For det som hun har gjort nå både mtp blogg/eksponering og bryllup etter så kort tid er for meg helt uforståelig. For ikke å glemme at hun introduserer dem for hverandre etter de er gift. 

Bare det er jo et høyt rop om hjelp og et sikkert tegn på at bloggeren ikke kan ha det bra. 

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, maximiliane skrev:

Noe sier meg iallfall at hun ikke har det bra. For det som hun har gjort nå både mtp blogg/eksponering og bryllup etter så kort tid er for meg helt uforståelig. For ikke å glemme at hun introduserer dem for hverandre etter de er gift. 

Bare det er jo et høyt rop om hjelp og et sikkert tegn på at bloggeren ikke kan ha det bra. 

Noen mennesker er mer impulsive og tenker mindre på konsekvenser enn andre. Har venninner som superkjapt tar avgjørelser mens andre kan sitte og tenke for og imot i en halv evighet før de bestemmer seg for noe. Sistnevnte har jo et mye mer stabilt liv, men om de er så mye lykkeligere enn de impulsive vet jeg nå ikke helt. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg lurer så veldig på hvorfor hun ikke har registrert ekteskapet i Norge.... Var det første jeg gjorde når jeg kom hjem etter og ha giftet meg med min tyrker. Kan det være at hun da ikke regnes som enslig forsørger lengre ??

• Liker 9
Skrevet

Hun har gjort det nå. Og i tillegg så blir det regnet tilbake til dato for når en ble gift så det hjelper lite å vente. Og i tillegg risikere og måtte tilbake betale det en har fått ekstra,  ja det skjer selv om ikke mannen har oppholdstillatelse 

• Liker 6
Skrevet

Han har ikke lappen, men kjørte bilen i vinter da hun var på besøk hos svigerfamilien sin. 

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, Skillingsbollen skrev:

Han har ikke lappen, men kjørte bilen i vinter da hun var på besøk hos svigerfamilien sin. 

Du opprettet ny bruker for 50 minutter siden, og postet innlegget jeg har sitert for 45 minutter siden. Dette innlegget er det eneste du har postet her på forumet.

Sier ikke at du har urent mel i posen altså, men jeg får dessverre inntrykk av at du kun er ute etter å skape nytt liv i tråden igjen. Blir glad om mine antagelser er feil, i så fall har jeg tro på at du forstår hvorfor jeg blir skeptisk😊

Basert på dette innlegget og en annen tråd som ble opprettet om en helt ukjent blogg her igår, så begynner jeg nesten å lure på om den nye taktikken til ABIP er å gi seg ut for å være en av kritikerne her på Rampelys? At de ved å poste innlegg som alle helt åpenbart vil være enige om at er kritikkverdige kan skape nytt liv og engasjement til tråden på en litt usynlig måte, og at det fort går under radaren vår fordi man nå må klikke seg inn på profilen for å finne brukerens antall postede innlegg? Eller er jeg helt på jordet nå? 

• Liker 34
Gjest Keikolina
Skrevet
56 minutter siden, Skillingsbollen skrev:

Er sikkert ikke så strengt der.

Skrevet
15 minutter siden, Othelia skrev:

Du opprettet ny bruker for 50 minutter siden, og postet innlegget jeg har sitert for 45 minutter siden. Dette innlegget er det eneste du har postet her på forumet.

Sier ikke at du har urent mel i posen altså, men jeg får dessverre inntrykk av at du kun er ute etter å skape nytt liv i tråden igjen. Blir glad om mine antagelser er feil, i så fall har jeg tro på at du forstår hvorfor jeg blir skeptisk😊

Basert på dette innlegget og en annen tråd som ble opprettet om en helt ukjent blogg her igår, så begynner jeg nesten å lure på om den nye taktikken til ABIP er å gi seg ut for å være en av kritikerne her på Rampelys? At de ved å poste innlegg som alle helt åpenbart vil være enige om at er kritikkverdige kan skape nytt liv og engasjement til tråden på en litt usynlig måte, og at det fort går under radaren vår fordi man nå må klikke seg inn på profilen for å finne brukerens antall postede innlegg? Eller er jeg helt på jordet nå? 

Jeg er helt ny her, har aldri postet noe og jeg hadde ingen baktanker med dette innlegget. Forstår din skepsis, beklager. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Keikolina skrev:

Helt til de kommer ut for en ulykke, kanskje?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Skillingsbollen skrev:

Jeg er helt ny her, har aldri postet noe og jeg hadde ingen baktanker med dette innlegget. Forstår din skepsis, beklager. 

Da er det jeg som skal beklage ikke du! Så unnskyld for skepsisen fra min side😊

Hengte meg litt opp i den tråden fra igår og tenkte jeg skulle fortsette å holde ett øye med nye brukere som oppretter tråder og skriver innlegg i tråder som kan knyttes opp til ABIP. 

Men om man ser helt bort i fra innlegget ditt så lurer jeg fortsatt på det jeg spør om i det siste avsnittet mitt, om det kan være sånn at enkelte gir seg ut for å være en av kritikerne for å skape nytt liv i tråden?

• Liker 8
Gjest Keikolina
Skrevet
14 minutter siden, Skillingsbollen skrev:

Helt til de kommer ut for en ulykke, kanskje?

Ja, ikke sant. Husker jeg var i det landet der. En mopedist ble påkjørt i rundkjøringa av en bil. De bare shaka hender og gikk hvert til sitt.

Skrevet
1 time siden, Keikolina skrev:

Går nok helt fint det til man krasjer og må betale både blodpenger, rep av både biler, veier og personer. Fint å sette seg i slik gjeld 🙈

• Liker 2
Skrevet
På 2.8.2019 den 20.35, maximiliane skrev:

Ja du sier noe der. Kanskje ikke helt den rette veien å gjøre det på. Men det finnes kanskje værre ting man kan gjøre mot sine barn også som burde vært tatt tak i? 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Othelia skrev:

Da er det jeg som skal beklage ikke du! Så unnskyld for skepsisen fra min side😊

Hengte meg litt opp i den tråden fra igår og tenkte jeg skulle fortsette å holde ett øye med nye brukere som oppretter tråder og skriver innlegg i tråder som kan knyttes opp til ABIP. 

Men om man ser helt bort i fra innlegget ditt så lurer jeg fortsatt på det jeg spør om i det siste avsnittet mitt, om det kan være sånn at enkelte gir seg ut for å være en av kritikerne for å skape nytt liv i tråden?

Selvfølgelig.. Bloggeren selv hadde jo en profil her inne som var med på å hause opp tråden for å skape klikk til bloggen.. Dessuten så lærer de nok på det kurset at de skal fremsnakke hverandres blogger, de som går på kurset.. AB vil nok vise at "kurset" hennes virker.. 

• Liker 18
Skrevet

Hun er for opptatt med blogg og barnebarn så hun har ikke tid og ringe mannen ?? Wtf liksom.....

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...