plasticfantastic Skrevet 13. juni 2019 #1121 Del Skrevet 13. juni 2019 7 minutter siden, Visvas skrev: HVIS Mette synes det er så grusomt med alt som skrives og kommenteres, så kan hun jo lese litt i de bloggene som ikke får dritt. Det er jo en grunn til at folk blir så provosert av hennes blogg og ikke de andre, men jeg tror faktisk det er hennes hensikt. Siden hun fortsatt har bånn gass, så tror jeg hun bruker dette for det er verdt. Hun får masse klikk og mange ideer og forsvarstaler å skrive. Kjipt å bygge opp en blogg på å bli mislikt, hadde vært bedre å skrive for å bli likt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 13. juni 2019 #1122 Del Skrevet 13. juni 2019 Ja helt enig! Hun har jo fått mengder av tips, velger ikke å ta ett eneste ett til etterretning. ....så da så🤷♂️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneonym Skrevet 13. juni 2019 #1123 Del Skrevet 13. juni 2019 4 minutter siden, Visvas skrev: Ja helt enig! Hun har jo fått mengder av tips, velger ikke å ta ett eneste ett til etterretning. ....så da så🤷♂️ Hva er tipsene da? Å skrive mer fakta og generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 13. juni 2019 #1124 Del Skrevet 13. juni 2019 Synes du virkelig ikke hun har fått mengder av tips i denne tråden? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneonym Skrevet 13. juni 2019 #1125 Del Skrevet 13. juni 2019 12 minutter siden, Visvas skrev: Synes du virkelig ikke hun har fått mengder av tips i denne tråden? I så fall har det druknet i kritikk i mine øyne. Men du kan jo oppdatere oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 13. juni 2019 #1126 Del Skrevet 13. juni 2019 I dag rotet hun det til og kom for sent til en forhåndsbestilt time på folkeregisteret. Som egentlig heter Skattekontoret. Vanskelig å henge med i svingene, når en har så mye som skjer 😏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 13. juni 2019 #1127 Del Skrevet 13. juni 2019 15 minutter siden, Anneonym skrev: I så fall har det druknet i kritikk i mine øyne. Men du kan jo oppdatere oss? Eller du kan bla bakover i tråden og heller gjøre deg opp en mening når du har gjort det 😏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. juni 2019 #1128 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) 8 timer siden, Kanelisvingen skrev: Det tror jeg også at hun gjør, og at hun nyter oppmerksomheten og føler seg viktig, samtidig som hun mottar sympati fra "sin mann".. Hadde man enda skjønt hvor hun ville med bloggen.. Det er bare ett eneste kaos og sammensurium, mest hentet herfra og gjentagelser. Tror hun blir skuffet om de store annonnsørene strømmer til, bloggen går jo i alle retninger uten noe som kan minne om en rød tråd.. Og lets face it, oss kritikere her inne følger den kun fordi vi liker å bli underholdt av det hun rører sammen, og ikke akkurat fordi hun har noe spennende liv vi gjerne vil følge, en dame som snart er i overgangsalderen og som finner seg en ferieflørt er jo underholdning i massevis.. Stemmer. En del av det hun skriver henger ikke på greip. Hun er treg med papirene for å få ekteskapet godkjent i Norge. Men pytt, hun kan jo bare ta en 2 dagers tur til Tyrkia for å ordne papirer hvis det trengs. Midt oppi verkstedregninger hun må låne penger til, restskatt, flere flybilletter til henne, barn og barnebarn inkl hotellopphold. Man kan bli betatt av et menneske men det er lov å bruke hodet og ikke gjøre alt så komplisert for seg selv. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 13. juni 2019 av Papirfly 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 13. juni 2019 #1129 Del Skrevet 13. juni 2019 Så dramatisk da.. Tror ikke Norge har noen tidsfrist for når ekteskapet må være registrert.. I Tyrkia har de ett visst antall dager å registrere på folkeregisteret, men aldri hørt om her.. Før hun fjollete forteller hvor surrehue hun er, akkurat som om det er en bra ting.. I ene øyeblikket er billettene rådyre, men plutselig går det fint å reise ned en dag eller to.. Ingenting av det hun sier som stemmer jo. Jeg tillater meg også å tvile på at hun begynner å skjønne hva de sier nedi der.. Folk som er bosatt på permanent basis bruker lang lang tid på å følge en samtale.. Men bildet av barnebarna var jo fint da, selv om de ikke akkurat får sagt sitt om de vil på bloggen eller ei.. Og Hvor blir det av innlegget med flyturen nedover? Var vel bare for å gjøre seg viktig antageligvis.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 13. juni 2019 #1130 Del Skrevet 13. juni 2019 Det står også forøvrig veldig tydelig forklart på nett hvordan man etter-registrerer ett ekteskap inngått i utlandet, og hva man skal levere av papirer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneonym Skrevet 13. juni 2019 #1131 Del Skrevet 13. juni 2019 13 minutter siden, Kanelisvingen skrev: Så dramatisk da.. Tror ikke Norge har noen tidsfrist for når ekteskapet må være registrert.. I Tyrkia har de ett visst antall dager å registrere på folkeregisteret, men aldri hørt om her.. Før hun fjollete forteller hvor surrehue hun er, akkurat som om det er en bra ting.. I ene øyeblikket er billettene rådyre, men plutselig går det fint å reise ned en dag eller to.. Ingenting av det hun sier som stemmer jo. Jeg tillater meg også å tvile på at hun begynner å skjønne hva de sier nedi der.. Folk som er bosatt på permanent basis bruker lang lang tid på å følge en samtale.. Men bildet av barnebarna var jo fint da, selv om de ikke akkurat får sagt sitt om de vil på bloggen eller ei.. Og Hvor blir det av innlegget med flyturen nedover? Var vel bare for å gjøre seg viktig antageligvis.. Kanskje hun tenker på prøvingsattesten som er gyldig i fire måneder fra den er utstedt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneonym Skrevet 13. juni 2019 #1132 Del Skrevet 13. juni 2019 6 minutter siden, Kanelisvingen skrev: Det står også forøvrig veldig tydelig forklart på nett hvordan man etter-registrerer ett ekteskap inngått i utlandet, og hva man skal levere av papirer. Ja, men det ser jeg at hun har tatt med i dagens innlegg. Hun skriver at hun har alt av papirer men at de glemte å få det oversatt til Engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 13. juni 2019 #1133 Del Skrevet 13. juni 2019 2 minutter siden, Anneonym skrev: Kanskje hun tenker på prøvingsattesten som er gyldig i fire måneder fra den er utstedt?! Ja altså, den brukes jo for å inngå giftermålet, og er gyldig i 4 måneder, dvs at den må brukes før det er gått 4 måneder, den har da ingen betydning etter at man er gift, regner med at det ble utstedt en vielsesattest? Den røde cuzdani boka.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 13. juni 2019 #1134 Del Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, Anneonym skrev: Ja, men det ser jeg at hun har tatt med i dagens innlegg. Hun skriver at hun har alt av papirer men at de glemte å få det oversatt til Engelsk ... Og at tiden begynner å renne ut og at de risikerer å gifte seg på nytt.. Tror bloggeren må få med seg alt, ikke bare halvparten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 13. juni 2019 #1135 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) Jeg forstår heller ikke dette styret? Hun har rødboka, om den er apostillestemplet så burde det være nok. Den var iallefall på mange språk, inkl. engelsk . Det er isåfall ETT papir (formul b? Som egentlig er kopi av ene siden i rødboka?) hun må ha, det må hentes der de hadde vielsen hvis det ikke er endringer ang dette. Så far eller bror kan hente ut dette, få det apostillestemplet, evt oversatt, og få det sendt med noen som reiser til Norge feks. Oversettelser kan også gjøres i Norge, hør med ambassaden ang hvem som er godkjent nær deg. Håper hun spøker ang å gifte seg på nytt? Aldeles ikke sikker når det gjelder henne. Endret 13. juni 2019 av Visvas Rettet feil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 13. juni 2019 #1136 Del Skrevet 13. juni 2019 Wow! Mette er heldig som får så mye gratisreklame i denne høyhastighetstråden om henne! Kanskje AB ikke er så dum? Hun vet iallfall hvordan får klikk og lesere når hun nå har disse småbloggerne på kurs. Kynisk eller ei, det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 13. juni 2019 #1137 Del Skrevet 13. juni 2019 Hvis hun fikk mensen dagen før hun drotil Tyrkia, tviler jegpå at hun har blitt gravod nå. Hun har jo ikke hatt eggløsning enda engang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 13. juni 2019 #1138 Del Skrevet 13. juni 2019 2 minutter siden, Malika skrev: Wow! Mette er heldig som får så mye gratisreklame i denne høyhastighetstråden om henne! Kanskje AB ikke er så dum? Hun vet iallfall hvordan får klikk og lesere når hun nå har disse småbloggerne på kurs. Kynisk eller ei, det funker. Det er akkurat det det gjør 😂men annonsørene uteblir nok, og de som vil bli "toppbloggere" regner vel med å tjene litt på det, men ingen annonsører henger seg på en så utydelig blogger, og selv om all reklame er god reklame så stemmer vel sånn sett ikke det. Flesteparten leser bloggen rett og slett for å flire av den, og kommer sikkert ikke til å kjøpe klær fra Ellos eller høvler og tannbleking hvis hun reklamerer for det.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 13. juni 2019 #1139 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg flirer av bloggen, bryr meg ikke om at jeg gir henne klikk. De fleste bloggere i dsg sier jo at de nesten ikke tjener på antall klikk, men på annonser.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 13. juni 2019 #1140 Del Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, Kanelisvingen skrev: Det er akkurat det det gjør 😂men annonsørene uteblir nok, og de som vil bli "toppbloggere" regner vel med å tjene litt på det, men ingen annonsører henger seg på en så utydelig blogger, og selv om all reklame er god reklame så stemmer vel sånn sett ikke det. Flesteparten leser bloggen rett og slett for å flire av den, og kommer sikkert ikke til å kjøpe klær fra Ellos eller høvler og tannbleking hvis hun reklamerer for det.. Si ikke det. Det er forunderlig hvordan vi lar oss påvirke av reklame. Og Anettes blogg er jo ikke helt på trynet. Det er mange norske og voksne damer som finner seg kjærester i Tyrkia og andre land. Så sånn sett er det nok interessant for de. Jeg ser på 90 days fiancee for tiden, og det er noe av samme sak. Programmet er superpop i USA! Så et marked er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg