Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Gjest Rettfralevra

Når en blogger beviser gang på gang at hen ikke tåler noen form kritisk omtale er det vel bare å innse at et liv i offentligheten blir for tøft. De som har levd i offentligheten i lang tid blir hardhudet og lar seg ikke affisere av kritikk og diskusjoner rundt seg selv, så lenge det ikke forekommer i de store mediehusene som VG og Tv2 feks.

Storparten av blogg og snapper inneholder forsvarstaler fra det som blir diskutert her inne. Jeg er vel ikke den eneste som finner det meget spesielt? Har du ikke noe å skrive og snakke om så la det være. Du framstiller deg selv som ei dame med lite å komme med....foruten det som blir diskutert her i dette forumet.

Så hør, Mette: dette er ikke noe for deg! Du utleverer deg selv langt over snittet og takler ikke at mange er uenige med deg, kritiske til dine valg og det at noen dømmer deg deg ut i fra dine handlinger. Slett blogg, kjør på med snap om du absolutt må ha en kanal, men slå av chattfunksjon og slutt å lese inne på dette forumet. Gjør som din mentor AB, slett alle på snap som ikke er enig med deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Leselusa skrev:

Og det er relevant i forhold til å diskutere en blogger tenker du?? Jeg er litt enig med de som sier at det kritiseres for enhver pris her inne!! Det må da gå ann å være litt mer saklig i kritikken av en blogg??

Igjen.. Hun skriver det, kringkaster det for hele verden.. Da snakkes det om det! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt på bærtur.. Men om bloggeren fikk mensen før hun dro ned.. Vil det da ikke være ca 14 dager til eggløsning? Da kan hun vel ikke være gravid nå eller? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamerer for en vin blogg. Er det lov å blogge om vin? Eller det er kanskje bare bilder som ikke er lov.

Endret av ARima
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å bli gravid. Kjenner flere som har blitt det på "usannsynlige" tidspunkt.  

 

Jeg må si jeg blir både imponert og forferdet på en og samme gang over at hun kjører på i akkurat samme gate selv etter all kritikken hun har fått. Så hun tåler nok kritikken og "drittslenginga" meget godt. Er nok helst det at hun får noe å skrive om. All inspirasjon til innlegg er jo fra denne tråden. 

Bare ett enkelt eksempel som hun skrev i en snapp, det heter Inşallah (på tyrkisk) og det hadde hun lett funnet ut med en Google translate eller bare en Google. Jeg må bare innse at denne damen har nada interesse av å tjene penger på kvalitetsblogging. Hadde hun det så hadde hun tatt tak i språket i det minste, spes nå nå alle har vært så fæle. Inkl meg selv. 

Det er fra gammelt av at mennene ble servert først, jeg har lest og hørt om det. Men det er ikke slik jeg kjenner det i vår familie og omkrets. 

Endret av Visvas
Rettet skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også at hun gjør, og at hun nyter oppmerksomheten og føler seg viktig, samtidig som hun mottar sympati fra "sin mann".. Hadde man enda skjønt hvor hun ville med bloggen.. Det er bare ett eneste kaos og sammensurium, mest hentet herfra og gjentagelser. Tror hun blir skuffet om de store annonnsørene strømmer til, bloggen går jo i alle retninger uten noe som kan minne om en rød tråd.. Og lets face it, oss kritikere her inne følger den kun fordi vi liker å bli underholdt av det hun rører sammen, og ikke akkurat fordi hun har noe spennende liv vi gjerne vil følge, en dame som snart er i overgangsalderen og som finner seg en ferieflørt er jo underholdning i massevis.. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.6.2019 den 1.09, Jente35 skrev:

Men vi lever desverre i et samfunn der vi slutter og se på oss selv og våre egne problemer, men heller spyr ut meninger og sladder på internett,  skjuler oss bak anonyme navn . Ikke rart at folk føler seg ensomme,  mobbing kaller jeg dette.  La dama leve sitt eget liv, og logg av her og konsentrer dere om deres eget liv. I det minste skriv med fulle navn.  Håper dere som skriver skit her ikke har barn,  hva slags forbilder er dere da ? Lett og sitte skjult bak et anonymt navn å mene og syne med moral fingeren ute, men kanskje ikke så lett å ha fokus på eget liv, feil og problemer? Hvis dere kjeder dere så logg av her, meld dere inn i røde kors  dyrebeskyttelsen etc, nok av folk som sliter som  dere heller kan hjelpe enn å sitte her på kg 

Fant ikke Jente35 på gule sider gitt....

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg husker feil, men er det ikke vigselsattesten og ikke familieboka man skal levere inn i Norge? Jeg leverte aldri inn familieboka da vi fikk giftemålet godkjent i Norge (giftet meg også i Tyrkia med en tyrker). Det står jo også ganske klart at de ønsker vigselsattesten oversatt til engelsk med apotillestempel hvis det skal bli godkjent her i Norge på skatteetaten sine sider. Er ikke så vanskelig. Rart at hun ikke bare søker opp dette her?

 

Endret av Pistasj2013
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Fant ikke Jente35 på gule sider gitt....

 

👏👏🤣🤣🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Visvas skrev:

Det er mulig å bli gravid. Kjenner flere som har blitt det på "usannsynlige" tidspunkt.  

 

Jeg må si jeg blir både imponert og forferdet på en og samme gang over at hun kjører på i akkurat samme gate selv etter all kritikken hun har fått. Så hun tåler nok kritikken og "drittslenginga" meget godt. Er nok helst det at hun får noe å skrive om. All inspirasjon til innlegg er jo fra denne tråden. 

Bare ett enkelt eksempel som hun skrev i en snapp, det heter Inşallah (på tyrkisk) og det hadde hun lett funnet ut med en Google translate eller bare en Google. Jeg må bare innse at denne damen har nada interesse av å tjene penger på kvalitetsblogging. Hadde hun det så hadde hun tatt tak i språket i det minste, spes nå nå alle har vært så fæle. Inkl meg selv. 

Det er fra gammelt av at mennene ble servert først, jeg har lest og hørt om det. Men det er ikke slik jeg kjenner det i vår familie og omkrets. 

Insha'Allah er arabisk og jeg tenker ikke at det er noe å henge seg opp i, med mindre hun hadde skrevet at det er tyrkisk hun prøver å lære folk. 

Tyrkia er stort og det er helt andre tradisjoner sør-øst i de små byene på grensen mot Syria/Irak/Iran enn for eksempel i vest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Fant ikke Jente35 på gule sider gitt....

 

Mesteparten av det vi "spyr" ut, har bloggeren allerede selv tytet ut, ellers hadde vi jo ikke visst det.. Våre barn slipper ihvertfall å lese om at de ble lagd i en hule og at pappaen dusjer, og mamma ligger med bena høyt.. Slipper å finne igjen seg selv på alle SoMe kanaler som finnes.. 

Endret av Kanelisvingen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Moongirl skrev:

Hun sier at hun fikk mensen rett før hun dro ned dit for 1 uke siden. Nå håper hun at hun er gravid, da bør hun i såfall fått eggløsning mye raskere enn det som er vanlig...

Det virker ikke  som hun har sjanse til å bli gravid med det første, når hun ikke sikter inn besøkene sine hos ektefellen til riktig tid for eggløsning. Eggløsning inntreffer jo noen dager etter at mensen er ferdig. Maks en uke etterpå. Etter eggløsning er jo egget bare befruktningsbart i 24 TIMER. De 24 timene må hun helst befinne seg i Tyrkia med ektemannen da. Eller i det minste noen dager før, da sædcellene lever opptil  5 dager i livmoren.

Er det målet å bli gravid, må hun time besøkene sine i Tyrka bedre.

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gisse skrev:

Insha'Allah er arabisk og jeg tenker ikke at det er noe å henge seg opp i, med mindre hun hadde skrevet at det er tyrkisk hun prøver å lære folk. 

Tyrkia er stort og det er helt andre tradisjoner sør-øst i de små byene på grensen mot Syria/Irak/Iran enn for eksempel i vest.

Tyrkere bruker Inşallah mye, mange ganger om dagen gjerne, og hun er gift med en tyrker så derfor gikk jeg på den. Men hun kan selvfølgelig skrive det på arabisk så mye hun vil 🙂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Mesteparten av det vi "spyr" ut, har bloggeren allerede selv tytet ut, ellers hadde vi jo ikke visst det.. Våre barn slipper ihvertfall å lese om at de ble lagd i en hule og at pappaen dusjer, og mamma ligger med bena høyt.. Slipper å finne igjen seg selv på alle SoMe kanaler som finnes.. 

Evt slipper at venner av barna og foreldre av barna våre vet alt dette🙈🙉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Visvas skrev:

Evt slipper at venner av barna og foreldre av barna våre vet alt dette🙈🙉

.. Også det.. 🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ARima skrev:

Reklamerer for en vin blogg. Er det lov å blogge om vin? Eller det er kanskje bare bilder som ikke er lov.

Ja det er lov å opplyse og blogge om alkohol 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Kanelisvingen skrev:

Mesteparten av det vi "spyr" ut, har bloggeren allerede selv tytet ut, ellers hadde vi jo ikke visst det.. Våre barn slipper ihvertfall å lese om at de ble lagd i en hule og at pappaen dusjer, og mamma ligger med bena høyt.. Slipper å finne igjen seg selv på alle SoMe kanaler som finnes.. 

Tror du blingset på hvem du siterte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Million skrev:

Det virker ikke  som hun har sjanse til å bli gravid med det første, når hun ikke sikter inn besøkene sine hos ektefellen til riktig tid for eggløsning. Eggløsning inntreffer jo noen dager etter at mensen er ferdig. Maks en uke etterpå. Etter eggløsning er jo egget bare befruktningsbart i 24 TIMER. De 24 timene må hun helst befinne seg i Tyrkia med ektemannen da. Eller i det minste noen dager før, da sædcellene lever opptil  5 dager i livmoren.

Er det målet å bli gravid, må hun time besøkene sine i Tyrka bedre.

Er litt forskjellig fra kvinne til kvinne, mine naturlig skapte barn er laget 1-3 dager før mens

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Er litt forskjellig fra kvinne til kvinne, mine naturlig skapte barn er laget 1-3 dager før mens

DET er ikke standarden i hvert fall! :) Da er du nok ganske uvanlig skapt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2019 den 18.21, frykteligfrustrert skrev:

Leser flere av disse Tyrkia bloggerne, og Mette er den eneste av disse som får så mye dritt. Og det er jeg glad  for, for jeg ønsker ikke at blogger jeg liker å lese skal legge ned pga mye drittslenging. 

HVIS Mette synes det er så grusomt med alt som skrives og kommenteres, så kan hun jo lese litt i de bloggene som ikke får dritt. Det er jo en grunn til at folk blir så provosert av hennes blogg og ikke de andre, men jeg tror faktisk det er hennes hensikt. Siden hun fortsatt har bånn gass, så tror jeg hun bruker dette for det er verdt. Hun får masse klikk og mange ideer og forsvarstaler å skrive. 

Endret av Visvas
Rettet skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...