Gå til innhold

Trond Giske


Nobile

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, DianaV skrev:

Betyr det i din verden at dette var arrangert? 

Det er åpenbart arrangert i den forstand at dette ikke er noen som filmer noe som har oppstått spontant eller ikke var planlagt filmet, men Giske som stiller opp i en selfievideo. På samme måte som et klassebilde er arrangert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rosalie skrev:

-hvis man har mistet vervet som nestleder i landets største politiske parti på bakgrunn av sin egen adferd i lystig lag, 

-hvis man har påstander om seksuell trakassering hengende over seg som en uløst og ubesvart floke, 

-hvis man har en egen avdeling i #metoo oppkalt etter seg og 

-hvis man vet at man er utsatt for en presse som bare venter på det neste oppslaget de skal bringe til torgs: 

Hvorfor i all verden går man på bar og lar seg filme mens man gnur på småripsene da?

Har mannen dømmekraft? Overhodet? 

Dansevideoen er ikke problemet. Giskes dømmekraft er.

Nettopp. Fyren er jo en vandrende komedie, som tatt ut av en episode med Klovn. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Selv om det har kommet fram at dette egentlig var en ikke-sak, så skader det fremdeles partiet. Det er det som er problemet. Han har satt seg selv i en posisjon hvor han må bygge opp tilliten igjen hvor det ikke er rom for feilskjær. Så utviser han da dårlig dømmekraft, og gjør en handling som skader partiet. Da er det over og ut. Hvis ikke damen han danset med hadde gått ut i mediene og sagt at det dette var en ikke-sak, ville man stått igjen med: "Ap gir ledervern til Giske som forsetter å løpe etter yngre damer etter metooskandalen". Det holder ikke.. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at den mannen aldri lærer! Han har gjort masse upassende, og så fortsetter han bare! Har han et alkoholproblem eller hva er egentlig greia?

Stakkars kona og barna hans! Fjollete mann!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er åpenbart arrangert i den forstand at dette ikke er noen som filmer noe som har oppstått spontant eller ikke var planlagt filmet, men Giske som stiller opp i en selfievideo. På samme måte som et klassebilde er arrangert.

Syns du ikke han burde holde seg for god til å stille seg i en slik situasjon? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser den siste facebook posten han legger ut.. trist at han ikke eier selvinnsikt. Og at han klamrer seg fast i politikken..han burde gitt seg for lenge siden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, DianaV skrev:

Syns du ikke han burde holde seg for god til å stille seg i en slik situasjon? 

Jo jeg synes det.

saken har (minst) to sider:

På den ene siden er det helt urimelig å henge noen ut for å stille opp når han blir spurt om en selfie, og alle innvolverte opplever det som uproblematisk.

Samtidig burde han vite, og ta høyde for, at mange ønsker å ta ham og vil bruke hva som helst for å ta han. 

Å gi sine fiender ammunisjon var dumt, men det gjør ikke ‘beskytningen’ rimelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, DianaV skrev:

Betyr det i din verden at dette var arrangert? 

Betyr det i din verden at det er et overgrep?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ap sympatisør synes jeg oppførselen til Trond Giske er tragisk. Håper virkelig arbeiderpartiet renser ut menn med slik adferd og holdninger. Jeg forbinder ikke menn på venstresiden med slik moral.

Giskes oppførsel og moral mot kvinner hører helt enkelt ikke hjemme på venstresiden i politikken!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Giske, Grande og Søviknes starte et felles parti? Burøe stiller som underholdning på partikonferansene. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Kan ikke Giske, Grande og Søviknes starte et felles parti? Burøe stiller som underholdning på partikonferansene. 

🤣😂🤣 Nå lo jeg HØYT! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, malifika skrev:

Han har jo en 15-16 år gammel datter fra tidligere også. Stakkars, stakkars henne. Å være i den alderen og ha en pappa som prøver jeg på jenter som kunne ha vært venninner av henne må jo være helt grusomt flaut.

Altså prøver seg på unge jenter.....tror du burde oppdatere deg på denne saken, han har da ikke prøvd seg på noen, det var en arrangert selfievideo. Ikke noe rart kg blir omtalt som et rykteforum!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, FrodeF skrev:

Herregud, folk er tilbakestående. 

Det er ikke noe galt med den videoen. Damene ønsket å ta et bilde med Giske, men så filmet de i stedet. 

At folk reagerer på dette viser at det er noe alvorlig galt under topplokket. 

Hvis jeg hadde som vane å antaste unggutter når jeg drakk, så burde jeg jo ta til vettet, skjære ned på alkoholen og holde meg unna stedene hvor det var mange unggutter. Så videoen av Giske var ikke ille, men fatter ikke at han fortsetter å frekventere disse stedene når han vet at han har hoppet i baret flere titalls-ganger før på nettopp slike steder, i kombinasjon med alkohol.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, JaVel skrev:

Hvis jeg hadde som vane å antaste unggutter når jeg drakk, så burde jeg jo ta til vettet, skjære ned på alkoholen og holde meg unna stedene hvor det var mange unggutter. Så videoen av Giske var ikke ille, men fatter ikke at han fortsetter å frekventere disse stedene når han vet at han har hoppet i baret flere titalls-ganger før på nettopp slike steder, i kombinasjon med alkohol.

En tidligere venninne av meg har som vane å antaste unggutter når hun drikker. Hun tar heller ikke til vettet og kutter ut eller begrenser inntaket av alkohol. Hun har fått tilsnakk flere ganger med det går ikke inn i det ene øret en gang men blåser bare rett forbi.

Denne dama har også en stilling som gjør at hun må fremstå som et godt forbilde. Det er mange som vet hvem hun er grunnet hennes oppførsel og møter hun på «den rette klienten» kan hun risikere å miste jobben. Problemet her er at hun har kommet unna med denne tafsingen og innbiller seg at hun vil fortsette med å komme unna med det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ap-lederen sår samtidig tvil om Giskes politiske framtid på toppnivå.

- Kan Giske få andre sentrale politiske verv i framtida?

- Ikke som jeg ser for meg. Tillit er noe man må bygge over tid. Det som har skjedd her har ikke styrket det, svarer Støre.

Partilederen gir uttrykk for stor frustrasjon for at en ny sak med Trond Giske krever tid og oppmerksomhet for partiet.

https://www.dagbladet.no/nyheter/store-sar-tvil-om-giskes-politiske-framtid---kan-ikke-se-det-for-meg/70799599

Skjønner Støre godt. Giske er en tikkende bombe som kan smelle utallige ganger. Kan for øvrig ikke huske at Støre har tatt i så hardt tidligere. Det er sterke ord når partilederen sier han ikke ser for seg Giske i sentrale politiske verv i fremtiden. 

Endret av SVK
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han nå blir vraket. Opp med hånda alle som trodde dette var en bagatell i den store sammenhengen og "storm i vannglass" 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette stemmer synes jeg det stinker av denne saken: 

Sitat

 

Dagbladet har fått tilgang til SMS-en som Ferstad sendte Asphjell. Der står det blant annet at Ferstad vil «sterkt anbefale at du ber Trond Giske trekke sitt kandidatur til nestledervervet. Spør Giske om hvor og hva han gjorde natt til søndag. Vi sitter på video og bilder som viser Giske i full sving med tafsing på 25 år gamle damer på et utested»

https://www.dagbladet.no/nyheter/spor-giske-om-hvor-og-hva-han-gjorde-natt-til-sondag/70799326

 

Personen som kom med truslene sier samtidig følgende: 

Sitat

 

- Det skjer ingenting utilbørlig der og da, men ut fra hva Giske har drevet med tidligere burde han holdt seg unna slike barer.

https://www.dagblade...sondag/70799326

 

Med andre ord mener vedkommende at det ikke skjer noe ille i videoen, men vet hvor han har mediene og prøver dermed å true med filmen for å hindre at Giske blir valgt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...