Gå til innhold

Trond Giske


Nobile

Anbefalte innlegg

Han henger over henne bakfra og holder fast i hoftene hennes, hun sa i et intervju at det ble så mye at hun og venninna måtte gå fra utestedet. Ikke greit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes folk lager storm i vann glass. To fulle folk som tuller og danser. Dette er helt innafor synes jeg. Selv om det er Giske.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kaninen said:

Synes folk lager storm i vann glass. To fulle folk som tuller og danser. Dette er helt innafor synes jeg. Selv om det er Giske.

Jo, men timingen! To uker etter at Metoo beskyldningene var over. Og så ser hun virkelig ubekvem ut med hele situasjonen.

Storm i et ølglass, sier jeg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor

Er det mulig,da. 

Uskyldig video hadde det ikke vært profilert politiker som har vært ute av politikken nettopp på grunn av seksuell trakassering.

Nydelig timing,Giske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, der danser Giskefar

se, for en stil han har!

Han kan nok kunsten Giskefar

fra sine unge da'r

Han fører sin dame så yndig og lett

nesten kokett, blir aldri trett

Ja, se, der danser Giskefar

se for en stil han har!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk er tilbakestående. 

Det er ikke noe galt med den videoen. Damene ønsket å ta et bilde med Giske, men så filmet de i stedet. 

At folk reagerer på dette viser at det er noe alvorlig galt under topplokket. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg missforstår saken, men mottar AP en "bekymringsmelding" fordi Giske danser med en kvinne som selv ikke gir uttrykk for at det er noe overgrep? Bidrar en i så fall kanskje litt til å styrke inntrykket av at noen er ute etter å "ta" Giske?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke direkte se at han oppfører seg ufint, derimot virker det som om han ikke eier antenner. En annen politiker med et snev av sosial intelligens i samme situasjon hadde holdt seg unna alt som er av utesteder og unge jenter i et år eller to utover.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, herzeleid skrev:

Mulig jeg missforstår saken, men mottar AP en "bekymringsmelding" fordi Giske danser med en kvinne som selv ikke gir uttrykk for at det er noe overgrep? Bidrar en i så fall kanskje litt til å styrke inntrykket av at noen er ute etter å "ta" Giske?

I følge VG, så var alt fint inntil han begynte å ta kvinnen på lårene. Etter dette bestemte hun og venninnen seg for å avslutte kvelden, da Giske var overstadig beruset..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kat-e said:

Jeg kan ikke direkte se at han oppfører seg ufint, derimot virker det som om han ikke eier antenner. En annen politiker med et snev av sosial intelligens i samme situasjon hadde holdt seg unna alt som er av utesteder og unge jenter i et år eller to utover.

Resten av livet om man hadde litt vett.

Hva i alle dager skal en femtiåring ut på byen og flørte med damer som kunne vært datteren hans for?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SøtMelon skrev:

I følge VG, så var alt fint inntil han begynte å ta kvinnen på lårene. Etter dette bestemte hun og venninnen seg for å avslutte kvelden, da Giske var overstadig beruset..

Ja og selv om han her aksepterer avvisningen og ikke gjør noe som ellers regnes som "ikke greit" tenker jeg først og fremst at dette er ille ovenfor hans familie. Men bekymringsmelding til partiet? Det har jeg problemer med å se. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herzeleid skrev:

Ja og selv om han her aksepterer avvisningen og ikke gjør noe som ellers regnes som "ikke greit" tenker jeg først og fremst at dette er ille ovenfor hans familie. Men bekymringsmelding til partiet? Det har jeg problemer med å se. 

Jeg tenker at han med dette skjemmer ut partiet :/ Dette passer seg virkelig ikke for en mann som ønsker seg inn i et tillitsverv..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, herzeleid skrev:

Mulig jeg missforstår saken, men mottar AP en "bekymringsmelding" fordi Giske danser med en kvinne som selv ikke gir uttrykk for at det er noe overgrep? Bidrar en i så fall kanskje litt til å styrke inntrykket av at noen er ute etter å "ta" Giske?

Og hvor fikk han videoen han som varslet? Hvem viste den til han? Var det de de to kvinnene på byen? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, inkasso30 skrev:

Resten av livet om man hadde litt vett.

Hva i alle dager skal en femtiåring ut på byen og flørte med damer som kunne vært datteren hans for?

I tillegg så er han jo gift, har ei datter på 3år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SøtMelon skrev:

I følge VG, så var alt fint inntil han begynte å ta kvinnen på lårene. Etter dette bestemte hun og venninnen seg for å avslutte kvelden, da Giske var overstadig beruset..

Så kvinnene reddet Giske ut av situasjonen ved å måtte forlate utestedet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SøtMelon skrev:

Jeg tenker at han med dette skjemmer ut partiet :/ Dette passer seg virkelig ikke for en mann som ønsker seg inn i et tillitsverv..

Det er jeg helt enig med deg i. Det som ikke gir mening for meg er at dette skulle være et "varsel" på linje med tidligere varsel. Da fremstiller en det jo som et alvorlig overgrep, heller enn den gedigne flausen det egentlig er.

 

1 minutt siden, himmeloghav skrev:

Og hvor fikk han videoen han som varslet? Hvem viste den til han? Var det de de to kvinnene på byen? 

Det vet jeg ikke. Ut fra hva jeg kan forstå virker det ikke som kvinnen selv reagerer særlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Det kan dreie seg om ulikheter i maktforhold eller aldersforskjell, eller det kan dreie seg om sosiale sammenhenger med mye alkohol, sa Giske.

Mye alkohol. Sosiale sammenhenger. Aldersforskjell. Check. Check. Check. Han kunne ikke sagt det riktigere, og fortsatte:

– Jeg må passe på at jeg ikke kommer i slike situasjoner igjen, fortsatte han.

 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/KvVyB7/pute-pinlig-for-giske?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...