vintage Skrevet 29. mars 2019 #1381 Del Skrevet 29. mars 2019 1 time siden, juoigi skrev: Og der har Thomas Leikvoll, bestekompisen til Ørjan og den eneste komikeren som står bak han, skrevet kronikk om Sigrid og Lisa i Dagbladets meninger. Den gjengen der er altså så åpenlyst hevngjerrige at det ikke er morsomt engang. Det var faktisk en god kronikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 29. mars 2019 #1382 Del Skrevet 29. mars 2019 39 minutter siden, vintage said: Det var faktisk en god kronikk. Jeg er svært uenig. Og det er relevant hvem som skriver den. Hva som er motivasjonen. Leikvoll legger frem denne saken som at Sigrid selv ringte nyhetene etter å ha «hudflettet» Truls (alle som faktisk hørte på podcast-episoden vet at dette overhodet ikke stemmer) og legger frem overdrevede sammenlikninger med barnedrap. Altså, ærlig talt. Sigrid gjør jo selv narr av at hun enda en gang blir dratt inn i en sak fordi nyhetene (TV2 i dette tilfellet) vil ha diskusjon i kommentarfeltene. Og det er svært pussig at de andre komikerne som reagerte på Truls sitt vitse-tyveri ikke blir nevnt. (Jonna Støme og André Jerman snakker om det i sin podcast, Odd Magnus Williamson kødder med det på sosiale medier, etc etc) Det er blitt sport i å hate Sigrid og Lisa fordi de er bråkete damer. Og nå har de blitt dratt inn i hver eneste diskusjon om Ørjan Burøe. Det er problematisk at de skal bli brukt som et slags skjold mot hans handlinger. Jeg har sett det her inne og jeg ser det på Jodel nå, de siste dagene har Ørjan blitt nevnt og for hver ting som blir lagt ut om han kommer det øyeblikkelig 5 nye som går løs på Sigrid og sier hu er verre enn han. Jeg blir veldig frustrert over at dette er måten det blir håndtert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 29. mars 2019 #1383 Del Skrevet 29. mars 2019 7 minutter siden, juoigi skrev: Jeg har sett det her inne og jeg ser det på Jodel nå, de siste dagene har Ørjan blitt nevnt og for hver ting som blir lagt ut om han kommer det øyeblikkelig 5 nye som går løs på Sigrid og sier hu er verre enn han. Jeg blir veldig frustrert over at dette er måten det blir håndtert på. Det finnes de av oss som verken forsvarer Ørjan eller synes at T&T er verdt å lytte til, så riktig så polarisert som du beskriver det her er det nødvendigvis ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 29. mars 2019 #1384 Del Skrevet 29. mars 2019 Ørjan klager VG inn til PFU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 29. mars 2019 #1385 Del Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Macimba said: Ørjan klager VG inn til PFU. Lenke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 29. mars 2019 #1386 Del Skrevet 29. mars 2019 Det står på fremsiden på Dagbladet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 29. mars 2019 #1387 Del Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Gul_gul skrev: Lenke? https://www.dn.no/medier/pressens-faglige-utvalg/vg/orjan-buroe/komiker-orjan-buroe-klager-vg-inn-for-pfu/2-1-576756 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. mars 2019 #1388 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) 11 minutter siden, Macimba said: Ørjan klager VG inn til PFU. Så det. Kan ikke skjønne at VG skal bli "dømt". Anklagene i VG mot Ørjan er tonet veldig ned sammenlignet med hva man kan lese på Facebook, VG hadde sett dokumentasjon på meldingene og snakket med en rekke mennesker som kunne bekrefte historiene. Når Ørjan i tillegg selv tok opp oppførselen sin og brukte media for å prøve å hvitvaske oppførselen sin så må det være mulig for avisene og ofrene å ettergå historien hans. Ørjan fikk også mulighet til å kommentere alle anklagene mot han. Om det er noe som burde blitt PFU-klaget så var det om Ørjan skulle ha monopol på å uttale seg i pressen. Det er diktatorer som har en slik rett. Endret 29. mars 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 29. mars 2019 #1389 Del Skrevet 29. mars 2019 3 timer siden, juoigi skrev: Og der har Thomas Leikvoll, bestekompisen til Ørjan og den eneste komikeren som står bak han, skrevet kronikk om Sigrid og Lisa i Dagbladets meninger. Den gjengen der er altså så åpenlyst hevngjerrige at det ikke er morsomt engang. Jeg forsvarer ikke Ørjan B på noen som helst måte, med SBT og LT er rett og slett ille å høre på, og derfor lar jeg være. De har en språkbruk som ikke ligner noe, og de fremstår som vulgære etter min mening. Så ja, kronikken til TL i Dagbladet var helt på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. mars 2019 #1390 Del Skrevet 29. mars 2019 Så det akkurat nå i hovedoppslag på Dagbladet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 29. mars 2019 #1391 Del Skrevet 29. mars 2019 Applaus!! Ventet på dette, håper Ørjan får belyst dette med folkedom basert på en kilde. Som i Giskesaken: en ikke-profesjonell kilde og kanskje mangel på en helhetlig faktainnhenting. Vg har vel nettopp vært gjennom en skrekkelig sak, rart om de igjen skal stå støtt etter enda en sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 29. mars 2019 #1392 Del Skrevet 29. mars 2019 Jeg kan ikke si jeg er overrasket. Jeg føler de rundt Ørjan angriper fra alle kanter nå. Det er dog svært interessant at han igjen sier at han er så innmari lei seg og at han «gjerne kan si unnskyld igjen» når han ENDA en gang går løs på noen som prøver å si i fra om handlingene hans. Tidligere brukte han manageren hans og Elden. Nå går han via PFU. So much for at «alle skal kunne komme frem hvis de føler seg dårlig behandlet av meg». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 29. mars 2019 #1393 Del Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, juoigi said: Jeg kan ikke si jeg er overrasket. Jeg føler de rundt Ørjan angriper fra alle kanter nå. Det er dog svært interessant at han igjen sier at han er så innmari lei seg og at han «gjerne kan si unnskyld igjen» når han ENDA en gang går løs på noen som prøver å si i fra om handlingene hans. Tidligere brukte han manageren hans og Elden. Nå går han via PFU. So much for at «alle skal kunne komme frem hvis de føler seg dårlig behandlet av meg». Han er not sorry... just sorry he got caught. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 29. mars 2019 #1394 Del Skrevet 29. mars 2019 4 minutter siden, juoigi skrev: Jeg kan ikke si jeg er overrasket. Jeg føler de rundt Ørjan angriper fra alle kanter nå. Det er dog svært interessant at han igjen sier at han er så innmari lei seg og at han «gjerne kan si unnskyld igjen» når han ENDA en gang går løs på noen som prøver å si i fra om handlingene hans. Tidligere brukte han manageren hans og Elden. Nå går han via PFU. So much for at «alle skal kunne komme frem hvis de føler seg dårlig behandlet av meg». Hvis dette handler om punkt 3.2 i vvp så kan det jo være at det handler om opplysningene fra kildene. Kanskke de faktisk ikke er helt slik de er lagt frem, som jeg har sagt så kan det være det har vært oppmuntrende meldinger den andre veien også og da kan man ikke påberope seg å være trakassert. Tipper Ørjan kommer med et nytt show når dette er over: NeverHappendLand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 29. mars 2019 #1395 Del Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, Justsaying said: Hvis dette handler om punkt 3.2 i vvp så kan det jo være at det handler om opplysningene fra kildene. Kanskke de faktisk ikke er helt slik de er lagt frem, som jeg har sagt så kan det være det har vært oppmuntrende meldinger den andre veien også og da kan man ikke påberope seg å være trakassert. Tipper Ørjan kommer med et nytt show når dette er over: NeverHappendLand Unnskyld meg, men det virker som du synes dette er svært underholdende og/eller er på innsiden selv her slik du skriver. Dette handler om mer enn kun kjipe meldinger. Respekter dét. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 29. mars 2019 #1396 Del Skrevet 29. mars 2019 12 minutter siden, juoigi skrev: Unnskyld meg, men det virker som du synes dette er svært underholdende og/eller er på innsiden selv her slik du skriver. Dette handler om mer enn kun kjipe meldinger. Respekter dét. Og hvordan kan du med sikkerhet si at dette er enveis kommunikasjon? Ørjan har unnskyldt at han har vært kjip, ja, men vi har ikke sett bevis for noe som helst. Det smalt i media den ene gangen og har siden vært stille fra den andre kanten også. Kan det være at media har sett i ettertid fra andre kilder enn de «trakasserte» som tyder på at de skjønte at denne saken måtte de la ligge? I 2019 og etter de tabbene som har vært i forhold til metoo, Giske etc så burde man ikke stole blindt på hva folk sier uten å vite all fakta. Mange virket rett og slett bare som om de var irroterte på Ørjan for hans bleiete personlighet da han var høy på seg selv og har gjort det til en sport å være den som skriver det beste Heng-ut-innlegget på Fb. Snakløst mye av det, og Tusvik og Tønne har virkelig melket dette nok til å supplere Tine Meieri i et par år alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 29. mars 2019 #1397 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) 8 hours ago, juoigi said: Jeg kan ikke si jeg er overrasket. Jeg føler de rundt Ørjan angriper fra alle kanter nå. Det er dog svært interessant at han igjen sier at han er så innmari lei seg og at han «gjerne kan si unnskyld igjen» når han ENDA en gang går løs på noen som prøver å si i fra om handlingene hans. Tidligere brukte han manageren hans og Elden. Nå går han via PFU. So much for at «alle skal kunne komme frem hvis de føler seg dårlig behandlet av meg». Ørjan tenkte det var en god idé å angripe og diskreditere Tusvik og Tønne via Marnas blogg... not. Ørjan tenkte det ville være en god idé å angrelansere podcasten sin med en tåbelig "unnskylding" for å ha vært litt for "direkte" av og til... not. Ørjan er ... [dum]. Nå tvinger han VG til å legge beviserne på bordet. Jeg gleeeder mig til å se dem. Endret 30. mars 2019 av Gul_gul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 29. mars 2019 #1398 Del Skrevet 29. mars 2019 Ååh jeg er så LEI av Ørjan Burøe å dama... HUSJ! GÅ VEKK! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trinet Skrevet 29. mars 2019 #1399 Del Skrevet 29. mars 2019 Ser at minstemann blir eksponert på some som aldri før..🤬 Ser han har klaget vg inn til pfu for han mener at de trår over vær varsom plaketen. Hva med å være varsom i forhold til dine egne barn???? Hva med å lære av denne saken. Han må gjerne legge ut så mye han vil av seg selv eller kona..men la barna få et privatliv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 29. mars 2019 #1400 Del Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Gasellen skrev: Ååh jeg er så LEI av Ørjan Burøe å dama... HUSJ! GÅ VEKK! Så hvorfor følger du Ørjan og dama? Det er valgfritt hvem man vil følge, hva man vil se og hva man vil lese 👌🏼 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg