Gjest juoigi Skrevet 16. mars 2019 #1301 Skrevet 16. mars 2019 25 minutter siden, Baresierdet said: Nei, jeg har heller aldri sagt det er feil. Kanskje han har gjort alt som har kommet frem, uten at det er lagt ut bevis. Men man skal være forsiktig med å dømme uten bevis. Iselin delte dette på Instagram. Nei folk må gjerne uttale seg, og komme med sin historie. Men de som hører det, bør ha sympati for ofrene, og det har jeg også! Men likevel så vet jeg også at folk ofte kaster seg på bølgen når ett offentlig menneske driter seg ut. Så man bør være kritisk, ikke bare til denne saken men til alt i livet generelt. Ikke tro alt man hører. Så jeg sier ikke at de som ikke kommer med bevis lyver, men at man bør være kritisk. For som sagt tidligere i denne tråden, jeg også kunne sagt at Ørjan sendte meg melding for en uke siden, for å så si at jeg ikke ønsker å dele beviset jeg har fordi jeg ikke vil at det skal komme på avveie. Hvem hadde du trodd på? Jeg hadde selvfølgelig trodd på de som kom frem, for vi ser i denne situasjonen at 1. Det har skjedd veldig mange. 2. Ørjan og managementet hans angrep varslere, noe som naturligvis gjør det vanskeligere for andre å komme frem. 3. VG sa de hadde sett bevis fra mange kvinner, og at de som ikke kunne bevise noe hadde identiske historier uansett. 4. For meg er det lile ille at han har gjort dette mot 2 jenter eller 40. At det kommer frem flere burde ikke overraske noen. Ørjan kan jo ordne opp i dette spetakkelet selv, han kan kontakte alle han var vært ufin mot, trakassert, vært utro med, sjekket opp mens han har vært gift etc. Men det er vel der problemet ligger, han vet ikke selv hvor mange det er snakk om. Han har ikke oversikten selv. Bare det å si til ofrene at de kan «ringe han» er vanvittig ignorant og naivt, og viser til en rimelig bedriten innsikt i sin egen oppførsel og hva den har betydd for veldig mange jenter.
Baresierdet Skrevet 16. mars 2019 #1302 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, juoigi skrev: Jeg hadde selvfølgelig trodd på de som kom frem, for vi ser i denne situasjonen at 1. Det har skjedd veldig mange. 2. Ørjan og managementet hans angrep varslere, noe som naturligvis gjør det vanskeligere for andre å komme frem. 3. VG sa de hadde sett bevis fra mange kvinner, og at de som ikke kunne bevise noe hadde identiske historier uansett. 4. For meg er det lile ille at han har gjort dette mot 2 jenter eller 40. At det kommer frem flere burde ikke overraske noen. Ørjan kan jo ordne opp i dette spetakkelet selv, han kan kontakte alle han var vært ufin mot, trakassert, vært utro med, sjekket opp mens han har vært gift etc. Men det er vel der problemet ligger, han vet ikke selv hvor mange det er snakk om. Han har ikke oversikten selv. Bare det å si til ofrene at de kan «ringe han» er vanvittig ignorant og naivt, og viser til en rimelig bedriten innsikt i sin egen oppførsel og hva den har betydd for veldig mange jenter. Ja jeg er ikke helt uenig med deg. Det overrasker nok ingen at så mange står frem, men man bør uansett være kritisk til hva man tror på. Uansett 1 eller 40 så er han er drittsekk. Han burde ordne opp selv! Ikke sende advokatbrev osv til folk som står frem. Men heller unnskylde hver og en han har behandlet uten respekt! 4
Snaskesnusken Skrevet 17. mars 2019 #1303 Skrevet 17. mars 2019 3 timer siden, juoigi skrev: Jeg hadde selvfølgelig trodd på de som kom frem, for vi ser i denne situasjonen at 1. Det har skjedd veldig mange. 2. Ørjan og managementet hans angrep varslere, noe som naturligvis gjør det vanskeligere for andre å komme frem. 3. VG sa de hadde sett bevis fra mange kvinner, og at de som ikke kunne bevise noe hadde identiske historier uansett. 4. For meg er det lile ille at han har gjort dette mot 2 jenter eller 40. At det kommer frem flere burde ikke overraske noen. Ørjan kan jo ordne opp i dette spetakkelet selv, han kan kontakte alle han var vært ufin mot, trakassert, vært utro med, sjekket opp mens han har vært gift etc. Men det er vel der problemet ligger, han vet ikke selv hvor mange det er snakk om. Han har ikke oversikten selv. Bare det å si til ofrene at de kan «ringe han» er vanvittig ignorant og naivt, og viser til en rimelig bedriten innsikt i sin egen oppførsel og hva den har betydd for veldig mange jenter. 👏 12
Litenoggod Skrevet 22. mars 2019 #1304 Skrevet 22. mars 2019 Noen som har fått med seg hva Marna har lagt ut på insta storyen sin om rampelyset? 3
Hyachint31 Skrevet 22. mars 2019 #1305 Skrevet 22. mars 2019 2 minutter siden, Litenoggod skrev: Noen som har fått med seg hva Marna har lagt ut på insta storyen sin om rampelyset? Ja, at hun har lest AB sin bok, og gir støtte. Nå har også hun fått genser med nohate trykk. At hun mener Kvinneguidens ramelys burde vært «død» og at de som tjener penger på dette bør skamme seg og hun stiller spørsmål ved hva som er forskjellen på ytringsfrihet og trakassering. Sånn til de som ikke har insta og lurer 19
Populært innlegg Maskopi Skrevet 22. mars 2019 Populært innlegg #1306 Skrevet 22. mars 2019 https://imgur.com/a/loRCjNW ja nei altså det er jo ingen forskjell på trakassering og ytringsfrihet. Var det ytringsfrihet mannen holdt på med da han sms’et disse jentene også da? 74
Populært innlegg DianaV Skrevet 22. mars 2019 Populært innlegg #1307 Skrevet 22. mars 2019 Alle bloggere som har noe å skjule hater dette forumet. Her blir løgner gjennomskuet, juks dokumentert og kritiske spørsmål stilt. Selvfølgelig vil ikke de bloggerne dette forumet skal få eksistere.... 78
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 22. mars 2019 Populært innlegg #1308 Skrevet 22. mars 2019 Så det ble komikerfrue som gikk ut og støttet ABD og boken hennes. Og som sier død over ytringsfrihet og likestiller det med trakassering? Samtidig fordømmer hun de som tjener penger på løgner og hets, men støtter ABD? Kanskje lurt å sette seg inn i det man sier man støtter? Det lille jeg hadde igjen av respekt for komikerfrue forsvant herved... 71
Justlooking Skrevet 22. mars 2019 #1309 Skrevet 22. mars 2019 21 minutter siden, Maskopi skrev: https://imgur.com/a/loRCjNW ja nei altså det er jo ingen forskjell på trakassering og ytringsfrihet. Var det ytringsfrihet mannen holdt på med da han sms’et disse jentene også da? Såpass ja... Som om han er uskyldig utpekt og utsatt for omtale helt uten grunn? Og trakassering blir vel feil om det er diskusjoner om hva han selv har sagt, berørte og kolleger har sagt, podcaster har avslørt og media har omtalt i mange oppslag? Ønsker hun et generelt forbud eller kun kvinneguiden, som i denne sammenheng har vært en ørliten dråpe i havet? 16
..........! Skrevet 22. mars 2019 #1310 Skrevet 22. mars 2019 trakassering er det mannen hennes holder på med...................... 33
Gjest Linjalen Skrevet 22. mars 2019 #1311 Skrevet 22. mars 2019 (endret) For å svare på hva som er forskjellen på Kvinneguidens "rampelys"forum og hva som er trakassering, kan jeg prøve å benytte noen eksempler som Marna og Ørjan sikkert skjønner. Kvinneguidens "rampelys"forum: Hei har dere lest den og den bloggen? Har hun rart interiør? Bruker hun ikke vel mye unger i markedfsøring? Hva slags etiske retningslinjer bør influencere ha? Hva synes dere om den nye kjæresten til Kjendis X? Trakassering Jeg går inn bak deg på et toalett og stapper hånda ned i buksa di Jeg sender dickpics og prøver å sjekke deg opp selv om jeg er venn med kjæresten din, og når du gir beskjed sier jeg at jeg skal ødelegge karrieren din Jeg trekker opp toppen din når jeg kommer bort for å si hei til deg etter et show Grovt forklart. Skjønner du forskjellen, Marna? 🤔 EDIT: Ellers vil jeg bare takke Marna for å holde denne saken god og varm. Ikke bare gjør dette at mange av hennes følgere kommer inn og leser denne tråden, men samtidig så ble alle minnet på at Ørjan Burøe sextrakasserte omgivelsene sine til det punktet der han mistet samarbeidspartnere, ble utestengt fra scener og svartelistet av kolleger. Takk! Endret 22. mars 2019 av Linjalen
foreveralone Skrevet 22. mars 2019 #1312 Skrevet 22. mars 2019 2 timer siden, Linjalen skrev: For å svare på hva som er forskjellen på Kvinneguidens "rampelys"forum og hva som er trakassering, kan jeg prøve å benytte noen eksempler som Marna og Ørjan sikkert skjønner. Kvinneguidens "rampelys"forum: Hei har dere lest den og den bloggen? Har hun rart interiør? Bruker hun ikke vel mye unger i markedfsøring? Hva slags etiske retningslinjer bør influencere ha? Hva synes dere om den nye kjæresten til Kjendis X? Trakassering Jeg går inn bak deg på et toalett og stapper hånda ned i buksa di Jeg sender dickpics og prøver å sjekke deg opp selv om jeg er venn med kjæresten din, og når du gir beskjed sier jeg at jeg skal ødelegge karrieren din Jeg trekker opp toppen din når jeg kommer bort for å si hei til deg etter et show Grovt forklart. Skjønner du forskjellen, Marna? 🤔 EDIT: Ellers vil jeg bare takke Marna for å holde denne saken god og varm. Ikke bare gjør dette at mange av hennes følgere kommer inn og leser denne tråden, men samtidig så ble alle minnet på at Ørjan Burøe sextrakasserte omgivelsene sine til det punktet der han mistet samarbeidspartnere, ble utestengt fra scener og svartelistet av kolleger. Takk! Dette 👍🏻👍🏻👍🏻 31
Snaskesnusken Skrevet 22. mars 2019 #1313 Skrevet 22. mars 2019 3 timer siden, Linjalen skrev: For å svare på hva som er forskjellen på Kvinneguidens "rampelys"forum og hva som er trakassering, kan jeg prøve å benytte noen eksempler som Marna og Ørjan sikkert skjønner. Kvinneguidens "rampelys"forum: Hei har dere lest den og den bloggen? Har hun rart interiør? Bruker hun ikke vel mye unger i markedfsøring? Hva slags etiske retningslinjer bør influencere ha? Hva synes dere om den nye kjæresten til Kjendis X? Trakassering Jeg går inn bak deg på et toalett og stapper hånda ned i buksa di Jeg sender dickpics og prøver å sjekke deg opp selv om jeg er venn med kjæresten din, og når du gir beskjed sier jeg at jeg skal ødelegge karrieren din Jeg trekker opp toppen din når jeg kommer bort for å si hei til deg etter et show Grovt forklart. Skjønner du forskjellen, Marna? 🤔 EDIT: Ellers vil jeg bare takke Marna for å holde denne saken god og varm. Ikke bare gjør dette at mange av hennes følgere kommer inn og leser denne tråden, men samtidig så ble alle minnet på at Ørjan Burøe sextrakasserte omgivelsene sine til det punktet der han mistet samarbeidspartnere, ble utestengt fra scener og svartelistet av kolleger. Takk! 👏👏 18
Rosalie Skrevet 22. mars 2019 #1314 Skrevet 22. mars 2019 3 timer siden, Linjalen skrev: For å svare på hva som er forskjellen på Kvinneguidens "rampelys"forum og hva som er trakassering, kan jeg prøve å benytte noen eksempler som Marna og Ørjan sikkert skjønner. Kvinneguidens "rampelys"forum: Hei har dere lest den og den bloggen? Har hun rart interiør? Bruker hun ikke vel mye unger i markedfsøring? Hva slags etiske retningslinjer bør influencere ha? Hva synes dere om den nye kjæresten til Kjendis X? Trakassering Jeg går inn bak deg på et toalett og stapper hånda ned i buksa di Jeg sender dickpics og prøver å sjekke deg opp selv om jeg er venn med kjæresten din, og når du gir beskjed sier jeg at jeg skal ødelegge karrieren din Jeg trekker opp toppen din når jeg kommer bort for å si hei til deg etter et show Grovt forklart. Skjønner du forskjellen, Marna? 🤔 EDIT: Ellers vil jeg bare takke Marna for å holde denne saken god og varm. Ikke bare gjør dette at mange av hennes følgere kommer inn og leser denne tråden, men samtidig så ble alle minnet på at Ørjan Burøe sextrakasserte omgivelsene sine til det punktet der han mistet samarbeidspartnere, ble utestengt fra scener og svartelistet av kolleger. Takk! Veldig bra! Delte innlegget ditt i tråden til frua, jeg. 27
Gjest juoigi Skrevet 22. mars 2019 #1315 Skrevet 22. mars 2019 3 hours ago, Linjalen said: For å svare på hva som er forskjellen på Kvinneguidens "rampelys"forum og hva som er trakassering, kan jeg prøve å benytte noen eksempler som Marna og Ørjan sikkert skjønner. Kvinneguidens "rampelys"forum: Hei har dere lest den og den bloggen? Har hun rart interiør? Bruker hun ikke vel mye unger i markedfsøring? Hva slags etiske retningslinjer bør influencere ha? Hva synes dere om den nye kjæresten til Kjendis X? Trakassering Jeg går inn bak deg på et toalett og stapper hånda ned i buksa di Jeg sender dickpics og prøver å sjekke deg opp selv om jeg er venn med kjæresten din, og når du gir beskjed sier jeg at jeg skal ødelegge karrieren din Jeg trekker opp toppen din når jeg kommer bort for å si hei til deg etter et show Grovt forklart. Skjønner du forskjellen, Marna? 🤔 EDIT: Ellers vil jeg bare takke Marna for å holde denne saken god og varm. Ikke bare gjør dette at mange av hennes følgere kommer inn og leser denne tråden, men samtidig så ble alle minnet på at Ørjan Burøe sextrakasserte omgivelsene sine til det punktet der han mistet samarbeidspartnere, ble utestengt fra scener og svartelistet av kolleger. Takk! Tusen takk! Dette er spot on! Jeg har mistet fullstendig respekt for begge to. Jeg har aldri sett så mangel på selvinnsikt og forståelse for egen oppførsel som det paret der.
Justlooking Skrevet 22. mars 2019 #1316 Skrevet 22. mars 2019 3 timer siden, Linjalen skrev: For å svare på hva som er forskjellen på Kvinneguidens "rampelys"forum og hva som er trakassering, kan jeg prøve å benytte noen eksempler som Marna og Ørjan sikkert skjønner. Kvinneguidens "rampelys"forum: Hei har dere lest den og den bloggen? Har hun rart interiør? Bruker hun ikke vel mye unger i markedfsøring? Hva slags etiske retningslinjer bør influencere ha? Hva synes dere om den nye kjæresten til Kjendis X? Trakassering Jeg går inn bak deg på et toalett og stapper hånda ned i buksa di Jeg sender dickpics og prøver å sjekke deg opp selv om jeg er venn med kjæresten din, og når du gir beskjed sier jeg at jeg skal ødelegge karrieren din Jeg trekker opp toppen din når jeg kommer bort for å si hei til deg etter et show Grovt forklart. Skjønner du forskjellen, Marna? 🤔 EDIT: Ellers vil jeg bare takke Marna for å holde denne saken god og varm. Ikke bare gjør dette at mange av hennes følgere kommer inn og leser denne tråden, men samtidig så ble alle minnet på at Ørjan Burøe sextrakasserte omgivelsene sine til det punktet der han mistet samarbeidspartnere, ble utestengt fra scener og svartelistet av kolleger. Takk! Jeg har likt henne og jeg har syntes synd på henne, men dette er faktisk for dumt av marna. Hjelper ikke å skylde på kvinneguiden når det er mannen som har forårsaket alt sammen.. 36
Gjest Justsaying Skrevet 22. mars 2019 #1317 Skrevet 22. mars 2019 (endret) 5 timer siden, Linjalen skrev: For å svare på hva som er forskjellen på Kvinneguidens "rampelys"forum og hva som er trakassering, kan jeg prøve å benytte noen eksempler som Marna og Ørjan sikkert skjønner. Kvinneguidens "rampelys"forum: Hei har dere lest den og den bloggen? Har hun rart interiør? Bruker hun ikke vel mye unger i markedfsøring? Hva slags etiske retningslinjer bør influencere ha? Hva synes dere om den nye kjæresten til Kjendis X? Trakassering Jeg går inn bak deg på et toalett og stapper hånda ned i buksa di Jeg sender dickpics og prøver å sjekke deg opp selv om jeg er venn med kjæresten din, og når du gir beskjed sier jeg at jeg skal ødelegge karrieren din Jeg trekker opp toppen din når jeg kommer bort for å si hei til deg etter et show Grovt forklart. Skjønner du forskjellen, Marna? 🤔 EDIT: Ellers vil jeg bare takke Marna for å holde denne saken god og varm. Ikke bare gjør dette at mange av hennes følgere kommer inn og leser denne tråden, men samtidig så ble alle minnet på at Ørjan Burøe sextrakasserte omgivelsene sine til det punktet der han mistet samarbeidspartnere, ble utestengt fra scener og svartelistet av kolleger. Takk! Du syns ikke det er strødd litt melis på her engang? Tror du glemmer sjargongen man ofte ser her inne, selv om noe modereres bort så er vel sannheten mer: • Hvor mange ganger må vi se putehelvete til Villapaprika? • Håper Anna snart får kaffebesøk, tror sannelig jeg skal sende en bekymringsmelding til barnevernet. • Har dere sett så gule tenner Pilotfruen har fått? • Jeg hadde skammet meg av å se min mor kledd som Abd. • Rompa til Isabel og Sophie ser helt jævlig ut. Osv! Det er helt klart mange som er flinke og være saklig kritiske på kg men det er veldig mye stygt å lese også. Det må ikke glemmes at det er jo mennesker med følelser som sitter på den andre siden av skjermen også, og selv om man er uenige i hva som blir gjort feil så er det jo altfor mye grovt som blir skrevet her inne. Og det går det jo ikke å nekte på. Ikke bare skal folk bli krenket på andres vegne for tiden, men man skal også bestemme når folk _ikke_ skal bli krenket også? Endret 22. mars 2019 av Justsaying
Gjest jentekvinne Skrevet 23. mars 2019 #1318 Skrevet 23. mars 2019 (endret) 17 timer siden, Justsaying skrev: Du syns ikke det er strødd litt melis på her engang? Tror du glemmer sjargongen man ofte ser her inne, selv om noe modereres bort så er vel sannheten mer: • Hvor mange ganger må vi se putehelvete til Villapaprika? • Håper Anna snart får kaffebesøk, tror sannelig jeg skal sende en bekymringsmelding til barnevernet. • Har dere sett så gule tenner Pilotfruen har fått? • Jeg hadde skammet meg av å se min mor kledd som Abd. • Rompa til Isabel og Sophie ser helt jævlig ut. Osv! Det er helt klart mange som er flinke og være saklig kritiske på kg men det er veldig mye stygt å lese også. Det må ikke glemmes at det er jo mennesker med følelser som sitter på den andre siden av skjermen også, og selv om man er uenige i hva som blir gjort feil så er det jo altfor mye grovt som blir skrevet her inne. Og det går det jo ikke å nekte på. Ikke bare skal folk bli krenket på andres vegne for tiden, men man skal også bestemme når folk _ikke_ skal bli krenket også? Kan ikke huske å ha sett at folk har skrevet at de hadde skammet seg over hvordan AB har vært kledd. Er vel mer naken-snap og bilder av henne i gjennomsiktig topp og tangatruse som har blitt kritisert. Når det gjelder de rumpene til Isabel og Sophie så har de lagt ut maaange bilder etter operasjonene. Skal vi bare sitte og hylle noe som åpenbart er operert? Tror alle kan være enig om at det naturlige er det fineste og det er bakgrunnen for all kritikk på rumpeballer som ser ut som.... ja, vet ikke hva jeg kan sammenligne det med en gang. Endret 23. mars 2019 av jentekvinne
Gjest jentekvinne Skrevet 23. mars 2019 #1319 Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, jentekvinne skrev: Kan ikke huske å ha sett at folk har skrevet at de hadde skammet seg over hvordan AB har vært kledd. Er vel mer naken-snap og bilder av henne i gjennomsiktig topp og tangatruse som har blitt kritisert. Når det gjelder de rumpene til Isabel og Sophie så har de lagt ut maaange bilder etter operasjonene. Skal vi bare sitte og hylle noe som er skikkelig stygt? Tror alle kan være enig om at det naturlige er det fineste og det er bakgrunnen for all kritikk på rumpeballer som ser ut som.... ja, vet ikke hva jeg kan sammenligne det med en gang. Og for å ha det på det rene så er jeg ikke krenket av det bloggerne utfører av diverse operasjoner, jeg synes det er synd at de føler at de må ta operasjoner for å leve opp til en standard som kun finnes inne i deres eget hode.
Justlooking Skrevet 23. mars 2019 #1320 Skrevet 23. mars 2019 Elina krantz om burøe saken i VG + https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/G1on1J/elina-krantz-45-hadde-gjort-humor-til-millionbutikk?utm_source=vgfront&utm_content=row-6 2
Fremhevede innlegg