minimymlen Skrevet 23. mars 2019 #1321 Skrevet 23. mars 2019 Kanskje er "stuntet" til Marna pga av saken i VG? De visste det skulle skrives om ØB igjen? ØB la tidligere i uka ut en "hyllest" til venner som er der for dem når "gribbene" er rundt på sin egen Facebook. 4
Gjest jentekvinne Skrevet 23. mars 2019 #1322 Skrevet 23. mars 2019 50 minutter siden, minimymlen skrev: Kanskje er "stuntet" til Marna pga av saken i VG? De visste det skulle skrives om ØB igjen? ØB la tidligere i uka ut en "hyllest" til venner som er der for dem når "gribbene" er rundt på sin egen Facebook. Han har også lagt ut en video av to eldre folk på rullator og skrevet at det er han og Marna om 30 år. Høres nesten ut som et desperat forsøk på å beholde henne.
Gjest Justsaying Skrevet 23. mars 2019 #1323 Skrevet 23. mars 2019 2 minutter siden, jentekvinne skrev: Han har også lagt ut en video av to eldre folk på rullator og skrevet at det er han og Marna om 30 år. Høres nesten ut som et desperat forsøk på å beholde henne. Ja det hørtes ut som et desperat forsøk på det. Ja enig.
Diamant Skrevet 23. mars 2019 #1324 Skrevet 23. mars 2019 46 minutter siden, jentekvinne skrev: Han har også lagt ut en video av to eldre folk på rullator og skrevet at det er han og Marna om 30 år. Høres nesten ut som et desperat forsøk på å beholde henne. Det kan også være et hint om at "Vi holder fortsatt sammen og kommer alltid til å gjøre det". 15
Skrottefar Skrevet 23. mars 2019 #1325 Skrevet 23. mars 2019 Jeg syns det er rart at media ikke lenger ser ut til å ville skrive noe mer om saken, og spesielt Se & Hør/Dagbladet som etterlyste svar på de 20 spørsmålene som ble sendt og som den tidligere manageren sa at de skulle komme tilbake til når ØB var tilbake fra ferien. Men nå er jo ikke manageren med i bildet mer, og om det er en ny manager er ikke godt å si. 13
Snaskesnusken Skrevet 23. mars 2019 #1326 Skrevet 23. mars 2019 Burøe viser igjen elendig dømmekraft da han atter en gang eksponerer mindreårige i sosiale medier! 18
miamiamia Skrevet 23. mars 2019 #1327 Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Burøe viser igjen elendig dømmekraft da han atter en gang eksponerer mindreårige i sosiale medier! Enig, jeg vil seriøst IKKE se andres barn i So Me! 12
Snaskesnusken Skrevet 23. mars 2019 #1328 Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, miamiamia skrev: Enig, jeg vil seriøst IKKE se andres barn i So Me! Nei, regner med at barna ikke vil sette pris på det heller. 6
Baresierdet Skrevet 23. mars 2019 #1329 Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, miamiamia skrev: Enig, jeg vil seriøst IKKE se andres barn i So Me! Så ikke følg disse menneskene som har ulike meninger enn deg/dere da det kommer til eksponering da! Da slipper du å la deg bli provosert av å se andres barn på andres kanaler! 7
FotbaIlflua Skrevet 23. mars 2019 #1330 Skrevet 23. mars 2019 5 timer siden, Justlooking skrev: Elina krantz om burøe saken i VG + https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/G1on1J/elina-krantz-45-hadde-gjort-humor-til-millionbutikk?utm_source=vgfront&utm_content=row-6 Imgur? 6
Gjest jentekvinne Skrevet 23. mars 2019 #1331 Skrevet 23. mars 2019 38 minutter siden, miamiamia skrev: Ai, beklager. Bare sett faren dele så mye om han og jeg har ikke fulgt med. Syns bare at den utleveringen er i overkant mye! Du har ikke fulgt med? Du må jo ha gjort noe for å vite at han legger ut mye bilder av ungene.
Gjest jentekvinne Skrevet 23. mars 2019 #1332 Skrevet 23. mars 2019 41 minutter siden, Skrottefar skrev: Jeg syns det er rart at media ikke lenger ser ut til å ville skrive noe mer om saken, og spesielt Se & Hør/Dagbladet som etterlyste svar på de 20 spørsmålene som ble sendt og som den tidligere manageren sa at de skulle komme tilbake til når ØB var tilbake fra ferien. Men nå er jo ikke manageren med i bildet mer, og om det er en ny manager er ikke godt å si. Tror ikke noen med et snev av integritet vil være manageren til ØB.
minimymlen Skrevet 23. mars 2019 #1333 Skrevet 23. mars 2019 22 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Imgur? Ugreit å legge ut skjermdump av pluss-artikler. Hun snakker litt om saken med ØB, men det er først og fremst et koseintervju og ikke et veldig kritisk intervju. Hun sier hun ikke visste noe om hendelsene rundt ØB før julebordet der han klådde på Sigrid. Og at han i møte etterpå fikk en advarsel. Da det dukket opp mer senere ble han droppet fra Latter. 7
punkyB Skrevet 23. mars 2019 #1334 Skrevet 23. mars 2019 3 minutter siden, minimymlen skrev: Ugreit å legge ut skjermdump av pluss-artikler. Hun snakker litt om saken med ØB, men det er først og fremst et koseintervju og ikke et veldig kritisk intervju. Hun sier hun ikke visste noe om hendelsene rundt ØB før julebordet der han klådde på Sigrid. Og at han i møte etterpå fikk en advarsel. Da det dukket opp mer senere ble han droppet fra Latter. Synes det er litt rart at Krantz ikke skal ha fått med seg noe av ryktene om Burøe - virker jo som om det var kjent blant alle i komikermiljøet at han var en drittsekk. Nå sa forsåvidt ingen der noe heller - men at hun ikke visste tror jeg altså ikke på. Vil jo kanskje tro at så lenge han var populær utad så var det ok at hun selv tjente gode penger på han. 19
miamiamia Skrevet 23. mars 2019 #1335 Skrevet 23. mars 2019 4 timer siden, jentekvinne skrev: Du har ikke fulgt med? Du må jo ha gjort noe for å vite at han legger ut mye bilder av ungene. Hans insta kom opp på min feed da jeg sjekket Insta i dag. Og så denne tråden da jeg gikk inn hit. Derfor. 8
Papirfly Skrevet 24. mars 2019 #1336 Skrevet 24. mars 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Gjest Keikolina Skrevet 25. mars 2019 #1337 Skrevet 25. mars 2019 Bak betalingsmur https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/G1on1J/elina-krantz-45-hadde-gjort-humor-til-millionbutikk?utm_source=vgfront&utm_content=row-14
Viking-girl Skrevet 25. mars 2019 #1338 Skrevet 25. mars 2019 Har lest det og er ikke imponert. Kosemose portrett av Elina der trakasseringen får svært liten omtale. 6
Gjest Keikolina Skrevet 25. mars 2019 #1339 Skrevet 25. mars 2019 16 minutter siden, Viking-girl skrev: Har lest det og er ikke imponert. Kosemose portrett av Elina der trakasseringen får svært liten omtale. Typisk
vintage Skrevet 25. mars 2019 #1340 Skrevet 25. mars 2019 24 minutter siden, Viking-girl skrev: Har lest det og er ikke imponert. Kosemose portrett av Elina der trakasseringen får svært liten omtale. Det er litt mer enn det, da. Hun forteller bl.a. om angsten hun fikk etter å ha opplevd tsunamien i Thailand og om veien til suksessen med Latter. Jeg synes også det var interessant å lese hvordan hun selv oppfatter å ikke ha fått beskjed om mer trakassering etter episoden med Tusvik, der hun ga Ørjan en advarsel, før det sto på trykk i Natt&Dag. Etter mitt syn handler nesten 1/3 om trakasseringssaken. Og hun har jo helt rett i at det først og fremst var en personalsak, og at det ikke var riktig av henne å gå ut i mediene med hva som ble gjort. 17
Fremhevede innlegg