Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest jentekvinne
Skrevet

Han har mistet rundt 3000 følgere på insta i løpet av de siste ukene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er så sykt at noen faktisk fremdeles støtter ØB etter alt som har kommet frem om han, og etter at han selv har bekreftet at han har vært en gris. 

Husk det er ikke snakk om at han var dust for 10 år siden, men episoder som har skjedd helt fram til alt ble rullet opp i media nå i år

Endret av Gasellen
  • Liker 21
Skrevet
På 1.4.2019 den 15.40, Ispahan skrev:

Det ville vel vært best for alle om Ørjan fant en jobb utenom komikermiljøet. Jeg tenker ikke bare almenpreventivt, men husk at komikermiljøet er lite, på alle scener vil det sannsynligvis være tidligere ofre for trakasseringen hans. Selvfølgelig må Ørjan jobbe, som alle andre, men det er ingen menneskerett å jobbe som komiker. Han er ikke den første i historien som har byttet yrkesvei.

Syntes han har lite å gjøre i rampelyset... Han kan vel finne seg er normal jobb og gå under jorda. Han er ikke lei seg, han tror han selv er offeret. På tide at han rett og slett finner på noe annet å gjøre, så slipper barna hans også å bli mer skadelidende av hans oppførsel. Trenger Norge slike forbilder? Er det ikke opp til oss hvem som skal få være "kjendiser"?

• Liker 14
Skrevet
20 minutter siden, Sacramone skrev:

Syntes han har lite å gjøre i rampelyset... Han kan vel finne seg er normal jobb og gå under jorda. Han er ikke lei seg, han tror han selv er offeret. På tide at han rett og slett finner på noe annet å gjøre, så slipper barna hans også å bli mer skadelidende av hans oppførsel. Trenger Norge slike forbilder? Er det ikke opp til oss hvem som skal få være "kjendiser"?

Er det opp til det norske folk hva man skal jobbe med? Så lenge man er offentlig person så kan man ikke bestemme selv lenger? Dummeste jeg har lest! Så lenge han tjener til livets opphold som komiker så sies vel det sitt, eller?? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Er det opp til det norske folk hva man skal jobbe med? Så lenge man er offentlig person så kan man ikke bestemme selv lenger? Dummeste jeg har lest! Så lenge han tjener til livets opphold som komiker så sies vel det sitt, eller?? 

Altså, hvis ingen lenger kjøper billetter til hans show så hadde det vært en lite lønnsom jobb iallefall. Så ja, jeg mener det er mye opp til "oss". Jeg håper folk slutter å kjøpe billetter, så kan han finne seg noe annet å gjøre.

• Liker 16
Gjest jentekvinne
Skrevet
19 minutter siden, Baresierdet skrev:

Folk hadde fått sparken på en hvilken som helst arbeidsplass hvis de hadde holdt på sånn som Ørjan har gjort. 

Skrevet
2 minutter siden, jentekvinne skrev:

Folk hadde fått sparken på en hvilken som helst arbeidsplass hvis de hadde holdt på sånn som Ørjan har gjort. 

Men nå er Ørjan selvstendig? Er han ikke? Så fordi ingen kan gi han sparken så kan det norske folk bestemme hva han skal jobbe med? Som sagt, det sier vel sitt at han fortsatt tjener nok til livets opphold, som komiker! 

Skrevet
24 minutter siden, Sacramone skrev:

Altså, hvis ingen lenger kjøper billetter til hans show så hadde det vært en lite lønnsom jobb iallefall. Så ja, jeg mener det er mye opp til "oss". Jeg håper folk slutter å kjøpe billetter, så kan han finne seg noe annet å gjøre.

Hva annet kan han gjøre for at dere skal være fornøyd da? Kan ikke se for meg at dere er fornøyde uansett hva han gjør og ikke gjør... 

• Liker 1
Gjest juoigi
Skrevet
19 minutter siden, Baresierdet said:

Men nå er Ørjan selvstendig? Er han ikke? Så fordi ingen kan gi han sparken så kan det norske folk bestemme hva han skal jobbe med? Som sagt, det sier vel sitt at han fortsatt tjener nok til livets opphold, som komiker! 

Ja. Korrekt. Det er hele risikoen med å jobbe selvstendig, og samtidig drive med seksuell trakassering. Hvor vanskelig er det å forstå, egentlig. Det er ingen menneskerett å være kjendis.

Gjest Justsaying
Skrevet

Ørjan er å spiller golf nå. Kan det være en metafor? Er det 18 damer istedenfor 18 hull? Mener han noe med å vise kølla på snap? Hvem er de mennene? Hvordan kan han ha venner? 

Jeg forstår ikke hvorfor dere ikke klarer å se at nordmenn in general ikke synes at dette er noe å klamre seg fast med så lenge. Hvorfor tror dere saken er død i media? De har enten skjønt at de tok for mye tran eller så har de bare tenkt at nå er dette ferdig. Mens her så virker det som om Ørjan må få seg jobb hos Reitan før dere klarer å slutte å spre usannheter. Ja for det gjør dere, show som er avlyst, krise i heimen osv. Dere antar alt, virker som dere tror dere har sett alt som har foregått også men det er jo rett og slett bare de involverte som vet graden av ting. Djises.

Gjest jentekvinne
Skrevet
23 minutter siden, Baresierdet skrev:

Tjener han til livets opphold som komiker fremdeles? Får nå bare se hvor mange som kommer på showene hans. Jeg var på det første og det var ganske bra, men det var ikke akkurat fullt hus og det var lenge før skjelettene begynte å ramle ut av skapet.

Skrevet
Akkurat nå, jentekvinne skrev:

Tjener han til livets opphold som komiker fremdeles? Får nå bare se hvor mange som kommer på showene hans. Jeg var på det første og det var ganske bra, men det var ikke akkurat fullt hus og det var lenge før skjelettene begynte å ramle ut av skapet.

Han jobber ikke med noe annet, og har ikke sultet ennå. Så enn så lenge tjener han godt nok 🙂 Uansett hva Ørjan velger å gjøre fremover så kommer ikke det til å være bra nok, for det kan jobbe damer der. Eller mannfolka som jobber der kan ha damer... så egentlig burde han kanskje være arbeidsledig, og tenke over hva han har gjort til han blir pensjonist.

Gjest jentekvinne
Skrevet
1 minutt siden, Justsaying skrev:

Ørjan er å spiller golf nå. Kan det være en metafor? Er det 18 damer istedenfor 18 hull? Mener han noe med å vise kølla på snap? Hvem er de mennene? Hvordan kan han ha venner? 

Jeg forstår ikke hvorfor dere ikke klarer å se at nordmenn in general ikke synes at dette er noe å klamre seg fast med så lenge. Hvorfor tror dere saken er død i media? De har enten skjønt at de tok for mye tran eller så har de bare tenkt at nå er dette ferdig. Mens her så virker det som om Ørjan må få seg jobb hos Reitan før dere klarer å slutte å spre usannheter. Ja for det gjør dere, show som er avlyst, krise i heimen osv. Dere antar alt, virker som dere tror dere har sett alt som har foregått også men det er jo rett og slett bare de involverte som vet graden av ting. Djises.

Hvis ikke det er krise i den heimen så vet ikke jeg. Og det er vel ingen som vet graden av reaksjoner til kjendiser som omtales på KG, men nå er det nå et forum der vi kan diskutere menn som stikker hånden ned i buksene til folk og sender meldinger til koner av nære kolleger så da tar vi oss friheten til å diskutere i hytt og pinevær. 

Skrevet
8 minutter siden, juoigi skrev:

Ja. Korrekt. Det er hele risikoen med å jobbe selvstendig, og samtidig drive med seksuell trakassering. Hvor vanskelig er det å forstå, egentlig. Det er ingen menneskerett å være kjendis.

Det er heller ingen menneskerett å bestemme hvem som skal jobbe med hva, og hvem som skal være kjendis. Så lenge han tjener penger, så Kommer han nok ikke til å bytte yrke! Den dagen folk slutter å dra på showene, da kan han finne ut SELV hva han vil gjøre. Hvor vanskelig er hva å forstå? 

Gjest jentekvinne
Skrevet
3 minutter siden, Baresierdet skrev:

Det er heller ingen menneskerett å bestemme hvem som skal jobbe med hva, og hvem som skal være kjendis. Så lenge han tjener penger, så Kommer han nok ikke til å bytte yrke! Den dagen folk slutter å dra på showene, da kan han finne ut SELV hva han vil gjøre. Hvor vanskelig er hva å forstå? 

Det er jo det som gjenstår å se. Om folk gidder å komme på showene hans. Må uansett være pinlig for han at han ikke er ønsket på flere scener og må booke alle showene sine selv. Ikke har han manager heller. Burde strengt tatt vært motsatt hvis man hadde vært en dyktig komiker i 20 år. 

Skrevet
2 minutter siden, jentekvinne skrev:

Det er jo det som gjenstår å se. Om folk gidder å komme på showene hans. Må uansett være pinlig for han at han ikke er ønsket på flere scener og må booke alle showene sine selv. Ikke har han manager heller. Burde strengt tatt vært motsatt hvis man hadde vært en dyktig komiker i 20 år. 

Jeg gikk inn å sjekket hvor mange billetter som er solgt. Ser ikke ut til at han lider noen nød ennå. 

Gjest jentekvinne
Skrevet
4 minutter siden, Baresierdet skrev:

Jeg gikk inn å sjekket hvor mange billetter som er solgt. Ser ikke ut til at han lider noen nød ennå. 

Ikke akkurat utsolgt heller.

Skrevet
1 minutt siden, jentekvinne skrev:

Ikke akkurat utsolgt heller.

Nei, men er han avhengig å få det utsolgt for å fortsette som komiker? Han nevnte vel at det var noen ekstra forestillinger også, hva er grunnen til å kjøre ekstra forestillinger om det ikke er pågang i billettsalget? 

• Liker 1
Gjest Justsaying
Skrevet
19 minutter siden, jentekvinne skrev:

Hvis ikke det er krise i den heimen så vet ikke jeg. Og det er vel ingen som vet graden av reaksjoner til kjendiser som omtales på KG, men nå er det nå et forum der vi kan diskutere menn som stikker hånden ned i buksene til folk og sender meldinger til koner av nære kolleger så da tar vi oss friheten til å diskutere i hytt og pinevær. 

Og det er heldigvis lov å være uenig :) 

Når det er sagt, det er mange kvinner som oppfører seg langt over kanten også-som tar på godteposen til menn og andre kroppslige tilnærminger, sender puppebilder, flørter med gifte menn osv, forskjellen er bare at når menn opplever slikt så rister de på hamsen, dunker seg på brystkassen og diskuterer videre treneren som ble sparket på fotballaget sitt. Kvinner er dramatiske, følsomme og ikkenså opptatt av likestilling når det gjelder tilnærmelser. Just saying.

Skrevet
32 minutter siden, Justsaying skrev:

Hvis det ikke ble litt krise i heimen etter alt dette, så må Marna ha visst hele veien hvor galt det stod til med mannen, vet ikke om det er så greit å anta det? Showet burde vært avlyst og Ørjan burde se seg om etter noe annet. Syns det er ekkelt at det måtte blåses opp til en sånn sak før Ørjan tok til vett og "unnskyldte" seg og stoppet dette griseriet sitt. Ja, jeg mener det er på tide å pakke baggen og ikke klamre seg fast i rampelyset for enhver pris (les barn og kone, ofre og andre skadelidende). Ha litt respekt!

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...