Gjest Missfoxy Skrevet 27. mars 2019 #1361 Del Skrevet 27. mars 2019 Ikke avlyst showene i Marna sin hjembygd, eller i Ulsteinvik 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 27. mars 2019 #1362 Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg ser bare disse show på hjemmesiden hans? Har han avlyst alt inntil august? Link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 27. mars 2019 #1363 Del Skrevet 27. mars 2019 Nei, han starter opp i August. Ingen endringer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 27. mars 2019 #1364 Del Skrevet 27. mars 2019 På 26.3.2019 den 8.24, Justsaying skrev: Hvis du ikke ser forskjellen mellom å misbruke en fjortenåring seksuelt og å sende overkanten-meldinger til voksne damer så skjønner du vel heller ikke at der på grunn av slike sammenligninger at grensen for hva som er greit forsvinner. Det er poenget - det er ingen som sammenlikner. Men det betyr ikke at det ikke er likheter. Fikk samme følelsen selv, og forstår det godt. Det handler ikke om mindreårige, men om kjerringer som står ved sin mann med huet i sanden - uansett hvilke lovbrudd han har begått. Mot mindreårige, eller voksne. Spiller ingen rolle. Strutsementaliteten er fremtredende uansett. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 27. mars 2019 #1365 Del Skrevet 27. mars 2019 9 minutter siden, duplexx skrev: Det er poenget - det er ingen som sammenlikner. Men det betyr ikke at det ikke er likheter. Fikk samme følelsen selv, og forstår det godt. Det handler ikke om mindreårige, men om kjerringer som står ved sin mann med huet i sanden - uansett hvilke lovbrudd han har begått. Mot mindreårige, eller voksne. Spiller ingen rolle. Strutsementaliteten er fremtredende uansett. Lovbrudd? Er Ørjan anmeldt? Dømt? Hvis ikke så har vi vel ikke noe med å dømme en mann for, basert på ting vi ikke vet omfanget av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 27. mars 2019 #1366 Del Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, Justsaying skrev: Lovbrudd? Er Ørjan anmeldt? Dømt? Hvis ikke så har vi vel ikke noe med å dømme en mann for, basert på ting vi ikke vet omfanget av Nei, folk vil jo ikke engang dokumentere det han har gjort. Det burde ha kommet frem noe dokumentasjon nå, etter disse ukene. Hvorfor la ikke VG ut noen anonymt? De skrev kun at de hadde sett meldingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 27. mars 2019 #1367 Del Skrevet 27. mars 2019 38 minutter siden, Nuna skrev: Nei, folk vil jo ikke engang dokumentere det han har gjort. Det burde ha kommet frem noe dokumentasjon nå, etter disse ukene. Hvorfor la ikke VG ut noen anonymt? De skrev kun at de hadde sett meldingene. Det blir litt Leaving Neverland for meg denne saken, noen sier noe har skjedd men ingenting kan bevises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 27. mars 2019 #1368 Del Skrevet 27. mars 2019 2 timer siden, Justsaying skrev: Lovbrudd? Er Ørjan anmeldt? Dømt? Hvis ikke så har vi vel ikke noe med å dømme en mann for, basert på ting vi ikke vet omfanget av Nehei. Jeg trodde ikke Ola Nordmann gikk og tenkte at denne mannen er helt uskyldig. My bad. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 27. mars 2019 #1369 Del Skrevet 27. mars 2019 6 minutter siden, duplexx skrev: Nehei. Jeg trodde ikke Ola Nordmann gikk og tenkte at denne mannen er helt uskyldig. My bad. Som sagt før, tviler ikke på at Ørjan - på likhet med hundrevis av andre gifte og ugifte menn - har sendt over kanten-sms til kvinner. Det er dog ikke et lovbrudd, og hadde det vært det så burde det vært anmeldt. Så lenge det ikke er det så er det vel ikke opp til folket og dømme eller straffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 27. mars 2019 #1370 Del Skrevet 27. mars 2019 7 timer siden, Gul_gul skrev: Jeg ser bare disse show på hjemmesiden hans? Har han avlyst alt inntil august? Link. Fra Facebook: «Showet er i rute og jeg gleder meg stort til å vise dere Store Gutter Gråter ikke! Forhåpentligvis kommer du til å le masse, gråte litt og kjenne litt på rockefoten innimellom. Gleder meg til å se deg i salen <3» så da vet vi det 😏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 27. mars 2019 #1371 Del Skrevet 27. mars 2019 2 hours ago, Nuna said: Nei, folk vil jo ikke engang dokumentere det han har gjort. Det burde ha kommet frem noe dokumentasjon nå, etter disse ukene. Hvorfor la ikke VG ut noen anonymt? De skrev kun at de hadde sett meldingene. Er ikke akkurat slik journalistikk fungerer, at chattelogger eller liknende legges ut. VG sa de hadde mottatt bevis fra flere kvinner, og de som ikke kunne vise til logger/bilder kunne uansett fortelle om helt like historier. Nå er det uansett ikke kun snakk om ekle meldinger, og det vet dere. Temmelig sikker på at Elina ikke ville sparket Ørjan fordi han kun var utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 27. mars 2019 #1372 Del Skrevet 27. mars 2019 3 hours ago, Justsaying said: Lovbrudd? Er Ørjan anmeldt? Dømt? Hvis ikke så har vi vel ikke noe med å dømme en mann for, basert på ting vi ikke vet omfanget av Ørjan har blitt anmeldt. Jeg forstår ikke helt motivasjonen din til å sitte her inne og så tvil? Skal dere gå tilbake til «Hvor er bevisene» ? Bevisene er sett og dette er vi forbi. Nå har Ørjan kommet med en unnskyldning, en unnskyldning jeg ikke tror et sekund på - men den er hvertfall skrevet. Hva er det dere vet som gjør at Ørjan selv ikke er klar over hva han har drevet med, og derfor burde si unnskyld for? Det er åpenbart dere ikke tror på ofrene, men hvorfor tror dere ikke på Ørjan selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linjalen Skrevet 28. mars 2019 #1373 Del Skrevet 28. mars 2019 Det er heller ikke tilfeldig at ØBs ofre til en stor grad har vært jenter i forhold. Og hvorfor gjør man det? Jo, fordi det er mindre sannsynlig at folk som er i forhold lager bråk og/eller sladrer. I tillegg, det at han er i et ganske høyprofilert forhold selv vil også gjøre at flere kvier seg for å gi beskjed, fordi de ikke har lyst å bli oppfattet som noen som prøver å ødelegge forholdet. De vil nemlig skamme seg, antageligvis skylde seg selv helt eller delvis fordi de frykter at de kan ha sendt signaler om interesse, samt at partneren skal tro at de har vært på vift dersom de forteller det. For meg er dette en sånn ting som helt åpenbart har blitt gjennomført kynisk og med overlegg. Men så kom jeg på at Sigrid Bonde Tusvik en gang hadde ledd av et nakenbilde som ble spredt, og da kan det nok ikke ha skjedd likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 28. mars 2019 #1374 Del Skrevet 28. mars 2019 1 hour ago, Linjalen said: (...). Men så kom jeg på at Sigrid Bonde Tusvik en gang hadde ledd av et nakenbilde som ble spredt, og da kan det nok ikke ha skjedd likevel Ja, det er veldig interessant hvordan man bare kan nevne dette magiske nakenbildet og så "annulleres" alt hva Schjelderup, Støme, Jerman og ca. 1700 andre personer fra komikermiljøet har stått frem og fortalt om Burøe. 🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 28. mars 2019 #1375 Del Skrevet 28. mars 2019 Kan melde at Sigrid blir tatt opp på Jodel også nå, så det jobbes temmelig systematisk med å dra frem Sigrids handlinger hver gang man kritiserer Burøe. Som Gul_gul sier over her - det er ikke sånn at Ørjans oppførsel blir annulert fordi man drar frem SBT. Det er et forsøk på å dra oppmerksomheten bort fra det som snakkes om og skape tvil. Team Burøe er f.eks veldig flinke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 29. mars 2019 #1376 Del Skrevet 29. mars 2019 Og der har Thomas Leikvoll, bestekompisen til Ørjan og den eneste komikeren som står bak han, skrevet kronikk om Sigrid og Lisa i Dagbladets meninger. Den gjengen der er altså så åpenlyst hevngjerrige at det ikke er morsomt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 29. mars 2019 #1377 Del Skrevet 29. mars 2019 4 minutter siden, juoigi skrev: Og der har Thomas Leikvoll, bestekompisen til Ørjan og den eneste komikeren som står bak han, skrevet kronikk om Sigrid og Lisa i Dagbladets meninger. Den gjengen der er altså så åpenlyst hevngjerrige at det ikke er morsomt engang. Selv om Thomas Leikvoll er kompis med Ørjan så er jeg faktisk enig i endel av det som står i den kronikken. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 29. mars 2019 #1378 Del Skrevet 29. mars 2019 6 minutter siden, juoigi skrev: Og der har Thomas Leikvoll, bestekompisen til Ørjan og den eneste komikeren som står bak han, skrevet kronikk om Sigrid og Lisa i Dagbladets meninger. Den gjengen der er altså så åpenlyst hevngjerrige at det ikke er morsomt engang. En fantastisk kronikk! Endelig en som snakker mot gribbeflokken, og er enig i hvert eneste ord. Han etterlyser også bevisene mot Ørjan noe som er rart ikke kommer frem, tror kanskje noen vil at noe ikke skal komme frem i dagen slik det virkelig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 29. mars 2019 #1379 Del Skrevet 29. mars 2019 4 minutter siden, Justsaying said: En fantastisk kronikk! Endelig en som snakker mot gribbeflokken, og er enig i hvert eneste ord. Han etterlyser også bevisene mot Ørjan noe som er rart ikke kommer frem, tror kanskje noen vil at noe ikke skal komme frem i dagen slik det virkelig er. Skjerp deg med dette maset om bevis. Hva er det Ørjan skal ha sagt unnskyld for hvis det ikke er noe å si unnskyld for? Nå må heiagjengen hans bestemme seg, dette blir helt Trump-fakter. Sier at det ikke er noe å unnskylde men unnskylder seg allikevel, og det finnes faktisk ikke bevis men hvis det gjør det er det fake news og blablabla. Dere burde skamme dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 29. mars 2019 #1380 Del Skrevet 29. mars 2019 9 minutter siden, juoigi skrev: Skjerp deg med dette maset om bevis. Hva er det Ørjan skal ha sagt unnskyld for hvis det ikke er noe å si unnskyld for? Nå må heiagjengen hans bestemme seg, dette blir helt Trump-fakter. Sier at det ikke er noe å unnskylde men unnskylder seg allikevel, og det finnes faktisk ikke bevis men hvis det gjør det er det fake news og blablabla. Dere burde skamme dere. Han har sagt unnskyld for å ha tråkket over streken og gjort ting han ikke burde gjort, helt rett og rimelig det. Men det sier lite om omfanget av kommunikasjonen uansett, spesielt fra de som hevder seg trakassert på det groveste i årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg