Nevod Skrevet 19. februar 2019 #161 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) 14 minutter siden, neiognei skrev: At MANGE dessverre blir uskyldig dømt? På tide å følge med kanskje? 1% (!!!!) av voldtektssaker ender med fellende dom. Hvor mange uskyldige dømte er det plass til der? Hvor i all verden får du «mange» fra? Hvorfor finner på stråmenn som ikke har blitt skrevet? Men det er flere tilfeller, bare å google det. Sier seg selv at man trenger gode bevis for å dømme noen for noe av det verste man kan bli dømt for. Endret 19. februar 2019 av Nevod 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 19. februar 2019 #162 Del Skrevet 19. februar 2019 13 minutter siden, Nevod skrev: Hvor i all verden får du «mange» fra? Hvorfor finner på stråmenn som ikke har blitt skrevet? Men det er flere tilfeller, bare å google det. Sier seg selv at man trenger gode bevis for å dømme noen for noe av det verste man kan bli dømt for. Jepp. 3 øyenvitner var ikke godt nok i min sak. Mannen nektet. Jeg var 18, han var i slutten av 30 årene. Og det var en voldelig voldtekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 19. februar 2019 #163 Del Skrevet 19. februar 2019 Christoffer Schjelderup har laget en illustrasjon av krisemøte i Motormouth management: http://captiongenerator.com/1289422/Mte-i-Motormouth-Managment 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 19. februar 2019 #164 Del Skrevet 19. februar 2019 1 time siden, slutt skrev: Håper de som har booket ham fremover får med seg det som er kommet frem i podcasten i dag. Håper videre at de avlyser det. F.eks. her: https://m.facebook.com/stavangerunderholdning/ Enig. Sendte Stavanger underholdning en mld med lenke til Christoffer Schjelderups innlegg https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10161332718400487&id=793100486, og spurte om det kanskje er en idé å følge med på hva som kommer ut om han de har på lønningslisten. Det i seg selv forandrer sikkert ikke mye, men kanskje flere gjør det, og kanskje det samlet gjør inntrykk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opie Skrevet 19. februar 2019 #165 Del Skrevet 19. februar 2019 Er det noen som vet hvorfor ingen av mediene tør å stille Tusvik til veggs for sin aktive deltakelse av spredning av nakenbilder for noen år siden? Først spredte hun bilder, og deretter harsellerte hun med det i minst et av sine programmer. Er det en grunn til at hun aldri må stå til ansvar for sine handlinger? Jeg mener det er av stor nyhetsinteresse at mediene tar tak i dette, spesielt siden hun selv har vært svært delaktig i kampen mot spredning av nakenbilder mm. Hvorfor slipper hun unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 19. februar 2019 #166 Del Skrevet 19. februar 2019 Er ØB og Komikerfrue tråden slettet på Rampelys? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 19. februar 2019 #167 Del Skrevet 19. februar 2019 Hvis det stemmer, som en del skriver her, at han har oppført og oppfører seg slik fortsatt håper jeg det er noe mediene tar tak i. Jeg er generelt motstander av at alt skal tas i slike kanaler, men om en har bevis på at han oppfører seg sånn, og at han samtidig prøver å utnytte mediene, bør noe helt klart gjøres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 19. februar 2019 #168 Del Skrevet 19. februar 2019 7 minutter siden, gladidag skrev: Er ØB og Komikerfrue tråden slettet på Rampelys? De er midlertidig fjernet for moderering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 20. februar 2019 #169 Del Skrevet 20. februar 2019 Er det igjen blitt "forbudt " å diskutere ØB? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 20. februar 2019 #170 Del Skrevet 20. februar 2019 Den er vel bare skjult for moderering? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 20. februar 2019 #171 Del Skrevet 20. februar 2019 Det sier seg at en sak som eksploderer utenfor media der det er ekstremt vanskelig å vurdere hva som er korrekt informasjon og der det kommer mange grove anklager er vanskelige tråder å moderere. Sånn har det vært med andre saker også. Ingen vits å bli konspiratoriske. Uansett ikke mye penger å tjene på å være assosiert med Burøe i 2019 så jeg ville ikke kjørt så hardt på økonomisk motiv-greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 20. februar 2019 #172 Del Skrevet 20. februar 2019 De fikk nok fjerna trådene før han publiserte den nye unnskyldningen hans... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 20. februar 2019 #173 Del Skrevet 20. februar 2019 11 minutter siden, Daisy_B skrev: Den er vel bare skjult for moderering? Den har vel vært borte i 12 timer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fullrulle Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #174 Del Skrevet 20. februar 2019 Trist at denne saken blir lagt lokk på. Vi er waaay forbi stadiet med «ryktespredning» dessverre. Når en såret Anne Brith får spalteplass på VG, men ØB ikke blir nevnt med et ord i media, ja da kan en begynne å lure på hva i h.... det er som skjer! jeg syns også KG bør forklare hvorfor tråden ble slettet? Etter hva jeg leste ble det kun diskutert innhold i gårsdagens podcast. Blir vi virkelig kneblet til taushet her inne og? 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 20. februar 2019 #175 Del Skrevet 20. februar 2019 Nå har jeg lest så mye om ØB, og hvor mange som tar avstand fra han, vel fortjent spør du meg🤔 Og han manageren da, snakk om å grave hull til seg selv og ØB...det er en mann som ikke kan argumentere for sine saker altså😅 Men denne tråden blir vel også fjernet, gudene veit hvorfor🤷♀️ Sånt burde få lov til å stå som advarsel mot mannen🤨 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 20. februar 2019 #176 Del Skrevet 20. februar 2019 De er til moderering. Trådene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 20. februar 2019 #177 Del Skrevet 20. februar 2019 Den nye unnskyldningen fremstår som brannslukking etter podcasten i går... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 20. februar 2019 #178 Del Skrevet 20. februar 2019 7 minutter siden, A4. skrev: Den nye unnskyldningen fremstår som brannslukking etter podcasten i går... Hvor leser dere de nye unnskyldningene? Under Trine Grung sitt Facebookinnlegg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 20. februar 2019 #179 Del Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, Marimekkoen skrev: Hvor leser dere de nye unnskyldningene? Under Trine Grung sitt Facebookinnlegg? Facebooksiden til ØB 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 20. februar 2019 #180 Del Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, Monna1234 skrev: Facebooksiden til ØB Takk 🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg