Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her må Vær Varsom-plakaten vurderes nøye, for Burøe virker for dum til å forstå sitt eget beste.

I tillegg må man tenke på uskyldige barn, ektefelle og øvrig familie.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg virkelig at både avsender og budbringer i denne saken utelukkende får kjærlighet innboks og at vi alle kan bidra til det. Uansett utgangspunkt og posisjon koster dette mer enn de fleste av oss kan forstå. Og du kan mene hva enn du vil om Tusvik og Tønne, det gjør jeg også, men de fortjener all verdens støtte for hvordan de har stått opp mot Ørjan Burøe. Først og fremst på vegne av andre. De mange. Lenge var de de eneste og hadde det ikke vært for dem, hadde det ikke eksistert en annen fortelling i offentligheten enn den Burøe fikk ha fullstendig regi på.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hyller alle dere som forteller deres historie, og som også står i det. Dere er forbilder for alle, og en utrolig viktig stemme til de som ikke makter å ta kampen. For den koster! Har selv en liten jente, og jeg håper at dere som nå orker å stå i dette gjør slik at jeg slipper å bekymre meg for at hun skal oppleve det samme når hun er gammel nok. Tusen tusen takk! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, vintage skrev:

Innsamling av dokumentasjon er i gang. Noen sitter nok på gjerdet enda litt til etter å ha hørt om advokattrussel, men etterhvert som flere og mer samles så blir det forhåpentligvis mindre skummelt.

Riktig 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dacini skrev:

Alle har da muligheten når det er i en åpen podcast. Det er gratis og lett tilgjengelig.

 

-dacini-

Har man nedsatt hørsel er det ikke så enkelt. Det har heldigvis blitt ganske vanlig med tekst til tv/videoer, men podcast er fortsatt forbeholdt hørende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Embla82 skrev:

Har man nedsatt hørsel er det ikke så enkelt. Det har heldigvis blitt ganske vanlig med tekst til tv/videoer, men podcast er fortsatt forbeholdt hørende. 

Jeg tror (håper) det er bare et tidsspørsmål før et såpass eksplosivt matriale blir lagt ut i skriftlig form. Også fordi det er ganske mange som ikke orker T&T, og derfor ikke lytter til podcasten.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort oppsummering (siden jeg har hørselskade selv og måtte sitte med fullt volum)

Spoiler

 

Brevet fra Kemma er en detaljert forklaring på det Ørjan har bortforklart som "flørting" eller å være "direkte med".
I virkeligheten er det årelang trakassering til alle døgnets tider hvor hun nærmest har blitt spammet i filler om all verdens tenkelige perversiteter som Ørjan har funnet fram til. Deriblant hvor han også i detalj har beskrevet sitt sexliv med Marna ovenfor Kemma, som på den tiden var en 20-årig som var overhodet ikke interessert og ved flere anledninger har bedt ham om å slutte.

ET av hendelsene hun beskriver er når hun står i en Netcom butikk og behøver hjelp med noen innstillinger på sin nye mobiltelefon. Den første meldingen som dukker opp (uten kontekst eller tidligere samtale) er hvordan han vil bruke en agurk til å ha analsex med henne. Når hun påpeker at hun står i butikken og den ansatte prøver å hjelpe henne og om han kan vær så snill slutte blir hun spammet ned så kraftig i svar at hun må fjerne Messenger fra mobilen for å få fred.

Der står hun skamfull og flau for den ansatte har sett at det er Ørjan som har sendt henne melding og tror sikkert at hun har en affære med en gift mann som er dobbelt så gammel som henne selv. 

Det endte med at hun bad arbeidsplassen sin om hjelp, noe de også gav henne og at hun har måtte sperre Ørjan på alle sosiale medier og annet for at han ikke lenger skal kunne kontakte henne.

Du vet, så det er mulig å eksistere uten å få masse spørsmål om analsex, kvelning, sadomasochisme, voldtekt m.m.

 

Det ble visst ikke så kort oppsummerlig alikevel. Men sånn blir det jo når man fortsetter i en årrekke med den samme driten som alltid. Da får man liksom ikke kortet det ned til to setninger.

Må gjerne rette meg om jeg har misforstått noe. Det ble skurr i stemmene noen ganger.

Endret av Emmelise
skriveleif
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om "fylle SMS'ene" fra Atle Antonsen til ØB hadde noe med dette å gjøre? Forsåvidt sa ØB noe å lære om å legge seg flat fra Antonsen slik han gjorde etter meldingene ble en medie sak.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er mest sjokkerende, er at han fortsatt flyr rundt å tror han er konge på Granka og virker ikke det minste brydd av det som har kommet fram🤮 Dere som er utsatt for han her, jeg føler virkelig med dere😓

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kaninen skrev:

Lurer på om "fylle SMS'ene" fra Atle Antonsen til ØB hadde noe med dette å gjøre? Forsåvidt sa ØB noe å lære om å legge seg flat fra Antonsen slik han gjorde etter meldingene ble en medie sak.

Gå inn på facebook profilen til christoffer andreas dedekam schjelderup. Så er det en lang tråd om burøe der, og der har atle antonsen svart på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, trinet skrev:

Gå inn på facebook profilen til christoffer andreas dedekam schjelderup. Så er det en lang tråd om burøe der, og der har atle antonsen svart på dette!

Over 700 innlegg.....hva sier Atle Antonsen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, neiognei skrev:

Det går ikke an å oppsummere det, for det er så mange detaljer som utgjør helheten. 

Ja, da er det jo umulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Monna1234 skrev:

Det som er mest sjokkerende, er at han fortsatt flyr rundt å tror han er konge på Granka og virker ikke det minste brydd av det som har kommet fram🤮 Dere som er utsatt for han her, jeg føler virkelig med dere😓

Hvor? på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Over 700 innlegg.....hva sier Atle Antonsen?

Les hele kommentarfeltet, det er mange historier som kommer frem der. 

Ikke minst bilde av innlegget i en lukket komikergruppe som manageren skal saksøke for. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, FrodeF skrev:

Ja, da er det jo umulig. 

Det er bare til å lese litt bakover, så får du noen utdrag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, trinet skrev:

Gå inn på facebook profilen til christoffer andreas dedekam schjelderup. Så er det en lang tråd om burøe der, og der har atle antonsen svart på dette!

Har lest hele tråden flere ganger, men ser ikke Atle Antonsen. Er det i en undertråd? Tidlig eller sent i tråden? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Over 700 innlegg.....hva sier Atle Antonsen?

Nå vet jeg ikke om jeg har fått med meg alt, leste i går. 

Men han skrev (i går) at han sto for alt han hadde skrevet, men beklager formen det kom i. 

Det han skrev den gang var vel at ØB var en skal for komikere og at han ikke kunne jobbe sammen med en sånn fyr. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...