Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Vanskelig å følge saken når det hele virker å være et sammensurium av ting som er og ikke er offentliggjort, men med tanke på det han har gjort mot Tusvik synes jeg den nå bør kunne legges død når han tross alt har innrømmet alt og sagt unnskyld. Det er selvfølgelig ikke greit å ta på folk på den måten uten videre, men både feil en gjør og angrer på må kunne tilgis, og når det gjelder seksuelle krenkelser har Tusvik selv en historie med å henge ut kjendiser med nakenbilder i offentligheten som jeg ikke kan se hun har tatt avstand fra. Om en ikke kan tilgi skitt fra fortiden ville hun med andre ord vært ute selv. 

Med det sagt bør jo unnskyldningen være genuin og ikke primært for egen vinning. Der har jeg problemer med å tro mange av de som "står frem" med sin egen tid der de brukte og kastet et større antall kvinner, trakasserte eller oppførte seg dårlig, mye fordi det virker som en veldig enkel måte å fraskrive seg ansvaret for en periode man har gått bort fra primært fordi omstendighetene har endret seg. Kanskje ville en del fortsatt i samme sporet om de igjen var 20/30 og ikke hadde forpliktelser hjemme. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler alle å høre siste podcast T&T ( i hvert fall siste 25 min) der får man høre fra en som står frem med fullt navn og forteller om årevis med grov trakassering. 

Spesielt de som tror at dette dreier seg om kvinner som ikke kan tilgi ‘flørting’

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er på tide at dette mennesket får egen tråd igjen og at ikke hans kone "komikerfrues" tråd blir overfylt med alt av hva han har gjort/gjør..

Nå har endelig Ørjan Burøe selv bekreftet i media at han står bak mange av "metoo" anklagene, seksuell trakassering osv osv... Da tenker jeg det må gå ann å diskutere han/dette i egen tråd!!...

Med andre ord er ikke noe av dette "bare spekulasjoner" lenger, og denne tråden bør få stå!

Endret av Crossfitter
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fy f***, det brevet hun leser opp, ekkelt og sykt. Stakkars jente som har blitt trakassert så lenge på den måten.

Han har visst oppført seg ufyselig for 3 uker siden også, så dette er absolutt ikke noe som hører fortiden til og at han liksom VAR en gris, han ER en gris og har tydeligvis ikke lært noe fra dette.

Og siden media ikke publiserer noe fra disse ofrene så får han fortsette å bare tute fram! Jeg blir så sint.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Jodaneida skrev:

Har han slettet bloggen sin?

ser sånn ut!  Vet ikke om dette er nylig men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt satt ut etter på ha hørt podden til Tusvik og Tønne https://play.acast.com/s/tusvikogtonne/beigefest-tindersvindelogkemmashistorie FY FLATE! Lurer på om dette får konsekvenser men ufattelig viktig å høre! De siste 25 minuttene sier alt. At noen velger å jobbe videre med ekteparet Burøe er for meg ufattelig!

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, A4. skrev:

Det var en egen tråd (om ikke flere om han), men de blir slettet en etter en.

Jepp I know. Men tenker at man ikke må slutte å forsøke, nå er det faktisk ikke " bare spekulasjoner" lenger, han har bekreftet det selv. Da kan ikke trådene om han slettes med det grunnlag som de andre før har blitt.....

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nesten styggeste her er at det utenfra ser ut som et forsøk på å "røyke ut" ofrene for han, for at de deretter skal motta brev fra selveste Elden (og det brevet har et innhold som sannsynligvis hadde skremt meg, voksne dama, ganske kraftig fra videre tiltak.)

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Birdo skrev:

Det skjer ikke at jeg hører på et eneste minutt av T&T, så er det noen som kan oppsummere? 

Gjør et unntak.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både kritikere og tilhengere (av både Burøe og T&T) bør ta seg tid til å lytte til de siste 25 minuttene i Tusvik og Tønnes podkast! Det som beskrives er hårreisende, og det bør ikke være noen som helst tvil hvilken side man bør stå på etter å ha hørt historien til den modige kvinnen som står fram med fullt navn! 

Endret av kaseni
Skriveleif
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla🐒
1 minutt siden, xemiliex skrev:

Hva med å fokusere litt mindre på budbringer og litt mer på det mennesket som har skrevet et brev om hvordan hun daglig har blitt trakassert av ett og samme menneske i flere år? 

Har hun anmeldt ham til politiet? For det er det jo absolutt grunn til. 

Forøvrig undrer det meg at det er helt tyst fra mainstream media og hans leir. Jeg frykter at dette bare renner ut i sanden og han bare får fortsette livet som om ingenting har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...