Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, bibbis skrev:

Jeg lurer virkelig på taktikken bak dette podcast-stuntet hans jeg. Er han så høy på seg selv at han ikke trodde at dette ikke kom til å passere? At det fins en horde med jenter der ute, med beviser, som ikke kom til å bli provosert av den syltynne «unnskyldningen» hans? Er det damage control i forbindelse av den videoen som gikk viralt? Eller er han virkelig så tett i nøtta at han ikke forstår hva det er han egentlig har gjort med alle disse jentene? Eller var det verdens dårligste reklamejippo for å blest om podkasten sin? Han må jo ha verdens dummeste rådgivere rundt seg. 

Han skjønner det ikke. For han forstår ikke rett versus galt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Flott, da slipper jeg å lide meg gjennom for mye T&T. Er det en kvinne som står frem med sin historie, eller en generell oppsummering av hele suppa? 

Det er et brev fra en navngitt kvinne. De leser opp brevet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vintage skrev:

Det er et brev fra en navngitt kvinne. De leser opp brevet.

Takker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker med grøss og gru på alle de som har blitt utsatt for han opp igjennom, og som Kemma selv sier, hva med feks garderobejentene på Latter? 

Kan godt være dette er spekulasjon, men i lys av det siste som er kommet frem så er det vel tvilsomt at det ikke ligger noe i det. 

Han må bare stoppes nå. Folk kan ikke gå på nye show med han? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vintage skrev:

Hører gjerne hva du synes når du har hørt det.

Skal høre nå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Catliner skrev:

Linken funker ikke. Hva står det i brevet?

Det går ikke an å oppsummere det, for det er så mange detaljer som utgjør helheten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funker. Skjønte det nå. Reklamen må høres først før Podcasten starter. Er spent på hva som kommer nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Hvorfor skriver ikke avisene om det? Spesielt VG som har latt han komme til, da får de søren meg skrive om den andre siden også! Gode tanker til deg❤️

Det kommer. Mye som skal samles inn. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, vintage skrev:

Han har et kvinnesyn som går langt forbi en vanlig mannsgris. Det han har ytret til henne går over i perversjon.

Ja, dette er perverst. Stakkars de som har vært utsatt for oppførselen han. Dette er #metoo. Han har brukt sin alder og posisjon som en etablert komiker mot yngre jenter. 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri hørt på podcast, tenkte å høre dette klippet. Men hvordan fungerer det, kan man ikke spole fremover? Er det klippet fra 19 februar? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hilde1302 skrev:

Jeg har aldri hørt på podcast, tenkte å høre dette klippet. Men hvordan fungerer det, kan man ikke spole fremover? Er det klippet fra 19 februar? 

Ja, det er fra i dag, og du kan spole. Stålsett deg for hva du skal høre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hilde1302 skrev:

Jeg har aldri hørt på podcast, tenkte å høre dette klippet. Men hvordan fungerer det, kan man ikke spole fremover? Er det klippet fra 19 februar? 

Du må høre reklamen først, så kan du spole.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hva er det å si annet enn at dette er grov systematisk trakassering, og det forundrer meg om ikke dette er straffbart. Håper kvinnen som er intervjuet har spart på samtalelogger osv. Og jeg har oppriktig medfølelse med de jentene som har måtte omgås denne mannen, spesielt i et “låst" arbeidsforhold. Har aldri likt denne klovnen, men nå spytter jeg på navnet hans. 

Takk for at du lyttet til det, jeg håper mange mange flere gjør det. Jeg er som sagt en av de som har vært noe avventende, dette var dråpen.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...