Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, neiognei skrev:

At MANGE dessverre blir uskyldig dømt? På tide å følge med kanskje? 

1% (!!!!) av voldtektssaker ender med fellende dom. Hvor mange uskyldige dømte er det plass til der? 

Hvor i all verden får du «mange» fra? Hvorfor finner på stråmenn som ikke har blitt skrevet?

Men det er flere tilfeller, bare å google det. Sier seg selv at man trenger gode bevis for å dømme noen for noe av det verste man kan bli dømt for.

Endret av Nevod
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Nevod skrev:

Hvor i all verden får du «mange» fra? Hvorfor finner på stråmenn som ikke har blitt skrevet?

Men det er flere tilfeller, bare å google det. Sier seg selv at man trenger gode bevis for å dømme noen for noe av det verste man kan bli dømt for.

Jepp. 3 øyenvitner var ikke godt nok i min sak. Mannen nektet. Jeg var 18, han var i slutten av 30 årene. Og det var en voldelig voldtekt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slutt skrev:

Håper de som har booket ham fremover får med seg det som er kommet frem i podcasten i dag. Håper videre at de avlyser det. F.eks. her: https://m.facebook.com/stavangerunderholdning/

Enig. Sendte Stavanger underholdning en mld med lenke til Christoffer Schjelderups innlegg https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10161332718400487&id=793100486, og spurte om det kanskje er en idé å følge med på hva som kommer ut om han de har på lønningslisten. Det i seg selv forandrer sikkert ikke mye, men kanskje flere gjør det, og kanskje det samlet gjør inntrykk.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor ingen av mediene tør å stille Tusvik til veggs for sin aktive deltakelse av spredning av nakenbilder for noen år siden? Først spredte hun bilder, og deretter harsellerte hun med det i minst et av sine programmer. Er det en grunn til at hun aldri må stå til ansvar for sine handlinger? Jeg mener det er av stor nyhetsinteresse at mediene tar tak i dette, spesielt siden hun selv har vært svært delaktig i kampen mot spredning av nakenbilder mm.

Hvorfor slipper hun unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det stemmer, som en del skriver her, at han har oppført og oppfører seg slik fortsatt håper jeg det er noe mediene tar tak i. Jeg er generelt motstander av at alt skal tas i slike kanaler, men om en har bevis på at han oppfører seg sånn, og at han samtidig prøver å utnytte mediene, bør noe helt klart gjøres. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, gladidag skrev:

Er ØB og Komikerfrue tråden slettet på Rampelys? 

De er midlertidig fjernet for moderering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Det sier seg at en sak som eksploderer utenfor media der det er ekstremt vanskelig å vurdere hva som er korrekt informasjon og der det kommer mange grove anklager er vanskelige tråder å moderere. Sånn har det vært med andre saker også. Ingen vits å bli konspiratoriske. Uansett ikke mye penger å tjene på å være assosiert med Burøe i 2019 så jeg ville ikke kjørt så hardt på økonomisk motiv-greia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest så mye om ØB, og hvor mange som tar avstand fra han, vel fortjent spør du meg🤔 Og han manageren da, snakk om å grave hull til seg selv og ØB...det er en mann som ikke kan argumentere for sine saker altså😅 Men denne tråden blir vel også fjernet, gudene veit hvorfor🤷‍♀️ Sånt burde få lov til å stå som advarsel mot mannen🤨

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, A4. skrev:

Den nye unnskyldningen fremstår som brannslukking etter podcasten i går...

Hvor leser dere de nye unnskyldningene? Under Trine Grung sitt Facebookinnlegg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Hvor leser dere de nye unnskyldningene? Under Trine Grung sitt Facebookinnlegg? 

Facebooksiden til ØB

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...