Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Monna1234 skrev:

Facebooksiden til ØB

Jeg finner ingenting på Facebooksiden hans. Har du link til innlegget?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Silketeppe skrev:

Jeg finner ingenting på Facebooksiden hans. Har du link til innlegget?

Du må på den private Facebook siden hans. Han harto profiler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng

Kommentarfeltet under den unnskyldningen er patetisk. Har de egentlig satt seg inn i saken? (Retorisk spørsmål, nei, selvfølgelig har de ikke det).

Jeg blir smårar av at enkelte slipper så billig unna alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, manageren til Ørjan må gi seg nå. Han gjør jo bare vondt verre i absolutt alle kommentarfelt, og fortsetter å legge skyld og fokus over på ofrene til Ørjan og måten de har kommunisert det som har skjedd i sosiale medier. Erland skulle hatt en egen manager som rådet ham om å slette Facebook, seriøst..

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Yng Plyng skrev:

Kommentarfeltet under den unnskyldningen er patetisk. Har de egentlig satt seg inn i saken? (Retorisk spørsmål, nei, selvfølgelig har de ikke det).

Jeg blir smårar av at enkelte slipper så billig unna alt. 

Enkelte seier dei er stolte av han? Altså wtf?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg bodd under en stein? Her ikke fått med meg NOE av hva dette handler om. Kan noen forklare, i helt korte trekk, hva som skjer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Silketeppe skrev:

Jeg finner ingenting på Facebooksiden hans. Har du link til innlegget?

På den private. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Silketeppe skrev:

Å herregud, manageren til Ørjan må gi seg nå. Han gjør jo bare vondt verre i absolutt alle kommentarfelt, og fortsetter å legge skyld og fokus over på ofrene til Ørjan og måten de har kommunisert det som har skjedd i sosiale medier. Erland skulle hatt en egen manager som rådet ham om å slette Facebook, seriøst..

Sier meg enig i dette, hadde jeg vært Ørjan så ville jeg skaffet meg en ny manager. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at dette er et typisk tilfelle av «jeg er lei meg for at dette ble oppdaget/kom frem i lyset». Normale mennesker hadde tatt «hintet» når de ble konfrontert personlig de første gangene enten av de han har trakkassert eller menneskene rundt som har konfrontert ham personlig. Eventuelt når dette var oppe i lyset for flere år siden, men da ble det ikke stort og seriøst nok. Så han skjønte at han kunne fortsette, no big deal.

Han trenger tydeligvis en real offentlig oppvask for å forstå, og harde konsekvenser. Jeg tror ikke han enda har forstått, jeg tror at facebookinnlegget han postet i går kveld i stor grad var et forsøk på å få dette til å blåse over, slik det gjorde sist gang. Renvaske seg, slippe å ta konsekvensene av det, sette seg i offerrollen ved å si at dette er fortid, han har forandret seg, skal dette nå få ødelegge fremtiden og familien hans? Jeg tror han mener at det er offentlighetens feil, ikke hans egen.

«Hylekoret» må bare roe seg igjen. Så kan han ligge litt lavt i en periode før han kan leve som før og igjen gå i gang med å «flørte» med nye kollegaer på fest og trakkassere folk på melding.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Silketeppe skrev:

Dette var veldig bra. Men de glemmer å konfrontere ham med påstander om at han skal ha sendt meldinger til flere bare de siste ukene.. 

Enig, er ganske vesentlig! 

Trodde aldri jeg skulle si det, men hurra for seoghør! Tenk at det var de som våget først! 

Håper de andre kommer etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Silketeppe skrev:

Føler at dette er et typisk tilfelle av «jeg er lei meg for at dette ble oppdaget/kom frem i lyset». Normale mennesker hadde tatt «hintet» når de ble konfrontert personlig de første gangene enten av de han har trakkassert eller menneskene rundt som har konfrontert ham personlig. Eventuelt når dette var oppe i lyset for flere år siden, men da ble det ikke stort og seriøst nok. Så han skjønte at han kunne fortsette, no big deal.

Han trenger tydeligvis en real offentlig oppvask for å forstå, og harde konsekvenser. Jeg tror ikke han enda har forstått, jeg tror at facebookinnlegget han postet i går kveld i stor grad var et forsøk på å få dette til å blåse over, slik det gjorde sist gang. Renvaske seg, slippe å ta konsekvensene av det, sette seg i offerrollen ved å si at dette er fortid, han har forandret seg, skal dette nå få ødelegge fremtiden og familien hans? Jeg tror han mener at det er offentlighetens feil, ikke hans egen.

«Hylekoret» må bare roe seg igjen. Så kan han ligge litt lavt i en periode før han kan leve som før og igjen gå i gang med å «flørte» med nye kollegaer på fest og trakkassere folk på melding.

👏👏👏

Legger til: akkurat slik tror jeg også det er. Denne mannen er ikke lei seg for det han har gjort, han er lei seg for at han ble avslørt bare.. 

Endret av Purple Basil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
29 minutter siden, Cagoaa005 skrev:

Jøss! At det ble Se og Hør som endelig turte å ta denne saken opp på en skikkelig måte hadde jeg aldri trodd! Men så bra at resten av Norge, og ikke bare vi som leser kg og kommentarfelt på facebook, får øynene opp for hvordan denne saken egentlig er. Og for hvilken ufyselige type øb er.... Endelig

Så enig, så enig! Se og Hør av alle tør der ingen andre våger. Imponert, det må jeg si. Nesten så jeg skal kjøpe et blad :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Breakeven skrev:

Har nå lest unnskyldningen hans på FB, ingen tvil om at han har fått hjelp der ja. Men uansett, han skriver hele tiden mannen jeg VAR. Nei, dette er mannen du ER. Det kom jo fram at han har holdt på med det samme for senest et par uker siden?

Jeg ser også utelukkende positive kommenterer under innlegget hans, folk mener det holder nå og at han har satt unnskyld mange ganger nå. Altså, hva er galt med folk. For det første så har han håpet at dette skulle gå bort nå i flere år, og han har bare fortsatt og skulle fortsette å leve som normalt (han skriver det ikke har gått en dag uten at han har tenkt på ofrene, BS, hvordan ellers har han bare fortsatt å leve som ingenting har skjedd?)

For det andre, når han først kommer med en «unnskyldning» så er det laaangt ifra sannheten og han utelukker å nevne hva han faktisk har gjort, og kaller det flørting og han setter seg i offerrollen.

Jeg er all for tilgivelse, men denne mannen er ikke lei seg for der han har gjort, han er lei seg for at han (endelig) ble tatt og for at ofrene ikke gadd å holde kjeft mer. Kjøper ikke den unnskyldningen for fem øre, det er damage control. Han ror og ror til han tilslutt ikke kunne ro mer, nå var han presset så langt inn i hjørnet at alt han hadde å gjøre var å gi en ordentlig unnskyldning.

Han burde også svare på spm til Se & Hør om han vil bli tatt alvorlig fra nå av og hvis han virkelig vil gjøre opp for seg.

Og tilslutt, jeg er sjokkert over noen av kommentarene på FB der kvinner sier de er lei av metoo!!!

Jeg ble mest overrasket over kommentaren fra søsteren hans. Hun forteller at hun har blitt utsatt for overgrep og forsvarer Ørjan Burøe i samme slengen. Det virker som at hun ser på Burøe-saken som en slags heksejakt på en kjendis, uten å i det hele tatt reflektere over det han har gjort, og etter hvert faktisk begynner å innrømme. Ser hun ikke at hun (ut fra både det hun sier og det som kommer ut i media om Burøe) har mer til felles med ofrene i Burøe-saken enn hun har med Burøe selv? Innlegget hennes virket bare veldig rart, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...