Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Embla82 skrev:

Har lest hele tråden flere ganger, men ser ikke Atle Antonsen. Er det i en undertråd? Tidlig eller sent i tråden? 

Se litt svar rett under din kommentar her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har denne tråden fått ligge urørt i noen timer, jeg håper resultatet av det er at mange som ellers aldri ville lyttet til opplesingen av dette brevet har fått det med seg, og at enda flere lytter 👍🏻

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig enig i at Marna ikke er ansvarlig for hans handlinger, men hun er ansvarlig for at hun velger å støtte ham. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, A4. skrev:

Nå er manageren til ØB i full gang i kommentarfeltet til Trine Grung også...

Er det Erlend Bakke som er manageren hans? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, A4. skrev:

Nå er manageren til ØB i full gang i kommentarfeltet til Trine Grung også...

Det dundrende forsvaret han startet med i Facebook-inlegget til Christoffer, ser nå ut som bittesmå pip og klynk. Han får det travelt fremover. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy. Faan. ENDELIG. Dette er det så mange av oss som har visst, men nettopp denne jussen gjør at det ikke er lov å si noe om det høyt. Det lukter Rampelys-sak om veldig kort tid. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper forresten at ingen noen sinne setter opp et show med ham igjen. Ikke er han spesielt morsom heller (synes jeg).

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nevod skrev:

Men det hadde vært greit med noe bevis. Foreløpig er det bare masse påstander.

Det betyr ikke at det ikke er sant.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nevod skrev:

Men det hadde vært greit med noe bevis. Foreløpig er det bare masse påstander.

Hva er teorien da? At de utallige som forteller om han har rottet seg sammen for å ta en uskyldig mann, som ikke påstår han er uskyldig selv? 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Nevod said:

Men det hadde vært greit med noe bevis. Foreløpig er det bare masse påstander.

Vitneutsagn er bevis i norsk rett og når det er såpass mange som er villige til å fortelle historiene under eget navn så gir det selvsagt tyngde til anklagene. At Ørjan grafser kvinner i skrittet har han også innrømt så der kan det ikke være noe tvil.

Har tidligere blitt postet screenshots hvor man kan se hvor ille Ørjan er på Facebook og lignende, men de ser ut til å bli slettet av moderator. Men er såpass mange han har trakassert så tviler ikke på at det vil bli postet igjen.

Endret av SVK
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vintage skrev:

Jeg velger å «sluke rått» det ei modig dame står frem med, under fullt navn. 

Dokumentasjon er under innsamling. 

Jeg tror også på hun i utgangspunktet, men er det noe mange saker opp gjennom har lært meg er at man ikke kan stole 100% på hver enkelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, neiognei skrev:

Ja, dette er klassisk i overgrepssaker. Har ikke noe bevis, så da er det offeret som blir trukket i tvil. Dette altså på tross av de utallige historiene. Ingen røyk uten ild, heter det. Her er det nærmest en hel by som brenner. 

Nå er vi over i en annen diskusjon, men det sier seg selv at man trenger sterke håndfaste bevis for å dømme i rettsak. Du har fått med deg at helt uskyldige har blitt dømt for voldtekt, eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Nevod skrev:

Jeg tror også på hun i utgangspunktet, men er det noe mange saker opp gjennom har lært meg er at man ikke kan stole 100% på hver enkelt.

Her er du ved kjernen av det overgrepsofre sliter med daglig...

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nevod skrev:

Men det hadde vært greit med noe bevis. Foreløpig er det bare masse påstander.

Har han ikke benyttet seg av sms og slike skriftlige medier da, med alt grisepratet sitt? Det er vel lett for disse jentene å bevise da, hvis de var lure nok til å ta vare på de, og ikke slette de i ren avsky.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nevod skrev:

Nå er vi over i en annen diskusjon, men det sier seg selv at man trenger sterke håndfaste bevis for å dømme i rettsak. Du har fått med deg at helt uskyldige har blitt dømt for voldtekt, eller?

I min sak var det ord-mot-ord. Han ble dømt likevel, så det er faktisk mulig å dømme uten sterke håndfaste bevis.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...