Nevod Skrevet 19. februar 2019 #141 Del Skrevet 19. februar 2019 7 minutter siden, vintage skrev: Her er du ved kjernen av det overgrepsofre sliter med daglig... Hadde noen nære betrodd seg til meg, så hadde jeg selvfølgelig støttet de fullt ut. Men det er greit og generelt tenke på at det alltid er to versjoner, før man konkluderer. Generelt sett, angående Burøe så har jo han åpenbart en historie knyttet til seg som gjør det troverdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevod Skrevet 19. februar 2019 #142 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, The Kitten skrev: I min sak var det ord-mot-ord. Han ble dømt likevel, så det er faktisk mulig å dømme uten sterke håndfaste bevis. Ja, og dessverre har det også ført til at helt uskyldige har blitt dømt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 19. februar 2019 #143 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Nevod skrev: Ja, og dessverre har det også ført til at helt uskyldige har blitt dømt. Og det argumentet kommer du med i denne saken? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2019 #144 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Nevod skrev: Ja, og dessverre har det også ført til at helt uskyldige har blitt dømt. Det er langt flere som aldri tør å anmelde voldtekt enn personer som blir uskyldig dømt. Mange anmelder jo aldri nettopp fordi de tror de ikke har nok bevis. Forøvrig måtte jeg gjennom flere avhør enn gjerningsmannen, så jeg vil tro at det i de aller fleste tilfeller ville blitt fanget opp før det gikk så langt til en tiltale om noen leverer en falsk anmeldelse. Men sånn egentlig blir dette avsporing... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 19. februar 2019 #145 Del Skrevet 19. februar 2019 Går det an å håpe på at tråden blir liggende urørt frem til kveldsleserne her inne også får den med seg tro? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 19. februar 2019 #146 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Jeg vet av erfaring hvor vanskelig det er å være offer i en voldtektssak. I mitt tilfelle var det 3 andre som var tilstede den kvelden som sa til politiet at de hadde sett hva som skjedde,klart og tydelig. Saken ble alikevel henlagt, og en voldelig voldtektsmann fikk gå fri. Litt spesielt at jeg da fikk innvilget et besøksforbud som gjaldt denne mannen og ble tilbudt voldsalarm av politiet etter dette. Skadene mine ble fotografert av politiet. Så jeg forstår godt at ØB ikke har blitt anmeldt oftere. Det er ikke vits. Jeg er absolutt ikke alene om å ha opplevd ting som dette og slike historier sprer seg. Man blir jo ikke tatt på alvor av politiet selv om man har sår, kuttskader og blåmerker, og bitemerker på hele kroppen. Så hvorfor forvente at politiet tar seksuell trakassering med alvor? Jeg forstår de som ikke anmelder. For somregel hjelper det ikke. Endret 19. februar 2019 av DianaV Endret fra frikjent til henlagt 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevod Skrevet 19. februar 2019 #147 Del Skrevet 19. februar 2019 10 minutter siden, DianaV skrev: Og det argumentet kommer du med i denne saken? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 19. februar 2019 #148 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, Nevod skrev: ? Du sier at desverre blir mange uskyldig dømt. I en tråd der det ikke er tvil om at personen som blir diskutert er skyldig i det han er anklaget for OG har "beklaget" for. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. februar 2019 #149 Del Skrevet 19. februar 2019 4 minutter siden, DianaV skrev: Du sier at desverre blir mange uskyldig dømt. I en tråd der det ikke er tvil om at personen som blir diskutert er skyldig i det han er anklaget for OG har "beklaget" for. Nettopp. Sier mye om hvor vanskelig det er å komme noe sted med reelle anklager. Burøen får vise bevis på at det IKKE er sant da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neiognei Skrevet 19. februar 2019 Populært innlegg #150 Del Skrevet 19. februar 2019 At MANGE dessverre blir uskyldig dømt? På tide å følge med kanskje? 1% (!!!!) av voldtektssaker ender med fellende dom. Hvor mange uskyldige dømte er det plass til der? 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 19. februar 2019 #151 Del Skrevet 19. februar 2019 42 minutter siden, Nevod skrev: Alle vet han er en gris, men det betyr ikke at alle historiene skal slukes rått. Noe dokumentasjon på det groveste hadde vært greit. Viss du hører poden og opplesning av hva hun har skrevet, så har hun nok i bøtter og spann av beviser. I tillegg har du andre både mannlige og kvinnelige, tidligere kollegaer som bekrefter og forteller lignende historier. Beklager, her gir det ikke mye rom for tvil. Hadde dette vært 1 historie og 1 enkelt person som sto fram hadde det vært en ting, men vi er dessverre forbi det stadiet av tvil for 97 historier siden. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trinet Skrevet 19. februar 2019 #152 Del Skrevet 19. februar 2019 Det ligger mye reklamemakt i antall følgere! Ser at antall følgere er sunket hos de begge etter dette kom ut, måtte det bare fortsette nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 19. februar 2019 #153 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, trinet skrev: Det ligger mye reklamemakt i antall følgere! Ser at antall følgere er sunket hos de begge etter dette kom ut, måtte det bare fortsette nedover! Amen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnesjenta40 Skrevet 19. februar 2019 #154 Del Skrevet 19. februar 2019 Jeg har prøvd flere ganger å høre den podkasten men med en gang jeg prøver å spole fremover så hopper den tilbake til reklamen... så gir opp. Håper å få lese det i en avis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 19. februar 2019 #155 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Agnesjenta40 skrev: Jeg har prøvd flere ganger å høre den podkasten men med en gang jeg prøver å spole fremover så hopper den tilbake til reklamen... så gir opp. Håper å få lese det i en avis Tror du må høre reklamen først, så kan du spole. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XmXa7 Skrevet 19. februar 2019 #156 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, Agnesjenta40 skrev: Jeg har prøvd flere ganger å høre den podkasten men med en gang jeg prøver å spole fremover så hopper den tilbake til reklamen... så gir opp. Håper å få lese det i en avis Du må høre reklamen, også spole 👍🏼 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 19. februar 2019 #157 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Fullrulle skrev: Viss du hører poden og opplesning av hva hun har skrevet, så har hun nok i bøtter og spann av beviser. I tillegg har du andre både mannlige og kvinnelige, tidligere kollegaer som bekrefter og forteller lignende historier. Beklager, her gir det ikke mye rom for tvil. Hadde dette vært 1 historie og 1 enkelt person som sto fram hadde det vært en ting, men vi er dessverre forbi det stadiet av tvil for 97 historier siden. Men når 1 historie inneholder setninger som: "de trengte ei dame på hotellrommet til å binde og bruke, binde brystene til, gagge til hun spyr, ha hard analsex og bare generelt kjøre på med." ....da holder det nesten med 1. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 19. februar 2019 #158 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, vintage skrev: Men når 1 historie inneholder setninger som: "de trengte ei dame på hotellrommet til å binde og bruke, binde brystene til, gagge til hun spyr, ha hard analsex og bare generelt kjøre på med." ....da holder det nesten med 1. Det var helt jævlig å høre på! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevod Skrevet 19. februar 2019 #159 Del Skrevet 19. februar 2019 15 minutter siden, DianaV skrev: Du sier at desverre blir mange uskyldig dømt. I en tråd der det ikke er tvil om at personen som blir diskutert er skyldig i det han er anklaget for OG har "beklaget" for. Hadde du tatt deg tid til å lese kontekst, så hadde du sett at jeg like før skrev: «Nå er vi over i en annen diskusjon, men det sier seg selv at man trenger sterke håndfaste bevis for å dømme i rettsak. Du har fått med deg at helt uskyldige har blitt dømt for voldtekt, eller?» Altså mer generelt, og ikke spesifik denne saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnesjenta40 Skrevet 19. februar 2019 #160 Del Skrevet 19. februar 2019 5 minutter siden, XmXa7 skrev: Du må høre reklamen, også spole 👍🏼 Ja har gjort det flere ganger. Hører reklamen først og så begynner innlegget. Hvor lenge må jeg høre av podcasten før jeg kan spole? Har prøvd flere ganger. Men når jeg forsøker å spole så går det altså tilbake til reklamen og jeg må begynne på begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg