Gå til innhold

Boblevann ble ruger litt tidligere enn planlagt


boblevann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

52 minutter siden, FruFiolett skrev:

Hvordan har det gått på OUL idag? 💙

Det gikk helt utmerket! Lillegull var helt perfekt 💙💙 Ble satt tilbake 4 dager fra 19+1 til 18+4, så det er jo ingenting å snakke om. Var redd for å bli satt mye tilbake, men dette var jo ubetydelig! 

Ellers var det vanskelig å få gode bilder av han - akkurat som pappaen så snur han ryggen til med en gang noen kommer med kameraet 😂 Hun fikk sjekket alt hun skulle, men bildene ble så-som-så. Men det gjør ikke noe, det viktigste er at alt var bra! 🤩 

Hun sa også at jeg har morkaken foran, som kan være årsaken til at jeg ikke kjenner så godt liv. Men fikk bekreftet at det jeg faktisk kjenner av og til er babyen - var merkelig å se på skjermen at han beveget seg samtidig som jeg kjente det! 💙 Og vi fikk bekreftet at det var en gutt, posituren gjorde at det ikke var tvil 🙈💙

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk :hjerte: for en deilig følelse! Får gåsehud og blir nesten litt verpesyk når jeg leser her.:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, plastfolien skrev:

Fantastisk :hjerte: for en deilig følelse! Får gåsehud og blir nesten litt verpesyk når jeg leser her.:gravid:

Ja helt ubeskrivelig godt ❤️ Har levd i en liten lykkerus i dag etter ultralyden 😍

2 timer siden, FruFiolett skrev:

Åh, så glad jeg ble nå! Så koselig😍 

Jeg også! Jeg er så spent på din ultralyd jeg nå, @FruFiolett :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+6 etter ny beregning!

Har vært utrolig øm i magen etter OUL på tirsdag, er det normalt? Synes hun var litt harhendt til tider, var ikke helt behagelig alltid. Hun måtte dytte og klemme en del på magen for å få lille i den posisjonen hun ønsket.. Er akkurat som jeg er støl liksom :klo:

Ellers er jeg ferdig med siste praksisperiode i utdanningen min, og kjenner det blir utrolig godt å roe ned litt! Har jobbet masse ved siden av (vi trenger jo alle pengene vi kan få fremover :fnise:) og må si jeg kjenner både på kroppen og humøret at tempoet har vært på høyeste merket en stund nå. Blir godt å slappe litt mer av, nå har jeg bare jobb å konsentrere meg om og ingen studier. Samboer reiser på jobb igjen i dag, og jeg gruer meg. Etter jeg ble gravid synes jeg det er ekstra grusomt når han reiser, sist følte jeg meg så ensom og forlatt at jeg bare satt å gråt resten av kvelden :P Det er ganske nytt, for jeg er jo veldig vant med at han er mye borte og har aldri hatt problemer med det. Så denne gangen er jeg pro-aktiv og reiser hjem til foreldrene mine i dag og blir der i helgen 🤩Det pleier å dempe ensomhetsfølelsen de første dagene han er borte, og når vi kommer til mandag har jeg vendt meg til at han ikke er der så da går det fint. Er alltid den første helgen som er verst 🙈

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19+1 etter ny beregning, og er nå ajour igjen 😛 Jeg var 19+1 på OUL, men ble jo satt tilbake, nå er jeg 19+1 igjen og dermed i rute :fnise:

Voldsomt liv i magen i dag, kjennes ut som lille prøver å sparke seg ut 😱Noen som vet om bevegelsesmønsteret i magen kan sammenlignes med når babyen blir født? Jeg håper det, for så langt går lille til ro i 23-tiden om kvelden og våkner ikke til liv igjen før 9-10 :fnise: Jeg har første frihelg på 6 uker, og den er magisk allerede. Får en sånn enorm ro av å vite at jeg ikke skal jobbe denne helgen, bare være hjemme å kose meg med familien min ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg BBHugme, den kom i går og jeg er helt sikker på at det må være guds gave til gravide kvinner :fnise: Jeg har jo ikke noe særlig mage ennå selv om jeg straks er halvveis i svangerskapet, men merker om kveldene at jeg ikke helt finner gode stillinger. ER litt ryggen og litt bekkenet som gjør at jeg bare blir liggende å vri meg.. Synes jo BBHugme var fryktelig dyr for en pute liksom, men etter én natt med den tror jeg det er vel anvendte penger altså! Har sovet som en drøm i natt. Gleder meg til å legge meg igjen i kveld :fnise:🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, boblevann skrev:

Jeg har kjøpt meg BBHugme, den kom i går og jeg er helt sikker på at det må være guds gave til gravide kvinner :fnise: Jeg har jo ikke noe særlig mage ennå selv om jeg straks er halvveis i svangerskapet, men merker om kveldene at jeg ikke helt finner gode stillinger. ER litt ryggen og litt bekkenet som gjør at jeg bare blir liggende å vri meg.. Synes jo BBHugme var fryktelig dyr for en pute liksom, men etter én natt med den tror jeg det er vel anvendte penger altså! Har sovet som en drøm i natt. Gleder meg til å legge meg igjen i kveld :fnise:🤩

Siden jeg ikke fikk sove i går kveld så lå jeg faktisk og leste om bbhugme og andre gravid-/ammeputer 😅 Bra at du er så fornøyd med kjøpet! Tenkte egentlig cosyfix  hvis jeg absolutt føler for en slik, men det er jo en ren ammepute da. Får se hvor stort behovet blir etter hvert i svangerskapet 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Siden jeg ikke fikk sove i går kveld så lå jeg faktisk og leste om bbhugme og andre gravid-/ammeputer 😅 Bra at du er så fornøyd med kjøpet! Tenkte egentlig cosyfix  hvis jeg absolutt føler for en slik, men det er jo en ren ammepute da. Får se hvor stort behovet blir etter hvert i svangerskapet 😊 

Ja - jeg ser jo at flere sliter med å få brukt BBHugme som ammepute og at det kanskje ikke er verdens beste. Men den så så fortryllende deilig ut, og jeg merker at jeg sover mye bedre når samboer er hjemme og jeg får ha foten og armen oppå han mens jeg ligger i sideleie liksom. Problemene er bare at a) han er veldig varmblodig og får ikke sove sånn, og b) han har reisejobb og er mye borte 😂 

Ja det er rygg og bekken hos meg som «krever» det, magen har som sagt ikke kommet særlig ennå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den i første svangerskap og den er i bruk igjen nå (har strengt tatt bodd i sofaen årene i mellom) helt fantastisk pute 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bokdamen skrev:

Kjøpte den i første svangerskap og den er i bruk igjen nå (har strengt tatt bodd i sofaen årene i mellom) helt fantastisk pute 💕

Ja den er virkelig min største kjærlighet til nå når samboer er borte 😂🥰 Tror jeg kommer til å bruke den etter fødsel også, har alltid likt å ha noe mellom beina når jeg sover (hahah ja jeg ser hvordan den setningen kan tolkes) 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, boblevann skrev:

Jeg har kjøpt meg BBHugme, den kom i går og jeg er helt sikker på at det må være guds gave til gravide kvinner :fnise: Jeg har jo ikke noe særlig mage ennå selv om jeg straks er halvveis i svangerskapet, men merker om kveldene at jeg ikke helt finner gode stillinger. ER litt ryggen og litt bekkenet som gjør at jeg bare blir liggende å vri meg.. Synes jo BBHugme var fryktelig dyr for en pute liksom, men etter én natt med den tror jeg det er vel anvendte penger altså! Har sovet som en drøm i natt. Gleder meg til å legge meg igjen i kveld :fnise:🤩

Måtte Google den puta. Fikk lyst til å kjøpe den selv, og jeg er ikke engang gravid. Virket som en god erstatter for samboeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Måtte Google den puta. Fikk lyst til å kjøpe den selv, og jeg er ikke engang gravid. Virket som en god erstatter for samboeren :fnise:

Ja ikke sant 😍😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+6 og i morgen er jeg hele 20 uker på vei 😱 

Lille holder skikkelig texas der inne i dag, jeg er  glad jeg er ferdig på skolen og ikke trenger samme konsentrasjonen - for det er jammen vanskelig altså. Tenker med skrekk og gru på dersom jeg skulle sittet å lest til eksamen nå :fnise: Er så deilig å kjenne han såpass godt og ofte som jeg gjør for tiden ❤️ Magen er fremdeles ikke veldig tydelig, og jeg har få symptomer - så godt å klamre seg fast i sparkene siden jeg egentlig ikke føler meg særlig gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med en aktiv baby❤️ Og så kjekt å ikke ha andre symptomer/plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Irisiri skrev:

Så godt med en aktiv baby❤️ Og så kjekt å ikke ha andre symptomer/plager!

Ja det er helt merkelig at man kan ha så flaks altså mtp plager! Merker at jeg begynner å bli mer sulten, spiser både mer og oftere - det tenker jeg jo er et godt tegn! Og slett ingen plage. Alle ''plagene'' jeg har hatt har gått over i løpet av et par dager gjennom hele graviditeten :fnise: Og så hører man om damer som er sengeliggende i 9 mnd, det er jammen urettferdig. Hadde vært mer rettferdig om alle hadde blitt litt plaget sånn jevnt over :fnise:

Kjenner virkelig lille godt for tiden altså, det er fantastisk ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese i boken din, det var nesten som å lese om meg selv :ler: 

Er selv ca 22 uker og det er altså en merkelig følelse og kjenne det sprelle rundt inni der :strix: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Denobulan skrev:

Så koselig å lese i boken din, det var nesten som å lese om meg selv :ler: 

Er selv ca 22 uker og det er altså en merkelig følelse og kjenne det sprelle rundt inni der :strix: 

Hihi takk for det! Har du dagbok du også? 

Ja det er veldig merkelig! Sliter litt med å forstå at det faktisk er et menneske der inne 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+3

Har så mye murringer om dagen, det er nesten som i starten... Er delvis forberedt på å se blod når jeg er på toalettet, for det er skikkelige mensmurringer 😱 Jeg kjenner liv hver dag, så er ikke alvorlig bekymret - men litt blir man jo.. Samtidig vokser magen i rekordfart, og den har aldri vært så stor som nå, så er vel naturlig at det gjør litt vondt :fnise: Er også skikkelig støl nederst i magen, kjennes ut som gangsperr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...