Skrottefar Skrevet 9. april #109421 Skrevet 9. april Lineaaa skrev (9 minutter siden): Jeg synes faktisk synd på CBE, og skjønner at hun ikke vil promotere dette. Det er ALDRI synd på CBE, hun ble med på dette i visshet om hva det gikk ut på, men hun trengte pengene, så da var det vel bare å si ja takk og takk for meg 19 8
Xstrella Skrevet 9. april #109422 Skrevet 9. april Hun er operert, fylt på her og der så hvorfor i huleste må den dama være stivsminket 24/7 og t.o.m i slike programmer?? Vær hjemme foran speilet. Er bare det hun kan. 17 4
hvalstad45 Skrevet 9. april #109423 Skrevet 9. april Takk for resymé! Dette høres desverre så utrolig CBE ut og hele forklaringen på hvorfor hun ikke har klart å lage seg en varig posisjon som influenser, tross et så enormt godt utganspunkt. Hun har ingenting å by på lenger og er ikke en gang morsom som primadonna, bare hundre prosent boring. 19 1 1
Xstrella Skrevet 9. april #109424 Skrevet 9. april Og all 'trening' hun viser i sine kanaler gir ingen resultater av noe. Jeg blir flau på hennes vegne. Håper flere forstår hvor fake verden hun presenterer. Ingenting er ekte. 15 5
Margit777 Skrevet 10. april #109425 Skrevet 10. april (endret) Snødronninga skrev (7 timer siden): Jeg har sett på de to episodene som er tilgjengelige. Vet ikke om jeg skal spoile noe ved å gi dere et referat? Skal jeg si noe om hvordan det har gått, er det vanskelig uten å dele konkrete ting. Pleeeease Takk 🥰 Endret 10. april av Margit777 1 1
Korsihalsen Skrevet 10. april #109426 Skrevet 10. april Rart hun aldri prøver og være koslig heller. Kanskje hun ble tvunget dit 😄 5 1
blåbærpai Skrevet 10. april #109427 Skrevet 10. april Tenker alle årene med sulling og blogging hjemme sammen med ektemann ikke har gjort henne spesielt godt.. når man aldri får input eller utfordringer, og bare glor på seg selv i speil og selfiecam, så blir det ganske lite utvikling også... 25 5
MiniMjau Skrevet 10. april #109428 Skrevet 10. april blåbærpai skrev (7 minutter siden): Tenker alle årene med sulling og blogging hjemme sammen med ektemann ikke har gjort henne spesielt godt.. når man aldri får input eller utfordringer, og bare glor på seg selv i speil og selfiecam, så blir det ganske lite utvikling også... En kan jo få inntrykk gjennom vg-serien at hun ikke har vært nødt til å forholde seg til krav utenfra, feks fra arbeidsgiver eller kolleger, at hun ikke er vant med å håndtere konstruktive tilbakemeldinger, uten å bli sur eller protestere stille med en "gå sakte" aksjon. At hun ikke klarer skyndte seg på morran , at hun må ha bolle med isvann og sminke seg og sulle rundt med kaffekopp på kaffekopp, før hun er klar for dagen. Jeg aner ikke hvordan de caster til sånne serier, men de må da ha forberedt deltagerne på rammebetingelsene her, at det er fysiske utfordringer, tidlig opp, bootcamp, vann, fjell, løping, sykling... Virker som hun ville ha seg frabedt å bli bedt om å i det hele tatt TESTE ut det som Norseman innebærer. Kan ikke tro at CBE har UNLATT å nevne at hun ikke liker vann i castingprosessen. Å sitte på intervjuet å si at hun Norseman er jo "det hun vil".... uten å walk the walk blir for dumt. Holder en knapp på Stavang, Folle. Hvem sistemann blir er jeg litt usikker på ennå. 21 8
Stargaze Skrevet 10. april #109429 Skrevet 10. april (endret) Har hun ikke i det hele tatt brukt noen sekunder på å vurdere hvilke styrker og forutsetninger hun har for å klare et sånt oppdrag? Lett løping på mølle, posering foran kamera og mest opptatt av å ta seg bra ut. Hun driter seg jo totalt ut her. Bare å nevne at hun fikk så dårlig tid på morgenen. Hun burde virkelig tatt den kalde dukkerten, fått opp øynene og kommet seg ut av sin egen speilboble… Voksne dama… Endret 10. april av Stargaze 16 4
Stargaze Skrevet 10. april #109430 Skrevet 10. april Korsihalsen skrev (6 timer siden): Rart hun aldri prøver og være koslig heller. Kanskje hun ble tvunget dit 😄 Ja, tipper kontoen trengte penger og da må hun til pers 10 7
Pasha Skrevet 10. april #109431 Skrevet 10. april Synes at han treneren (Fredrik?) gav henne litt for mye creed for å ha prøvd vannet. likte bedre at Funkygine tok henne for dette. Også nysgjerrig på casten. Har Funkygine vært med her? kanskje hun ønsket å ha henne med for å vise at hun er en dårlig trener-influsener 😅 22 4
MiniMjau Skrevet 10. april #109432 Skrevet 10. april Pasha skrev (10 minutter siden): Synes at han treneren (Fredrik?) gav henne litt for mye creed for å ha prøvd vannet. likte bedre at Funkygine tok henne for dette. Også nysgjerrig på casten. Har Funkygine vært med her? kanskje hun ønsket å ha henne med for å vise at hun er en dårlig trener-influsener 😅 Ja, hun fikk veldig cred for å ha stått i vannet et kort øyeblikk. Vil ikke kalle det å ha PRØVD engang. 16
Minthia Skrevet 10. april #109433 Skrevet 10. april Det er alltid interessant å reality med Caroline for å se hvor mye hun som person ligner eller avviker fra sånn hun framstiller seg i kanalene sine. Utseendemessig er det jo sånn at hun har brukt så mye filter og posering at hun nødvendigvis vil se annerledes ut på Norseman. Det er jo også langt mindre muligheter for sminke og posering under det regimet. Og er du motivert spiller jo det ingen rolle. Det kan vi se på de andre som har langt større fokus på oppgaven enn det å «være med på TV». Du er nødt til å tåle å bli sett med snørr ut av nesa, usminka, uflidd fordi du har gitt alt. Så det er veldig avslørende, både for utseende men også for personligheten, å bli pusha sånn som de blir. Hun kan umulig ha meldt seg på av seg selv, hun virker ikke å ha fått med seg hva som forventes i det hele tatt. Vet ikke om jeg vil si princess selv om jeg forstår hvorfor noen sier det, men definitivt tatt på senga. Går i opposisjon til opplegget i stedet for å forstå at det er dette som kreves for å klare Norseman. Høres på sync ut som hun tenker hun bare skulle få den billetten servert på et fat. Fordi hun er den hun er da fortrinnsvis. Husker jeg tenkte hun fikk litt walkover på Kompani fordi makkeren hennes var i så dårlig form at hun ikke måtte pushe seg selv så mye underveis. Det blir veldig komisk med de ansiktsbadene i isbiter og de styrkesnuttene med nærbilde av muskler under lav fettprosent opp mot de virkelige fysiske og mentale utfordringene de må vise seg klare for. Fysisk kan man vel si hun er pentrent, men definitivt ikke rå. Hun klarte å gjennomføre Hyrox så hun er ikke helt ute fysisk, selv om det var en engangsforeteelse og hun fikk en dommer som fulgte henne skritt for skritt fordi beina så ut til å svikte når som helst i deler av løypa. Det er lett å mistenke at de har castet henne for å se om hun takler utfordringen. Og det er egentlig en gavepakke til henne, en mulighet til å vise at verden tar feil av henne, som hun hevder hele tiden selv. Men den sjansen har hun ikke grepet i de første to episodene i hvert fall. Fysisk har hun et grunnlag, men mentalt ser det ikke ut som det er noe å hente. Litt som Alexander Sandstøl på Kompani for noen runder siden. Treningssentermuskler men ingen utholdenhet eller robusthet 27 5
miagunda Skrevet 10. april #109434 Skrevet 10. april Er vel en grunn til at hun ikke vil ha hodet under vann. Da renner sminken av 14
Xstrella Skrevet 10. april #109435 Skrevet 10. april Skal se Norseman Human Endurance igjen i dag. Denne burde frua se før hun ble med. 2
Lopploella Skrevet 10. april #109436 Skrevet 10. april Ubegripelig at hun melder seg på dette, når hun ikke engang klarer å ha hodet under vann eller møte opp på riktig tid. For en primadonna. 24 1
Escadamango Skrevet 10. april #109437 Skrevet 10. april Har ikke sett på, men ut i fra referatene blir jeg litt målløs. Det er flaut hvor dårlig hun tar kritikk. Er hun en primadonna eller hva f…? Furter over at hun ikke får drukket kaffen sin, var hun så naiv at hun trodde hun skulle på et koseprogram? Tror ikke cbe har lært en dritt av å være med. Annet enn at hun foretrekker den komfortable hverdagen sin. Hvor speil, lepper, hår, mage, filter, poseringer, proteinpulver og løping for livet er høydepunktene. 22
Lizard Skrevet 10. april #109438 Skrevet 10. april Minthia skrev (3 timer siden): Fysisk kan man vel si hun er pentrent, men definitivt ikke rå. Hun klarte å gjennomføre Hyrox så hun er ikke helt ute fysisk, selv om det var en engangsforeteelse og hun fikk en dommer som fulgte henne skritt for skritt fordi beina så ut til å svikte når som helst i deler av løypa. Oj, hvor har du sett det? Jeg søkte henne opp på Hyresult.com og hun er ganske god på løpinga, men helt elendig på kraftstasjonene. Ikke rart når man ikke spiser... https://www.hyresult.com/result/JGDMS4JI2056EE 7 2
Minthia Skrevet 10. april #109439 Skrevet 10. april Lizard skrev (23 minutter siden): Oj, hvor har du sett det? Jeg søkte henne opp på Hyresult.com og hun er ganske god på løpinga, men helt elendig på kraftstasjonene. Ikke rart når man ikke spiser... https://www.hyresult.com/result/JGDMS4JI2056EE Det tror jeg var på ektemannens instastory kanskje? Han kommenterte på det også - «oi, nå har Caroline fått en av dommerne på seg» eller noe. 8
Margit777 Skrevet 10. april #109440 Skrevet 10. april Lizard skrev (25 minutter siden): Oj, hvor har du sett det? Jeg søkte henne opp på Hyresult.com og hun er ganske god på løpinga, men helt elendig på kraftstasjonene. Ikke rart når man ikke spiser... https://www.hyresult.com/result/JGDMS4JI2056EE Er derfor hun er så sur hele tiden, blir også grinete når jeg er sulten 😄 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå