Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun jukser også med håret. Det er filter så det ser større og mer fluffy ut. Når hun blir filmet eller tatt bilde av andre er håret tynt  og flatt. Skulle vært merket for retusjert hår. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤷🏻‍♀️

8D57E50A-2A97-4F5F-946C-D15CCC85F02C.jpeg

B78E6145-6B71-421F-B49F-AE02AA6FBC17.jpeg

• Liker 12
  • Nyttig 26
Skrevet

Hvem er det hun prøver å ligne på med denne filterbruken? For det er i alle fall ikke seg selv som verken ung eller nåtidig.

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet
LilleSnupp skrev (3 timer siden):

🤷🏻‍♀️

8D57E50A-2A97-4F5F-946C-D15CCC85F02C.jpeg

B78E6145-6B71-421F-B49F-AE02AA6FBC17.jpeg

Å herreguuud så ille!!! Send disse i inboxen hennes og spør hva som skjer!! Evt til Henrik Troy😅🤭

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Så utrolig tacky med munn til munn kyss med sin datter… Kan ikke begripe hva som får foreldre til å kysse «store» barn på munnen og legge ut? Er det ok om far gjør det samme med sin datter i den alderen? Hvilket barn vil egentlig det og bli eksponert? 

• Liker 33
  • Nyttig 8
Skrevet
cerruti skrev (42 minutter siden):

Så utrolig tacky med munn til munn kyss med sin datter… Kan ikke begripe hva som får foreldre til å kysse «store» barn på munnen og legge ut? Er det ok om far gjør det samme med sin datter i den alderen? Hvilket barn vil egentlig det og bli eksponert? 

Er for å vise at hun elsker barnet sitt mer enn andre mødre🤷‍♀️ Neida. Veldig spesielt, men hun fikk da lagd litt trutmunn da. 

• Liker 14
Skrevet
Jaddah123 skrev (1 time siden):

Er for å vise at hun elsker barnet sitt mer enn andre mødre🤷‍♀️ Neida. Veldig spesielt, men hun fikk da lagd litt trutmunn da. 

Ja, hun fikk vist restylane-leppene. 

Det er vel en grunn til at man snakker om første kyss, at lepper er en erogen sone osv. Det er i hvert fall helt utenkelig å kysse barna på munnen. Er det ok om en bestefar hadde gjort det sammme? 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (48 minutter siden):

Ja, hun fikk vist restylane-leppene. 

Det er vel en grunn til at man snakker om første kyss, at lepper er en erogen sone osv. Det er i hvert fall helt utenkelig å kysse barna på munnen. Er det ok om en bestefar hadde gjort det sammme? 

David Beckham gjorde jo det med datteren. Synes det er ekkelt uansett jeg da. Man kysser ikke barna sine på munnen.

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Har jentungene hennes allerede begynt med sminke? Ser jo sånn ut.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

I en av de nyere pod-episodene, snakka de om alder og utseende. Guri følte vel at hun så bedre ut i yngre dager, mens Caroline sa noe sånt som at hun var mer fornøyd med hvordan hun så ut nå, enn da hun var yngre.

Jada, vi har skjønt at hun digger sitt nye utseende, forårsaket av botox og fillers både her og der. Ansiktet skal være definert visstnok, skarpe kanter og store lepper. Det er heller ikke nok, når hun ser ut til å bruke filter i tillegg. Filter eller ikke, har vært en evig diskusjon. Den effekten hvor hele ansiktet ser utvisket ut, er definitivt ikke vakkert. 

• Liker 18
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Må være bunnen av troverdighet når CBE bedømmer eget utseende. Noe så fake skal man lete lenge etter, om man ikke inkluderer Hollywood og Magadamer. 

De har laget en påskeepisode på 9 min? Vel. Den forrige ser jeg er 21 min og flere andre er rundt 30. De har nok ikke så mye å snakke om likevel. 😆

Endret av Kollontaj
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvordan bedømmer en sitt eget utseende? Ved å se på bildene på mobilen, legge til skjønnhetsfiltre, eller  i speilet før en sminker seg?

Det er en del av modningsprosessen i livet å bli tryggere på eget utseende, men jeg tror neppe at et langt liv med selfier, redigering, filter, injeksjoner, kremer og behandlinger, kroppsfiksering samt daglig vurdering av det mest instagramvennlige bildet gjør en mindre opptatt av eget utseende.

Når det gjelder Berg Eriksens kontoer fremstår resultatet snarere motsatt sammenlignet med hva andres bilder viser. Tatt i betraktning at fruen sminket  seg på morgenen på KL for å...se naturlig ut, så ser ikke jeg en tobarnsmor fornøyd nok med utseendet til å kunne slappe av straks det er et kamera i nærheten.

Håper hun faktisk snakker sant om egenfølelsen når hun ikke "jobber" ellers er det enda mindre troverdighet å hente fra den kanten.

• Liker 16
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Nillani skrev (9 timer siden):

Har jentungene hennes allerede begynt med sminke? Ser jo sånn ut.

Det er langt fra unormalt til den alderen og har ikke noe med mora i seg sjøl å gjøre - det er generelt miljø. Både jeg og søsteren min var jåkedukker i den alderen. 

Endret av Chlypa
Navngiving
  • Liker 6
Skrevet (endret)
Chlypa skrev (11 minutter siden):

Dobbelpost

Endret av Chlypa
Dobbelpost
Skrevet (endret)

Norseman kommer på vgtv om et par dager. Er det sånn det skal bli når Caroline er med på Norseman også. At tvangstankene om å skjule ansiktet forfra og definitvt fra høyresiden, er fullt tilstede i en krevende konkurranse? Eller er bildene/klippene tilfeldigheter?

Det er ikke første tv produksjonen hun desperat prøver å stille seg med «godsiden» mot kamera. Det er nok tåpelig av meg å bli så provosert av det. Så er det også ganske forskrudd å være så fiksert på å vende seg riktig vei. Spesielt i et tv program der du skal prestere og fokusere på helt andre ting. 

https://tv.vg.no/serier/vegard-x-funkygine?categoryId=100251

IMG_2821.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 8
  • Nyttig 14
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Norseman kommer på vgtv om et par dager. Er det sånn det skal bli når Caroline er med på Norseman også. At tvangstankene om å skjule ansiktet forfra og definitvt fra høyresiden, er fullt tilstede i en krevende konkurranse? Eller er bildene/klippene tilfeldigheter?

Det er ikke første tv produksjonen hun desperat prøver å stille seg med «godsiden» mot kamera. Det er nok tåpelig av meg å bli så provosert av det. Så er det også ganske forskrudd å være så fiksert på å vende seg riktig vei. Spesielt i et tv program der du skal prestere og fokusere på helt andre ting. 

https://tv.vg.no/serier/vegard-x-funkygine?categoryId=100251

IMG_2821.jpeg

Hun er jo forskrudd når det kommer til utseendet, det har hun vist oss konstant i alle år. Ironisk nok er det jo derfor hun heller aldri har klart å ta skrittet opp i å bli noe varig tv-tryne eller profil, hun er så hemmet av å hele tiden tenke på hvordan hun selv tar seg ut. 
Det er også en smule kjipt for produksjonen at alle skjønner hun ikke har kvalifisert seg ved å følge hennes kanaler.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvfølgelig kunne ikke hun kvalifisere seg. Hun blir syk og hun trener ikke på riktig måte. Du kommer ikke med i norseman med poseringstrening og nesa i mobilen. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Gjest Xstrella
Skrevet

Barna i fokus på pt kontoen.🤯 Viser så tydelig hvor svakt hun presterer. Spent på hvilken unnskyldning hun bruker for å ikke bli tatt ut til Norseman. 

Skrevet
Xstrella skrev (26 minutter siden):

Barna i fokus på pt kontoen.🤯 Viser så tydelig hvor svakt hun presterer. Spent på hvilken unnskyldning hun bruker for å ikke bli tatt ut til Norseman. 

Ikke måte på hvor gøy hun syntes det var at den yngste var med og trente også. Ler seg skakk

• Liker 5
Skrevet

Det er jo en veldig løpetrend nå. Så hun Victoria skoug (?) gjør det veldig bra og har ikke løpt i så lang tid. Står stadig om andre også som har gjort det veldig bra innen løping. De trener tydeligvis helt annerledes enn CBE 😊

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...