Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (13 timer siden):

Tror ikke det? Ikke lange negler den gang og litt annerledes topp. 

Jeg kikket gjennom noen gamle skjermdump nå, og du har rett. Den toppen hun bruker i oktober for disse reklamene er ganske lik, men mer skittenhvit der den andre er lyseblå, og blondene er litt annerledes. Men toppene er ganske snarlike.

Den blå toppen går tilbake til i hvert fall 20 mai 2025, i reklamer for Vita/JanThomas. Der er det samme topp, samme video/bilder som er postet 24. mars 2026. (Kan ikke legge ut siden skjermdump er fra mystorsaver.com.)

Det viser at hverken Vita eller Jan Thomas (eller Caroline Berg Eriksen) har blitt mer opptatt av etikk.

Vita og Jan Thomas støtter dette dermed også heftig barneeksponering (tidligere har CBE også lagt reklamer for Vita og Jan Thomas ved siden av bilder av barna) og annet helsefarlig innhold.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, synes videoene så dønn like ut😆🫣 Påføringen av krem osv. 

• Liker 4
Skrevet
Xstrella skrev (14 timer siden):

Puteflau dans på pt kontoen. 🙈

Ikke mye respons heller, etter å ha ligget ute i snart et døgn. 146 likes og en en kommentar (to med hennes eget svar på denne). Hun skal ha at hun er generelt flink på å svare på kommentarer, men er dette også får å dra opp engasjementsraten også?

• Liker 9
Skrevet

Eneste gangene hun ser ut til å legge bittelitt arbeid i ting er når hun tar med ungene, det er ganske tragisk. Hun minner mer og mer om en has been-mor som håper å få leve igjennom barna. Syns de videoene er så pinlige og feil på alle måter.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun er jo totalt fastlåst, stakkars. Spent på denne managment jakten på hvem som ønsker å jobbe MED henne. På tide å finne på noe annet. Tydelig at det er LKE som har vært pådriver for "jobbinga", når han ikke er der som assistent/leder så får hun jo åpenbart ikke gjort annet enn å dulle rundt som en hjemmeværende frue. Synes faktisk synd på henne for en fikk et ganske godt bilde hvor lite som skal til før hun settes fullstendig ut av spill. Tenker på dette med øynene. 

Hun spør hva vi vil ha, men vi vil jo ha alt annet enn hva hun er villig til å bjuda på. Da blir det hele vanskelig. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det er faktisk noen som ønsker flere selfier, kan dere tro det? Inspirasjon til å se like fit ut som Caroline. Alltids noen som ønsker usunt innhold, altså. 

Om det kommer forslag hun ikke ønsker å forholde seg til, blir nok ikke det delt. Men her er det snakk om snapchat innhold, hun har nok planer om å fortsette i samme spor på Instagram.

https://www.snapchat.com/@carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgeGplaXFkaHlrAZ0mDhPPAZ0mDggxAAAAAA

IMG_2541.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (8 minutter siden):

Det er faktisk noen som ønsker flere selfier, kan dere tro det? Inspirasjon til å se like fit ut som Caroline. Alltids noen som ønsker usunt innhold, altså. 

Om det kommer forslag hun ikke ønsker å forholde seg til, blir nok ikke det delt. Men her er det snakk om snapchat innhold, hun har nok planer om å fortsette i samme spor på Instagram.

https://www.snapchat.com/@carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgeGplaXFkaHlrAZ0mDhPPAZ0mDggxAAAAAA

IMG_2541.jpeg

Ja, er det noe noen ønsker, eller er det Caroline selv som har skrevet kommentarene? Hvem vet? 😄

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Snødronninga skrev (15 minutter siden):

IMG_2541.jpeg

Alle Skybert-kommentarene... 

Dette virker mer enn noe annet å være en del av det desperate narrativet om at det stusselige og helsefarlige innholdet hun legger ut er ønsket av andre enn henne selv.

Det er bare trist uansett. Går i sitt 40. år, og har ingenting å komme med, skaper ingenting.

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

IMG_2541.jpeg

Må jo være ironisk ment? Kan ikke forstå noe annet. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg forstår ikke hva hun skal inspirere eller dele til en målgruppe pluss minus 40 år. Det er totalt uinteressant. Hun kan fortsette å dele lettkledde løpevideoer, litt av barna, sponsede opphold på Tanumstrand og TM-klinikken, en blomsterbukett eller et lite måltid. Ingen bryr seg. Det viser bare en utseendefiksert voksen kvinne som desperat må tjene til livets opphold. Hun er ikke rik og «mektig» som noen av kollegaene sine - Phil, Sofie-Elise osv eller ung og «ny» som f.eks. Leah Behn. 

• Liker 19
Skrevet
panzerpølsa skrev (9 timer siden):

Må jo være ironisk ment? Kan ikke forstå noe annet. 

Hvem vet, mulig. Hvis det ikke er noen som vil ha den type influencer CBE er i dag, hadde hun ikke kunnet være influencer. At det blir færre og færre som ser opp til henne og liker det hun deler, tror jeg på 100%. Men vi kan ikke være så naive å tro at hun ikke har en eneste fan og kvinner som heier på henne. Det vil alltid være noen som har samme tankesett og verdier som henne, dessverre. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Denne burde CBE se 

IMG_2650.jpeg

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Snødronninga skrev (På 25.3.2026 den 22.10):

IMG_2541.jpeg

Det der har hun eller mannen skrevet selv. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet
Surikatt skrev (10 timer siden):

Det der har hun eller mannen skrevet selv. 

Selv om det hadde vært en følger som svarte slik, synes jeg det er svært søkt å velge å reposte det. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det noen som hører podcasten for tiden? Det hadde gjort dagen min om noen gav meg et samendrag! 

• Liker 3
Skrevet

Følger fortsatt folk med på henne?

• Liker 3
Skrevet

Tenkte ta en for laget og skrive et sammendrag, men jeg holdt i 4min og 50 sek, før det ble for mye gape-fliring, halve setninger, avbrytelser, prater i munnen på hverandre....

Det var noe med at det var lettere å stå opp når det var sol enn snø, og noe med Harry Hole serien , som var "sjempebra", og harry hole var "sjekk" ....selv om de måtte snu seg bort og holde for øya fordi det var skummelt.  ... før de bryter ut i unison høylydt gapskratt over ett eller annet .... Så ble det stopp-knappen for meg.

en podcast er ikke morsom, selv om DE ler. 

• Liker 17
  • Nyttig 18
Skrevet

"Gir inspirasjon til å kle meg sporty på trening"?

Berg Eriksen er som oftest knapt påkledd, så at hun inspirerer til å kle seg sporty på trening er en drøy påstand jeg ikke tror på.

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet
Kollontaj skrev (På 25.3.2026 den 14.28):

Beklager, synes videoene så dønn like ut😆🫣 Påføringen av krem osv. 

Det sier jo en del om evnen til fornying...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg orker snart ikke se henne snakke. Ser hun ikke selv hvor rart det ser og høres ut med den ekstremt kunstige trutmunnen hun har lagt seg til?

Seriøst, CBE?! Er det ikke på tide å få seg litt andre verdier i livet? 🥱

• Liker 19
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...