Durancell Skrevet onsdag kl. 11:44 #107601 Skrevet onsdag kl. 11:44 RIP nakken til CBE. Helt latterlig er det å se på. Og hva gjør hun på ferie med så mye yngre mennesker? Hun er fullstendig malplassert. Som vanlig. Den overleppe til Isabell er virkelig ikke mye pen. Ødelegger munnen og ansiktet hennes fullstendig. 22
Laia Skrevet onsdag kl. 12:07 #107602 Skrevet onsdag kl. 12:07 Hun fikk iallfall rukket å lage den tradisjonelle bursdagsposten, med den sedvanlige minimale kjolen, og de obligatoriske snurre-rundt piruettene før hun dro av gårde fra hele kick-offen av FF. 22 2
Snødronninga Skrevet onsdag kl. 12:14 #107603 Skrevet onsdag kl. 12:14 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Jeg sjekket snappen til Isabelle Eriksen, som jeg tidligere bare kjenner til som venninna til AnneBirth. Fremstår som sympatisk og flink til å formidle det som skjer. (Veldig vakker også, tror ikke det er filterbruk). Så bare CBE i bakgrunnen på det jeg fikk opp (fra Roma), men hun begynner å gapele når hun oppdager at hun blir filmet. 🤭 Det er interessant (mest tåpelig) å se Carolines reaksjon når kamera kommer mot henne. Man ser hvor ukomfortabel hun er når hun igjen, plutselig blir filmet uten at hun var klar over det. Hun sa noe som dette: Du er alltid bare plutselig der du! Så ler hun. Den tyske influenceren kommer bort og bare snakker casual, mens Caroline sniker seg vekk i bakgrunnen. Tenk om noen så hennes høyre side, det er krise. Som forventet, virker Caroline selvbevisst til det punktet at det er ukomfortabelt å se på. "Riktig" ansiktsvinkel er en ting, men det er også som hun ikke har en personlighet. Hun ler på hver eneste klipp, det er jo ingenting som er morsomt. Hadde jeg ikke visst hun har vært influencer i 12-15 (?) år, så hadde jeg trodd at dette er en person som ikke er vant til å være foran kamera. Det er som om det er flaut å bli filma, og da ler hun. Kan godt hende det er ubehagelig å bli filmet av andre, for da mister hun kontrollen. Man ser ikke en avslappet kvinne i alle fall. Det er en kvinne som ikke klarer å legge fra seg kontrollen, som må posere og "se best mulig ut". Herregud så slitsomt. Det er befriende å se på Isabelle som har en helt annen væremåte. Skulle ønske Prime hadde tatt med seg noen andre enn den stive og oppstilte frua. Endret onsdag kl. 13:31 av Snødronninga Skrivefeil 29 10
Snødronninga Skrevet onsdag kl. 12:38 #107604 Skrevet onsdag kl. 12:38 (endret) Her et nok et eksempel på den tvangsmessige poseringen. Alle ser i kamera men det kan selvfølgelig ikke CBE gjøre. Caroline mener hun må posere på en viss måte for å føle seg bra. Da har hun mistet noe viktig på veien. Alle bildene og videoene viser en voksen kvinne som ikke tenker på samspill med andre. I stedet for å være i øyeblikket, så tenker hun «riktig posering». Det kommer alltid først. Det er aldri noe ekte og geniunt med henne. Man kan like gjerne gå og se i butikkvinduer, på utstillingsdukkene der. https://www.instagram.com/lararunarsson?igsh=N2xyNGc3dHR2dmYw Endret onsdag kl. 13:32 av Snødronninga fiksa linjeavstand 17 1 21
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl. 12:48 #107605 Skrevet onsdag kl. 12:48 Det virker mest som om CBE trolig er hentet inn i dette som en erstatning fra en annen som ikke kunne likevel. Og også at hun ikke har råd til å takke nei til det. Og med det understrekes bare det at FitFemme bare synes å være dette luftslottet som skal selges til potensielle annonsører. Samme inntrykk om hun faktisk har visst at hun skulle være med i den produksjonen, og likevel planlegge oppstart av FF samme dag som hun selv forlater landet. "Bottom line" viser hver gang at Caroline Berg Eriksen og medeier i Treasures AS, Lars-Kristian Eriksen, ikke er profesjonelle, og at disse treningsuniversene de liksom skal lage bare er kulisser for en influenserkarriere som i realiteten i flere år har vært på full fart mot bunnen. Det vi ser på alle nivåer nå gir inntrykk av å være krampetrekninger. Bare så synd hun og LKE fremdeles fortsetter å eksponere sine barn i dette falske narrativet sitt. 17 10
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl. 12:53 #107606 Skrevet onsdag kl. 12:53 Jeg var forresten innom en sportsbutikk her om dagen. Så en jakke som jeg umiddelbart likte. Men, så oppdaget jeg at den kom fra TwentyFour. Da ble jakken hengt tilbake - rett og slett fordi dette merket over så lang tid tidligere valgte å betale Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen for å annonsere sine produkter OG at dette ble gjort med utstrakt barneeksponering i tillegg. Har tidligere også valgt bort dette merket, og spredte da også informasjon til venner og bekjente om merket. Ba dem om å sjekke ut hvor utstrakt barneeksponeringen var den gangen, og flere droppet da å kjøpe planlagte ting fra det merket. Det gjorde også at flere avfulgte CBE (de hadde glemt at de årevis før hadde trykket for å følge henne), og de har spredt videre det helsefarlige innholdet som spres i disse kanalene. Så påvirkning kan også gjøres på denne måten 15 15
Rev. Revenge Skrevet onsdag kl. 13:28 #107607 Skrevet onsdag kl. 13:28 Snødronninga skrev (1 time siden): Hun ler på hver eneste klipp, det er jo ingenting som er morsomt. Det samme gjør hun når hun snakker, avslutter med å le uten grunn. Har alltid tenkt at dette er hva usikre mennesker gjør som lurer på om de nettopp har sagt eller gjort noe dumt, og ler på slutten uansett om det er noe å le av eller ei. Rett og slett en usikker latter i sosiale settinger. 20 7
Xstrella Skrevet onsdag kl. 14:50 #107608 Skrevet onsdag kl. 14:50 Huff, dette var så kleint. Er det mulig? Når dumme fjols samles til dummeforsamling?? Er så dumt at det gir oppkast reflekser. 12
hvalstad45 Skrevet onsdag kl. 14:56 #107609 Skrevet onsdag kl. 14:56 Xstrella skrev (1 minutt siden): Huff, dette var så kleint. Er det mulig? Når dumme fjols samles til dummeforsamling?? Er så dumt at det gir oppkast reflekser. Dummeforsamling 7 1
ingo Skrevet onsdag kl. 15:27 #107610 Skrevet onsdag kl. 15:27 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Jeg var forresten innom en sportsbutikk her om dagen. Så en jakke som jeg umiddelbart likte. Men, så oppdaget jeg at den kom fra TwentyFour. Da ble jakken hengt tilbake - rett og slett fordi dette merket over så lang tid tidligere valgte å betale Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen for å annonsere sine produkter OG at dette ble gjort med utstrakt barneeksponering i tillegg. Har tidligere også valgt bort dette merket, og spredte da også informasjon til venner og bekjente om merket. Ba dem om å sjekke ut hvor utstrakt barneeksponeringen var den gangen, og flere droppet da å kjøpe planlagte ting fra det merket. Det gjorde også at flere avfulgte CBE (de hadde glemt at de årevis før hadde trykket for å følge henne), og de har spredt videre det helsefarlige innholdet som spres i disse kanalene. Så påvirkning kan også gjøres på denne måten Akkurat sånn har jeg det og. Syns de har mye fint, men kjøper ALDRI noe fra de. Kun pga CBE. Hennes kanal er så lavmål og fordummende på så mange vis at det er ikke noe å lure på en gang. Promo derfra går rett på «ikke-kjøpe»-listen min! 12 1
gladidag Skrevet onsdag kl. 16:25 #107611 Skrevet onsdag kl. 16:25 ingo skrev (16 timer siden): Å neiiii, jeg håpa ikke dama skulle til videre til Positano/ Amalfi, der skal jeg om noen dager. Og jeg orker ikke tanken på den dama snurre-posere med en syk blanding av selfier på viewpoints, ved siden av italienske biler og på italienske do, med sitroner i hånda og 2 g spaghetti på gaffelen. Neeei. Bare nei! Gled deg til Amalfikysten!! Så vakkert!!!! du kan jo kanskje få noen poseringstips før du drar 2
Isola2 Skrevet onsdag kl. 16:26 #107612 Skrevet onsdag kl. 16:26 Hva er det hun skal promotere fra prime video egentlig..?! Skjønt at det er noe hotellgreier..men hva? Reality? Serie? 3
Era Vulgaris Skrevet onsdag kl. 17:13 #107613 Skrevet onsdag kl. 17:13 Snødronninga skrev (4 timer siden): Her et nok et eksempel på den tvangsmessige poseringen. Alle ser i kamera men det kan selvfølgelig ikke CBE gjøre. Caroline mener hun må posere på en viss måte for å føle seg bra. Da har hun mistet noe viktig på veien. Alle bildene og videoene viser en voksen kvinne som ikke tenker på samspill med andre. I stedet for å være i øyeblikket, så tenker hun «riktig posering». Det kommer alltid først. Det er aldri noe ekte og geniunt med henne. Man kan like gjerne gå og se i butikkvinduer, på utstillingsdukkene der. https://www.instagram.com/lararunarsson?igsh=N2xyNGc3dHR2dmYw Det virker som om CBE er fullstendig fanget i en slags innbilt forestilling om hvordan hun MÅ fremstå i sosiale medier, nærmest som en avatar. Hun evner rett og slett ikke å endre på noe som helst, det virker ikke som om tanken om endring slår henne en gang. Andre byr på seg selv, viser seg fra ulike sider og tilpasser seg omgivelsene og settingen. CBE er en stiv utstillingsdukke som elsker å ta selfie på dass. Null kontakt med publikum, det eneste som teller er hvordan hun ser ut. Må være fryktelig slitsomt. 20 4
ingo Skrevet onsdag kl. 17:20 #107614 Skrevet onsdag kl. 17:20 Isola2 skrev (51 minutter siden): Hva er det hun skal promotere fra prime video egentlig..?! Skjønt at det er noe hotellgreier..men hva? Reality? Serie? Ifølge Copilot så er de i Roma for å promotere ny sesong av «Bloggerne», kanskje hun har et comeback sammen med ungdommmen? 😜 Ai er AI så ta det med en klype salt. 4 1
Kollontaj Skrevet onsdag kl. 17:40 #107615 Skrevet onsdag kl. 17:40 Står ikke merket som reklame eller nevnt noe om hva det gjelder på IG-innlegget. 3
ingo Skrevet onsdag kl. 18:32 #107616 Skrevet onsdag kl. 18:32 Kollontaj skrev (48 minutter siden): Står ikke merket som reklame eller nevnt noe om hva det gjelder på IG-innlegget. Jo, av Isabell Eriksens innlegg på snap er merket reklame, hun nevner premiere og har merket det reklame for prime. Og nei jeg er ikke obsessed eller har fritidsproblemer men har hatt en time med dødtid på,et venterom i dag. 😜 6 1
Kollontaj Skrevet onsdag kl. 18:33 #107617 Skrevet onsdag kl. 18:33 ingo skrev (Akkurat nå): Jo, av Isabell Eriksens innlegg på snap er merket reklame, hun nevner premiere og har merket det reklame for prime. Og nei jeg er ikke obsessed eller har fritidsproblemer men har hatt en time med dødtid på,et venterom i dag. 😜 Jeg skriver om CBEs innlegg. 3
ingo Skrevet onsdag kl. 18:37 #107618 Skrevet onsdag kl. 18:37 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Jeg skriver om CBEs innlegg. Åja sorry;, uansett så har AI feil for Bloggerne går ikke på Prime. Frua merker aldri, og ikke får det noen konsekvens heller. Hvertfall ikke for de som ikke bryr seg noe som helst om hvordan folk oppfatter bedriften sin. 3
Kollontaj Skrevet onsdag kl. 18:41 #107619 Skrevet onsdag kl. 18:41 ingo skrev (3 minutter siden): Åja sorry;, uansett så har AI feil for Bloggerne går ikke på Prime. Frua merker aldri, og ikke får det noen konsekvens heller. Hvertfall ikke for de som ikke bryr seg noe som helst om hvordan folk oppfatter bedriften sin. Skulle tro hun ville drive litt markedsføring i innlegget i det minste. 3
Jojo345 Skrevet onsdag kl. 18:57 #107620 Skrevet onsdag kl. 18:57 (endret) Får de betalt for slike oppdrag eller pleier selve reisen å være betalingen her? Endret onsdag kl. 18:57 av Jojo345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå