Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finngirl skrev (53 minutter siden):

Husk at hun ELSKET Elizabeth ardens produkter også. I den korte perioden kampanjen gjaldt. 😅

Og mange andre merker! Helt utrolig at det er noen som vil samarbeide, fullstendig utroverdig reklame. Virker faktisk motsatt, gir avsmak for merket. 
carolinebergeriksenno er dit annonsører går for å dø. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Og mange andre merker! Helt utrolig at det er noen som vil samarbeide, fullstendig utroverdig reklame. Virker faktisk motsatt, gir avsmak for merket. 
carolinebergeriksenno er dit annonsører går for å dø. 

Sant. 
Husker de kokos/bambusskålene (?) hun prøvde å legge sin ELSK på. Helt katastrofalt, kan ikke tenke meg at den kampanjen ga noe annet enn røde tall. 
Flaska med lukt (jeez) som hun «sjelden gikk uten». 
Lydbokopplegget (cbe er like litterær/intellektuell) som Frank Løke. 
Nipple covers (fra en som ikke kan få nok av å flashe stive nipples). 
Beckmanfadesen…

Hvorfor gidder noen å kaste penger etter denne dama? 😅

• Liker 37
  • Nyttig 6
Skrevet

På dette bildet (skjerdump fra Instagrammen hennes) ser hun ut som Sophie Elise. Jeg trodde faktisk at det var SE ved første øyekast. Bruker de samme filter, eller hva? I det minste må de ha identiske skjønnhetsideal.For ingen av dem ser slik ut når de filmes av andre. 

IMG_6551.png

• Liker 21
  • Nyttig 11
Skrevet
Hulderen skrev (15 minutter siden):

På dette bildet (skjerdump fra Instagrammen hennes) ser hun ut som Sophie Elise. Jeg trodde faktisk at det var SE ved første øyekast. Bruker de samme filter, eller hva? I det minste må de ha identiske skjønnhetsideal.For ingen av dem ser slik ut når de filmes av andre. 

IMG_6551.png

Virker som om hun bruker flere ulike filter. Men jeg har også lagt merke til at hun flere ganger velger filter som får henne til å ligne den ihjelopererte og filtrerte eieren av Sophie Elise AS.

All denne filterbruken får meg til å undres - hvordan ser familiealbumene i denne familien ut?

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet
Hulderen skrev (33 minutter siden):

IMG_6551.png

De bruker vel samme kirurg😅

• Liker 5
Skrevet (endret)

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/eMKXAR/sophie-elise-faar-kritikk-kan-tjene-mye-paa-en-influencer-baby

Et lite utdrag (det siste er uthevet av meg):

"I fjor fremmet Venstre et forslag om å gjøre det forbudt for Influencere å tjene penger på barna sine gjennom annonser.

Flere influencere så rødt. Som mamma-influencerne Monica Nyhus og Julianne Nygård, som mente det «oppleves som et yrkesforbud».

Vel. Hvis du er avhengig av å bruke barnet ditt som reklame, synes jeg du kan revurdere yrket ditt."

Og hvorfor ikke CBE er nevnt her er jo en gåte.

Endret av CityCityBangBang
La til siste setning
  • Liker 26
  • Nyttig 18
Skrevet

Jeg fatter ikke at de tjente fett på dette i sin tid, og langt mindre at de ennå eksisterer. Hjelper ikke at hun skrev mer og bedre før. Det var fortsatt navlebeskuende dagbok og ukritisk utlevering av familielivet. Har aldri fulgt dem, nettopp av de åpenbare kvalitetsbrister. Det var først lenge etter SoMe skjøt fart, at jeg tok en nærmere titt, ettersom så mange fulgte etter dette uforståelige rælet. 

Tenk å elske så mye og ukritisk for bankkontoen. Elsk, elsk, elsk. En lengre utgreiing om hudpleie for et velkjent, kritisert produkt mens du er full i filter, og samtidig poster ovennevnte antrekk like full av filter. Det er jammen rart folk ikke ser engasjementet i Gaza-postene med den solide integriteten.

Må det snart bli slutt på alle disse influenser-tullingene.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hulderen skrev (På 31.5.2024 den 23.16):

IMG_6551.png

Ja, innimellom likner de på hverandre på bilder. 

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

All denne filterbruken får meg til å undres - hvordan ser familiealbumene i denne familien ut?

Akkurat det med familiealbum kan vi gi blaffen i, med unntak av de som ble annonsert fra Foto Knudsen som alltid har "siste sjanse til halv pris" selv uten å betale influencere.

Hva disse filterbefengte influfruene tenker og tror om endringene i utseende filtrene forårsaker er en helt annen sak. Det må jo svikte litt i sirkulasjonen i topplokket hvis de faktisk tror at ingen ser forskjellen? Eller er de så forgapt i eget filterfjes at de tror utseendet er medfødt?

Når det gjelder Caroline berg eriksen derimot, er det helt tydelig at hun er klar over at filterbruken bare er bløff mtp den nevrotiske måten å vende venstresiden til og løpe hjulbent avgårde på film uansett hvor dust det fremstår for publikum. Det bør svi godt i samvittigheten siden Berg Eriksen dyrt og hellig lovet sine døtre i full offentlighet at dette skulle hun aldri gjøre.

Men siden Berg Eriksen også har uttalt at det hun kritiseres for gjør hun bare mer av, er det ikke godt å vite hvordan det står til med modenhet og integritet. La oss bare håpe at årsaken til den elleville filterbruken og seksualiserte objektiviseringen av egen kropp ikke er et vandrende nettroll med særskilte preferanser for hvordan en kvinnekropp bør være og med et ekstremt, mangeårig behov for å utvise arroganse spesielt overfor kvinner som våger seg til å kritisere noe rundt ham uansett hvor saklig og konstruktivt det er. Heldigvis er han som kompetanseløs bedreviter for tiden travelt opptatt på X med å fortelle fagpersoner at de tar feil. Om det meste.

Lke har nemlig vokst opp med at andre folk tar feil, så dette kan han. (Kunne ikke dy meg)

• Liker 32
  • Nyttig 1
Gjest Vårtegnet
Skrevet
K_mb skrev (16 timer siden):

Influencere på IG (særs CBE):Screenshot_20240529_141028_Facebook.thumb.jpg.d5b9416cbc9415dce8155c4c7a90daeb.jpg

Dette er så stygt og slemt! 

Gjest Vårtegnet
Skrevet (endret)

Det jeg har sett av denne tråden så er det noe av det noe av det verste jeg har sett! 

Endret av Vårtegnet
.
Skrevet
Vårtegnet skrev (1 minutt siden):

Det jeg har sett av denne tråden såner det noe av det verste jeg har sett!

Det CBE produserer i sin kanal er noe av det værste jeg har sett. Vi har vel ulike perspektiv😇

• Liker 28
  • Nyttig 15
Skrevet
Hulderen skrev (2 timer siden):

IMG_6551.png

For hver gang jeg ser berg eriksen pynte seg med bløffefilter, minner jeg gjerne om hvordan daglig leder for Treasures AS faktisk ser ut.

https://www.tv2.no/video/underholdning/norges-nye-megahit/litt-galskap-det-vi-gjoer/1706143/

• Liker 17
  • Nyttig 10
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden):

Akkurat det med familiealbum kan vi gi blaffen i, med unntak av de som ble annonsert fra Foto Knudsen som alltid har "siste sjanse til halv pris" selv uten å betale influencere.

Hva disse filterbefengte influfruene tenker og tror om endringene i utseende filtrene forårsaker er en helt annen sak. Det må jo svikte litt i sirkulasjonen i topplokket hvis de faktisk tror at ingen ser forskjellen? Eller er de så forgapt i eget filterfjes at de tror utseendet er medfødt?

Når det gjelder Caroline berg eriksen derimot, er det helt tydelig at hun er klar over at filterbruken bare er bløff mtp den nevrotiske måten å vende venstresiden til og løpe hjulbent avgårde på film uansett hvor dust det fremstår for publikum. Det bør svi godt i samvittigheten siden Berg Eriksen dyrt og hellig lovet sine døtre i full offentlighet at dette skulle hun aldri gjøre.

Men siden Berg Eriksen også har uttalt at det hun kritiseres for gjør hun bare mer av, er det ikke godt å vite hvordan det står til med modenhet og integritet. La oss bare håpe at årsaken til den elleville filterbruken og seksualiserte objektiviseringen av egen kropp ikke er et vandrende nettroll med særskilte preferanser for hvordan en kvinnekropp bør være og med et ekstremt, mangeårig behov for å utvise arroganse spesielt overfor kvinner som våger seg til å kritisere noe rundt ham uansett hvor saklig og konstruktivt det er. Heldigvis er han som kompetanseløs bedreviter for tiden travelt opptatt på X med å fortelle fagpersoner at de tar feil. Om det meste.

Lke har nemlig vokst opp med at andre folk tar feil, så dette kan han. (Kunne ikke dy meg)

Det med familiealbum var egentlig bare et retorisk spørsmål, siden det vil være enorme sprik mellom virkeligheten, det som gjennom mange år er publisert gjennom ulike bedriftskanaler og ev. ufiltrerte familiebilder.

Ellers enig i alt du skriver. Det står for evig og alltid hvordan CBE lovet både sine følgere og sine barn at hun aldri mer skulle endre på eget utseende. Og etter dette har det ikke bare vært redigering og filterbruk og ekstreme poseringer og proana - men også kosmetiske operasjoner og injeksjoner.

Det virker som om herr og fru er enige om hvordan fremstille utseende falskt, og helt annerledes enn virkeligheten er, på sine bedriftskanaler. Slik sett passer de nok sammen, selv om det har vært tydelig i mange år at de absolutt ikke får frem det beste sammen.

• Liker 11
Gjest Vårtegnet
Skrevet (endret)
blåbærpai skrev (7 minutter siden):

Det CBE produserer i sin kanal er noe av det værste jeg har sett. Vi har vel ulike perspektiv😇

blåbærpai skrev (7 minutter siden):

Ja vi har sikkert ulike perspektiv, men å gå løs på det personlige og dumme ut ett menneske  da melder jeg meg ut! Det får være grenser hvor langt enkelte går!

Endret av Vårtegnet
.
Skrevet
Vårtegnet skrev (9 minutter siden):

Ja vi har sikkert ulike perspektiv, men å gå løs på det personlige og dumme ut ett menneske  da melder jeg meg ut! Det får være grenser hvor langt enkelte går!

Ja, du finner vel døra. Men nei. CBE har knapt grenser selv for hva hun reklamerer for og de uskyldige tredjepartene hun eksponerer i en bedriftskanal. Hun utsetter både seg selv og de for «spott og spe». Helt frivillig. Men til hvilken pris? Er da jobb, må vite🤡

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (21 minutter siden):

Det med familiealbum var egentlig bare et retorisk spørsmål, siden det vil være enorme sprik mellom virkeligheten, det som gjennom mange år er publisert gjennom ulike bedriftskanaler og ev. ufiltrerte familiebilder.

Ellers enig i alt du skriver. Det står for evig og alltid hvordan CBE lovet både sine følgere og sine barn at hun aldri mer skulle endre på eget utseende. Og etter dette har det ikke bare vært redigering og filterbruk og ekstreme poseringer og proana - men også kosmetiske operasjoner og injeksjoner.

Det virker som om herr og fru er enige om hvordan fremstille utseende falskt, og helt annerledes enn virkeligheten er, på sine bedriftskanaler. Slik sett passer de nok sammen, selv om det har vært tydelig i mange år at de absolutt ikke får frem det beste sammen.

Ah, jeg var for trøtt til å ta retorikken. Beklager det. Og selvsagt enig i det du skriver.

• Liker 3
Gjest Vårtegnet
Skrevet
blåbærpai skrev (1 time siden):

Ja, du finner vel døra. Men nei. CBE har knapt grenser selv for hva hun reklamerer for og de uskyldige tredjepartene hun eksponerer i en bedriftskanal. Hun utsetter både seg selv og de for «spott og spe». Helt frivillig. Men til hvilken pris? Er da jobb, må vite🤡

Skrevet
Vårtegnet skrev (6 timer siden):

Dette er så stygt og slemt! 

Da har du ikke skjønt hva det betyr! Har ingenting med utseende å gjøre, men den ekstreme redigeringen og filterbruken, og det er et faktum. 

• Liker 14
  • Nyttig 8
Gjest Vårtegnet
Skrevet
K_mb skrev (15 minutter siden):

Da har du ikke skjønt  og lest hva jeg skriver og hva det betyr! Har ingenting med utseende  og det har jeg heller ikje hevde! Altså nå må du lese og lær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...