Kollontaj Skrevet 28. mai 2024 #96521 Skrevet 28. mai 2024 Den «trente» kroppen handler nok dessverre mye om kontroll av matinntak. https://www.instagram.com/reel/C7XF3GWNiVW/?igsh=amwxcnk5Mnc2d2pj 14 5
Sinccis Skrevet 28. mai 2024 #96522 Skrevet 28. mai 2024 Sugar&Spice skrev (40 minutter siden): Det der er en av de verste hip-thrustene jeg har sett. Tenk at hun selger PT-tjenester 😭 det er faktisk helt katastrofalt! Hun har altfor tunge vekter når hun ikke klarer å utføre øvelsen i det hele tatt, og prøver å dra til med armene i tillegg. Dårlig reklame for skolen der hun tok PT-kurset, er det sånn de lærer der? Ville ikke valgt å studere der eller kjøpe tjenester av en PT som er "utdannet" der. 19 7
Kollontaj Skrevet 28. mai 2024 #96523 Skrevet 28. mai 2024 Sugar&Spice skrev (50 minutter siden): Det der er en av de verste hip-thrustene jeg har sett. Tenk at hun selger PT-tjenester 😭 det er faktisk helt katastrofalt! Gjør hun egentlig det? Ikke sett noe om at hun er PT og inne på kurset hennes står det oppstart 11.mars og at hun er yogainstruktør. 12
Gjest issoras Skrevet 28. mai 2024 #96524 Skrevet 28. mai 2024 1 hour ago, vinterskog said: Og på de 11 timene oom hun seg 7 mil. Dvs ca 6,3 km i snitt per time langt. Dette er ikke trening, men «følge barna til skolen og lufte hunden tempo». Og kanskje 1 løpetur i litt høyere tempo. hadde det vært 11 time ordentlig trening skulle jeg ikke sagt noe. Men når distansen tilsier at dette inkluderer lufting av hund og leverere barn til skolen så er det ikke mye. Og selvfølgelig: Husk dama fremstiller seg som trener, pt, yogalærer, maratonløper. Med egne treningskanaler. Hun lever av dette. Det er jobben, Så å bruke 1,3 (ca 1 t og 20 minutter) om dagen på jobben sin er ikke noe særlig.* kjenner flere med stor hund, de er ute og går minst 1 langtur om dagen og flere mindre, og i helgen flere timer ute. Dette ved siden av full jobb, barn, barnas trening etc. Blir kjapt 11 timer ut av dette bare med hund i bånd. *ps. La oss legge til 2 timer med fotografering og etterredigering for å være raus. Og 1 time på å bearbeide annonsører, det blir en arbeidsdag på hele 4 timer og 20 minutter. Vi alle kan jo se at det ikke i realiteten brukes så mye tid på dette, og finnes sikkert andre oppgaver de dagene det ikke brukes tid på foto og annonsører. Vi får tolke litt snillt. Hvorfor "er det ikke noe særlig" å bruke over en time hver dag til egentrening hvis man er PT? Igjen, jeg diskuterer dine generelle påstander, for det er jo det du kommer med. Og jeg synes ikke de generelle påstandene dine henger på greip. 11 timer trening i uka er MER enn nok, også for en som er PT. Det viktigste arbeidet en PT gjør er jo ikke egen trening. Mesteparten av arbeidet til en PT eller instruktør går jo ikke til egne treningstimer. En dyktig PT og coach bruker masse tid på å veilede andre, legge opp treningsprogrammer, sette seg inn i ny forskning. Men likevel så er det mengden en PT selv trener du velger å kritisere, som om antall timer trent henger sammen med kvalitet på veiledning overhodet? Styrketrening innebærer 0 km i Strava så å kritisere kilometerne uten å vite innholdet blir jo også ganske feil. Når det er så mye å kritisere, hvorfor henge seg opp i uvesentlige detaljer som bare egner seg til å trykke ned en haug av andre dyktige aktører i samme slengen? For det er jo det man gjør, når man slenger ut av seg at man forventer at treningsveiledere skal trene mye mer enn 11 timer i uka,og når man skaper en forventing til at treningsmengden skal imponere deg som konsument. Jeg forsvarer overhodet ikke CBE sin useriøse tullebusiness, men jeg reagerer på at kritikken blir så usaklig og sneversynt. Man skal liksom ta henne på alt, bare fordi hun er CBE.
Fredrik29 Skrevet 28. mai 2024 #96526 Skrevet 28. mai 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): Skikkelig flaut, sammenlignet med hva andre har å lage. Guri hadde jo haugevis med greier å ferdigstille samtidig. (Mulig hun fikk hjelp? Jeg så slutten da de bar inn maten.) In all fairness, det var på prøvesmakingen at kremen til krumkakene fikk kritikk. Som det ble vist på skjermen, fikk hun aldri kremen ordentlig stiv med håndvisping, den skilte seg så og ble kornete før den ble stiv. Mulig det var fordi hun stod for nærme varme elementer, eller at hun overpisket den. Det er ikke bare bare å lage krumkaker med fyll til 25 stk på gammelt jern uten elektrisk varme/ strøm. Men på selve serveringsdager fikk CBE svært god kritikk av både gjestedommer og Kjartan for sin rett. Kjartan sa retten var «helt perfekt». 11
loffen Skrevet 28. mai 2024 #96527 Skrevet 28. mai 2024 Hjelpes, jeg blir helt satt ut av 'teknikken' hun viser på snap. Hipthrust med albuene på benken og militærpress som tydeligvis hadde vært mer enn tung nok med bare stanga eller letter manualer. Og hun selger kurs som heter 'sterk og atletisk med Caroline?' 18 7
Isola2 Skrevet 28. mai 2024 #96528 Skrevet 28. mai 2024 loffen skrev (1 time siden): Hjelpes, jeg blir helt satt ut av 'teknikken' hun viser på snap. Hipthrust med albuene på benken og militærpress som tydeligvis hadde vært mer enn tung nok med bare stanga eller letter manualer. Og hun selger kurs som heter 'sterk og atletisk med Caroline?' Det er ille..denne dama har gått PT-kurs… 12
Minthia Skrevet 28. mai 2024 #96529 Skrevet 28. mai 2024 Fucker opp røra, potetmosen og kremen. Mangel på grunnleggender ferdigheter det, blandet med manglende evne til å innrømme feil. Hun fikk vel den enkleste desserten fordi hun har vist minst ferdigheter i gruppa. Vanskelig å se for seg at hun skal håndtere de mer kompliserte rettene under press. Hadde vært gøy da - bra TV Guri ble valgt fordi hun er god på kjøkkenet. CBE blir nok litt til, ingen som ser på henne som en trussel. 13 2
LilleSnupp Skrevet 28. mai 2024 #96530 Skrevet 28. mai 2024 loffen skrev (2 timer siden): Hjelpes, jeg blir helt satt ut av 'teknikken' hun viser på snap. Hipthrust med albuene på benken og militærpress som tydeligvis hadde vært mer enn tung nok med bare stanga eller letter manualer. Og hun selger kurs som heter 'sterk og atletisk med Caroline?' Slik hun utfører den hip thrusten er den helt bortkastet for rompa. Ryggen er feilplassert og albuene i benken, noe som gjør at kraften «forskyves» til overkroppen. Håndleddene gjør bare vondt å se på. Lat pull’n svaies også for mye. Dette står performance coachen å filmer uten å korrigere?!? Foreslår lettere vekter og fokus på teknikk. 18 5
Camillalilla Skrevet 28. mai 2024 #96531 Skrevet 28. mai 2024 5 hours ago, vinterskog said: Og på de 11 timene oom hun seg 7 mil. Dvs ca 6,3 km i snitt per time langt. Dette er ikke trening, men «følge barna til skolen og lufte hunden tempo». Og kanskje 1 løpetur i litt høyere tempo. hadde det vært 11 time ordentlig trening skulle jeg ikke sagt noe. Men når distansen tilsier at dette inkluderer lufting av hund og leverere barn til skolen så er det ikke mye. Og selvfølgelig: Husk dama fremstiller seg som trener, pt, yogalærer, maratonløper. Med egne treningskanaler. Hun lever av dette. Det er jobben, Så å bruke 1,3 (ca 1 t og 20 minutter) om dagen på jobben sin er ikke noe særlig.* kjenner flere med stor hund, de er ute og går minst 1 langtur om dagen og flere mindre, og i helgen flere timer ute. Dette ved siden av full jobb, barn, barnas trening etc. Blir kjapt 11 timer ut av dette bare med hund i bånd. *ps. La oss legge til 2 timer med fotografering og etterredigering for å være raus. Og 1 time på å bearbeide annonsører, det blir en arbeidsdag på hele 4 timer og 20 minutter. Vi alle kan jo se at det ikke i realiteten brukes så mye tid på dette, og finnes sikkert andre oppgaver de dagene det ikke brukes tid på foto og annonsører. Vi får tolke litt snillt. Bare for å presisere: en rask titt på Strava viser 70km løping med total løpetid på 7,5 timer og 3.5 timer styrke i forrige uke. Dvs litt over 6min per km løpt eller ca 10km i timen. Etter min mening er heller ikke dette tempoet spesielt raskt, men for mange andre kan det være det. Går du inn på selve økta ser du at total tid fra start til slutt som regel viser 30-60 sekunder saktere per kilometer som betyr at hun stopper klokka for hver minste ting og at hun da har mange pauser underveis. 7 3
FruRosa Skrevet 28. mai 2024 #96532 Skrevet 28. mai 2024 Fredrik29 skrev (4 timer siden): In all fairness, det var på prøvesmakingen at kremen til krumkakene fikk kritikk. Som det ble vist på skjermen, fikk hun aldri kremen ordentlig stiv med håndvisping, den skilte seg så og ble kornete før den ble stiv. Mulig det var fordi hun stod for nærme varme elementer, eller at hun overpisket den. Det er ikke bare bare å lage krumkaker med fyll til 25 stk på gammelt jern uten elektrisk varme/ strøm. Men på selve serveringsdager fikk CBE svært god kritikk av både gjestedommer og Kjartan for sin rett. Kjartan sa retten var «helt perfekt». Selvsagt var det prøvesmakingen jeg kommenterte, det du nevner har ikke blitt vist på TV enda! "Takk" for spoiling, forresten ☹ 4 4
Fredrik29 Skrevet 28. mai 2024 #96533 Skrevet 28. mai 2024 FruRosa skrev (12 minutter siden): Selvsagt var det prøvesmakingen jeg kommenterte, det du nevner har ikke blitt vist på TV enda! "Takk" for spoiling, forresten ☹ Alle episodene publiseres på Viaplay på mandager. Jeg ser alt samlet, tenkte ikke over at CK gikk på lineær tv. 12
Klink Skrevet 28. mai 2024 #96534 Skrevet 28. mai 2024 Fredrik29 skrev (1 minutt siden): Alle episodene publiseres på Viaplay på mandager. Jeg ser alt samlet, tenkte ikke over at CK gikk på lineær tv. Jeg tenkte også på de perfekte krumkakene, men de kommenterte jo ikke kremen på serveringen. 1
~ Ada ~ Skrevet 28. mai 2024 #96535 Skrevet 28. mai 2024 Fredrik29 skrev (5 timer siden): Det er ikke bare bare å lage krumkaker med fyll til 25 stk på gammelt jern uten elektrisk varme/ strøm. Men på selve serveringsdager fikk CBE svært god kritikk av både gjestedommer og Kjartan for sin rett. Kjartan sa retten var «helt perfekt». Enig med deg. Men det er trist å se hvor bevisst hun er kamera når hun poserer i bikini på brygga med Guri og forøvrig. Det er oppsiktsvekkende, og sier meg hvor ødelagt man kan bli av denne bransjen, på begge sider. 21 5
Korkoselig Skrevet 28. mai 2024 #96536 Skrevet 28. mai 2024 Så trist å se at hun NÅ, om man ser bort fra et par stories tidligere, kan bruke et par innlegg i egen story på Gaza💔 Det har pågått i ÅTTE måneder. 7
Klink Skrevet 28. mai 2024 #96537 Skrevet 28. mai 2024 (endret) Korkoselig skrev (4 minutter siden): Så trist å se at hun NÅ, om man ser bort fra et par stories tidligere, kan bruke et par innlegg i egen story på Gaza💔 Det har pågått i ÅTTE måneder. Men herregud! Hun har lagt ut stories tidligere og nå innlegg? Og det er ikke bra nok? Endret 28. mai 2024 av Klink 6
Kollontaj Skrevet 28. mai 2024 #96538 Skrevet 28. mai 2024 Klink skrev (12 minutter siden): Men herregud! Hun har lagt ut stories tidligere og nå innlegg? Og det er ikke bra nok? Hvor er det innlegget? 1
Klink Skrevet 28. mai 2024 #96539 Skrevet 28. mai 2024 (endret) Kollontaj skrev (5 minutter siden): Hvor er det innlegget? Vet ikke? Brukeren jeg siterte skrev noe om innlegg. Hun legger ut link til et innlegg skrevet av noen andre på story i alle fall. Og gjør det noe? Noen lar vær å mene noe om slike ting, noen vier all sin tid på å mene noe og andre velger å mene litt. Det går bra uansett. Det er vanskelig å gjøre ting rett. Endret 28. mai 2024 av Klink 3 1
Fredrik29 Skrevet 28. mai 2024 #96540 Skrevet 28. mai 2024 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Enig med deg. Men det er trist å se hvor bevisst hun er kamera når hun poserer i bikini på brygga med Guri og forøvrig. Det er oppsiktsvekkende, og sier meg hvor ødelagt man kan bli av denne bransjen, på begge sider. enig - det er faktisk skikkelig trist å se. Koselig å se at Guri og CBE ble så glad i hverandre, fint å se C vise litt ekte emosjoner og at «sminkemasken» sprakk noen sekunder. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå