Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke den der med å spørre leserne om spørsmål CBE skal svare på i podcasten. Hva er greia? Aldri sett andre med podcast gjøre det sånn. Tviler dessuten på at det svares på noe som helst av betydning. Skal de ikke lage innhold? Svare på spørsmål om CBE er ikke innhold, spør du meg. Det er som blogg og IG med lyd i stedet for tekst, men uten bilder. 

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Mitt inntrykk er at de ikke lenger en gang prøver å skape innhold, men at de legger ut så mye de bare greier - for slik å kunne skrive av det meste av eget personlig forbruk i hverdagen og skape et image om at de har mer enn de ville fått i jobber de pr. i dag kan få. Det har en stund hatt et skinn av desperasjon, men nå virker det ikke som om de en gang forsøker å prøve å lage innhold.

Gjennomført falsk fasade og kynisme er det jeg sitter igjen med av inntrykk.

90 % av IG-feeden siden i fjor sommer består av bilder tatt innenfor husets fire vegger 🤔

Endret av Rastebenk
  • Liker 19
Skrevet
Rastebenk skrev (8 minutter siden):

90 % av IG-feeden består av bilder tatt innenfor husets fire vegger 🤔

Sånn blir det vel når du redigerer deg til det ugjenkjennelige i sosiale medier. Skummelt å vise den sanne jeg utenfor huset fire vegger. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Levina skrev (5 timer siden):

Kommentaren din er utrolig umoden. Putter ting i kroppen skriver du. Det må være opp til henne hvis hun gjør det. Hvis du tenker på implantater i brystene, så er det mange som av ulike årsaker gjør det. Så kommer du med en påstand om at LK knapt  jobber. Vi som har fulgt CBE gjennom årene vet at han driver firmaet sammen med Caroline. Kan være at de har økonomi til at han  jobber mindre og satser mer på løping.. ikke vet jeg, det må være helt opp til de å avgjøre. Kan ikke tenke meg at hverken CEB eller han sitter og tvinner tommeltotter hjemme. Er det noen som har litt for mye dødtid på privaten og innholdsfattige liv, så må det nok være noen andre personer..

Tenk om du kunne diskutert uten å gå til personangrep. Det hadde vært noe. 

Kan du ikke finne noen gode argumenter istedet for å hinte slik du gjør?

Hva er det CBE.no viser frem for tiden annet enn trening, kaffedrikking, selfier fra bilen og toaletter og en og annen snutt hvor bikkja slikker på henne eller på isen hennes?

Jeg rapporterer usaklige innlegg som bryter reglene. Å kommentere dem, er egentlig regelbrudd, så jeg prøver å unngå det, selv om jeg noen ganger ikke klarer å la være. slik som nå. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 35
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg måtte barne innom her fordi Sara fra aftenpodden er innom hver kveld. Hei Sara. Du har ihvertfall behagelig stemme og møter opp forberedt til stort sett hver episode. Digger dere. 

• Liker 17
Skrevet (endret)
57 minutter siden, Kollontaj said:

Skjønner ikke den der med å spørre leserne om spørsmål CBE skal svare på i podcasten. Hva er greia? Aldri sett andre med podcast gjøre det sånn. Tviler dessuten på at det svares på noe som helst av betydning. Skal de ikke lage innhold? Svare på spørsmål om CBE er ikke innhold, spør du meg. Det er som blogg og IG med lyd i stedet for tekst, men uten bilder. 

De har vel brukt opp alle temaene de hadde da - så de trenger hjelp til å i det hele tatt finne noe innhold. Unnskyld content mente jeg selvfølgelig. Awesome content til og med. 😅 

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 14
Skrevet (endret)
Siljes_tanker skrev (13 minutter siden):

Jeg måtte barne innom her fordi Sara fra aftenpodden er innom hver kveld. Hei Sara. Du har ihvertfall behagelig stemme og møter opp forberedt til stort sett hver episode. Digger dere. 

Ja DER har du en velstrukturert podcast 👌 Men det blir jo blodig urettferdig å sammenligne de to podcastene da 😅Digger Aftenpodden, bare fine folk 🫶

Endret av Rastebenk
  • Liker 17
Skrevet
Snøsøta skrev (1 time siden):

Kardinalfeilen er nok å starte en podcast som heter life by caroline når livet ditt er såpass mye mer innholdsløst enn lytterne sitt.

😂😂😂

Når hver dag er arbeidernes frihetsdag, for å si det med hennes ord😁

• Liker 16
Skrevet
Rastebenk skrev (4 minutter siden):

Ja DER har du en velstrukturert podcast 👌 Men det blir jo blodig urettferdig å sammenligne de to pocastene da 😅 Digger Aftenpodden, bare fine folk 🫶

Jeg har aldri hørt på cbe sin, visste ikke at hun hadde pod. Men, får holde meg til aftenpodden

meeen, Sara, når vi først snakker til deg.. Kan dere ha pod to ganger i uken? Giæver og gjengen klarer å podde hver dag. Just saying 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
Siljes_tanker skrev (14 timer siden):

Jeg har aldri hørt på cbe sin, visste ikke at hun hadde pod. Men, får holde meg til aftenpodden

meeen, Sara, når vi først snakker til deg.. Kan dere ha pod to ganger i uken? Giæver og gjengen klarer å podde hver dag. Just saying 

Enig! Trine Eilertsen, sett av mer tid til å lage aftenpod! 

Jeg har heller ikke hørt CBEs pod, men har lest @Felis sine recaps her inne. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 9
Skrevet
Blinkie skrev (3 timer siden):

Er dette sant? Gjorde hun virkelig det? Stakkars mann som sann inne på toalettet. Jeg blir flau over hvordan cbe oppfører seg :o  Makan til dårlig mennesker enn cbe/lke skal man lete lenge etter!

Ja, hun sa det i poden. Venninnen (husker ikke navnet) virket også overrasket da hun fortalte det. Jeg tenkte at det kunne ikke stemme før jeg hørte podcasten, men joda! Hun fant seg ikke i å vente 7 min! Det var uhørt lang tid.

Stakar mann. Tenk om han satt der med mageproblemer, også står det ei utenfor å røsker i døra gjentatte ganger. 

• Liker 12
Skrevet
Siljes_tanker skrev (43 minutter siden):

Er Sara innom denne tråden hver kveld?

• Liker 1
Skrevet
Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Er Sara innom denne tråden hver kveld?

Ja, det er hennes skamløse guilty pleasure 😂

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
På besøk skrev (Akkurat nå):

Kult, kanskje hun kan komme med noen kommentarer også 😛

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Felis skrev (7 timer siden):

Når det kommer til podcasten er det jo leit at noen synes mine referater blir i overkant lettbeinte. Men det er virkelig ikke lett å referere to voksne mødre som innleder podcasten med 9 minutter om bæsj og spy, uten at det skinner igjennom at jeg blir litt lattermild. Det er jo nesten så man ikke tror det man hører.

Men hvis jeg ikke husker feil, så var jeg ganske positivt innstilt etter å ha referert første gangen. Jeg kommenterte at det virket som de hadde både disposisjon og plan med innholdet, Caroline konsentrerte seg om å prate rolig og jeg syntes hun var behagelig og virket blid og naturlig. Siden den gang har det skjedd ganske mye, både med innhold og gjennomføring.

Caroline og Susan klager over at folk etterspør en disposisjon, for dette skal ikke være en podcast med manus, for slike podcaster synes de er kjedelig. Samtidig glemmer de helt at det var akkurat det de hadde for noen måneder siden. Da hadde podcasten helt klare temaer, en intro, et treningssegment og en spalte hvor Caroline svarte på spørsmål fra følgerne uten filter.

Så gikk de bort i fra null filter og valgte å vie tid til dilemmaer i stedet, selv om Susan ikke var helt sikker på hva et dilemma er. Så droppet de treningsdelen, sannsynligvis fordi det ble for tidkrevende å trene sammen. De er jo begge travle mødre som skal rekke å kjøre unger og gå til frisøren og.... Ja, ett eller annet fyller de vel tiden med, selv om de aldri kommer på hva.

Så droppet de hele rammen i sin helhet og viet to fulle episoder til denne tråden. Hvor ble det av den lettbeinte venninnepraten hun selv argumenterer med? ! stedet fikk vi en gråtkvalt influenser med ganske sterke konspirasjonsteorier.

Før vi plutselig var tilbake til lettbeint venninneprat, nå med spalten "nyheter", selv om ingen av dem leser nyheter. Igjen, det er vanskelig å referere til podcasten uten at latteren skinner igjennom, når Caroline selv kun har lest overskriften på nyhetssaken hun skal lage innhold av.

All denne vinglingen får meg til å tenke at de ikke selv vet helt hva de ønsker med podcasten. De ønsker å bli lyttet til og hyllet, men uten at det skal koste for mye innsats. Når Caroline hevder igjen og igjen at hun ønsker tilbakemeldinger velkommen, særlig om hvilke temaer de bør ta opp, så tolker jeg det helt bokstavlig. De vet rett og slett ikke hva de skal fylle studiotiden med, så de håper at noen der ute kan komme med en løsning. Helst noe som ikke krever forarbeid, for selv det å lese en artikkel om Eurovision blir i overkant slitsomt. 

Jeg får følelsen av at de ikke orker å gjøre hjemmeleksa si, derav denne ustrukturerte måten å podde på. Hvorfor gjør det halvveis? Det er lettere å snakke om omgangssyken, do-kø osv, og få lyttere til å sende inn dilemmaer (da slipper de å være kreative selv). Det er jo virkelig gørrkjedelig for lytterne og høre på interne historier mellom to venninner, veldig morsomt for dem sikkert, og der går jo dette igjen - Caroline evner ikke å se utover, det blir for mye meg meg meg.

• Liker 24
Skrevet
På besøk skrev (2 timer siden):

Hot tips; CBE kan invitere Sara til podSnikkSnakk

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (9 minutter siden):

Hot tips; CBE kan invitere Sara til podSnikkSnakk

Da hadde også jeg hørt på  cbe sin pod

• Liker 6
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)
Irja skrev (På 15.5.2023 den 20.13):

Ja, hun sa det i poden. Venninnen (husker ikke navnet) virket også overrasket da hun fortalte det. Jeg tenkte at det kunne ikke stemme før jeg hørte podcasten, men joda! Hun fant seg ikke i å vente 7 min! Det var uhørt lang tid.

Stakar mann. Tenk om han satt der med mageproblemer, også står det ei utenfor å røsker i døra gjentatte ganger. 

Jeg hører ikke podcasten hennes, og kommer aldri til å gjøre det heller. Å vente i 7 minutter klarte hun altså ikke :o Det er ikke lang tid en gang. Får så vondt av mannen som satt inne på toalettet. ❤️

Endret av Blinkie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...