Rastebenk Skrevet 15. mai 2023 #82621 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Isild skrev (52 minutter siden): Hadde det ikke vært for at vi vet ( ) at de hverken er innom tråden, eller bryr seg om hva "folk uten et liv" holder på med her, så ville jeg nesten vært fristet til å kalle henne litt opphengt i den. Slik ABD i sin tid ble, da interessen for henne som influencer gikk på trynet, og det eneste hun egentlig hadde igjen som holdt henne "i vinden" var symbiosen med tråden på KG. Selvfølgelig så irriterer tråden både henne og LKE. De fremstår jo også helt på tuppa og veldig på vakt, og klarer nesten ikke å svare på spørsmål om treningsturen uten å tro at den som spør er ute etter å ta dem. Det er nok også kjekt å kunne legge skylden på manglende inntekter på de fæle kritikerne, fremfor å ta seg selv i nakken og produsere noe matnyttig som følgerne faktisk har bruk for. Og nei, det er ikke en treningstur hvor CBE skal holde yogatimer etter et meget kort og dyrt kurs hvor 100 % av deltakerne består. Det er heller ikke velretusjerte skrytebilder av CBEs boblerumpe, silikonpupper og unger som følgerne har bruk for. Likevel så nekter de å innrette seg etter hva publikum vil ha, det er 100 % fokus på dem selv og deres behov etter å skinne og å bli beundret. De fremstår arrogante og egosentriske, det er nok derfor mange fremdeles lar seg irritere såpass mye. Men! Ironi og roasting er definitivt artig! Regelrette spydigheter og direkte oppgulp er ikke det. Endret 15. mai 2023 av Rastebenk 22 1
Rastebenk Skrevet 15. mai 2023 #82622 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Skrottefar skrev (På 7.5.2023 den 23.14): Finnes ikke varme eller farge i CBE eller LKE heller F eks denne kommentaren er bare unødvendig. Endret 15. mai 2023 av Rastebenk 14 3
Breakeven Skrevet 15. mai 2023 #82623 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg måtte sette på en episode i bakgrunnen mens jeg lekte med ettåringen. For det første, så slitsom hun er å høre på? Venninnen har hvertfall en mye mer behagelig stemme, jeg blir sliten av å høre på Caroline snakke, og i tillegg har hun den krampaktige latteren innimellom. Jeg liker å høre på podcaster der personene har en behagelig og rolig stemme, ikke en som det høres ut som er konstant hyper. Innholdet er jo en annen historie. De har jo ikke gjort noen research eller bestemt seg for tema en gang på forhånd? Caroline ville snakke om MET-galla antrekkene, men venninnen visste ikke at det hadde vært engang så det var jo en major fail fordi det ikke er noe kommunikasjon i forkant av episodene de to imellom. Nei, jeg kunne gått on and on, men det er for mye å ta i. Endret 15. mai 2023 av Breakeven 29
Fotballfluen Skrevet 15. mai 2023 #82624 Skrevet 15. mai 2023 (endret) blåbærpai skrev (4 timer siden): Hun løfter jo bare 3-4 kgs hantler.. og hopper og spretter. Blir ikke mye rart av det. Det kan hende, men på en økt som varer 58 minutter trenger man ikke mange reps for å oppnå 400+ kg. Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg at hoveddelen av økten hennes består av pushups og pullups. Edit: dette viser vel med all tydelighet at hun ikke trener for å bli sterk, hun trener for å holde seg så smal som mulig. Endret 15. mai 2023 av Fotballfluen 13
enkefru Skrevet 15. mai 2023 #82625 Skrevet 15. mai 2023 Rastebenk skrev (4 timer siden): F eks denne kommentaren er bare unødvendig. Da rapporterer du fremfor å "støye" i tråden 18
Levina Skrevet 15. mai 2023 #82626 Skrevet 15. mai 2023 Fjugur skrev (19 minutter siden): Da rapporterer du fremfor å "støye" i tråden Ja, for det er jo støy hvis noen påpeker upassende og tåpelige kommentarer. La oss ha hetsen og kritiseringen av Caroline og Lars Kristian uten innvendinger og jo mer « likes» for hva vi ytrer oss jo bedre. Klapp på skulderen til oss. Hvilket fint samhold vi har er inne dere! Vi er jammen meg gode forbilder for barna våre! 2 5
EmilieH Skrevet 15. mai 2023 #82627 Skrevet 15. mai 2023 Levina skrev (4 minutter siden): Ja, for det er jo støy hvis noen påpeker upassende og tåpelige kommentarer. La oss ha hetsen og kritiseringen av Caroline og Lars Kristian uten innvendinger og jo mer « likes» for hva vi ytrer oss jo bedre. Klapp på skulderen til oss. Hvilket fint samhold vi har er inne dere! Vi er jammen meg gode forbilder for barna våre! Mener du caroline er et bra forbilde? All den tid hun retusjerer og putter ting inn i kroppen? Jentene ser nesten ikke forskjell på mor i virkeligheten og på bilder. Er det innafor syns du? Og LK, gjør han mye positivt? Jobber knapt og driver rovdrift på egen kropp. Syns ikke det er så mye å se opp til for to små jenter jeg altså. 24 5
Populært innlegg Felis Skrevet 15. mai 2023 Populært innlegg #82628 Skrevet 15. mai 2023 Når det kommer til podcasten er det jo leit at noen synes mine referater blir i overkant lettbeinte. Men det er virkelig ikke lett å referere to voksne mødre som innleder podcasten med 9 minutter om bæsj og spy, uten at det skinner igjennom at jeg blir litt lattermild. Det er jo nesten så man ikke tror det man hører. Men hvis jeg ikke husker feil, så var jeg ganske positivt innstilt etter å ha referert første gangen. Jeg kommenterte at det virket som de hadde både disposisjon og plan med innholdet, Caroline konsentrerte seg om å prate rolig og jeg syntes hun var behagelig og virket blid og naturlig. Siden den gang har det skjedd ganske mye, både med innhold og gjennomføring. Caroline og Susan klager over at folk etterspør en disposisjon, for dette skal ikke være en podcast med manus, for slike podcaster synes de er kjedelig. Samtidig glemmer de helt at det var akkurat det de hadde for noen måneder siden. Da hadde podcasten helt klare temaer, en intro, et treningssegment og en spalte hvor Caroline svarte på spørsmål fra følgerne uten filter. Så gikk de bort i fra null filter og valgte å vie tid til dilemmaer i stedet, selv om Susan ikke var helt sikker på hva et dilemma er. Så droppet de treningsdelen, sannsynligvis fordi det ble for tidkrevende å trene sammen. De er jo begge travle mødre som skal rekke å kjøre unger og gå til frisøren og.... Ja, ett eller annet fyller de vel tiden med, selv om de aldri kommer på hva. Så droppet de hele rammen i sin helhet og viet to fulle episoder til denne tråden. Hvor ble det av den lettbeinte venninnepraten hun selv argumenterer med? ! stedet fikk vi en gråtkvalt influenser med ganske sterke konspirasjonsteorier. Før vi plutselig var tilbake til lettbeint venninneprat, nå med spalten "nyheter", selv om ingen av dem leser nyheter. Igjen, det er vanskelig å referere til podcasten uten at latteren skinner igjennom, når Caroline selv kun har lest overskriften på nyhetssaken hun skal lage innhold av. All denne vinglingen får meg til å tenke at de ikke selv vet helt hva de ønsker med podcasten. De ønsker å bli lyttet til og hyllet, men uten at det skal koste for mye innsats. Når Caroline hevder igjen og igjen at hun ønsker tilbakemeldinger velkommen, særlig om hvilke temaer de bør ta opp, så tolker jeg det helt bokstavlig. De vet rett og slett ikke hva de skal fylle studiotiden med, så de håper at noen der ute kan komme med en løsning. Helst noe som ikke krever forarbeid, for selv det å lese en artikkel om Eurovision blir i overkant slitsomt. 53 24
Levina Skrevet 15. mai 2023 #82629 Skrevet 15. mai 2023 EmilieH skrev (1 minutt siden): Mener du caroline er et bra forbilde? All den tid hun retusjerer og putter ting inn i kroppen? Jentene ser nesten ikke forskjell på mor i virkeligheten og på bilder. Er det innafor syns du? Og LK, gjør han mye positivt? Jobber knapt og driver rovdrift på egen kropp. Syns ikke det er så mye å se opp til for to små jenter jeg altså. Kommentaren din er utrolig umoden. Putter ting i kroppen skriver du. Det må være opp til henne hvis hun gjør det. Hvis du tenker på implantater i brystene, så er det mange som av ulike årsaker gjør det. Så kommer du med en påstand om at LK knapt jobber. Vi som har fulgt CBE gjennom årene vet at han driver firmaet sammen med Caroline. Kan være at de har økonomi til at han jobber mindre og satser mer på løping.. ikke vet jeg, det må være helt opp til de å avgjøre. Kan ikke tenke meg at hverken CEB eller han sitter og tvinner tommeltotter hjemme. Er det noen som har litt for mye dødtid på privaten og innholdsfattige liv, så må det nok være noen andre personer.. 3 2
EmilieH Skrevet 15. mai 2023 #82630 Skrevet 15. mai 2023 Levina skrev (3 minutter siden): Kommentaren din er utrolig umoden. Putter ting i kroppen skriver du. Det må være opp til henne hvis hun gjør det. Hvis du tenker på implantater i brystene, så er det mange som av ulike årsaker gjør det. Så kommer du med en påstand om at LK knapt jobber. Vi som har fulgt CBE gjennom årene vet at han driver firmaet sammen med Caroline. Kan være at de har økonomi til at han jobber mindre og satser mer på løping.. ikke vet jeg, det må være helt opp til de å avgjøre. Kan ikke tenke meg at hverken CEB eller han sitter og tvinner tommeltotter hjemme. Er det noen som har litt for mye dødtid på privaten og innholdsfattige liv, så må det nok være noen andre personer.. LK tjente rundt 200 k i 2021 er det mye for en mann i hans alder? Nei, han kunne jobbet mye mer. Tror caroline putter ting andre steder enn i brystene altså. 27 1
Frisk Frosk Skrevet 15. mai 2023 #82631 Skrevet 15. mai 2023 Fjugur skrev (1 time siden): Da rapporterer du fremfor å "støye" i tråden Generelt sett er jeg helt enig i det du skriver her. Men av og til kan det være greit å minne om hva som ikke er greit, for etter en tråd er ryddet av moderator er det nok ikke alle som går tilbake og forsøker å huske hvilke innlegg som da er slettet. På det jevne tenker jeg at man bør rapportere, men av og til kan det være greit å si fra hva man mener ikke er greit. 20 1
Rastebenk Skrevet 15. mai 2023 #82632 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Felis skrev (51 minutter siden): Når det kommer til podcasten er det jo leit at noen synes mine referater blir i overkant lettbeinte. Men det er virkelig ikke lett å referere to voksne mødre som innleder podcasten med 9 minutter om bæsj og spy, uten at det skinner igjennom at jeg blir litt lattermild. Det er jo nesten så man ikke tror det man hører. Men hvis jeg ikke husker feil, så var jeg ganske positivt innstilt etter å ha referert første gangen. Jeg kommenterte at det virket som de hadde både disposisjon og plan med innholdet, Caroline konsentrerte seg om å prate rolig og jeg syntes hun var behagelig og virket blid og naturlig. Siden den gang har det skjedd ganske mye, både med innhold og gjennomføring. Caroline og Susan klager over at folk etterspør en disposisjon, for dette skal ikke være en podcast med manus, for slike podcaster synes de er kjedelig. Samtidig glemmer de helt at det var akkurat det de hadde for noen måneder siden. Da hadde podcasten helt klare temaer, en intro, et treningssegment og en spalte hvor Caroline svarte på spørsmål fra følgerne uten filter. Så gikk de bort i fra null filter og valgte å vie tid til dilemmaer i stedet, selv om Susan ikke var helt sikker på hva et dilemma er. Så droppet de treningsdelen, sannsynligvis fordi det ble for tidkrevende å trene sammen. De er jo begge travle mødre som skal rekke å kjøre unger og gå til frisøren og.... Ja, ett eller annet fyller de vel tiden med, selv om de aldri kommer på hva. Så droppet de hele rammen i sin helhet og viet to fulle episoder til denne tråden. Hvor ble det av den lettbeinte venninnepraten hun selv argumenterer med? ! stedet fikk vi en gråtkvalt influenser med ganske sterke konspirasjonsteorier. Før vi plutselig var tilbake til lettbeint venninneprat, nå med spalten "nyheter", selv om ingen av dem leser nyheter. Igjen, det er vanskelig å referere til podcasten uten at latteren skinner igjennom, når Caroline selv kun har lest overskriften på nyhetssaken hun skal lage innhold av. All denne vinglingen får meg til å tenke at de ikke selv vet helt hva de ønsker med podcasten. De ønsker å bli lyttet til og hyllet, men uten at det skal koste for mye innsats. Når Caroline hevder igjen og igjen at hun ønsker tilbakemeldinger velkommen, særlig om hvilke temaer de bør ta opp, så tolker jeg det helt bokstavlig. De vet rett og slett ikke hva de skal fylle studiotiden med, så de håper at noen der ute kan komme med en løsning. Helst noe som ikke krever forarbeid, for selv det å lese en artikkel om Eurovision blir i overkant slitsomt. Podcasten er et utmerket eksempel på hvor ustrukturert man kan være, og hvor liten gjennomføringsevne man kan inneha, og likevel ha 300 k følgere på instagram. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, dette paret må ha store verdier som ikke publikum kjenner til. For noe som er hevet over enhver tvil, er at store deler av arbeidstiden enten er forbløffende ineffektiv med stadige pauser til candycrush og klesvask, eller at den stort sett går med til fritidssysler. Altså, de har 3-4 reklameinnlegg per måned på Instagramfeeden! Og en ulansert netfit-app som de har jobbet med i snart syv år! Og en podcast som uten tvil slenges sammen idét de går inn i studio for å spille det inn! Hvor mye tid krever egentlig disse tingene for to funksjonsfriske mennesker som påstår å være i full jobb og vel så det? Andre influensere uten fulltidsansatte partnere jobber veldig mye hardere, som f eks Funkygine, Jenny Skavlan og Fitfocus, som sjonglerer stadige bokutgivelser, tv-program og tv-serier, online treningsprogram, store prosjekter og egne produktlinjer med alt fra syhefter til bakverk. Nei, her har paret åpenbart entret en gradert pensjonisttilværelse. Noe som i og for seg er helt greit, selvfølgelig. Men at paret stadig vekk påberoper seg hektiske arbeidsdager er en stor langfinger rett i trynet på arbeidslinja. Noe av det verste er at de oppgir en forsvinnende liten personlig inntekt. Skatt vil de ikke betale, nei... Endret 15. mai 2023 av Rastebenk 43 3
Irja Skrevet 15. mai 2023 #82633 Skrevet 15. mai 2023 Hører på siste episode av podcasten, og blir helt satt ut. @Felis sine oppsummeringer er jo ikke litt overdrevet engang. Merker jeg mister hjerneceller av å høre på podcasten. Han som hadde brukt 7 min på toalettet, mens Caroline rev i døra. Stakkars mann. Er det mulig?! 43 6
Inocybe Skrevet 15. mai 2023 #82634 Skrevet 15. mai 2023 Levina skrev (38 minutter siden): Kommentaren din er utrolig umoden. Putter ting i kroppen skriver du. Det må være opp til henne hvis hun gjør det. Hvis du tenker på implantater i brystene, så er det mange som av ulike årsaker gjør det. Så kommer du med en påstand om at LK knapt jobber. Vi som har fulgt CBE gjennom årene vet at han driver firmaet sammen med Caroline. Kan være at de har økonomi til at han jobber mindre og satser mer på løping.. ikke vet jeg, det må være helt opp til de å avgjøre. Kan ikke tenke meg at hverken CEB eller han sitter og tvinner tommeltotter hjemme. Er det noen som har litt for mye dødtid på privaten og innholdsfattige liv, så må det nok være noen andre personer.. Enig i de får disponere jobb, fritid og lønn selv, men inntrykket de gir ut til følgerne bør de tenke litt mer over. Selv med deltidsjobb på LKE så går ikke regnestykket "tidsbruk x kvalitetsprodukt" opp. En fulltidsjobbende CBE, innleid SH og (kanskje) deltidsjobbene LKE burde klare mye mye mer og mye mye bedre innhold enn noen filter-selfies og et IG-samarbeid i uka. Ref. sammenlignbare influencere. Spesielt når det stadig påstås de har sååå travelt. Netfit ligger fortsatt like død. Innspille en podcast når man dropper research og disposisjon krever ikke mange timene. Hvor ble det for eksempel av de forseggjorte bildene LKE fikk tid til da han var proff fotballspiller? Jobber han virkelig mindre for Treasures nå enn da han spilte fotball? Nei, hvis faktisk CBE og LKE står på og jobber hardt med bedriften så sliter de enormt med å omsette tid til produkt. Så ja ut fra innholdet som slippes ser det ut som om de tvinner tommelfingre store deler av døgnet. Tipper det hadde lønnet seg å være ærlige om den labre arbeidsinnsatsen eller eventuelle valget at LKE kan få dyrke hobbyen sin på konas regning i stedet for å gjøre seg til latter for et voksent publikum med reelle fulltidsjobber. Økonomisk er det hvert fall dårlig valg om LKE deltidsjobber. Skattelister og bedriftsregnskap sier sitt og det blir rett og slett latterlig å bivåne når CBE bruker billige piratkopi-vesker for å opprettholde illusjonen av ekslusiv livsstil når økonomien ikke tillater det. I tillegg til det ekstremt etisk betenkelige ved å støtte piratkopi-industrien da. 26 5
Gjest Blinkie Skrevet 15. mai 2023 #82635 Skrevet 15. mai 2023 Irja skrev (1 time siden): Hører på siste episode av podcasten, og blir helt satt ut. @Felis sine oppsummeringer er jo ikke litt overdrevet engang. Merker jeg mister hjerneceller av å høre på podcasten. Han som hadde brukt 7 min på toalettet, mens Caroline rev i døra. Stakkars mann. Er det mulig?! Er dette sant? Gjorde hun virkelig det? Stakkars mann som sann inne på toalettet. Jeg blir flau over hvordan cbe oppfører seg Makan til dårlig mennesker enn cbe/lke skal man lete lenge etter!
hvalstad45 Skrevet 15. mai 2023 #82636 Skrevet 15. mai 2023 1 hour ago, Inocybe said: Enig i de får disponere jobb, fritid og lønn selv, men inntrykket de gir ut til følgerne bør de tenke litt mer over. Selv med deltidsjobb på LKE så går ikke regnestykket "tidsbruk x kvalitetsprodukt" opp. En fulltidsjobbende CBE, innleid SH og (kanskje) deltidsjobbene LKE burde klare mye mye mer og mye mye bedre innhold enn noen filter-selfies og et IG-samarbeid i uka. Ref. sammenlignbare influencere. Spesielt når det stadig påstås de har sååå travelt. Netfit ligger fortsatt like død. Innspille en podcast når man dropper research og disposisjon krever ikke mange timene. Hvor ble det for eksempel av de forseggjorte bildene LKE fikk tid til da han var proff fotballspiller? Jobber han virkelig mindre for Treasures nå enn da han spilte fotball? Nei, hvis faktisk CBE og LKE står på og jobber hardt med bedriften så sliter de enormt med å omsette tid til produkt. Så ja ut fra innholdet som slippes ser det ut som om de tvinner tommelfingre store deler av døgnet. Tipper det hadde lønnet seg å være ærlige om den labre arbeidsinnsatsen eller eventuelle valget at LKE kan få dyrke hobbyen sin på konas regning i stedet for å gjøre seg til latter for et voksent publikum med reelle fulltidsjobber. Økonomisk er det hvert fall dårlig valg om LKE deltidsjobber. Skattelister og bedriftsregnskap sier sitt og det blir rett og slett latterlig å bivåne når CBE bruker billige piratkopi-vesker for å opprettholde illusjonen av ekslusiv livsstil når økonomien ikke tillater det. I tillegg til det ekstremt etisk betenkelige ved å støtte piratkopi-industrien da. For businesstudenter kan det sikkert være en interessant case å sammenligne f.eks. SE, CBE og Emilie Nerengs måte å bygge seg opp en karriere og formue på med bakgrunn i deres blogger. SE har vært veldig smart og utnyttet følgerskaren for alt den var verd, Emilie skjønte at hun kunne få et langt sterkere (og mindre sensasjonskrevende) brand ved å ta utdannelse og spesialisere seg. CBE, derimot, har ikke klart å utnytte den enorme plattformen hun hadde overhodet. Jeg blir helt imponert av det! Hun har ikke skapt noe varig for seg selv og familien, og det er nesten merkelig, all den tid hun nå kunne hatt lavkarbo-brød i butikkhyllene, en parfyme eller sminke på tax free etc. Kanskje bare Anna Rasmussen som har klart å bygge seg opp like lite? 33
PallePalle Skrevet 15. mai 2023 #82637 Skrevet 15. mai 2023 Irja skrev (2 timer siden): Hører på siste episode av podcasten, og blir helt satt ut. @Felis sine oppsummeringer er jo ikke litt overdrevet engang. Merker jeg mister hjerneceller av å høre på podcasten. Han som hadde brukt 7 min på toalettet, mens Caroline rev i døra. Stakkars mann. Er det mulig?! Samme her. Har hørt en episode for lenge siden, og den om 17. mai i går. Jeg tenkte også at oppsummeringen var litt overdrevet, men nei. Det var verre enn forventet - og jeg hadde lave forventninger. 10
Frisk Frosk Skrevet 15. mai 2023 #82638 Skrevet 15. mai 2023 Rastebenk skrev (3 timer siden): Podcasten er et utmerket eksempel på hvor ustrukturert man kan være, og hvor liten gjennomføringsevne man kan inneha, og likevel ha 300 k følgere på instagram. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, dette paret må ha store verdier som ikke publikum kjenner til. For noe som er hevet over enhver tvil, er at store deler av arbeidstiden enten er forbløffende ineffektiv med stadige pauser til candycrush og klesvask, eller at den stort sett går med til fritidssysler. Altså, de har 3-4 reklameinnlegg per måned på Instagramfeeden! Og en ulansert netfit-app som de har jobbet med i snart syv år! Og en podcast som uten tvil slenges sammen idét de går inn i studio for å spille det inn! Hvor mye tid krever egentlig disse tingene for to funksjonsfriske mennesker som påstår å være i full jobb og vel så det? Andre influensere uten fulltidsansatte partnere jobber veldig mye hardere, som f eks Funkygine, Jenny Skavlan og Fitfocus, som sjonglerer stadige bokutgivelser, tv-program og tv-serier, online treningsprogram, store prosjekter og egne produktlinjer med alt fra syhefter til bakverk. Nei, her har paret åpenbart entret en gradert pensjonisttilværelse. Noe som i og for seg er helt greit, selvfølgelig. Men at paret stadig vekk påberoper seg hektiske arbeidsdager er en stor langfinger rett i trynet på arbeidslinja. Noe av det verste er at de oppgir en forsvinnende liten personlig inntekt. Skatt vil de ikke betale, nei... Mitt inntrykk er at de ikke lenger en gang prøver å skape innhold, men at de legger ut så mye de bare greier - for slik å kunne skrive av det meste av eget personlig forbruk i hverdagen og skape et image om at de har mer enn de ville fått i jobber de pr. i dag kan få. Det har en stund hatt et skinn av desperasjon, men nå virker det ikke som om de en gang forsøker å prøve å lage innhold. Gjennomført falsk fasade og kynisme er det jeg sitter igjen med av inntrykk. 21
Gjest Snøsøta Skrevet 15. mai 2023 #82639 Skrevet 15. mai 2023 Kardinalfeilen er nok å starte en podcast som heter life by caroline når livet ditt er såpass mye mer innholdsløst enn lytterne sitt.
Snødronninga Skrevet 15. mai 2023 #82640 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Levina skrev (3 timer siden): Kommentaren din er utrolig umoden. Putter ting i kroppen skriver du. Det må være opp til henne hvis hun gjør det. Hvis du tenker på implantater i brystene, så er det mange som av ulike årsaker gjør det. Så kommer du med en påstand om at LK knapt jobber. Vi som har fulgt CBE gjennom årene vet at han driver firmaet sammen med Caroline. Kan være at de har økonomi til at han jobber mindre og satser mer på løping.. ikke vet jeg, det må være helt opp til de å avgjøre. Kan ikke tenke meg at hverken CEB eller han sitter og tvinner tommeltotter hjemme. Er det noen som har litt for mye dødtid på privaten og innholdsfattige liv, så må det nok være noen andre personer.. Lenge leve spydighetene du alltid kommer med! Begynte å bli en stund siden sist, så det var på tide. Flott det kommer noen med jevne mellomrom og setter oss skikkelig på plass. Endret 15. mai 2023 av Snødronninga 17 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå