Klementine Skrevet 13. mai 2023 #82521 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Lurer på når nok er nok jf LKE sin "hobby" som løper. når er det CBE setter foten ned å forventer at det bidras økonomisk? Skal huset selges, så må de jo ha mer penger inn. jf dagens 7 plass. 41 min bak vinneren - og ikke kvalifisert til å kjempe om premiepenger mm. Endret 13. mai 2023 av Klementine 25 2
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #82522 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (18 timer siden): Herregud, så dårlig språk. Og at hun ikke fjerner de forhåndsinnstilte rutene. PINLIG🙈 Kommer mer! Vil bare si de er awesome for now😂😂😂 De er ett Team… like så greit. Nok det😅 17
Keaton Skrevet 13. mai 2023 #82523 Skrevet 13. mai 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Kommer mer! Vil bare si de er awesome for now😂😂😂 De er ett Team… like så greit. Nok det😅 Tydeligvis noen som ikke er vant med skriftlig kommunikasjon som prøver seg på å høres overbevisende ut. Syntaksen er avslørende, dessverre. Knabbet firmanavn herfra? https://wemakethingsawesome.com 16 1
Stargaze Skrevet 13. mai 2023 #82524 Skrevet 13. mai 2023 MarianneE skrev (8 timer siden): Jepp, jeg fant podden på Spotify og hørte de første 4 minuttene, @Felis overdriver ikke. Gud bedre... Må legge til at min favoritt podcast er NRK sin Med All Respekt, så jeg er ikke akkurat i CBE sin målgruppe uansett og tankene mine omkring podcasten hennes farges nok litt av det. Hun har ingen tydelig målgruppe.. og det er vel litt av utfordringen, hun snakker mer til seg selv enn til andre 12 1
Felis Skrevet 13. mai 2023 #82525 Skrevet 13. mai 2023 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Tydeligvis noen som ikke er vant med skriftlig kommunikasjon som prøver seg på å høres overbevisende ut. Syntaksen er avslørende, dessverre. Knabbet firmanavn herfra? https://wemakethingsawesome.com Ynnskyld meg, assa, men henne er jo sjempeflink med ord og uttrykk, så det er nok resten av oss som ikke henger med i timen😂 32 11
Korsihalsen Skrevet 13. mai 2023 #82526 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Nudeldama skrev (19 timer siden): Jeg lurer litt på om noen av de som ivrig har deltatt i tråden har forsøkt å lese de siste sidene med tanke på at kritikken var rettet mot dem. Nei, da tenker jeg ikke på en pliktskyldig "Da ville jeg endret hvordan jeg oppførte meg". Jeg tenker på om noen har lest de siste sidene i trådene kun med tanke på hvordan det føltes hvis de var rettet mot en selv. Er det noen av de som er så ivrig på å kritisere CBE som noen gang reflekterer over hva det er de gjør? Har ikke puppene og kroppen min ute på internett for å prøve å tjene penger på den, samtidig som jeg heller ikke har barnebilder ute i mellom puppene og rumpa mi. Og heller ikke et dyr som slikker på meg. Mange fetisjer jeg ikke reklamerer med rundt omkring på det store vide webbet. Endret 13. mai 2023 av Korsihalsen 22 1
Katten89 Skrevet 13. mai 2023 #82527 Skrevet 13. mai 2023 Det der med å la ozo slikke på seg og gi han menneskemat er så kvalmende. de deler liksom på isen 🤢. Men at hun gir ozo isen sin tolker jeg på èn måte. hun vil ikke spise hele i frykt for kalorier og lar hunden spise "restene". En normal person ville spist opp en pinneis... 25 4
Gjest Bulsara Skrevet 13. mai 2023 #82528 Skrevet 13. mai 2023 Klementine skrev (4 timer siden): Lurer på når nok er nok jf LKE sin "hobby" som løper. når er det CBE setter foten ned å forventer at det bidras økonomisk? Skal huset selges, så må de jo ha mer penger inn. jf dagens 7 plass. 41 min bak vinneren - og ikke kvalifisert til å kjempe om premiepenger mm. Godt spørsmål. Interessant at han ikke klarer og lykkes med opplegget sitt. Han går jo «all-in» og misser totalt i løp. Ikke spesielt god reklame Kilde: screenshot IG story til CoachEriksen
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #82529 Skrevet 13. mai 2023 Felis skrev (3 timer siden): Ynnskyld meg, assa, men henne er jo sjempeflink med ord og uttrykk, så det er nok resten av oss som ikke henger med i timen😂 Nå må du ikke mobbe språk altså! En plass må man dra linjen. Eventuelt streken🤓 11
Irja Skrevet 13. mai 2023 #82530 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (9 minutter siden): Godt spørsmål. Interessant at han ikke klarer og lykkes med opplegget sitt. Han går jo «all-in» og misser totalt i løp. Ikke spesielt god reklame Kilde: screenshot IG story til CoachEriksen Fyll av unnskyldninger og bortforklaringer. Pinlig. Ikke innsatsen, men all praten. 20
Gjest Era Vulgaris Skrevet 13. mai 2023 #82531 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (7 minutter siden): Godt spørsmål. Interessant at han ikke klarer og lykkes med opplegget sitt. Han går jo «all-in» og misser totalt i løp. Ikke spesielt god reklame Kilde: screenshot IG story til CoachEriksen Utrolig mange bortforklaringer, i hvert fall. Beviser vel bare det mange av oss har poengtert tidligere, nemlig balansen mellom trening og restitusjon. Sannsynligvis er han overtrent, og uten restitusjon reagerer muskler og kropp på måten han beskriver. Verdensmesteren.
h/k Skrevet 13. mai 2023 #82532 Skrevet 13. mai 2023 Han har vel ikke trent spesielt målrettet mot dette løpet? Han løper vel stort sett bare asfalt og skjeldent noe bakker. 5 1
Skrottefar Skrevet 13. mai 2023 #82533 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (1 time siden): Godt spørsmål. Interessant at han ikke klarer og lykkes med opplegget sitt. Han går jo «all-in» og misser totalt i løp. Ikke spesielt god reklame Kilde: screenshot IG story til CoachEriksen Som vanlig bare unnskyldninger etter unnskyldninger, og han vil aldri få det inn i den tette pappen sin at det er feil i treninga og for lite restitusjon som gjør at han hver gang underpresterer 😛 16
Sarah93 Skrevet 13. mai 2023 #82534 Skrevet 13. mai 2023 Det som forundrer meg litt er engasjementet for å ta denne "kritikkverdige" influenseren i alt hun gjør samtidig som folk understreker (med rette) at hun er langt forbi sine glansdager og har lite engasjement fra følgerne. I motsetning til f eks Sophie Elise er CBE faktisk ikke en hun får opp i feeden om man ikke vil. Hun har ikke stor påvirkningskraft andre steder enn på Kvinneguiden. Det er to ting hun gjør som er veldig problematisk, det ene er barneeksponering. Og thinspo-fokuset er idiotisk og skadelig, det vet jeg som (tidligere?) spiseforstyrret. Men å blande inn det at bikkja stikker henne på halsen som noe seksuelt, og lage et enormt nummer ut av at en hund ikke skal ha en bit is med sjokolade.... Da ER man jo ute etter å ta henne (Selv om man er glad i hunder). Podcasten virker meningsløst kjedelig. Jeg kommer ikke til å høre på den, og det blir veldig lett å unngå, jeg bare søker den ikke opp. En bruker - @Felis? - fikk applaus for å ha laget en recap av podcasten. Hvorfor er dette noe å applaudere? Er det verdifullt å få med seg hva som foregår der? Kritiserer gjerne CBE for barneeksponering og thinspo. Men det blir veldig mye annet som gjør det lett for CBE å kalle det netthets/ mobbing. Folk på forumet skriver at hun er så utdatert og ingen bryr seg mer. At bedriften går ad undas. Men her bryr man seg! Man bryr seg om at ingen bryr seg. Det ER jo unektelig en ironi i dette. 15 8
Minnie Mus Skrevet 13. mai 2023 #82535 Skrevet 13. mai 2023 Som dyreelsker og hundeeier er jeg helt satt ut over at en såkalt influenser poster i sine some kanaler med 300 000 følgere at hun gir hunden is med sjokolade og nøtter i 😡 Håper inderlig ikke at noen av hennes såkalte fans gjør det samme mot sine hunder som dette brødhuet gjør! Meget mulig at hun gjør dette for å få engasjement i en ellers så død "bedrift", men hun må ikke glemme at mange mennesker ikke er oppegående nok til å tenke selv, men ser sånn opp til henne at de tror det er ok å gi hunder sjokolade! Når det gjelder podcasten deres..... Jeg har ikke ord. Hørte i ca 5 minutter på den første podcasten, å det var mer enn nok. Makan til møl og intetsigende pjatt, grusomme stemmer, fnising.... Nei takk. Men ja takk til Felis sine betraktninger og all ære til henne/han som holder ut å høre på dette og gjengi det så fantastisk bra til oss andre Sier det igjen, sagt det mange ganger før. Men at den dama kan gå utafor døra med hevet hode, synes jeg er rart etter alt hun har postet for offentligheten. Jeg hadde skjemtes, både på vegne av meg selv og ikke minst barna mine. En ting er all filterbruken og redigering av eget utseende, men utleveringen av barna, bilder av brystvorter og gi hunden ting som er skadelig og potensielt livstruende..... Og så slår hun til med en hel avhandling om en stakkars person som sitter for lenge på et offentlig toalett og sender mld om lukten av bæsj til ei venninne og for å toppe det hele, legger ut om det i podcast og publisere "samtalen" på insta.... Det er så flaut av en voksen dame at jeg har ikke ord. For noen ufine og ufordragelige mennesker 27 9
Reisejenta Skrevet 13. mai 2023 #82536 Skrevet 13. mai 2023 Sarah93 skrev (9 minutter siden): Det som forundrer meg litt er engasjementet for å ta denne "kritikkverdige" influenseren i alt hun gjør samtidig som folk understreker (med rette) at hun er langt forbi sine glansdager og har lite engasjement fra følgerne. I motsetning til f eks Sophie Elise er CBE faktisk ikke en hun får opp i feeden om man ikke vil. Hun har ikke stor påvirkningskraft andre steder enn på Kvinneguiden. Det er to ting hun gjør som er veldig problematisk, det ene er barneeksponering. Og thinspo-fokuset er idiotisk og skadelig, det vet jeg som (tidligere?) spiseforstyrret. Men å blande inn det at bikkja stikker henne på halsen som noe seksuelt, og lage et enormt nummer ut av at en hund ikke skal ha en bit is med sjokolade.... Da ER man jo ute etter å ta henne (Selv om man er glad i hunder). Podcasten virker meningsløst kjedelig. Jeg kommer ikke til å høre på den, og det blir veldig lett å unngå, jeg bare søker den ikke opp. En bruker - @Felis? - fikk applaus for å ha laget en recap av podcasten. Hvorfor er dette noe å applaudere? Er det verdifullt å få med seg hva som foregår der? Kritiserer gjerne CBE for barneeksponering og thinspo. Men det blir veldig mye annet som gjør det lett for CBE å kalle det netthets/ mobbing. Folk på forumet skriver at hun er så utdatert og ingen bryr seg mer. At bedriften går ad undas. Men her bryr man seg! Man bryr seg om at ingen bryr seg. Det ER jo unektelig en ironi i dette. Glem for all del ikke at hun røsket i en dodør på et offentlig toalett. Makan til styr for dette🤣 Ellers er du helt spot on👏 6 2
Klink Skrevet 13. mai 2023 #82537 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Sarah93 skrev (18 minutter siden): Det som forundrer meg litt er engasjementet for å ta denne "kritikkverdige" influenseren i alt hun gjør samtidig som folk understreker (med rette) at hun er langt forbi sine glansdager og har lite engasjement fra følgerne. I motsetning til f eks Sophie Elise er CBE faktisk ikke en hun får opp i feeden om man ikke vil. Hun har ikke stor påvirkningskraft andre steder enn på Kvinneguiden. Det er to ting hun gjør som er veldig problematisk, det ene er barneeksponering. Og thinspo-fokuset er idiotisk og skadelig, det vet jeg som (tidligere?) spiseforstyrret. Men å blande inn det at bikkja stikker henne på halsen som noe seksuelt, og lage et enormt nummer ut av at en hund ikke skal ha en bit is med sjokolade.... Da ER man jo ute etter å ta henne (Selv om man er glad i hunder). Podcasten virker meningsløst kjedelig. Jeg kommer ikke til å høre på den, og det blir veldig lett å unngå, jeg bare søker den ikke opp. En bruker - @Felis? - fikk applaus for å ha laget en recap av podcasten. Hvorfor er dette noe å applaudere? Er det verdifullt å få med seg hva som foregår der? Kritiserer gjerne CBE for barneeksponering og thinspo. Men det blir veldig mye annet som gjør det lett for CBE å kalle det netthets/ mobbing. Folk på forumet skriver at hun er så utdatert og ingen bryr seg mer. At bedriften går ad undas. Men her bryr man seg! Man bryr seg om at ingen bryr seg. Det ER jo unektelig en ironi i dette. Nettopp!! Ikke ha tro på at noen innrømmer dette da for vi som mener dette bare troller. Endret 13. mai 2023 av Klink 2 1
Klink Skrevet 13. mai 2023 #82539 Skrevet 13. mai 2023 Minnie Mus skrev (12 minutter siden): Som dyreelsker og hundeeier er jeg helt satt ut over at en såkalt influenser poster i sine some kanaler med 300 000 følgere at hun gir hunden is med sjokolade og nøtter i 😡 Håper inderlig ikke at noen av hennes såkalte fans gjør det samme mot sine hunder som dette brødhuet gjør! Meget mulig at hun gjør dette for å få engasjement i en ellers så død "bedrift", men hun må ikke glemme at mange mennesker ikke er oppegående nok til å tenke selv, men ser sånn opp til henne at de tror det er ok å gi hunder sjokolade! Når det gjelder podcasten deres..... Jeg har ikke ord. Hørte i ca 5 minutter på den første podcasten, å det var mer enn nok. Makan til møl og intetsigende pjatt, grusomme stemmer, fnising.... Nei takk. Men ja takk til Felis sine betraktninger og all ære til henne/han som holder ut å høre på dette og gjengi det så fantastisk bra til oss andre Sier det igjen, sagt det mange ganger før. Men at den dama kan gå utafor døra med hevet hode, synes jeg er rart etter alt hun har postet for offentligheten. Jeg hadde skjemtes, både på vegne av meg selv og ikke minst barna mine. En ting er all filterbruken og redigering av eget utseende, men utleveringen av barna, bilder av brystvorter og gi hunden ting som er skadelig og potensielt livstruende..... Og så slår hun til med en hel avhandling om en stakkars person som sitter for lenge på et offentlig toalett og sender mld om lukten av bæsj til ei venninne og for å toppe det hele, legger ut om det i podcast og publisere "samtalen" på insta.... Det er så flaut av en voksen dame at jeg har ikke ord. For noen ufine og ufordragelige mennesker Hvorfor skal det gjengis når det ikke er interessant? Hvorfor høre på når det er så dårlig? 3 2
Keaton Skrevet 13. mai 2023 #82540 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Klink skrev (11 minutter siden): Hvorfor skal det gjengis når det ikke er interessant? Hvorfor høre på når det er så dårlig? Det er jo fascinerende at folk får lov til å lage podcast med så elendig innhold, det sier litt om hvilken innflytelse SoMe har og at noen kan leve på gammel storhet ganske lenge. Særlig om det står 300 000 følgere på cv-en. PS. Sier også en del om at selvinnsikt ikke er en utbredt egenskap hos influencere. Endret 13. mai 2023 av Kollontaj 24 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå