Kleenex Skrevet 13. mai 2023 #82541 Skrevet 13. mai 2023 Skrottefar skrev (53 minutter siden): Som vanlig bare unnskyldninger etter unnskyldninger, og han vil aldri få det inn i den tette pappen sin at det er feil i treninga og for lite restitusjon som gjør at han hver gang underpresterer 😛 Mulig LKE har en utslitt fotballkropp etter mange års fotballspilling? 2 2
Kleenex Skrevet 13. mai 2023 #82542 Skrevet 13. mai 2023 Klink skrev (14 minutter siden): Hvorfor skal det gjengis når det ikke er interessant? Hvorfor høre på når det er så dårlig? La meg spørre. Hvorfor er denne podden så dårlig? 9 1
Snødronninga Skrevet 13. mai 2023 #82543 Skrevet 13. mai 2023 Klink skrev (16 minutter siden): Hvorfor skal det gjengis når det ikke er interessant? Hvorfor høre på når det er så dårlig? Hvorfor engasjerer du deg så i kritikken mot CBE når du påstår du absolutt ikke er fan av henne. Hvis det som diskuteres er så negativt, hvorfor gidder du bruke tid her? Denne tråden handler om de kritikkverdige sidene ved bedriften Treasures. I tilfelle du ikke visste det. 26
Frisk Frosk Skrevet 13. mai 2023 #82544 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (2 timer siden): Godt spørsmål. Interessant at han ikke klarer og lykkes med opplegget sitt. Han går jo «all-in» og misser totalt i løp. Ikke spesielt god reklame Kilde: screenshot IG story til CoachEriksen Jeg forsøkte å finne igjen noe jeg mener er nevnt før i tråden, ang. LKEs uttalelse om å disponere løp, at hvis man brenner seg ut i begynnelsen så disponerer man løpet dårlig og det visstnok var så enkelt å ikke gjøre. Noen som husker? Mente det var omtalt en tid før eller etter Drammen 10k, men fant det ikke. Han viser uansett at han selv ikke greier å disponere løp riktig. Kanskje ikke kritisere andre for det han selv viser han gjør/ikke gjør... 20
Gjest Bulsara Skrevet 13. mai 2023 #82545 Skrevet 13. mai 2023 Frisk Frosk skrev (Akkurat nå): Jeg forsøkte å finne igjen noe jeg mener er nevnt før i tråden, ang. LKEs uttalelse om å disponere løp, at hvis man brenner seg ut i begynnelsen så disponerer man løpet dårlig og det visstnok var så enkelt å ikke gjøre. Noen som husker? Mente det var omtalt en tid før eller etter Drammen 10k, men fant det ikke. Han viser uansett at han selv ikke greier å disponere løp riktig. Kanskje ikke kritisere andre for det han selv viser han gjør/ikke gjør... Det var netopp det. Det var en stund før Drammen. Tror det var på Twitter han skrev det. Til den andre som svarte et par sider bak Han trener jo for Ultraløp også, ikke bare maraton. Han løper på stier med en gang det tiner opp i skogen, så blir feil å si han bare løper på asfalt. Men med den litt maniske måten han overvåker kroppen sin, er det merkelig at han ikke får det til i løp. Restitusjon er nøkkelen- men det spørs om han klarer å se det selv.
Stargaze Skrevet 13. mai 2023 #82546 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (4 minutter siden): Det var netopp det. Det var en stund før Drammen. Tror det var på Twitter han skrev det. Til den andre som svarte et par sider bak Han trener jo for Ultraløp også, ikke bare maraton. Han løper på stier med en gang det tiner opp i skogen, så blir feil å si han bare løper på asfalt. Men med den litt maniske måten han overvåker kroppen sin, er det merkelig at han ikke får det til i løp. Restitusjon er nøkkelen- men det spørs om han klarer å se det selv. Det er ikke en toppidrettsutøver verdig det han driver med… Råkjør. Gjelder både ham og fruen. Hun klarte ikke disponere i Drammen. Han klager på varmen, men det var likt for alle. Utfordringen er vel at en straks middelaldrende, avdanket fotballspiller ikke kan forvente resultater på toppniå med det kjøret han driver. Han mener han helt klart klarer seg uten hviledager.Men han lykkes jo ikke. Så kanskje lurt å endre taktikk. Det virker jo som om han tenker han kan leve av dette, med stjerner i øynene over premiepenger i det fjerne.Det er få som kan lee av idrett alene i Norge. Spesielt når du runder 40 og ikke er der enda. Mannen min skulle gjerne levd av sykling. Men heldigis innså han sin egen begrensnin og skjønte (som de fleste fornuftige) at det var en vanlig jobb som kunne sikre familien. LKE tviler ikke på sin egen fortreffelighet, og ønsker nok å kunne skinne som «runner» Uansett ikke god reklame for coachingfabrikken hans. 22
Felis Skrevet 13. mai 2023 #82547 Skrevet 13. mai 2023 Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): Jeg forsøkte å finne igjen noe jeg mener er nevnt før i tråden, ang. LKEs uttalelse om å disponere løp, at hvis man brenner seg ut i begynnelsen så disponerer man løpet dårlig og det visstnok var så enkelt å ikke gjøre. Noen som husker? Mente det var omtalt en tid før eller etter Drammen 10k, men fant det ikke. Han viser uansett at han selv ikke greier å disponere løp riktig. Kanskje ikke kritisere andre for det han selv viser han gjør/ikke gjør... Han uttalte i podcasten til Grøgaard (?) at å gå tom under løp var fullstendig unødvendig. Det hadde han veldig gode rutiner for å unngå, der har han 100% kontroll. Derfor var det litt flaut at «kunden» hans gjorde akkurat det under Drammen 10km. Jeg er ikke så god på treningsterminologi, så jeg kan ikke uttale meg om dette kvalifiserer til å «gå tom». Caroline beskriver jo å være totalt tom for energi, utslitt, etter 3 kilometer. Og hun var tom i lang tid etterpå. Lars Kristian prater vel mer om kramper? Det har kanskje ikke så mye med disponering av energi å gjøre? Mer feil trening, mangel på restitusjon, kanskje? interessant nok uttalte han seg ganske bastant om dette også. Han egner seg som trener fordi han vet hva man ikke må gjøre. Og restitusjon er bortkastet…. Så da skjønner jeg ikke hvorfor resultatene uteblir og han opplever dette gang på gang. Kan foresten legge til at han faktisk vant et løp for ikke slenge siden. Torsdagsløpet i Sarpsborg, 5 km. Ut ifra bildet slår det meg at konkurrentene kanskje ikke bruker like mye tid på trening som LKE. Men han kan skilte med en seier, i hvert fall. https://www.sa.no/lars-kristian-eriksen-vant-sesongens-forste-lop/s/5-46-1422204 13 2
Spamalot Skrevet 13. mai 2023 #82548 Skrevet 13. mai 2023 Sarah93 skrev (1 time siden): Det som forundrer meg litt er engasjementet for å ta denne "kritikkverdige" influenseren i alt hun gjør samtidig som folk understreker (med rette) at hun er langt forbi sine glansdager og har lite engasjement fra følgerne. I motsetning til f eks Sophie Elise er CBE faktisk ikke en hun får opp i feeden om man ikke vil. Hun har ikke stor påvirkningskraft andre steder enn på Kvinneguiden. Det er to ting hun gjør som er veldig problematisk, det ene er barneeksponering. Og thinspo-fokuset er idiotisk og skadelig, det vet jeg som (tidligere?) spiseforstyrret. Men å blande inn det at bikkja stikker henne på halsen som noe seksuelt, og lage et enormt nummer ut av at en hund ikke skal ha en bit is med sjokolade.... Da ER man jo ute etter å ta henne (Selv om man er glad i hunder). Podcasten virker meningsløst kjedelig. Jeg kommer ikke til å høre på den, og det blir veldig lett å unngå, jeg bare søker den ikke opp. En bruker - @Felis? - fikk applaus for å ha laget en recap av podcasten. Hvorfor er dette noe å applaudere? Er det verdifullt å få med seg hva som foregår der? Kritiserer gjerne CBE for barneeksponering og thinspo. Men det blir veldig mye annet som gjør det lett for CBE å kalle det netthets/ mobbing. Folk på forumet skriver at hun er så utdatert og ingen bryr seg mer. At bedriften går ad undas. Men her bryr man seg! Man bryr seg om at ingen bryr seg. Det ER jo unektelig en ironi i dette. Det er en avhengighet. Når en skriver tusenvis av innlegg om EN influencer, så er det åpenbart. 1 3
Minnie Mus Skrevet 13. mai 2023 #82549 Skrevet 13. mai 2023 39 minutter siden, Klink said: Hvorfor skal det gjengis når det ikke er interessant? Hvorfor høre på når det er så dårlig? Leste du ikke hva jeg skrev???? Har du tungt for det? Jeg skrev at jeg hørte på 5 minutter av første podcast men ikke orket å høre mer. Og ja, jeg synes det er utrolig interessant å høre andres opplevelser av podcasten. Plager det deg? 13 1
Klink Skrevet 13. mai 2023 #82550 Skrevet 13. mai 2023 Minnie Mus skrev (13 minutter siden): Leste du ikke hva jeg skrev???? Har du tungt for det? Jeg skrev at jeg hørte på 5 minutter av første podcast men ikke orket å høre mer. Og ja, jeg synes det er utrolig interessant å høre andres opplevelser av podcasten. Plager det deg? Jeg leste det, men siden en bruker her hører på kun for å rapportere videre og hylles for gjengivelsen. Hva er poenget når det bare er dårlig? Jo for å latterliggjøre. 3 2
Keaton Skrevet 13. mai 2023 #82551 Skrevet 13. mai 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Jeg leste det, men siden en bruker her hører på kun for å rapportere videre og hylles for gjengivelsen. Hva er poenget når det bare er dårlig? Jo for å latterliggjøre. Det er ikke en privat samtale som gjengis. Bare nevner det. 26 1
Skrottefar Skrevet 13. mai 2023 #82552 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (6 minutter siden): det spørs om han klarer å se det selv. Han vil ALDRI se noenting selv Klink skrev (6 minutter siden): Jeg leste det, men siden en bruker her hører på kun for å rapportere videre og hylles for gjengivelsen. Hva er poenget når det bare er dårlig? Jo for å latterliggjøre. Og der er du i gang med å forsvare CBE igjen 13
Klink Skrevet 13. mai 2023 #82553 Skrevet 13. mai 2023 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Det er ikke en privat samtale som gjengis. Bare nevner det. Nei det vet jeg. Jeg bare skjønner ikke at det er så interessant. Når det skrives at det er så uinteressant. 1 2
Spamalot Skrevet 13. mai 2023 #82554 Skrevet 13. mai 2023 Felis skrev (6 timer siden): Ynnskyld meg, assa, men henne er jo sjempeflink med ord og uttrykk, så det er nok resten av oss som ikke henger med i timen😂 Ren latterliggjøring. 1 2
Skrottefar Skrevet 13. mai 2023 #82555 Skrevet 13. mai 2023 Spamalot skrev (Akkurat nå): Ren latterliggjøring. selvfølgelig mener du det 11
platypus Skrevet 13. mai 2023 #82556 Skrevet 13. mai 2023 Bulsara skrev (2 timer siden): Godt spørsmål. Interessant at han ikke klarer og lykkes med opplegget sitt. Han går jo «all-in» og misser totalt i løp. Ikke spesielt god reklame Kilde: screenshot IG story til CoachEriksen Tror han bør spørre barna om de kan forklare han forskjellen på were og where🫠 25 6
Klink Skrevet 13. mai 2023 #82557 Skrevet 13. mai 2023 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Han vil ALDRI se noenting selv Og der er du i gang med å forsvare CBE igjen Jeg forsvarer ikke innholdet i podcasten eller bedriften. Faktisk gidder jeg ikke høre podcast når det er så dårlig. Og forundrer meg at noen gidder å høre hele for å gjengi det her. Det er jo kun for å latterliggjøre. Minner meg om ungdomsskolen. 6 2
Klink Skrevet 13. mai 2023 #82558 Skrevet 13. mai 2023 Skrottefar skrev (3 minutter siden): selvfølgelig mener du det Det er jo det. 3 1
Snødronninga Skrevet 13. mai 2023 #82559 Skrevet 13. mai 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Jeg forsvarer ikke innholdet i podcasten eller bedriften. Faktisk gidder jeg ikke høre podcast når det er så dårlig. Og forundrer meg at noen gidder å høre hele for å gjengi det her. Det er jo kun for å latterliggjøre. Minner meg om ungdomsskolen. Hvorfor diskuterer du aldri det du synes er kritkkverdig da? Du gjør jo ikke det. Du er bare interessert i hakke på hva andre kritiserer. Skjønn det den som kan! 27 2 5
Klink Skrevet 13. mai 2023 #82560 Skrevet 13. mai 2023 Kleenex skrev (58 minutter siden): La meg spørre. Hvorfor er denne podden så dårlig? De snakker ikke om noe jeg er interessert i, ellers har jeg ikke hørt på så aner ikke. Det står mye her om hvorfor enkelte mener den er så dårlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå