Keaton Skrevet 16. mai 2023 #82681 Skrevet 16. mai 2023 Fikk iallfall mange kommentarer på skjortevalget. Mission completed. 9 2
ingo Skrevet 16. mai 2023 #82682 Skrevet 16. mai 2023 Kollontaj skrev (3 timer siden): Fikk iallfall mange kommentarer på skjortevalget. Mission completed. Tror kanskje hun hadde håper på å vekke bunadspolitiet (eller haters som hun ville sagt) litt mer men 🤪Uansett dette er nå et av de mer spiselige innleggene fra denne kanten (sett bort fra trutmunn og filter gone mad). 11
Skrottefar Skrevet 16. mai 2023 #82683 Skrevet 16. mai 2023 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): gjør en stor sak om at NÅ har hun innsett at slik vil hun ikke fortsette. Så lage en sak med og uten filter, og at hun heretter kun vil vise eget utseende. DET hadde skapt respekt, det ville blitt hyllet. Ja, det ville ha hjulpet så mye på omdømmet hennes, men er nok en del andre ting som hun også burde endret på, bl.a det med eksponering av barn, få gemalen til til å innrømme og beklage sine eskapader, både som nettroll og trakassør 16
Frisk Frosk Skrevet 16. mai 2023 #82684 Skrevet 16. mai 2023 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Ja, det ville ha hjulpet så mye på omdømmet hennes, men er nok en del andre ting som hun også burde endret på, bl.a det med eksponering av barn, få gemalen til til å innrømme og beklage sine eskapader, både som nettroll og trakassør Forrige innlegg var ment kun på det med utseendet hennes og det at hun legger ut bilder hvor hun ligner mindre og mindre på seg selv. Det hadde vært så enkelt for henne å endre det og samtidig trolig tjene langt mer penger. Men ja, jeg tror de også måtte tatt et oppgjør og sluttet med barneeksponering, lovbrudd, mannens trolladferd på nett og kriminelle handling i virkeligheten. Og ikke minst thinspo og kroppspress - og miljø/bærekraft. Om de virkelig ville, så kunne de snudd helt om. Men jeg tror ikke de kommer til å gjøre det. Eller, jeg tror at den dagen de kanskje ønsker å endre seg, da er alt gått for langt, der er blitt så akterutseilt at det ikke vil være noen vei tilbake innen influencerbransjen - i hvert fall ikke før de slutter med alt det uetiske, gidder å skape innhold og skaffer seg nok utdanning til å bli tatt seriøst, om de ønsker å presentere innhold som krever utdanning på et visst nivå. Men, de er nok ikke villig til å gjøre noe av dette, og da vil de fortsette til krampa tar dem, ungene blånekter å lenger være en del av dette, og ikke en gang bikkja gidder posere for en sleik med is. 12
pøbelsara Skrevet 16. mai 2023 #82685 Skrevet 16. mai 2023 Jeg anbefaler Aftenpodden. Takk for hilsen, Sarah . De snakket om forskjellen på ytringsfrihet og friheten til å ikke bli motsagt i dagens pod. Og forskjellen på kritikk og hets. Jeg den. 41 3 4
Måne Rampelyset Skrevet 16. mai 2023 #82686 Skrevet 16. mai 2023 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Anonym90059005 Skrevet 16. mai 2023 #82687 Skrevet 16. mai 2023 Nå har hun holdt på å "tease" med denne app-lanseringen igjen et par måneder, etter at hele prosjektet har strandet x-antall ganger siste 5 årene eller hva det er, men når pokker kommer den da? Luftslott nok engang? Nå er det snart sommer og ferie, er det til høsten da eller? De får jo aldri ut fingeren... merkelig opplegg 31
Ice-91 Skrevet 16. mai 2023 #82688 Skrevet 16. mai 2023 Anonym90059005 skrev (4 minutter siden): Nå har hun holdt på å "tease" med denne app-lanseringen igjen et par måneder, etter at hele prosjektet har strandet x-antall ganger siste 5 årene eller hva det er, men når pokker kommer den da? Luftslott nok engang? Nå er det snart sommer og ferie, er det til høsten da eller? De får jo aldri ut fingeren... merkelig opplegg Haha tenkte akkurat det samme som deg når jeg så det. Ser de har inngått et samarbeid med Sommerløpet og 5 stk vant startsnummer til løpet der + Run Strong medlemskap i Netfit. Hadde jeg vunnet dette hadde jeg krevd direkte inngang til dette medlemskapet med en gang jeg vant 1
Skrottefar Skrevet 16. mai 2023 #82689 Skrevet 16. mai 2023 Ice-91 skrev (7 minutter siden): Haha tenkte akkurat det samme som deg når jeg så det. Ser de har inngått et samarbeid med Sommerløpet og 5 stk vant startsnummer til løpet der + Run Strong medlemskap i Netfit. Hadde jeg vunnet dette hadde jeg krevd direkte inngang til dette medlemskapet med en gang jeg vant Sommerløpet? Nok en aktør som ikke har skjønt at et samarbeid med CBE/Netfit ikke er veien å gå 😝 19 4
Kleenex Skrevet 17. mai 2023 #82690 Skrevet 17. mai 2023 ingo skrev (13 timer siden): Tror kanskje hun hadde håper på å vekke bunadspolitiet (eller haters som hun ville sagt) litt mer men 🤪Uansett dette er nå et av de mer spiselige innleggene fra denne kanten (sett bort fra trutmunn og filter gone mad). Det er så mange med silkeskjorter i bunad at det ikke blir bemerket 6 1
Polkadots Skrevet 17. mai 2023 #82691 Skrevet 17. mai 2023 Revenge o'Cavatina skrev (19 timer siden): Ganske ironisk når man har Berg Eriksens egen mageproblematikk i mente, der smertestillende midler måtte benyttes: Når det er sagt, får jeg jo faktisk vondt i magen av hvitt brød og karbohydrater https://www.seher.no/kjendis/trengte-smertestillende-etter-dette-stuntet/64621240 Idag er visst verken brød, pasta eller karbohydrater noe problem, bare andres dotid. Er det vanlig å ta smertestillende for fordøyelsesproblemer? Er ikke det å gjøre vondt verre for en sensitiv mage? 11
Rev. Revenge Skrevet 17. mai 2023 #82692 Skrevet 17. mai 2023 Polkadots skrev (5 timer siden): Er det vanlig å ta smertestillende for fordøyelsesproblemer? Er ikke det å gjøre vondt verre for en sensitiv mage? Det kan hende noen tar smertestillende, men de aller fleste med en eller annen form for kronisk tarmproblematikk må daglig gjennomleve alt fra smerter, inkontinens, tilpasset kosthold uten slingringsmonn, ileus, osv. Det handler sjeldent om "hvitt brød og karbohydrater" i seg selv. 9 2
Korsihalsen Skrevet 17. mai 2023 #82693 Skrevet 17. mai 2023 Ice-91 skrev (19 timer siden): Haha tenkte akkurat det samme som deg når jeg så det. Ser de har inngått et samarbeid med Sommerløpet og 5 stk vant startsnummer til løpet der + Run Strong medlemskap i Netfit. Hadde jeg vunnet dette hadde jeg krevd direkte inngang til dette medlemskapet med en gang jeg vant Så heldige, vinne konkurranse uten premie 😄😄 9
Pasha Skrevet 17. mai 2023 #82694 Skrevet 17. mai 2023 og på selve dagen er jo det rosa 17mai bord pyntet bordet ryddet bort😅 (kilde mystory) 8 3
Klink Skrevet 17. mai 2023 #82695 Skrevet 17. mai 2023 Korsihalsen skrev (46 minutter siden): Så heldige, vinne konkurranse uten premie 😄😄 Det er jo premie. Hvis du ikke vil vinne den eller anser det som premie så trenger du jo ikke bli med i konkurransen. 1 1
Keaton Skrevet 17. mai 2023 #82696 Skrevet 17. mai 2023 Pasha skrev (15 minutter siden): og på selve dagen er jo det rosa 17mai bord pyntet bordet ryddet bort😅 (kilde mystory) ☺️ var jo bare til «inspirasjon», ikke noe CBE skulle bruke selv. 7 2
Korsihalsen Skrevet 17. mai 2023 #82697 Skrevet 17. mai 2023 Klink skrev (12 minutter siden): Det er jo premie. Hvis du ikke vil vinne den eller anser det som premie så trenger du jo ikke bli med i konkurransen. Fant ikke noe sånt medlemskap, kanskje jeg har oversett 😄 5
Populært innlegg Benazim Skrevet 17. mai 2023 Populært innlegg #82698 Skrevet 17. mai 2023 Synd for henne at det ikke finnes bunader hvor magen er naken. Dermed må hun faktisk dekke den til på 17. mai! Kjedelige greier. 53 2 1
CityCityBangBang Skrevet 17. mai 2023 #82699 Skrevet 17. mai 2023 4 minutter siden, Lafamiglia said: Synd for henne at det ikke finnes bunader hvor magen er naken. Dermed må hun faktisk dekke den til på 17. mai! Kjedelige greier. Der ga du jo henne en super idé å jobbe med. Den tipper jeg hun hopper på! 😅 12
snute Skrevet 17. mai 2023 #82700 Skrevet 17. mai 2023 Anonym90059005 skrev (20 timer siden): Nå har hun holdt på å "tease" med denne app-lanseringen igjen et par måneder, etter at hele prosjektet har strandet x-antall ganger siste 5 årene eller hva det er, men når pokker kommer den da? Luftslott nok engang? Nå er det snart sommer og ferie, er det til høsten da eller? De får jo aldri ut fingeren... merkelig opplegg Jeg spurte om dette, fikk svar at den kommer i juni, men vi får se da… 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå