Isild Skrevet 3. desember 2022 #72881 Del Skrevet 3. desember 2022 Felis skrev (41 minutter siden): Jeg tipper Caroline prøver å distansere seg litt fra LKE profesjonelt. jeg har lagt merke til at hun har begynt å bruke «jeg» og «mitt», i stedet for «vi» og «vårt». Blant annet svarte hun en følger at Netfit var hennes treningsportal, selv om det åpenbart er LKEs prosjekt. Hun har også vært ute alene ved et par anledninger og valgt å bruke manageren sin i podcasten, i stedet for mannen. LKE på sin side søker aktivt etter kunder til pt-drømmen sin. Han har gått fra å ville trene «athletes», til å ta til takke med hva som helst, inkludert nybegynnere. Og fra å coache online til å være villig til å møte kunder irl. Jeg tror de innbiller seg at de kan redde skuta ved å fjerne han fra merkevaren, og gi inntrykk av at han har sin egen karriere. Men det spørs om de lykkes med det etter over 10 år som siamesiske tvillinger Tror ikke det lenger er mulig for Caroline å få tilbake at dette er SITT. Til det har LKE vært for mye "Åge" i for mange år. 39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. desember 2022 #72882 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Felis skrev (48 minutter siden): Jeg tipper Caroline prøver å distansere seg litt fra LKE profesjonelt. jeg har lagt merke til at hun har begynt å bruke «jeg» og «mitt», i stedet for «vi» og «vårt». Blant annet svarte hun en følger at Netfit var hennes treningsportal, selv om det åpenbart er LKEs prosjekt. Hun har også vært ute alene ved et par anledninger og valgt å bruke manageren sin i podcasten, i stedet for mannen. LKE på sin side søker aktivt etter kunder til pt-drømmen sin. Han har gått fra å ville trene «athletes», til å ta til takke med hva som helst, inkludert nybegynnere. Og fra å coache online til å være villig til å møte kunder irl. Jeg tror de innbiller seg at de kan redde skuta ved å fjerne han fra merkevaren, og gi inntrykk av at han har sin egen karriere. Men det spørs om de lykkes med det etter over 10 år som siamesiske tvillinger Hvem i alle dager ønsker å bruke LKE som personlig trener? Han som har snakket negativt om kroppene til enkelte kvinner som Kim K.. Tror jeg hadde følt på et ubehag og en følelse av at kroppen min ikke var tynn nok med en PT som innehar den type holdninger. Endret 3. desember 2022 av AnnePåLande 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 3. desember 2022 #72883 Del Skrevet 3. desember 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): Hvem i alle dager ønsker å bruke LKE som personlig trener? Han som har snakket negativt om kroppene til enkelte kvinner som Kim K.. Tror jeg hadde følt på et ubehag og en følelse av at kroppen min ikke var tynn nok med en PT som innehar den type holdninger. Og en PT som står der med fettklype er ikke sunt i lengden for den som trener 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. desember 2022 #72884 Del Skrevet 3. desember 2022 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Og en PT som står der med fettklype er ikke sunt i lengden for den som trener Det også.. skremmende opplegg og det ser ikke sunt ut heller for å si det mildt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. desember 2022 #72885 Del Skrevet 3. desember 2022 AnnePåLande skrev (22 minutter siden): Hvem i alle dager ønsker å bruke LKE som personlig trener? Han som har snakket negativt om kroppene til enkelte kvinner som Kim K.. Tror jeg hadde følt på et ubehag og en følelse av at kroppen min ikke var tynn nok med en PT som innehar den type holdninger. Helt enig. Hvem vil ha en pt man VET ser på normale kvinnekropper som vandrende fleskberg?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 3. desember 2022 Populært innlegg #72886 Del Skrevet 3. desember 2022 Rart at det fremvises brød, pizza og annen gjærbakst så ofte. Før tålte CBE ikke slikt, heldigvis ferdig med å bli oppblåst og få smerter osv som var problemet tidligere. 49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. desember 2022 #72887 Del Skrevet 3. desember 2022 Finlay skrev (1 minutt siden): Helt enig. Hvem vil ha en pt man VET ser på normale kvinnekropper som vandrende fleskberg?😂 Han har ikke lagt et godt grunnlag for PT virksomheten sin.. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. desember 2022 #72888 Del Skrevet 3. desember 2022 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Rart at det fremvises brød, pizza og annen gjærbakst så ofte. Før tålte CBE ikke slikt, heldigvis ferdig med å bli oppblåst og få smerter osv som var problemet tidligere. En illusjon av at disse matvanene konsumeres av ansatte. Slik jeg ser det er det en måte å vise at de spiser «usunn mat» også i tillegg til å ha en sunn livsstil. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. desember 2022 #72889 Del Skrevet 3. desember 2022 AnnePåLande skrev (1 minutt siden): En illusjon av at disse matvanene konsumeres av ansatte. Slik jeg ser det er det en måte å vise at de spiser «usunn mat» også i tillegg til å ha en sunn livsstil. Kan være. Kan også være at det var en bløff tidligere for å forsvare lavkarbo og mat uten hvetemel, hva vet jeg. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. desember 2022 #72890 Del Skrevet 3. desember 2022 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Kan være. Kan også være at det var en bløff tidligere for å forsvare lavkarbo og mat uten hvetemel, hva vet jeg. Aner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 3. desember 2022 #72891 Del Skrevet 3. desember 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Rart at det fremvises brød, pizza og annen gjærbakst så ofte. Før tålte CBE ikke slikt, heldigvis ferdig med å bli oppblåst og få smerter osv som var problemet tidligere. Nei, du vet. Narrativet endrer seg i takt med behovene. Nå er jo gjærbakst, søtbakst, pizza osv. et syn på familiekos tydeligvis… 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. desember 2022 #72892 Del Skrevet 3. desember 2022 Aquarius04 skrev (10 minutter siden): Nei, du vet. Narrativet endrer seg i takt med behovene. Nå er jo gjærbakst, søtbakst, pizza osv. et syn på familiekos tydeligvis… Jepp, alt er narrativ, hva de egentlig spiser er vel ukjent. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. desember 2022 #72893 Del Skrevet 3. desember 2022 Til å ønske å fremstå som ekspert og ha hobbyen sin som fulltidsbeskeftigelse er LKE alltid skadet eller syk til konkurranser..igjen! ikke en jeg hadde ønsket å bruke for å forbedre mine fysiske prestasjoner. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 3. desember 2022 #72894 Del Skrevet 3. desember 2022 LKE er sikkert skuffet over at han ikke er nevnt i Kondis sin artikkel om menn norske menn som jakter rekorder i Valencia marathon 😜 https://www.kondis.no/dagen-foer-valencia-marathon-gidey-klar-for-rekord-gamlisene-med-troebbel.6572496-127694.html 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 3. desember 2022 #72895 Del Skrevet 3. desember 2022 LilleSnupp skrev (43 minutter siden): Til å ønske å fremstå som ekspert og ha hobbyen sin som fulltidsbeskeftigelse er LKE alltid skadet eller syk til konkurranser..igjen! ikke en jeg hadde ønsket å bruke for å forbedre mine fysiske prestasjoner. Ble det ikke noe løp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 3. desember 2022 #72896 Del Skrevet 3. desember 2022 1 hour ago, Surikatt said: Ble det ikke noe løp? Altså, hvis det ikke blir det, så lurer jeg seriøst på når han har tenkt til å løpe. Dette er jo bare flaut og ganske tragisk. Og de fleste løper faktisk, når man først er der, selv om man kanskje ikke er i sin aller beste form. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 3. desember 2022 #72897 Del Skrevet 3. desember 2022 Rumpeputa er med på ferietur 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 3. desember 2022 #72898 Del Skrevet 3. desember 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Ble det ikke noe løp? hvalstad45 skrev (8 minutter siden): Altså, hvis det ikke blir det, så lurer jeg seriøst på når han har tenkt til å løpe. Dette er jo bare flaut og ganske tragisk. Og de fleste løper faktisk, når man først er der, selv om man kanskje ikke er i sin aller beste form. Løpet er vel ikke før i morgen 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 3. desember 2022 #72899 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Blinkie skrev (25 minutter siden): Rumpeputa er med på ferietur 😂😂 Har hun sagt at hun ikke bruker det? nå funker det ikke å nekte mer i alle fall Endret 3. desember 2022 av PallePalle Skrivefeil 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. desember 2022 #72900 Del Skrevet 3. desember 2022 Så litt ut som hun løp med bleie og har g-streng utenpå den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå