Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Midnightblue skrev (16 minutter siden):

Da er det vel bare å anta anta at Chloe sandalene på samme bilde også er fake? 

0583CA7F-08B2-4FD1-8653-5E8637F69784.jpeg

Det kan du være trygg på. Sammenlign med disse så ser du at blant annet bokstavene og sålen er helt feil. https://www.net-a-porter.com/en-gb/shop/product/chloe/shoes/flat/woody-logo-print-canvas-slides/11813139151671355

Endret av Inocybe
Presisering
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe flaut å kjøpe kopi når sandalene bare koster 3.500 kr. Det kan folk med en vanlig jobb ta seg råd til hvis det er noe de virkelig har lyst på. Handlenettet av samme merke ligger på ca 8.000. Dyr veske, men ikke en ekstrem pris. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 time siden):

Det er så nøye med de veskene fordi

1) Produksjon og salg av piratkopier er en bransje som er uhederlig, ulovlig, preget av utnyttelse av både andres merkevarer og mennesker som lever under svært uverdige forhold. Det er feks ofte illegale/papirløse migranter som selger kopiene på turiststeder. 

2) Å kjøpe produktene er legalisering av regelrett tyveri av merkevarer som noen har designet og produsert.

3) Når man er influenser og lever av å påvirke andre, har man et ansvar for å ikke promotere de to punktene over.

jeg skulle ønske du faktisk leste både innlegg og lenker som legges ut her, @klink - der er nemlig alt dette jeg har skrevet over, forklart i detalj.

Men vet vi at det er fake? Har cbe skrevet på bloggen her er veska, den kjøpte jeg fake i Hellas og det anbefaler jeg dere å gjøre også. Eller er den bare med på et bilde eller to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Men vet vi at det er fake? Har cbe skrevet på bloggen her er veska, den kjøpte jeg fake i Hellas og det anbefaler jeg dere å gjøre også. Eller er den bare med på et bilde eller to? 

Jesus, Josef og Maria, samt alle dyrene i stallen…. 

• Liker 30
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (7 minutter siden):

Ja, veskene er fake og nei, hun kommer aldri til å innrømme det. Sånn, nå kan vi gå videre…

• Liker 38
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (10 minutter siden):

Dette er brukerdebatt, så blir nok slettet, men HERREGUD denne klink later som hun/han er STOKK dum og ikke leser noe av det som står her. En kverulerende, Irriterende person. Skjønner ikke helt hva klink gjør i diskusjonen her annent en å provosere. Stiller spørsmål som allerede er besvart. NEI, CBE går selvsagt ikke ut og forteller at familieøkonomien er så presset at hun må ha falske designervarer. Hun prøver desperat å gi intrykk av å leve et luksuriøst liv med god råd. Denne fasaden slår sprekker nå. Det er så ufattelig pinlig å bevitne. Hun kunne heller latt vær å kjøpe ny veske og brukt en av de 893 andre veskene hun har i boden fra tidligere glansdager. 

Det kunne hun, latt være å kjøpe mye vesker. 

Jeg tenkte at alt oppstyret var at ho har hatt mye fokus på den veska i sosiale medier, da skjønner jeg det. Om ho ikke har det ser jeg fremdeles problemet med å kjøpe falske merkevarer, men ikke alt styret. Om den bare har vært i bakgrunnen eller noe. Faktisk ser jeg ikke vesken på Instagram i det hele tatt? 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
pøbelsara skrev (14 minutter siden):

Men - hva leser du, egentlig? De spørsmålene du kommer med, tyder på at du verken leser det som står i tråden her, eller følger henne i SoMe - så det er veldig vanskelig å forstå hvorfor du i det hele tatt er i denne tråden, når du verken leser eller følger med på hva som skjer i andre kanaler. 

Styret handler fortsatt om at hun er influenser, hun bruker kopier av andres åndsverk - som hun selv har slått hardt ned på når det har rammet hennes åndsverk - og hun lever av å påvirke.  Hun har en proff konto - det er ingen tilfeldigheter i hva hun poster. Hun glemmer ikke å fjerne ting som ikke faktisk skal være med i bildene hennes.

Har gått tilbake flere sider for å finne, men dessverre er det mye brukerdebatt i stedet. 
Gikk inn på instaen ingen veske ligger ute der. Eller jo jeg så et innlegg med Chloe veske og sandaler nå, men syns ikke fokuset var på de tingene? 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 minutter siden):

Har gått tilbake flere sider for å finne, men dessverre er det mye brukerdebatt i stedet. 
Gikk inn på instaen ingen veske ligger ute der. Eller jo jeg så et innlegg med Chloe veske og sandaler nå, men syns ikke fokuset var på de tingene? 

Oki, da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg - alt ligger her i tråden. 

• Liker 39
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (21 minutter siden):

"Jeg kan hjelpe deg i gang med alt dette"

Hjelp med hva? Å forstå at jeg er helt fersk? Hvor jeg skal begynne? Hva som skal til for "å lykkes med trening fra et rent helsemessig perspektiv"? Dette er så oppsiktsvekkende dårlig formulert at jeg er sjokkert... Nesten like sjokkert som jeg er over at han bruker bilde av en annen mann for å selge egne tjenester. 

Jeg ler og ler over formuleringene hans.  :ler:

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (39 minutter siden):

Det ser det ut til at coach Eriksen endelig nedverdiger seg til å ta imot betalende kunder for å spe på inntekten, det var jammen på tide! Men jeg er usikker på hva han egentlig forsøker å selge. 

"Jeg kan hjelpe deg i gang med alt dette"

Hjelp med hva? Å forstå at jeg er helt fersk? Hvor jeg skal begynne? Hva som skal til for "å lykkes med trening fra et rent helsemessig perspektiv"? Dette er så oppsiktsvekkende dårlig formulert at jeg er sjokkert... Nesten like sjokkert som jeg er over at han bruker bilde av en annen mann for å selge egne tjenester. 

Hvem er målgruppen her? Trodde han trente kun ultraløp og brukte vanskelige latinske ord. Skal dette appellere til folk som for første gang skal trene (som dette høres ut som). Er dette online coach siden jeg regner med at han ikke inviterer fremmede inn til seg og i den mørke kjelleren?

Virkelig merkelig reklame! 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...