Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Felis skrev (44 minutter siden):

Det ser det ut til at coach Eriksen endelig nedverdiger seg til å ta imot betalende kunder for å spe på inntekten, det var jammen på tide! Men jeg er usikker på hva han egentlig forsøker å selge. 

"Jeg kan hjelpe deg i gang med alt dette"

Hjelp med hva? Å forstå at jeg er helt fersk? Hvor jeg skal begynne? Hva som skal til for "å lykkes med trening fra et rent helsemessig perspektiv"? Dette er så oppsiktsvekkende dårlig formulert at jeg er sjokkert... Nesten like sjokkert som jeg er over at han bruker bilde av en annen mann for å selge egne tjenester. 

Han ramser det jo opp først?  Hjelp til å planlegge og få struktur på treningen. Hjelp til å finne ut hva du skal begynne med av trening om du er helt fersk. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (7 minutter siden):

Han ramser det jo opp først?  Hjelp til å planlegge og få struktur på treningen. Hjelp til å finne ut hva du skal begynne med av trening om du er helt fersk. 

Kan han ikke hjelpe oss som ikke er helt friske, men kan trene for det? Jeg bare lurer og ler litt av hele greia.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (57 minutter siden):

Det ser det ut til at coach Eriksen endelig nedverdiger seg til å ta imot betalende kunder for å spe på inntekten, det var jammen på tide! Men jeg er usikker på hva han egentlig forsøker å selge. 

"Jeg kan hjelpe deg i gang med alt dette"

Hjelp med hva? Å forstå at jeg er helt fersk? Hvor jeg skal begynne? Hva som skal til for "å lykkes med trening fra et rent helsemessig perspektiv"? Dette er så oppsiktsvekkende dårlig formulert at jeg er sjokkert... Nesten like sjokkert som jeg er over at han bruker bilde av en annen mann for å selge egne tjenester. 

Ganske ubehjelpelig formulert, jeg tror det er treningsopplegg han skal selge? Ikke vise kunder med PT-timer. Jeg kan ta feil, dette var ullent. Bildet? Uforståelig i konteksten. 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (4 minutter siden):

Så dette klarte du å lese og skape mening av. Men de mange innleggene i tråden som med bilder, vedlegg, piler, sirkler og utdypende forklaringer på hvordan mer ser veskene er piratkopier er for vanskelige? 

😘 Nettopp. Ganske avslørende. 

  • Liker 33
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (2 timer siden):

Men vet vi at det er fake? Har cbe skrevet på bloggen her er veska, den kjøpte jeg fake i Hellas og det anbefaler jeg dere å gjøre også. Eller er den bare med på et bilde eller to? 

Hun trenger ikke skrive at hun anbefaler andre å gjøre det. Det er implisitt fordi hun er influencer. Hun kan ikke velge, eller velge bort, hva hun påvirker til.

  • Liker 43
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (33 minutter siden):

Hun trenger ikke skrive at hun anbefaler andre å gjøre det. Det er implisitt fordi hun er influencer. Hun kan ikke velge, eller velge bort, hva hun påvirker til.

Neinei, men jeg som ikke bryr meg særlig om merker på vesker hadde ikke tenkt over veska  på bildet og det hadde ikke slått meg å tenke på om den er ekte eller ikke. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (1 time siden):

Så dette klarte du å lese og skape mening av. Men de mange innleggene i tråden som med bilder, vedlegg, piler, sirkler og utdypende forklaringer på hvordan mer ser veskene er piratkopier er for vanskelige? 

Jeg har ikke lest så langt bak rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det vil altså si at det er noen her inne som har vært detektiver og «funnet» ut at det er falske produkter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (55 minutter siden):

Neinei, men jeg som ikke bryr meg særlig om merker på vesker hadde ikke tenkt over veska  på bildet og det hadde ikke slått meg å tenke på om den er ekte eller ikke. 

 

 

Du er vel rett og slett ikke i målgruppen? 
 

Cbe bryr seg særlig om merker og hun prøver å selge seg inn hos andre som bryr seg om merker og hos de som bryr seg om de som bryr seg om merker. For der er det penger å hente. Hvis ikke hadde hun ikke kjøpt fake merkevarer på gata i Tyrkia, og ei heller vist fram de fake merketingene i bedriftskanalen. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (20 minutter siden):

Men det vil altså si at det er noen her inne som har vært detektiver og «funnet» ut at det er falske produkter. 

Ikke funnet ut; konstatert. Vet du egentlig hva du snakker om nå?  

  • Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Ganske ubehjelpelig formulert, jeg tror det er treningsopplegg han skal selge? Ikke vise kunder med PT-timer. Jeg kan ta feil, dette var ullent. Bildet? Uforståelig i konteksten. 

Den motbydelige LKE ville jeg ikke hatt som personlig trener om HAN hadde betalt engang..... synes han er en shady liten "mann" på ALLE måter. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke lest så langt bak rett og slett. 

Jeg er ikke her inne så ofte lenger heller, men når jeg kommer inn og noe fanger interessen så tar jeg de få minuttene det tar og lese innlegg og evt se på IG. Deretter kommenterer jeg hva jeg evt har å si/mener. Det blir så utrolig mye støy av å ikke ta seg de minuttene det tar å oppdatere seg. Det er unødvendig og temmelig irriterende…

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 35
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...