Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Hva du mener er ikke relevant.. Veskene er ikke ekte. CBE livnærer seg på en særdeles uetisk måte. Lovbrudd inkluderer også i  forretningsmodellen. Dette forsvarer du her på forumet. 

Jeg forstår ikke hvilke lovbrudd som inngår i forretningsmodellen. Men da burde du snart innrapportere henne til rette etat. Det høres jo særdeles ille ut! At du vet at lovbrudd inngår bevisst i forretningsmodellen…rart hun får fortsette driften med disse « lovbruddene» da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (7 minutter siden):

Senga kaller for enkelte forstår jeg..

Vi venter på bevisene. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare litt knaking i det allerede skjøre troverdighetsfundamentet til CBE.no og deres ivrigste forsvarere, det revner helt. Luftslott og løgn, det funker ikke lengre. 

Ps 5 reklameinnlegg på IG siden 1.juli. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (21 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvilke lovbrudd som inngår i forretningsmodellen. Men da burde du snart innrapportere henne til rette etat. Det høres jo særdeles ille ut! At du vet at lovbrudd inngår bevisst i forretningsmodellen…rart hun får fortsette driften med disse « lovbruddene» da. 

Du forstår ikke..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (22 minutter siden):

Senga kaller for enkelte forstår jeg..

Vi er flere som venter på disse bevisene dine om at veskene er ekte.

Puteflaut, Levina. 

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (6 timer siden):

Vi er flere som venter på disse bevisene dine om at veskene er ekte.

Puteflaut, Levina. 

Jeg har ikke kvitteringer eller sertifiseringsbevis for disse vesken. Men litt artig nå at fokuset er mer på hva jeg mener, når dere nå har fått generell informasjon at det ikke er ulovlig å eie en replika designerveske til privat bruk. Altså hvis CBE hadde ønsket å kjøpe replika så er det hverken ulovlig eller straffbart. Snakk om å lage en sak over noe som ikke er en sak. Flaut! 

Endret av Levina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levina skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke kvitteringer eller sertifiseringsbevis for disse vesken. Men litt artig nå at fokuset er mer på hva jeg mener, når dere nå har fått generell informasjonen at det ikke er ulovlig å eie en replika designerveske til privat bruk. Altså hvis CBE hadde ønsket å kjøpe replika så er det hverken ulovlig eller straffbart. Snakk om å lage en sak over noe som ikke er en sak. Flaut! 

Du trenger ikke kvitteringer etc, du trenger å vise - med bilder- hva du mener er bevis for ekthet. Bruk gjerne de bildene som andre har lagt inn i tråden. Du mener det ikke er flaut at denne autentiske (i alle dager!) influenceren viser frem fakevesker? 😶

• Liker 38
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Levina Jeg skjønner at du ikke har forstått essensen i det med kjøp av piratkopier, så her er noe du bør lese https://velgekte.no/nyhetssamling/unnga-piratkopier-i-sommer/

Det handler om så mye, mye mer enn hvorvidt en influenser skal gjøre som hun vil. Hvis de veskene ikke er ekte forteller hun oss at hun støtter kriminell virksomhet. Så enkelt er det. 

• Liker 40
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Levina skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke kvitteringer eller sertifiseringsbevis for disse vesken. Men litt artig nå at fokuset er mer på hva jeg mener, når dere nå har fått generell informasjonsmøte at det ikke er ulovlig å eie en replika designerveske til privat bruk. Altså hvis CBE hadde ønsket å kjøpe replika så er det hverken ulovlig eller straffbart. Snakk om å lage en sak over noe som ikke er en sak. Flaut! 

Du har hevdet at veskene er ekte. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (På 9.10.2022 den 19.32):

På spring 21 kolleksjonen har de laget vesker hvor det står det Chloe` På håndtaket. Er ikke så uvanlig å forandre litt på design på veskene fra sesong til sesong. 

Avventer dokumentasjon. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (På 8.10.2022 den 17.52):

Må da ikke tro på alt du leser her inne😀vesken er selvfølgelig ikke fake. Vi som har kjennskap til designvesker, ser jo at den er ekteHun er heldig hun som har mulighet til å kjøpe det, hvis man er interessert og har økonomi til slikt innkjøp. Influencerjobben gir god inntekt, men ser den at hun ikke ønsker å « flashe» designerinnkjøp. Enkelte som ikke takler det. Du vet janteloven herjer☺️

@Levina

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...