Lopploella Skrevet 23. september 2022 #68881 Del Skrevet 23. september 2022 https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 23. september 2022 #68882 Del Skrevet 23. september 2022 Lopploella skrev (4 minutter siden): https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true Her var det mange selvmotsigelser, men nå er dette et 12 år gammelt intervju. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 23. september 2022 #68883 Del Skrevet 23. september 2022 Anonym90059005 skrev (4 timer siden): Gjør mange det ofte altså? Mitt inntrykk er at det ikke skjer så ofte. Kanskje en gang ja, men ikke en uke et par ganger i året slik en del influencere virker å gjøre. Joda. Dette er visst ikke så uvanlig blant vanlig folk heller. Men definitivt en uting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. september 2022 #68884 Del Skrevet 23. september 2022 Lopploella skrev (58 minutter siden): https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true Så ut som en and ja, ser ikke særlig bedre ut nå med alt av fillers og filter på bilder, snarere tvert imot 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. september 2022 #68885 Del Skrevet 23. september 2022 Med all den filtreringen, redigeringen og poseringen på toppen av injeksjoner av toksiner og fillers, syns jeg det er synd at caroline berg eriksen ønsker å fremstille seg som en rent-a-wreck i et forsøk på å se ut som en jaguar i sarpsborg når hun nærmer seg 40, med to påvirkelige, oppvoksende barn i husholdningen. 34 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 23. september 2022 #68886 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Lopploella skrev (1 time siden): https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true Hun sier hun begynte med restylane og er flau over at hun lot kritkerne vinne. Det er sikkert behagelig å legge skylden over på andre. Hva er unnskyldningen hennes i dag? I denne tråden etterlyser vi en mer naturlig og avslappet Caroline, det er i hvertfall noe jeg hadde applaudert for. I en tid der naturlig skjønnhet er "in", har hun fokus på det motsatte. "Jeg føler faktisk et ekstra press for å holde meg slank på grunn av bloggen, hadde jeg lagt på meg, hadde det blitt bråk." Jeg vet ikke hva slags kritikk hun fikk den gangen, og om hun føler på samme press i dag. Men i dag tror jeg neppe, at noen hadde syntes det var negativt at hun la på seg, tvert i mot. Endret 23. september 2022 av Snødronninga 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 23. september 2022 Populært innlegg #68887 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Snødronninga skrev (15 minutter siden): Hun sier hun begynte med restylane og er flau over at hun lot kritkerne vinne. Det er sikkert behagelig å legge skylden over på andre. Hva er unnskyldningen hennes i dag? I denne tråden etterlyser vi en mer naturlig og avslappet Caroline, det er i hvertfall noe jeg hadde applaudert for. I en tid der naturlig skjønnhet er "in", har hun fokus på det motsatte. "Jeg føler faktisk et ekstra press for å holde meg slank på grunn av bloggen, hadde jeg lagt på meg, hadde det blitt bråk." Jeg vet ikke hva slags kritikk hun fikk den gangen, og om hun føler på samme press i dag. Men i dag tror jeg neppe, at noen hadde syntes det var negativt at hun la på seg, tvert i mot. Det CBE sa hang aldri på greip. Hun ble kritisert for å fokusere altfor mye på tynn kropp og på at hun var for mager, og derfor så redigerte hun seg selv enda tynnere?? Altså... 🤦♀️ 🤦🤦♂️ Ikke rart at CBE aldri har turt å stille til intervjuer eller debatter, for selv en 8-åring kan jo stille henne til veggs. Endret 23. september 2022 av Rastebenk 61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23. september 2022 #68888 Del Skrevet 23. september 2022 Emma Marie skrev (3 timer siden): Herregud! TM klinikken = Too Much… 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. september 2022 #68889 Del Skrevet 23. september 2022 Anonym90059005 skrev (5 timer siden): Gjør mange det ofte altså? Mitt inntrykk er at det ikke skjer så ofte. Kanskje en gang ja, men ikke en uke et par ganger i året slik en del influencere virker å gjøre. Skolene har blitt mye mer restriktive på å gi fri. Det er først og fremst barn hvis foreldre MÅ ta ferie utenom skoleferiene som får fri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. september 2022 #68890 Del Skrevet 23. september 2022 Det meste som kommer fra den kanten mht forklaringer er bløff og tilsløring av fakta. Alltid andres skyld, uansett hva som skjer. Må være fælt å leve i en verden der de føler seg så maktesløse at de må skylde på andre for egne, frivillige valg. Det er en etikk som lukter verre enn den dåsesprayen CBE.no visstnok bruker. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. september 2022 #68891 Del Skrevet 23. september 2022 Emma Marie skrev (3 timer siden): Herregud! Så stygt utført. Kinnet er helt klumpete - dårlig reklame 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. september 2022 #68892 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Igjen tas det hun skriver ut av kontekst. Altså «kritikerne vant» - som vi at hun lot seg påvirke av kommentarer på utseende sitt som førte til hun tok Restylane. Er ikke det det samme som hun selv får kritikk (eller la oss si skyld )for å gjøre forresten? Påvirke andre i gal retning? Endret 23. september 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. september 2022 #68893 Del Skrevet 23. september 2022 cerruti skrev (12 minutter siden): TM klinikken = Too Much… Har hun operert seg? Hva har skjedd med leppene? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. september 2022 #68894 Del Skrevet 23. september 2022 Klink skrev (55 minutter siden): Igjen tas det hun skriver ut av kontekst. Altså «kritikerne vant» - som vi at hun lot seg påvirke av kommentarer på utseende sitt som førte til hun tok Restylane. Er ikke det det samme som hun selv får kritikk (eller la oss si skyld )for å gjøre forresten? Påvirke andre i gal retning? Skjønner ikke hva du skriver. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. september 2022 #68895 Del Skrevet 23. september 2022 cerruti skrev (1 time siden): TM klinikken = Too Much… 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. september 2022 #68896 Del Skrevet 23. september 2022 Når man ser huden hennes så har den blitt synbart tynnere,det er et resultat av botox, om hun ikke lar musklene i fjeset "jobbe"litt så kommer hun til å få seg et sjokk🙈 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 24. september 2022 #68897 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg begriper ikke at dette er blitt så vanlig. Grøss og gru. https://sykepleien.no/2019/10/fillere-kan-injiseres-av-hvem-som-helst-men-har-flere-og-alvorligere-bivirkninger-enn-botox 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. september 2022 #68898 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Velinda skrev (6 timer siden): Når man ser huden hennes så har den blitt synbart tynnere,det er et resultat av botox, om hun ikke lar musklene i fjeset "jobbe"litt så kommer hun til å få seg et sjokk🙈 Hva mener du? Hvordan gjør toksiner huden synbart tynnere? Det vi kan se er bruk av fillers. Botox følger gjerne med i panne og rundt øyne når en først er i farta. Men at huden blir synbart tynnere på de ihjelredigerte bildene cbe deler er vel en noe bastant påstand. Mener du kanskje at musklene under huden blir tynnere på grunn av inaktivitet? Jeg tenker det er nødvendig å vite forskjellen mellom toksin og fillers. Injeksjoner med legemidler som toksiner krever at lege er tilstede og utføres av kvalifisert helsepersonell med anatomisk kunnskap, dermed er det få langtidsbivirkninger av Botox. Eventuelle bivirkninger etter behandling er lette og forbigående. Botox brukes også i behandling av diverse medisinske tilstander som ikke har med rynker å gjøre, og er derfor relativt ufarlig gjort riktig. En inaktiv muskel aktiveres igjen når botoxen er borte, det er ikke permanent. Fillers derimot kan utføres av hvem som helst, og gir dermed en betydelig risiko for direkte og permanente skader som nekrose, granulomer og blindhet. At hvem som helst kan injisere fillers hjemme i stua og kalle det party eller skjønnhetssalong er et megaproblem. Endret 24. september 2022 av Revenge o'Cavatina 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 24. september 2022 #68899 Del Skrevet 24. september 2022 Gameon skrev (På 22.9.2022 den 13.11): Det står ingenting egentlig. Om Netfit står det kun at han har planer.... å kalle det "netfituniverset" er å ta i kraftig. Hele greia er latterlig. Bortsett fra det er det greit å se et mer "normalt" bilde av CBE.... her ser man mindre innsugd mage, midjen er tilnærmet normal, ansiktet ikke redigert ihjel, armene ikke så tynne og rumpa ser ut til å være mer normal. Noe svai såkalt i ryggen er heller ikke særlig å snakke om. 😂 På øverste bildet her er hun jo dritpen. Naturlig og flott og sannsynligvis uredigert. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 24. september 2022 #68900 Del Skrevet 24. september 2022 BuffyTheVampire skrev (8 minutter siden): På øverste bildet her er hun jo dritpen. Naturlig og flott og sannsynligvis uredigert. Enig! Jeg blir først skikkelig glad av å se henne sånn, før jeg blir trist - fordi hun ikke ser det selv. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå